Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh s náplastmi

Trh s náplastmi

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Míšková
Šetření:27. 04. 2011 - 30. 04. 2011
Počet respondentů:41
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosíme o vyplnění dotazníku k případové studii týkající se trhu s náplastmi na předmět Mezinárodní marketing. Vyplnění zabere pouze chvilku. Děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed2458,54 %58,54 %  
Urgo1946,34 %46,34 %  
Cosmos1639,02 %39,02 %  
Spofaplast1536,59 %36,59 %  
Hansaplast921,95 %21,95 %  
Jiné819,51 %19,51 %  
Fixaplast37,32 %7,32 %  

Graf

2. Vybíráte náplasti podle značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3278,05 %78,05 %  
Ano921,95 %21,95 %  

Graf

3. Na následující otázku odpovězte, prosím, pouze v případě, že vybíráte náplasti podle značky. Jaké značky náplastí kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Urgo777,78 %17,07 %  
Compeed222,22 %4,88 %  
Spofaplast111,11 %2,44 %  
Hansaplast111,11 %2,44 %  
Cosmos111,11 %2,44 %  

Graf

4. Koupili jste si někdy náplast značky Spofaplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím2048,78 %48,78 %  
Ano1536,59 %36,59 %  
Ne614,63 %14,63 %  

Graf

5. Na následující otázku odpovězte, prosím, pouze v případě, že nakupujete náplast značky Spofaplast. V případě, že by náplast Spofaplast nebyla v obchodě k dostání, jakou jinou značku náplasti byste si vybrali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím325 %7,32 %  
Hansaplast325 %7,32 %  
Jinou325 %7,32 %  
Urgo216,67 %4,88 %  
Fixaplast18,33 %2,44 %  

Graf

6. Na jakých prodejních místech nejčastěji nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lékárna3073,17 %73,17 %  
Drogerie819,51 %19,51 %  
Hypermarket, supermarket37,32 %7,32 %  

Graf

7. Jaký druh náplastí nejraději kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kusové náplasti (již nastříhané)2970,73 %70,73 %  
Náplasti v celku1229,27 %29,27 %  

Graf

8. Co je pro vás při nákupu náplasti důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita3073,17 %73,17 %  
Cena1126,83 %26,83 %  

Graf

9. Kdo nebo co Vás nejvíce ovlivní při výběru náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhoduji se až při nákupu.2663,41 %63,41 %  
Lékař, lékárník921,95 %21,95 %  
Rodina a známí37,32 %7,32 %  
Jiná odpověď24,88 %4,88 %  
Reklama12,44 %2,44 %  

Graf

10. Jaká by podle vás měla být náplast, co se týče jejích vlastností? Můžete zaškrtnout libovolné množství odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přilnavá3175,61 %75,61 %  
prodyšná3175,61 %75,61 %  
voděodolná2868,29 %68,29 %  
elastická2253,66 %53,66 %  
lehce odstranitelná1843,9 %43,9 %  
snadno tvarovatelná1331,71 %31,71 %  
hypoalergenní1331,71 %31,71 %  
nenápadná717,07 %17,07 %  
parfémovaná24,88 %4,88 %  

Graf

11. Za jakou cenu jste ochotni koupit jedno balení náplasti v celku s polštářkem o běžné velikosti 1m x 6cm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41 - 50 Kč1331,71 %31,71 %  
31 - 40 Kč1331,71 %31,71 %  
51 - 60 Kč921,95 %21,95 %  
61 - 70 Kč24,88 %4,88 %  
maximálně 30 Kč24,88 %4,88 %  
Více než 71 Kč24,88 %4,88 %  

Graf

12. Jste spokojeni se současnou nabídkou náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4097,56 %97,56 %  
Ne12,44 %2,44 %  

Graf

13. Kdyby se na trhu objevil nový druh náplastí s polštářkem, které by byly nabízeny s jemnou vůní parfémů známých značek, měli byste o tyto náplasti zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3073,17 %73,17 %  
Nevím921,95 %21,95 %  
Ano24,88 %4,88 %  

Graf

14. Zaujala by vás nabídka náplastí s polštářkem, u které byste si mohli vybrat barvu nebo potisk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1843,9 %43,9 %  
Ano1536,59 %36,59 %  
Nevím819,51 %19,51 %  

Graf

15. Slyšeli jste někdy o značce 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3073,17 %73,17 %  
Ano1126,83 %26,83 %  

Graf

16. Slyšeli jste někdy o značce Nexcare?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3585,37 %85,37 %  
Ano614,63 %14,63 %  

Graf

17. Jak často kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok a méně1741,46 %41,46 %  
1x za půl roku1229,27 %29,27 %  
1x za čtvrt roku1024,39 %24,39 %  
1x za měsíc24,88 %4,88 %  

Graf

18. Pokud by se na trhu objevilo balení náplastí s polštářkem v celku (6cm x 5m), jehož cena by byla o 30 % nižší než celková cena za 5 jednotlivých balení náplastí po 1m, od značky Spofaplast, koupili byste ho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím1843,9 %43,9 %  
Ano1536,59 %36,59 %  
Ne819,51 %19,51 %  

Graf

19. Pro koho převážně nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro celou domácnost2970,73 %70,73 %  
Pro sebe1229,27 %29,27 %  

Graf

20. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3175,61 %75,61 %  
Muž1024,39 %24,39 %  

Graf

21. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 27 let3175,61 %75,61 %  
51-60 let49,76 %9,76 %  
36-50 let37,32 %7,32 %  
28-35 let37,32 %7,32 %  

Graf

22. Vaše místo bydliště má

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 100 000 obyvatel1639,02 %39,02 %  
20 001 až 50 000 obyvatel1229,27 %29,27 %  
do 10 000 obyvatel819,51 %19,51 %  
10 001 až 20 000 obyvatel49,76 %9,76 %  
50 001 až 100 000 obyvatel12,44 %2,44 %  

Graf

23. Vaše zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student2356,1 %56,1 %  
Pracující1639,02 %39,02 %  
Jiná odpověď12,44 %2,44 %  
Nezaměstnaný12,44 %2,44 %  

Graf

24. Kolik členů má domácnost, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31229,27 %29,27 %  
21229,27 %29,27 %  
41229,27 %29,27 %  
137,32 %7,32 %  
5 a více24,88 %4,88 %  

Graf

25. Žijí ve vaší domácnosti osoby ve věku do 15 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3892,68 %92,68 %  
Ano37,32 %7,32 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Míšková, L.Trh s náplastmi (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://trh-naplasti-a-osobni-prefer.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.