Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou VŠE a Chtěla bych Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku.
Jeho cílem je zjistit, jak se čeští spotřebitelé chovají na současném trhu obuvi, jak a kde nejčastěji boty nakupují, jaké mají zkušenosti s reklamacemi obuvi a zda znají svá práva, zejména při reklamacích obuvi. Výsledky dotazníku použiji pro účely své bakalářské práce. Všem vám moc děkuji :)
Jana :)
Odpovědi respondentů
1. Jak často si v průměru kupujete nové boty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 nebo 2 páry bot ročně
79
46,2 %
46,2 %
3 nebo 4 páry bot ročně
60
35,09 %
35,09 %
5-8 párů bot ročně
18
10,53 %
10,53 %
v průměru si koupím méně než 1 nový pár bot ročně
10
5,85 %
5,85 %
9 a více párů bot ročně
4
2,34 %
2,34 %
2. Potřebujete/chcete si koupit nové boty. Kde budete boty shánět nejdříve a kde nejpozději? (1=nejdříve, 6=nejpozději) Každé číslo přiřaďte jen jednomu místu. Všechna čísla musí být použita, jinak dotazník nepůjde odeslat!
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
hypermarket
3.632
1.437
tržiště
4.865
0.888
specializovaná prodejna s obuví
1.181
0.406
internet, katalog
3.31
2.19
prodejna s oblečením
3.035
1.098
Vietnamský obchod
4.977
1.789
3. Vaše nejoblíbenější místo nákupu obuvi (prodejna nebo město či internetový obchod,...).
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Baťa
12
8,89 %
7,02 %
Deichmann
11
8,15 %
6,43 %
humanic
10
7,41 %
5,85 %
Praha
9
6,67 %
5,26 %
Deichman
8
5,93 %
4,68 %
PODĚBRADY
4
2,96 %
2,34 %
CCC
3
2,22 %
1,75 %
A3 Sport
3
2,22 %
1,75 %
A3sport
2
1,48 %
1,17 %
Rieker
2
1,48 %
1,17 %
ostatní odpovědi
Kolín RENO prodejna baťa, humanic Deichmann, Praha Praha ve velkých nák. střediscích typu Palladium Outlet Štěrboholy Mustang skateshop, baťa nákupní centrum outlet Sport, Praha Sportovní obchod-Hervis, A3, Nike... nic Praha,Kolín,Nymburk,Poděbrady InterSport, Gigasport, Office shoes, Daichman Poděbrady, specializovaná prodejna s obuví prodejna s koženou obuví Deichman NovýSmíchov (v budoucnu možná Deich. PDY) Hudy Sport BAŤA, A3 sport prodejny Leiser Obuv se značkami Tamaris, Saint Oliver etc. adidas Liberec hudi www.mercoint.cz Mladá Boleslav Leiser Nadměrná obuv Praha 3 Černínova obuv Háje v poslední době Baťa lékárna nemám oblíbenou prodejnu Bata nebo Deichman Nymburk www.boty-obuv.cz nevim sportovni prodejny u pí. Pekarčíkové v malinké obuvi v Děhylově Bata Vacl.nam. Praha CCC nebo Deichmann nebo Baťa Deichman, reno sholl Laso, Ostrava Sportisimo prodejna obuvi Baťa poděbrady,obuv ecco prodejny Šotek - Praha, případně Botela Liberec Humanice Obchody pro rockery Hervis, Sportissimo internet Deichman; výprodej německé obuvi Brno vagabond řetězce Tesco Galerie Vaňkovka, Brno prodejny se sportovním zbožím Humanic, Praha Mixer, Aukro, CCC bershka reno, a3 sport Puma aukro phatlife.com
71
52,59 %
41,52 %
4. Co je pro Vás důležité při výběru obuvi? (1=velmi důležité, 5=naprosto nedůležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
barva obuvi
2.292
1.26
pohodlí obuvi
1.491
1.01
cena obuvi
2.246
0.981
aktuální trendy, móda
3.193
1.477
značka obuvi
3.368
1.367
materiál z něhož je obuv vyrobena
2.462
1.266
"ovládání" (tzn. zapínání, nazouvání, zavazování)
2.947
1.535
5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ani jednou → otázka č. 6, 1-2x → otázka č. 7, 3-6x → otázka č. 7, 7-10x → otázka č. 7, více než 10x v životě → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1-2x
77
45,03 %
45,03 %
ani jednou
50
29,24 %
29,24 %
3-6x
38
22,22 %
22,22 %
7-10x
4
2,34 %
2,34 %
více než 10x v životě
