Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Čeští spotřebitelé na trhu obuvi

Čeští spotřebitelé na trhu obuvi

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Šimková
Šetření:08. 11. 2011 - 17. 11. 2011
Počet respondentů:171
Počet otázek (max/průměr):23 / 16.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den :)

jsem studentkou VŠE a Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku.

Jeho cílem je zjistit, jak se čeští spotřebitelé chovají na současném trhu obuvi, jak a kde nejčastěji boty nakupují, jaké mají zkušenosti s reklamacemi obuvi a zda znají svá práva, zejména při reklamacích obuvi. Výsledky dotazníku použiji pro účely své bakalářské práce. Všem vám moc děkuji :)

Jana :)

Odpovědi respondentů

1. Jak často si v průměru kupujete nové boty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 nebo 2 páry bot ročně7946,2 %46,2 %  
3 nebo 4 páry bot ročně6035,09 %35,09 %  
5-8 párů bot ročně1810,53 %10,53 %  
v průměru si koupím méně než 1 nový pár bot ročně105,85 %5,85 %  
9 a více párů bot ročně42,34 %2,34 %  

Graf

2. Potřebujete/chcete si koupit nové boty. Kde budete boty shánět nejdříve a kde nejpozději? (1=nejdříve, 6=nejpozději) Každé číslo přiřaďte jen jednomu místu. Všechna čísla musí být použita, jinak dotazník nepůjde odeslat!

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
hypermarket3.6321.437
tržiště4.8650.888
specializovaná prodejna s obuví1.1810.406
internet, katalog3.312.19
prodejna s oblečením3.0351.098
Vietnamský obchod4.9771.789

Graf

3. Vaše nejoblíbenější místo nákupu obuvi (prodejna nebo město či internetový obchod,...).

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Baťa128,89 %7,02 %  
Deichmann118,15 %6,43 %  
humanic107,41 %5,85 %  
Praha96,67 %5,26 %  
Deichman85,93 %4,68 %  
PODĚBRADY42,96 %2,34 %  
CCC32,22 %1,75 %  
A3 Sport32,22 %1,75 %  
A3sport21,48 %1,17 %  
Rieker21,48 %1,17 %  
ostatní odpovědi Kolín
RENO
prodejna
baťa, humanic
Deichmann, Praha
Praha ve velkých nák. střediscích typu Palladium
Outlet Štěrboholy
Mustang
skateshop, baťa
nákupní centrum
outlet
Sport, Praha
Sportovní obchod-Hervis, A3, Nike...
nic
Praha,Kolín,Nymburk,Poděbrady
InterSport, Gigasport, Office shoes, Daichman
Poděbrady, specializovaná prodejna s obuví
prodejna s koženou obuví
Deichman NovýSmíchov (v budoucnu možná Deich. PDY)
Hudy Sport
BAŤA, A3 sport
prodejny Leiser
Obuv se značkami Tamaris, Saint Oliver etc.
adidas
Liberec
hudi
www.mercoint.cz
Mladá Boleslav
Leiser
Nadměrná obuv Praha 3 Černínova
obuv Háje
v poslední době Baťa
lékárna
nemám oblíbenou prodejnu
Bata nebo Deichman
Nymburk
www.boty-obuv.cz
nevim
sportovni prodejny
u pí. Pekarčíkové v malinké obuvi v Děhylově
Bata Vacl.nam. Praha
CCC nebo Deichmann nebo Baťa
Deichman, reno
sholl
Laso, Ostrava
Sportisimo
prodejna obuvi Baťa
poděbrady,obuv
ecco
prodejny Šotek - Praha, případně Botela Liberec
Humanice
Obchody pro rockery
Hervis, Sportissimo
internet
Deichman; výprodej německé obuvi
Brno
vagabond
řetězce Tesco
Galerie Vaňkovka, Brno
prodejny se sportovním zbožím
Humanic, Praha
Mixer, Aukro, CCC
bershka
reno, a3 sport
Puma
aukro
phatlife.com
7152,59 %41,52 % 

Graf

4. Co je pro Vás důležité při výběru obuvi? (1=velmi důležité, 5=naprosto nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
barva obuvi2.2921.26
pohodlí obuvi1.4911.01
cena obuvi2.2460.981
aktuální trendy, móda3.1931.477
značka obuvi3.3681.367
materiál z něhož je obuv vyrobena2.4621.266
"ovládání" (tzn. zapínání, nazouvání, zavazování)2.9471.535

