Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh počítačů v ČR

Trh počítačů v ČR

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Kuča
Šetření:20. 04. 2012 - 24. 04. 2012
Počet respondentů:122
Počet otázek (max/průměr):26 / 25.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník je určen pro všechny osoby vlastníccí počítač. Jeho účelem je zjistit podle čeho se spotřebitel rozhoduje při výběru nového počítače.

Odpovědi respondentů

1. Vlastníte počítač?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11997,54 %97,54 %  
Ne32,46 %2,46 %  

Graf

2. Kolik počítačů vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15344,54 %43,44 %  
24638,66 %37,7 %  
3 a více2016,81 %16,39 %  

Graf

3. Jaký typ počítače vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Notebook6352,94 %51,64 %  
Desktop i notebook4638,66 %37,7 %  
Desktop (stolní počítač)108,4 %8,2 %  

Graf

4. K jaké činnosti počítač nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet4739,5 %38,52 %  
škola3327,73 %27,05 %  
práce1714,29 %13,93 %  
hry75,88 %5,74 %  
mutlimédia65,04 %4,92 %  
více výše zmíněných10,84 %0,82 %  
sledování seriálů, filmů10,84 %0,82 %  
vše10,84 %0,82 %  
Internet multimedia i hry zhruba stejnym dilem10,84 %0,82 %  
škola, internet - fb a noviny:)10,84 %0,82 %  
škola + internet + multimédia + hry10,84 %0,82 %  
Hudba10,84 %0,82 %  
škola, internet i hry10,84 %0,82 %  
práce, škola, internet10,84 %0,82 %  

Graf

5. Jak často používáte počítač?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den11697,48 %95,08 %  
několikrát v týdnu32,52 %2,46 %  

Graf

6. Kdy jste si naposledy koupili nový počítač?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
před 2-5 lety4638,66 %37,7 %  
před 1-2 lety3126,05 %25,41 %  
v minulých 6 měsících2218,49 %18,03 %  
v minulých 12 měsících2016,81 %16,39 %  

Graf

7. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: OSOBNÍ DOPORUČENÍ (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82924,37 %23,77 %  
72117,65 %17,21 %  
51411,76 %11,48 %  
31411,76 %11,48 %  
91310,92 %10,66 %  
6108,4 %8,2 %  
1075,88 %5,74 %  
154,2 %4,1 %  
243,36 %3,28 %  
421,68 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.46
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.4
Směrodatná odchylka:2.1
Medián:7
Modus:8

Graf

8. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: CENA (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
92521,01 %20,49 %  
82521,01 %20,49 %  
71714,29 %13,93 %  
101512,61 %12,3 %  
61512,61 %12,3 %  
5119,24 %9,02 %  
375,88 %5,74 %  
243,36 %3,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.4
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.26
Směrodatná odchylka:1.81
Medián:8
Modus:9

Graf

9. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: OSOBNÍ ZKUŠENOST (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
93428,57 %27,87 %  
82420,17 %19,67 %  
102117,65 %17,21 %  
71714,29 %13,93 %  
5108,4 %8,2 %  
665,04 %4,92 %  
443,36 %3,28 %  
321,68 %1,64 %  
210,84 %0,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.99
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.42
Směrodatná odchylka:1.55
Medián:8
Modus:9

Graf

10. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SPOLEHLIVOST (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
104840,34 %39,34 %  
92722,69 %22,13 %  
82722,69 %22,13 %  
775,88 %5,74 %  
654,2 %4,1 %  
121,68 %1,64 %  
210,84 %0,82 %  
410,84 %0,82 %  
510,84 %0,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.88
Minimum:6
Maximum:10
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.31
Směrodatná odchylka:1.14
Medián:9
Modus:10

Graf

11. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: VYBAVENOST SOFTWAREM (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82016,81 %16,39 %  
71613,45 %13,11 %  
11512,61 %12,3 %  
31411,76 %11,48 %  
91411,76 %11,48 %  
6119,24 %9,02 %  
4108,4 %8,2 %  
1075,88 %5,74 %  
265,04 %4,92 %  
565,04 %4,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.67
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7.04
Směrodatná odchylka:2.65
Medián:6
Modus:8