2
1,17 %
1,17 %
6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy se u mých bot neprojevila žádná závada v záruční době
33
66 %
19,3 %
byl/a jsem přesvědčen/a, že by mi reklamace nebyla uznána
14
28 %
8,19 %
jedná se o zlouhavý proces a na to já nemám čas ani nervy
10
20 %
5,85 %
obuv byla tak levná, že jsem ji raději vyhodil/a
6
12 %
3,51 %
nevěděl/a jsem, jak se má při reklamaci postupovat
2
4 %
1,17 %
jiný důvod
2
4 %
1,17 %
7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše dobré - většinou bylo vše bez problémů
67
55,37 %
39,18 %
spíše špatné - většinou provázel reklamační proces problémy
31
25,62 %
18,13 %
jen dobré - vždy vše proběhlo hladce
17
14,05 %
9,94 %
jen špatné - vždy jsem se setkala s problémy
6
4,96 %
3,51 %
8. Co Vám na reklamacích obuvi vadí nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neochota prodavačů
38
31,4 %
22,22 %
dlouho trvá, než se vše vyřídí
35
28,93 %
20,47 %
prodejci se nás spotřebitele snaží oklamávat
27
22,31 %
15,79 %
nic mi nevadí
6
4,96 %
3,51 %
neznalosti prodavačů
5
4,13 %
2,92 %
nikdy nevím, jak se má správně zboží reklamovat
5
4,13 %
2,92 %
jednalo se o kopačky, udiv ze v nich hraju fotbal
1
0,83 %
0,58 %
obvykle nemohu najít listek - účtenku
1
0,83 %
0,58 %
nejsem si jistá, jestli reklamace bued uznána.
1
0,83 %
0,58 %
špatný zákon, který je strané prodejcu..
1
0,83 %
0,58 %
neochota, vše se svede na zákazníka
1
0,83 %
0,58 %
9. Byla Vám reklamace obuvi někdy zamítnuta?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, jednou → otázka č. 10, ano, několikrát → otázka č. 10, ano, reklamace mi byla mi zamítnuta téměř vždy, když jsem se obuv snažila reklamovat → otázka č. 10, nikdy → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy
66
54,55 %
38,6 %
ano, jednou
39
32,23 %
22,81 %
ano, několikrát
14
11,57 %
8,19 %
ano, reklamace mi byla mi zamítnuta téměř vždy, když jsem se obuv snažila reklamovat
2
1,65 %
1,17 %
10. Myslíte si, že bylo zamítnutí reklamace oprávněné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
36
65,45 %
21,05 %
ve většině případů ne
10
18,18 %
5,85 %
půl napůl, někdy bylo oprávněné, někdy ne
4
7,27 %
2,34 %
ano
2
3,64 %
1,17 %
nic
1
1,82 %
0,58 %
nedovedu posoudit
1
1,82 %
0,58 %
ve většině případů ano
1
1,82 %
0,58 %
11. Byl/a byste si kvůli zamítnuté reklamaci ochoten/na nechat vyhotovit znalecký posudek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
79
65,29 %
46,2 %
nevím
22
18,18 %
12,87 %
ano
15
12,4 %
8,77 %
ano, mám s tím již zkušenosti
3
2,48 %
1,75 %
ne, mám s tím špatné zkušenosti
2
1,65 %
1,17 %
12. Zkusil/a jste někdy obuv reklamovat, i když jste tušil/a, že je reklamace neoprávněná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
103
85,12 %
60,23 %
ano
18
14,88 %
10,53 %
13. Byla Vám tato reklamace uznána?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
13
72,22 %
7,6 %
ne
5
27,78 %
2,92 %
14. Jak dlouhá je záruční doba u obuvi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 roky
141
82,46 %
82,46 %
1 rok
23
13,45 %
13,45 %
10 měsíců
4
2,34 %
2,34 %
14 dní
3
1,75 %
1,75 %
15. Máte zkušenosti s nákupem obuvi na dálku? (přes internet, katalogy, ...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
115
67,25 %
67,25 %
ano
56
32,75 %
32,75 %
16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nakoupil/a jsem tak pouze 1x až 2x
43
76,79 %
25,15 %
již jsem takto nakoupil/a 3 až 6 párů bot
10
17,86 %
5,85 %
7 a více
3
5,36 %
1,75 %