Graf

5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ani jednouotázka č. 6, 1-2xotázka č. 7, 3-6xotázka č. 7, 7-10xotázka č. 7, více než 10x v životěotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x7745,03 %45,03 %  
ani jednou5029,24 %29,24 %  
3-6x3822,22 %22,22 %  
7-10x42,34 %2,34 %  
více než 10x v životě21,17 %1,17 %  

Graf

6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy se u mých bot neprojevila žádná závada v záruční době3366 %19,3 %  
byl/a jsem přesvědčen/a, že by mi reklamace nebyla uznána1428 %8,19 %  
jedná se o zlouhavý proces a na to já nemám čas ani nervy1020 %5,85 %  
obuv byla tak levná, že jsem ji raději vyhodil/a612 %3,51 %  
nevěděl/a jsem, jak se má při reklamaci postupovat24 %1,17 %  
jiný důvod24 %1,17 %  

Graf

7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše dobré - většinou bylo vše bez problémů6755,37 %39,18 %  
spíše špatné - většinou provázel reklamační proces problémy3125,62 %18,13 %  
jen dobré - vždy vše proběhlo hladce1714,05 %9,94 %  
jen špatné - vždy jsem se setkala s problémy64,96 %3,51 %  

Graf

8. Co Vám na reklamacích obuvi vadí nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neochota prodavačů3831,4 %22,22 %  
dlouho trvá, než se vše vyřídí3528,93 %20,47 %  
prodejci se nás spotřebitele snaží oklamávat2722,31 %15,79 %  
nic mi nevadí64,96 %3,51 %  
neznalosti prodavačů54,13 %2,92 %  
nikdy nevím, jak se má správně zboží reklamovat54,13 %2,92 %  
jednalo se o kopačky, udiv ze v nich hraju fotbal10,83 %0,58 %  
obvykle nemohu najít listek - účtenku10,83 %0,58 %  
nejsem si jistá, jestli reklamace bued uznána. 10,83 %0,58 %  
špatný zákon, který je strané prodejcu..10,83 %0,58 %  
neochota, vše se svede na zákazníka10,83 %0,58 %  

Graf

9. Byla Vám reklamace obuvi někdy zamítnuta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, jednouotázka č. 10, ano, několikrátotázka č. 10, ano, reklamace mi byla mi zamítnuta téměř vždy, když jsem se obuv snažila reklamovatotázka č. 10, nikdyotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy6654,55 %38,6 %  
ano, jednou3932,23 %22,81 %  
ano, několikrát1411,57 %8,19 %  
ano, reklamace mi byla mi zamítnuta téměř vždy, když jsem se obuv snažila reklamovat21,65 %1,17 %  

Graf

10. Myslíte si, že bylo zamítnutí reklamace oprávněné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3665,45 %21,05 %  
ve většině případů ne1018,18 %5,85 %  
půl napůl, někdy bylo oprávněné, někdy ne47,27 %2,34 %  
ano23,64 %1,17 %  
nic11,82 %0,58 %  
nedovedu posoudit11,82 %0,58 %  
ve většině případů ano11,82 %0,58 %  

Graf

11. Byl/a byste si kvůli zamítnuté reklamaci ochoten/na nechat vyhotovit znalecký posudek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7965,29 %46,2 %  
nevím2218,18 %12,87 %  
ano1512,4 %8,77 %  
ano, mám s tím již zkušenosti32,48 %1,75 %  
ne, mám s tím špatné zkušenosti21,65 %1,17 %  

Graf

12. Zkusil/a jste někdy obuv reklamovat, i když jste tušil/a, že je reklamace neoprávněná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10385,12 %60,23 %  
ano1814,88 %10,53 %  

Graf

13. Byla Vám tato reklamace uznána?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1372,22 %7,6 %  
ne527,78 %2,92 %  

Graf

14. Jak dlouhá je záruční doba u obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 roky14182,46 %82,46 %  
1 rok2313,45 %13,45 %  
10 měsíců42,34 %2,34 %  
14 dní31,75 %1,75 %  