Graf

12. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: IMAGE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12117,65 %17,21 %  
52016,81 %16,39 %  
61714,29 %13,93 %  
31411,76 %11,48 %  
71310,92 %10,66 %  
297,56 %7,38 %  
486,72 %6,56 %  
875,88 %5,74 %  
965,04 %4,92 %  
1043,36 %3,28 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.61
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.52
Směrodatná odchylka:2.35
Medián:5
Modus:1

Graf

13. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: REKLAMA (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15747,9 %46,72 %  
31512,61 %12,3 %  
41411,76 %11,48 %  
2108,4 %8,2 %  
586,72 %6,56 %  
675,88 %5,74 %  
743,36 %3,28 %  
921,68 %1,64 %  
821,68 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.53
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.25
Směrodatná odchylka:1.8
Medián:2
Modus:1

Graf

14. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SPECIÁLNÍ NABÍDKY (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32722,69 %22,13 %  
52016,81 %16,39 %  
71815,13 %14,75 %  
61512,61 %12,3 %  
8108,4 %8,2 %  
497,56 %7,38 %  
286,72 %6,56 %  
186,72 %6,56 %  
932,52 %2,46 %  
1010,84 %0,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.81
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.71
Směrodatná odchylka:1.93
Medián:5
Modus:3

Graf

15. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: RENOMÉ FIRMY (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72621,85 %21,31 %  
92016,81 %16,39 %  
61815,13 %14,75 %  
81613,45 %13,11 %  
51512,61 %12,3 %  
486,72 %6,56 %  
1086,72 %6,56 %  
232,52 %2,46 %  
332,52 %2,46 %  
121,68 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.83
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.94
Směrodatná odchylka:1.72
Medián:7
Modus:7

Graf

16. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SERVISNÍ SLUŽBY (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51815,13 %14,75 %  
41714,29 %13,93 %  
71714,29 %13,93 %  
61613,45 %13,11 %  
91310,92 %10,66 %  
81210,08 %9,84 %  
3108,4 %8,2 %  
1065,04 %4,92 %  
254,2 %4,1 %  
154,2 %4,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.83
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.18
Směrodatná odchylka:2.04
Medián:6
Modus:5

Graf

17. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SPECIFIKACE POČÍTAČE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
103025,21 %24,59 %  
92621,85 %21,31 %  
81512,61 %12,3 %  
51411,76 %11,48 %  
71310,92 %10,66 %  
6108,4 %8,2 %  
475,88 %5,74 %  
321,68 %1,64 %  
121,68 %1,64 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.79
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.67
Směrodatná odchylka:1.92
Medián:8
Modus:10

Graf

18. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: RECENZE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
73226,89 %26,23 %  
83126,05 %25,41 %  
5119,24 %9,02 %  
9119,24 %9,02 %  
6119,24 %9,02 %  
465,04 %4,92 %  
354,2 %4,1 %  
1054,2 %4,1 %  
143,36 %3,28 %  
232,52 %2,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.74
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.84
Směrodatná odchylka:1.69
Medián:7
Modus:7

Graf

19. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: DESIGN (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51915,97 %15,57 %  
71512,61 %12,3 %  
61411,76 %11,48 %  
91411,76 %11,48 %  
81210,08 %9,84 %  
31210,08 %9,84 %  
4119,24 %9,02 %  
197,56 %7,38 %  
1075,88 %5,74 %  
265,04 %4,92 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.71
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.36
Směrodatná odchylka:2.31
Medián:6
Modus:5

Graf

20. Preferujete nějakou konkrétní značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám oblíbenou značku4739,5 %38,52 %  
HP2218,49 %18,03 %  
Apple1310,92 %10,66 %  
Lenovo119,24 %9,02 %  
Sony65,04 %4,92 %  
Asus65,04 %4,92 %  
Acer54,2 %4,1 %  
Dell21,68 %1,64 %  
Toshiba21,68 %1,64 %  
NE10,84 %0,82 %  
asus, acer, lenovo10,84 %0,82 %  
msi10,84 %0,82 %  
Asus, Mac10,84 %0,82 %  
Apple, Dell, Lenovo10,84 %0,82 %  

Graf

21. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za nový počítač?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 000 Kč7462,18 %60,66 %  
do 30 000 Kč2722,69 %22,13 %  
do 10 000 Kč108,4 %8,2 %  
více než 30 000 Kč86,72 %6,56 %  

