Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh s náplastmi

Trh s náplastmi

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Míšková
Šetření:27. 04. 2011 - 30. 04. 2011
Počet respondentů:41
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosíme o vyplnění dotazníku k případové studii týkající se trhu s náplastmi na předmět Mezinárodní marketing. Vyplnění zabere pouze chvilku. Děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed2458,54 %58,54 %  
Urgo1946,34 %46,34 %  
Cosmos1639,02 %39,02 %  
Spofaplast1536,59 %36,59 %  
Hansaplast921,95 %21,95 %  
Jiné819,51 %19,51 %  
Fixaplast37,32 %7,32 %  

Graf

2. Vybíráte náplasti podle značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3278,05 %78,05 %  
Ano921,95 %21,95 %  

Graf

3. Na následující otázku odpovězte, prosím, pouze v případě, že vybíráte náplasti podle značky. Jaké značky náplastí kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Urgo777,78 %17,07 %  
Compeed222,22 %4,88 %  
Spofaplast111,11 %2,44 %  
Hansaplast111,11 %2,44 %  
Cosmos111,11 %2,44 %  

Graf

4. Koupili jste si někdy náplast značky Spofaplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím2048,78 %48,78 %  
Ano1536,59 %36,59 %  
Ne614,63 %14,63 %  

Graf

5. Na následující otázku odpovězte, prosím, pouze v případě, že nakupujete náplast značky Spofaplast. V případě, že by náplast Spofaplast nebyla v obchodě k dostání, jakou jinou značku náplasti byste si vybrali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím325 %7,32 %  
Hansaplast325 %7,32 %  
Jinou325 %7,32 %  
Urgo216,67 %4,88 %  
Fixaplast18,33 %2,44 %  

Graf

6. Na jakých prodejních místech nejčastěji nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lékárna3073,17 %73,17 %  
Drogerie819,51 %19,51 %  
Hypermarket, supermarket37,32 %7,32 %  

Graf

7. Jaký druh náplastí nejraději kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kusové náplasti (již nastříhané)2970,73 %70,73 %  
Náplasti v celku1229,27 %29,27 %  

Graf

8. Co je pro vás při nákupu náplasti důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita3073,17 %73,17 %  
Cena1126,83 %26,83 %  

Graf

9. Kdo nebo co Vás nejvíce ovlivní při výběru náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhoduji se až při nákupu.2663,41 %63,41 %  
Lékař, lékárník921,95 %21,95 %  
Rodina a známí37,32 %7,32 %  
Jiná odpověď24,88 %4,88 %  
Reklama12,44 %2,44 %  

Graf

10. Jaká by podle vás měla být náplast, co se týče jejích vlastností? Můžete zaškrtnout libovolné množství odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přilnavá3175,61 %75,61 %  
prodyšná3175,61 %75,61 %  
voděodolná2868,29 %68,29 %  
elastická2253,66 %53,66 %  
lehce odstranitelná1843,9 %43,9 %  
snadno tvarovatelná1331,71 %31,71 %  
hypoalergenní1331,71 %31,71 %  
nenápadná717,07 %17,07 %  
parfémovaná24,88 %4,88 %  

Graf

11. Za jakou cenu jste ochotni koupit jedno balení náplasti v celku s polštářkem o běžné velikosti 1m x 6cm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41 - 50 Kč1331,71 %31,71 %  
31 - 40 Kč1331,71 %31,71 %  
51 - 60 Kč921,95 %21,95 %  
61 - 70 Kč24,88 %4,88 %  
maximálně 30 Kč24,88 %4,88 %  
Více než 71 Kč24,88 %4,88 %  

Graf

12. Jste spokojeni se současnou nabídkou náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4097,56 %97,56 %  
Ne12,44 %2,44 %  

Graf

13. Kdyby se na trhu objevil nový druh náplastí s polštářkem, které by byly nabízeny s jemnou vůní parfémů známých značek, měli byste o tyto náplasti zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3073,17 %73,17 %  
Nevím921,95 %21,95 %  
Ano24,88 %4,88 %  

Graf

14. Zaujala by vás nabídka náplastí s polštářkem, u které byste si mohli vybrat barvu nebo potisk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1843,9 %43,9 %  
Ano1536,59 %36,59 %  
Nevím819,51 %19,51 %  

Graf

15. Slyšeli jste někdy o značce 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3073,17 %73,17 %  
Ano1126,83 %26,83 %  

Graf

16. Slyšeli jste někdy o značce Nexcare?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3585,37 %85,37 %  
Ano614,63 %14,63 %  

Graf

17. Jak často kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok a méně1741,46 %41,46 %  
1x za půl roku1229,27 %29,27 %  
1x za čtvrt roku1024,39 %24,39 %  
1x za měsíc24,88 %4,88 %  

Graf

18. Pokud by se na trhu objevilo balení náplastí s polštářkem v celku (6cm x 5m), jehož cena by byla o 30 % nižší než celková cena za 5 jednotlivých balení náplastí po 1m, od značky Spofaplast, koupili byste ho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím1843,9 %43,9 %  
Ano1536,59 %36,59 %  
Ne819,51 %19,51 %  

Graf

19. Pro koho převážně nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro celou domácnost2970,73 %70,73 %  
Pro sebe1229,27 %29,27 %  

Graf

20. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3175,61 %75,61 %  
Muž1024,39 %24,39 %  

Graf

21. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 27 let3175,61 %75,61 %  
51-60 let49,76 %9,76 %  
36-50 let37,32 %7,32 %  
28-35 let37,32 %7,32 %  

Graf

22. Vaše místo bydliště má

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 100 000 obyvatel1639,02 %39,02 %  
20 001 až 50 000 obyvatel1229,27 %29,27 %  
do 10 000 obyvatel819,51 %19,51 %  
10 001 až 20 000 obyvatel49,76 %9,76 %  
50 001 až 100 000 obyvatel12,44 %2,44 %  

Graf

23. Vaše zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student2356,1 %56,1 %  
Pracující1639,02 %39,02 %  
Jiná odpověď12,44 %2,44 %  
Nezaměstnaný12,44 %2,44 %  

Graf

24. Kolik členů má domácnost, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31229,27 %29,27 %  
21229,27 %29,27 %  
41229,27 %29,27 %  
137,32 %7,32 %  
5 a více24,88 %4,88 %  

Graf

25. Žijí ve vaší domácnosti osoby ve věku do 15 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3892,68 %92,68 %  
Ano37,32 %7,32 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Míšková, L.Trh s náplastmi (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://trh-naplasti-a-osobni-prefer.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.