Graf

15. Máte zkušenosti s nákupem obuvi na dálku? (přes internet, katalogy, ...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11567,25 %67,25 %  
ano5632,75 %32,75 %  

Graf

16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakoupil/a jsem tak pouze 1x až 2x4376,79 %25,15 %  
již jsem takto nakoupil/a 3 až 6 párů bot 1017,86 %5,85 %  
7 a více35,36 %1,75 %  

Graf

17. S nákupem obuvi na dálku máte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jen dobré zkušenostiotázka č. 19, spíše dobré zkušenostiotázka č. 19, spíše špatné zkušenostiotázka č. 18, špatné zkušenostiotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše dobré zkušenosti2442,86 %14,04 %  
jen dobré zkušenosti2341,07 %13,45 %  
spíše špatné zkušenosti814,29 %4,68 %  
špatné zkušenosti11,79 %0,58 %  

Graf

18. Co bylo důvodem Vaší nespokojenosti s nákupem obuvi na dálku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekvalita225 %1,17 %  
bota nevypadala tak jako na obrázku112,5 %0,58 %  
kvalita112,5 %0,58 %  
neseděla mi112,5 %0,58 %  
nepohodlnost112,5 %0,58 %  
špatný výběr velikosti112,5 %0,58 %  
Nemožnost obuv vyzkoušet112,5 %0,58 %  

Graf

19. Vyberte správná tvrzení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cílem ochrany spotřebitele je snaha posílit postavení spotřebitele na trhu11164,91 %64,91 %  
mezi cíle ochrany spotřebitele patří ochrana zdraví spotřebitelů7543,86 %43,86 %  
spotřebitelé mají právo sdružovat ve spotřebitelských organizacích7443,27 %43,27 %  
v ČR zatím neexistuje samostatný zákon upravující oblast ochrany spotřebitele148,19 %8,19 %  
ani jedna možnost není správná127,02 %7,02 %  
systém ochrany spotřebitele má působit proti prodejcům a výrobcům84,68 %4,68 %  

Graf

20. Jste muž, či žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12573,1 %73,1 %  
muž4626,9 %26,9 %  

Graf

21. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-25 let9555,56 %55,56 %  
30-39 let3017,54 %17,54 %  
40-49 let158,77 %8,77 %  
15-19 let116,43 %6,43 %  
26-29 let116,43 %6,43 %  
50 a více let95,26 %5,26 %  

Graf

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské6035,09 %35,09 %  
střední s maturitou5129,82 %29,82 %  
gymnázium4928,65 %28,65 %  
vyšší odborné52,92 %2,92 %  
vyučen/a31,75 %1,75 %  
základní31,75 %1,75 %  

Graf

23. Kraj ve kterém bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský7845,61 %45,61 %  
Hlavní město Praha3721,64 %21,64 %  
Jihomoravský105,85 %5,85 %  
Moravskoslezský84,68 %4,68 %  
Ústecký74,09 %4,09 %  
Olomoucký63,51 %3,51 %  
Vysočina52,92 %2,92 %  
Jihočeský42,34 %2,34 %  
Pardubický42,34 %2,34 %  
Plzeňský31,75 %1,75 %  
Liberecký31,75 %1,75 %  
Královéhradecký31,75 %1,75 %  
Zlínský31,75 %1,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Co je pro Vás důležité při výběru obuvi? (1=velmi důležité, 5=naprosto nedůležité)

  • odpověď cena obuvi=2:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi hypermarket=6 na otázku 2. Potřebujete/chcete si koupit nové boty. Kde budete boty shánět nejdříve a kde nejpozději? (1=nejdříve, 6=nejpozději) Každé číslo přiřaďte jen jednomu místu. Všechna čísla musí být použita, jinak dotazník nepůjde odeslat!

5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?

  • odpověď ani jednou:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi byl/a jsem přesvědčen/a, že by mi reklamace nebyla uznána na otázku 6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedná se o zlouhavý proces a na to já nemám čas ani nervy na otázku 6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy se u mých bot neprojevila žádná závada v záruční době na otázku 6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?

7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?

  • odpověď spíše dobré - většinou bylo vše bez problémů:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Byla Vám tato reklamace uznána?