17. S nákupem obuvi na dálku máte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jen dobré zkušenosti → otázka č. 19, spíše dobré zkušenosti → otázka č. 19, spíše špatné zkušenosti → otázka č. 18, špatné zkušenosti → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše dobré zkušenosti
24
42,86 %
14,04 %
jen dobré zkušenosti
23
41,07 %
13,45 %
spíše špatné zkušenosti
8
14,29 %
4,68 %
špatné zkušenosti
1
1,79 %
0,58 %
18. Co bylo důvodem Vaší nespokojenosti s nákupem obuvi na dálku?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nekvalita
2
25 %
1,17 %
bota nevypadala tak jako na obrázku
1
12,5 %
0,58 %
kvalita
1
12,5 %
0,58 %
neseděla mi
1
12,5 %
0,58 %
nepohodlnost
1
12,5 %
0,58 %
špatný výběr velikosti
1
12,5 %
0,58 %
Nemožnost obuv vyzkoušet
1
12,5 %
0,58 %
19. Vyberte správná tvrzení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cílem ochrany spotřebitele je snaha posílit postavení spotřebitele na trhu
111
64,91 %
64,91 %
mezi cíle ochrany spotřebitele patří ochrana zdraví spotřebitelů
75
43,86 %
43,86 %
spotřebitelé mají právo sdružovat ve spotřebitelských organizacích
74
43,27 %
43,27 %
v ČR zatím neexistuje samostatný zákon upravující oblast ochrany spotřebitele
14
8,19 %
8,19 %
ani jedna možnost není správná
12
7,02 %
7,02 %
systém ochrany spotřebitele má působit proti prodejcům a výrobcům
8
4,68 %
4,68 %
20. Jste muž, či žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
125
73,1 %
73,1 %
muž
46
26,9 %
26,9 %
21. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-25 let
95
55,56 %
55,56 %
30-39 let
30
17,54 %
17,54 %
40-49 let
15
8,77 %
8,77 %
15-19 let
11
6,43 %
6,43 %
26-29 let
11
6,43 %
6,43 %
50 a více let
9
5,26 %
5,26 %
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
60
35,09 %
35,09 %
střední s maturitou
51
29,82 %
29,82 %
gymnázium
49
28,65 %
28,65 %
vyšší odborné
5
2,92 %
2,92 %
vyučen/a
3
1,75 %
1,75 %
základní
3
1,75 %
1,75 %
23. Kraj ve kterém bydlíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středočeský
78
45,61 %
45,61 %
Hlavní město Praha
37
21,64 %
21,64 %
Jihomoravský
10
5,85 %
5,85 %
Moravskoslezský
8
4,68 %
4,68 %
Ústecký
7
4,09 %
4,09 %
Olomoucký
6
3,51 %
3,51 %
Vysočina
5
2,92 %
2,92 %
Jihočeský
4
2,34 %
2,34 %
Pardubický
4
2,34 %
2,34 %
Plzeňský
3
1,75 %
1,75 %
Liberecký
3
1,75 %
1,75 %
Královéhradecký
3
1,75 %
1,75 %
Zlínský
3
1,75 %
1,75 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Co je pro Vás důležité při výběru obuvi? (1=velmi důležité, 5=naprosto nedůležité)
odpověď cena obuvi=2:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi hypermarket=6 na otázku 2. Potřebujete/chcete si koupit nové boty. Kde budete boty shánět nejdříve a kde nejpozději? (1=nejdříve, 6=nejpozději) Každé číslo přiřaďte jen jednomu místu. Všechna čísla musí být použita, jinak dotazník nepůjde odeslat!
5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?
odpověď ani jednou:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi byl/a jsem přesvědčen/a, že by mi reklamace nebyla uznána na otázku 6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedná se o zlouhavý proces a na to já nemám čas ani nervy na otázku 6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy se u mých bot neprojevila žádná závada v záruční době na otázku 6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?
7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?
odpověď spíše dobré - většinou bylo vše bez problémů:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Byla Vám tato reklamace uznána?
9. Byla Vám reklamace obuvi někdy zamítnuta?
odpověď nikdy:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen dobré - vždy vše proběhlo hladce na otázku 7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?
