Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh prémiové módní obuvi - nákupní chování a vnímání značky

Trh prémiové módní obuvi - nákupní chování a vnímání značky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Zlamalova
Šetření:18. 10. 2010 - 25. 10. 2010
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):33 / 29.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.11:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Předkládaný dotazník je součástí marketingového průzkumu týkajícího se nákupního chování a vnímání značky v oblasti prémiové módní obuvi (fashion shoes)a je určen pouze pro ženy mezi 16 - 55 lety. Výsledky budou k dispozici široké veřenosti a především pak budou využity  pro účely mé diplomové práce, která má za úkol analýzu repositioningu jedné prémiové značky bot.

 

Všem respondentům děkuji za ochotu a strávený čas.

Odpovědi respondentů

1. Jak dlouho nosíte pár bot?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dokud se nerozpadnou3650 %50 %  
dokud nejsou vyloženě nemoderní (cca 2 roky)3041,67 %41,67 %  
jiné68,33 %8,33 %  

Graf

2. Kolik párů bot máte dohromady na jaro a léto? ( žabky, sandále, nazouváky, baleríny, lodičky, otevřené na podpatku..)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 6 párů3041,67 %41,67 %  
3-4 páry2331,94 %31,94 %  
5-6 párů1723,61 %23,61 %  
1-2 páry22,78 %2,78 %  

Graf

3. Kolik párů bot máte dohromady na podzim a zimu? (polobotky, kotníkové boty, kozačky - nízké, na podpatku..)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-4 páry3244,44 %44,44 %  
5-6 párů1723,61 %23,61 %  
více než 6 párů1318,06 %18,06 %  
1-2 páry1013,89 %13,89 %  

Graf

4. Jak nakupujete boty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
napůl cíleně a napůl impulzivně4055,56 %55,56 %  
většinou cíleně, jen když nějaké potřebuji2534,72 %34,72 %  
většinou impulzivně, když se mi nějaké líbí79,72 %9,72 %  

Graf

5. Kdy většinou boty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kdykoliv mi nějaké padnou do oka4055,56 %55,56 %  
během sezóny2433,33 %33,33 %  
před sezónou68,33 %8,33 %  
po sezóně ve výprodejích22,78 %2,78 %  

Graf

6. Kam všude chodíváte boty nakupovat? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v řetězcích jako Humanic, Deichman, Mixer..6488,89 %88,89 %  
v mono-brandových prodejnách jako Baťa, Ecco..5779,17 %79,17 %  
v malých obuvích2737,5 %37,5 %  
v řetězcových prodejnách s oblečením jako H1216,67 %16,67 %  
přes internet811,11 %11,11 %  
v hypermarketech jako Tesco, Globus, Albert Hypermarket..79,72 %9,72 %  
u Vietnamců56,94 %6,94 %  
v lékárnách34,17 %4,17 %  

Graf

7. Kde většinou boty skutečně koupíte? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v řetězcích jako Humanic, Deichman, Mixer..5779,17 %79,17 %  
v mono-brandových prodejnách jako Baťa, Ecco..4562,5 %62,5 %  
v malých obuvích2129,17 %29,17 %  
v řetězcových prodejnách s oblečením jako H1115,28 %15,28 %  
přes internet79,72 %9,72 %  
u Vietnamců56,94 %6,94 %  
v hypermarketech jako Tesco, Globus, Albert Hypermarket..34,17 %4,17 %  
v lékárnách22,78 %2,78 %  

Graf

8. Seřaďte podle důležitosti kritéria, podle kterých se rozhodujete při nákupu bot. (1= nejdůležitější)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
kvalita (materiál, stélka, podrážka)2.9032.06
vzhled2.3472.032
značka4.8061.962
cena3.4721.555
módnost4.6811.745
pohodlnost při zkoušení2.7922.859

Graf

9. Jste loajální k určité značce bot?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nejsem4765,28 %65,28 %  
mám malý repertoir značek(cca 3), které kupuji2230,56 %30,56 %  
ano, jsem34,17 %4,17 %  

Graf

10. Máte některé z následujících problémů s chodidly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic takového mě netrápí3650 %50 %  
ploché nohy1825 %25 %  
otlaky/kuří oka1622,22 %22,22 %  
otékání nohou1115,28 %15,28 %  
plísně68,33 %8,33 %  
problémy s kouby kvůli špatnému postavení chodidla45,56 %5,56 %  