9. Byla Vám reklamace obuvi někdy zamítnuta?

  • odpověď nikdy:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen dobré - vždy vše proběhlo hladce na otázku 7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?

12. Zkusil/a jste někdy obuv reklamovat, i když jste tušil/a, že je reklamace neoprávněná?

  • odpověď ano:
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Byla Vám tato reklamace uznána?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x na otázku 5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen dobré - vždy vše proběhlo hladce na otázku 7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Byl/a byste si kvůli zamítnuté reklamaci ochoten/na nechat vyhotovit znalecký posudek?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouho trvá, než se vše vyřídí na otázku 8. Co Vám na reklamacích obuvi vadí nejvíce?

15. Máte zkušenosti s nákupem obuvi na dálku? (přes internet, katalogy, ...)

  • odpověď ano:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi již jsem takto nakoupil/a 3 až 6 párů bot na otázku 16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakoupil/a jsem tak pouze 1x až 2x na otázku 16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen dobré zkušenosti na otázku 17. S nákupem obuvi na dálku máte:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše dobré zkušenosti na otázku 17. S nákupem obuvi na dálku máte:

21. Váš věk:

  • odpověď 20-25 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi byl/a jsem přesvědčen/a, že by mi reklamace nebyla uznána na otázku 6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často si v průměru kupujete nové boty?

2. Potřebujete/chcete si koupit nové boty. Kde budete boty shánět nejdříve a kde nejpozději? (1=nejdříve, 6=nejpozději) Každé číslo přiřaďte jen jednomu místu. Všechna čísla musí být použita, jinak dotazník nepůjde odeslat!

3. Vaše nejoblíbenější místo nákupu obuvi (prodejna nebo město či internetový obchod,...).

4. Co je pro Vás důležité při výběru obuvi? (1=velmi důležité, 5=naprosto nedůležité)

5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?

6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?

7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?

8. Co Vám na reklamacích obuvi vadí nejvíce?

9. Byla Vám reklamace obuvi někdy zamítnuta?

10. Myslíte si, že bylo zamítnutí reklamace oprávněné?

11. Byl/a byste si kvůli zamítnuté reklamaci ochoten/na nechat vyhotovit znalecký posudek?

12. Zkusil/a jste někdy obuv reklamovat, i když jste tušil/a, že je reklamace neoprávněná?

13. Byla Vám tato reklamace uznána?

14. Jak dlouhá je záruční doba u obuvi?

15. Máte zkušenosti s nákupem obuvi na dálku? (přes internet, katalogy, ...)

16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)

17. S nákupem obuvi na dálku máte:

19. Vyberte správná tvrzení:

20. Jste muž, či žena?

21. Váš věk:

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

23. Kraj ve kterém bydlíte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často si v průměru kupujete nové boty?

2. Potřebujete/chcete si koupit nové boty. Kde budete boty shánět nejdříve a kde nejpozději? (1=nejdříve, 6=nejpozději) Každé číslo přiřaďte jen jednomu místu. Všechna čísla musí být použita, jinak dotazník nepůjde odeslat!

3. Vaše nejoblíbenější místo nákupu obuvi (prodejna nebo město či internetový obchod,...).

4. Co je pro Vás důležité při výběru obuvi? (1=velmi důležité, 5=naprosto nedůležité)

5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?

6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?

7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?

8. Co Vám na reklamacích obuvi vadí nejvíce?

9. Byla Vám reklamace obuvi někdy zamítnuta?

10. Myslíte si, že bylo zamítnutí reklamace oprávněné?

11. Byl/a byste si kvůli zamítnuté reklamaci ochoten/na nechat vyhotovit znalecký posudek?

12. Zkusil/a jste někdy obuv reklamovat, i když jste tušil/a, že je reklamace neoprávněná?

13. Byla Vám tato reklamace uznána?

14. Jak dlouhá je záruční doba u obuvi?

15. Máte zkušenosti s nákupem obuvi na dálku? (přes internet, katalogy, ...)

16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)

17. S nákupem obuvi na dálku máte:

19. Vyberte správná tvrzení:

20. Jste muž, či žena?

21. Váš věk:

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

23. Kraj ve kterém bydlíte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šimková, J.Čeští spotřebitelé na trhu obuvi (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://trh-obuvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.