Graf

22. Jak si myslíte že Vás při koupi počítače ovlivňují aktuální trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Trendy mě nezajímají9176,47 %74,59 %  
Ovlivňují, kupuji si to co je v módě2319,33 %18,85 %  
Jdu proti trendům, záměrně si kupuji to, co nikdo nemá54,2 %4,1 %  

Graf

23. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6252,1 %50,82 %  
Muž5747,9 %46,72 %  

Graf

24. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2510184,87 %82,79 %  
25-351714,29 %13,93 %  
více než 5010,84 %0,82 %  

Graf

25. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student - pracující na částečný úvazek5445,38 %44,26 %  
Student - nepracující4033,61 %32,79 %  
Pracující1714,29 %13,93 %  
Nezaměstnaný43,36 %3,28 %  
Student - pracující na plný úvazek43,36 %3,28 %  

Graf

26. Měsíční příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč7263,72 %59,02 %  
10 000 - 20 000 Kč1916,81 %15,57 %  
20 000 - 30 000 Kč1311,5 %10,66 %  
více než 50 000 Kč54,42 %4,1 %  
30 000 - 50 000 Kč43,54 %3,28 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaký typ počítače vlastníte?

  • odpověď Notebook:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9 na otázku 18. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: RECENZE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

13. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: REKLAMA (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

  • odpověď 1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: IMAGE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

21. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za nový počítač?

  • odpověď do 20 000 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 9. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: OSOBNÍ ZKUŠENOST (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

23. Pohlaví

  • odpověď Muž:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 11. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: VYBAVENOST SOFTWAREM (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

26. Měsíční příjem

  • odpověď do 10 000 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student - nepracující na otázku 25. Povolání

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vlastníte počítač?

2. Kolik počítačů vlastníte?

3. Jaký typ počítače vlastníte?

4. K jaké činnosti počítač nejčastěji využíváte?

5. Jak často používáte počítač?

6. Kdy jste si naposledy koupili nový počítač?

7. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: OSOBNÍ DOPORUČENÍ (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

8. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: CENA (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

9. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: OSOBNÍ ZKUŠENOST (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

10. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SPOLEHLIVOST (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

11. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: VYBAVENOST SOFTWAREM (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

12. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: IMAGE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

13. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: REKLAMA (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

14. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SPECIÁLNÍ NABÍDKY (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

15. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: RENOMÉ FIRMY (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

16. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SERVISNÍ SLUŽBY (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

17. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SPECIFIKACE POČÍTAČE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

18. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: RECENZE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

19. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: DESIGN (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

20. Preferujete nějakou konkrétní značku?

21. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za nový počítač?

22. Jak si myslíte že Vás při koupi počítače ovlivňují aktuální trendy?

23. Pohlaví

24. Věk

25. Povolání

26. Měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vlastníte počítač?

2. Kolik počítačů vlastníte?

3. Jaký typ počítače vlastníte?

4. K jaké činnosti počítač nejčastěji využíváte?

5. Jak často používáte počítač?

6. Kdy jste si naposledy koupili nový počítač?

7. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: OSOBNÍ DOPORUČENÍ (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

8. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: CENA (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

9. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: OSOBNÍ ZKUŠENOST (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

10. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SPOLEHLIVOST (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

11. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: VYBAVENOST SOFTWAREM (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

12. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: IMAGE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

13. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: REKLAMA (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

14. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SPECIÁLNÍ NABÍDKY (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

15. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: RENOMÉ FIRMY (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

16. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SERVISNÍ SLUŽBY (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

17. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: SPECIFIKACE POČÍTAČE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

18. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: RECENZE (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

19. Jak důležitý je pro Vás pří výběru nového počítače následující faktor: DESIGN (10 nejdůležitější, 1 nejméně důležité)

20. Preferujete nějakou konkrétní značku?

21. Kolik jste ochotni maximálně zaplatit za nový počítač?

22. Jak si myslíte že Vás při koupi počítače ovlivňují aktuální trendy?

23. Pohlaví

24. Věk

25. Povolání

26. Měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kuča, P.Trh počítačů v ČR (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://trh-pocitacu-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.