12. Zkusil/a jste někdy obuv reklamovat, i když jste tušil/a, že je reklamace neoprávněná?
odpověď ano:
9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Byla Vám tato reklamace uznána?
odpověď ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2x na otázku 5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen dobré - vždy vše proběhlo hladce na otázku 7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Byl/a byste si kvůli zamítnuté reklamaci ochoten/na nechat vyhotovit znalecký posudek?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouho trvá, než se vše vyřídí na otázku 8. Co Vám na reklamacích obuvi vadí nejvíce?
15. Máte zkušenosti s nákupem obuvi na dálku? (přes internet, katalogy, ...)
odpověď ano:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi již jsem takto nakoupil/a 3 až 6 párů bot na otázku 16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakoupil/a jsem tak pouze 1x až 2x na otázku 16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen dobré zkušenosti na otázku 17. S nákupem obuvi na dálku máte:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše dobré zkušenosti na otázku 17. S nákupem obuvi na dálku máte:
21. Váš věk:
odpověď 20-25 let:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi byl/a jsem přesvědčen/a, že by mi reklamace nebyla uznána na otázku 6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často si v průměru kupujete nové boty?
2. Potřebujete/chcete si koupit nové boty. Kde budete boty shánět nejdříve a kde nejpozději? (1=nejdříve, 6=nejpozději) Každé číslo přiřaďte jen jednomu místu. Všechna čísla musí být použita, jinak dotazník nepůjde odeslat!
3. Vaše nejoblíbenější místo nákupu obuvi (prodejna nebo město či internetový obchod,...).
4. Co je pro Vás důležité při výběru obuvi? (1=velmi důležité, 5=naprosto nedůležité)
5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?
6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?
7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?
8. Co Vám na reklamacích obuvi vadí nejvíce?
9. Byla Vám reklamace obuvi někdy zamítnuta?
10. Myslíte si, že bylo zamítnutí reklamace oprávněné?
11. Byl/a byste si kvůli zamítnuté reklamaci ochoten/na nechat vyhotovit znalecký posudek?
12. Zkusil/a jste někdy obuv reklamovat, i když jste tušil/a, že je reklamace neoprávněná?
13. Byla Vám tato reklamace uznána?
14. Jak dlouhá je záruční doba u obuvi?
15. Máte zkušenosti s nákupem obuvi na dálku? (přes internet, katalogy, ...)
16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)
17. S nákupem obuvi na dálku máte:
19. Vyberte správná tvrzení:
20. Jste muž, či žena?
21. Váš věk:
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
23. Kraj ve kterém bydlíte:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často si v průměru kupujete nové boty?
2. Potřebujete/chcete si koupit nové boty. Kde budete boty shánět nejdříve a kde nejpozději? (1=nejdříve, 6=nejpozději) Každé číslo přiřaďte jen jednomu místu. Všechna čísla musí být použita, jinak dotazník nepůjde odeslat!
3. Vaše nejoblíbenější místo nákupu obuvi (prodejna nebo město či internetový obchod,...).
4. Co je pro Vás důležité při výběru obuvi? (1=velmi důležité, 5=naprosto nedůležité)
5. Přibližně kolikrát v životě jste reklamoval/a obuv?
6. Proč jste nikdy obuv nereklamoval/a?
7. Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti s reklamacemi obuvi?
8. Co Vám na reklamacích obuvi vadí nejvíce?
9. Byla Vám reklamace obuvi někdy zamítnuta?
10. Myslíte si, že bylo zamítnutí reklamace oprávněné?
11. Byl/a byste si kvůli zamítnuté reklamaci ochoten/na nechat vyhotovit znalecký posudek?
12. Zkusil/a jste někdy obuv reklamovat, i když jste tušil/a, že je reklamace neoprávněná?
13. Byla Vám tato reklamace uznána?
14. Jak dlouhá je záruční doba u obuvi?
15. Máte zkušenosti s nákupem obuvi na dálku? (přes internet, katalogy, ...)
16. Kolik párů bot jste již zakoupil/a na dálku? (internet, katalogy apod.)
17. S nákupem obuvi na dálku máte:
19. Vyberte správná tvrzení:
20. Jste muž, či žena?
21. Váš věk:
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
23. Kraj ve kterém bydlíte:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Šimková, J. – Čeští spotřebitelé na trhu obuvi (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://trh-obuvi.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.