Graf

11. Jste ochotna si připlatit za prémiové boty, které jsou vysoce módní a zároveň podporují zdraví Vašich nohou díky unikátní technologii stélek a anatomickému tvarování boty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3852,78 %52,78 %  
spíše ne1622,22 %22,22 %  
určitě ano1520,83 %20,83 %  
určitě ne34,17 %4,17 %  

Graf

12. Kolik byste byla ochotna za takové prémiové boty (např. vysoké kozačky) zaplatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
max 2000 kč3852,78 %52,78 %  
max 3000 Kč2534,72 %34,72 %  
max 4000 Kč811,11 %11,11 %  
max 5000 Kč11,39 %1,39 %  

Graf

13. Jaké značky prémiových módních bot se Vám bez dlouhého přemýšlení vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
baťa1419,44 %19,44 %  
ecco79,72 %9,72 %  
žádné56,94 %6,94 %  
nevim45,56 %5,56 %  
adidas34,17 %4,17 %  
?22,78 %2,78 %  
Vagabond22,78 %2,78 %  
Prada22,78 %2,78 %  
neznám 22,78 %2,78 %  
Prada, Gucci, Bata11,39 %1,39 %  
ostatní odpovědi Nike
Humanic
Gabor
scholl
Jeste jsem takove nenasla
Baťa, Deichmann
Santé
tamaris
lacoste
School
baťa,nike
Humanic, Office, Kurt Geiger
baťa
Vůbec nevím, co to je. Boty s prémií???
nevím co jsou prémiové boty....
reiker
nevybavi
Converse, Lacoste, Rocket dog, Guess, Kirkwood
minozzi
Rieker, Tamaris
Rieker
Scholl.
Chloe, Burberry, Gucci, Zannotti
Baťa, Reebok
...
Diesel, Geox, Beltissimo
Ed Hardy
Mustang
deichman
goratex
3041,67 %41,67 % 

Graf

14. Jaké značky bot se zdravotními parametry se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
scholl2433,33 %33,33 %  
nevim79,72 %9,72 %  
Rieker68,33 %8,33 %  
žádné45,56 %5,56 %  
Santé34,17 %4,17 %  
?22,78 %2,78 %  
bama22,78 %2,78 %  
School22,78 %2,78 %  
nevybaví22,78 %2,78 %  
Bama, Rieker11,39 %1,39 %  
ostatní odpovědi ara
ecco
rieker (nebo tak nějak)
Viz 13
zadna
Mefi Style
nike
Scholl, Rieker
stival
Santé, Gabor
Sholl
Scholl.
Birkenstocks
Scholl, Ecco, Geox
baťa
...
zadne
Pepino
žádná
1926,39 %26,39 % 

Graf

15. Znáte nějaké značky prémiových bot, které jsou vysoce módní a zároveň podporují zdraví Vašich nohou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4156,94 %56,94 %  
rieker45,56 %5,56 %  
baťa34,17 %4,17 %  
neznám34,17 %4,17 %  
Scholl22,78 %2,78 %  
nevím22,78 %2,78 %  
nejsem si jistá obojím :-)11,39 %1,39 %  
schol11,39 %1,39 %  
Viz 1311,39 %1,39 %  
Santé11,39 %1,39 %  
ostatní odpovědi nike
Nevím.
Tatami, Birki Woodby
nespominam si
Scholl.
Scholl, Ecco
...
Geox, Rieker
Gabor
ecco
asi rieker
asi Scholl
Puma
1318,06 %18,06 % 

Graf

16. Znáte značku Scholl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5677,78 %77,78 %  
ne1622,22 %22,22 %  

Graf

17. S čím si značku Scholl spojujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zdravotní obuv916,07 %12,5 %  
boty23,57 %2,78 %  
sprej na nohy23,57 %2,78 %  
zdrave nohy23,57 %2,78 %  
zdraví23,57 %2,78 %  
s korkovyma nazouvakama11,79 %1,39 %  
ortopedicke vlozky do bot11,79 %1,39 %  
zdravotní boty11,79 %1,39 %  
pohodlí, zdravotni boty11,79 %1,39 %  
s pohodlím, kvalitou a zdravím11,79 %1,39 %  
ostatní odpovědi péče o nohy
prostředky na nohy
Znám zn.-boty,jinak německá zmrzlina,kvalita
lékárna
Hraji si na zdrav.boty a modni k tomu
Přípravky na ošetření nohou.
zdravá obuv
s vložkami do bot
obuv, lekarna
Zdravotní boty, péče o nohy
Zdravotní obuv - velmi pohodlná!
nazouváky
s boty(pantofle)
spreje do bot
se zdravotními botami
pracovna obuv
pohodlné, zdraví prospěšné boty
s deodorantem na chodidla
Zdravi, kvalita
s reklamou, jinak nic o nich nevím
s reklamou na boty
krémy na boty
nic mě nenapadá
gelové vložky do bot, spreje na nohy, ...
prodej v lékárnách
žabky
s kosmetikou na nohy
s ničím zvláštním, na značce mi nezáleží
s lékárnou
zdravotní obuv, pěkný design, pohodlné
péče o chodidla
zdravotní obuv a kosmetika na nohy
Přípravky na nohy, zdravotní obuv
se zdravou obuví
3460,71 %47,22 % 

Graf

18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Značka Scholl je tradiční značkou.3.2861.847
Značka Scholl je konzervativní značkou.3.3391.438
Značka Scholl je módní značkou.2.751.08
Značka Scholl má mladého ducha.2.8391.242
Značka Scholl je prémiovou značkou.3.2681.16
Značka Scholl drží krok s dobou.2.7680.821
Značka Scholl je inovativní a přichází s novými technologiemi.3.0361.356
Značka Scholl je otevřená má dobrou komunikaci se zákazníky.2.8210.897
Značka Scholl je důvěryhodnou značkou.3.4112.028

Graf

19. Máte doma boty značky Scholl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4275 %58,33 %  
ano1425 %19,44 %  

Graf

20. Jaké vlastnosti byste přiřadila botám Scholl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
kvalitní vs. nekvalitní2-1-0-1-2-1.3390.831
podporují zdraví nohou vs. nepodporují zdraví nohou2-1-0-1-2-1.3930.739
módní vs. konzervativní2-1-0-1-20.2861.061
atraktivní vzhledem vs. nevzhledné2-1-0-1-20.3210.968
pohodlné vs. nepohodlné2-1-0-1-2-1.3390.724
in vs. out2-1-0-1-20.2681.018
něco pro mě vs. nic pro mě2-1-0-1-200.857

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

21. Kdyby ste měla přirovnat boty Scholl ke značče auta, bylo by to:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Volvo2544,64 %34,72 %  
Škoda1832,14 %25 %  
Peugeot1119,64 %15,28 %  
BMW23,57 %2,78 %  

Graf

22. Jak byste popsala typickou ženu, která nosí boty značky Scholl?(př. věk, povolání, kde žije, živ. styl..)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

???

...

( 40 let,úřednice)

25, zije ve meste, vyssi stredni prijem, rada nakupuje, zajima se o modu

30 a vic nebo po diteti, mladsi pouze kzydmma problemy nejake zdravotni. Povolani takove abz si je mohla koupit nebo jeji manzel... Pokladni si je asi nekouoi. Myslim ze spis ve meste. Zklidnenna a uvedomela po predchozim litacim.

30, úřednice, Praha, dvě děti? Zvláštní otázka

30let, manažerka,Praha, aktivní

33, nižší management, pravidelně sportuje, žije ve městě, dbá na své zdraví

35-60 let , sedaci povolani, sekretarka, vetsi mesto, alternativni nebo usedly ziv. styl

38 let, účetní, malé město, spíše pasivní

40 let, zdravotní prostředí, žije ve vile, sportovní životní styl

45, kucharka, mensi mesto, konzervativni, boty potrebuje do prace

50 a více středoškolské vzdělání a k tomu vhodná povolání menší město nebo vesnice neklade tolik důraz na módu důležité pro ni je pohodlí

50, zdravotní sestra/učitelka/prodavačka, co stojí celý den na nohou

55 let, účetní, v 5. patře starého činžovního domu, žije sama s kočkou ...

55, úřednice, střední město

60, důchodce, město

čtyřicetiletá úřednice, která žije zdravě

Dáma ve středních letech pracující jako sekretářka, která chce pohodlné boty.

dbající o zdraví životní styl, 30+, město,

důchodkyně se zdravotními problémy

Je to žena mezi 30 - 40 lety, která potřebuje obuví doplnit reprezentativní outfit, ale přesto v ní vydržet celý den.

Kolem třiceti let, její profese vyžaduje pohodlnou a kvalitní obuv.

lékařka, zdravotní sestra, učitelka starší 40 let moc se nezajímá o módu, spíše o zdraví a pohodlí

nad 50 let, úřednice, větší město

Nějaká rozumná,která se nezajímá jenon o módnost bot,ale i o svoje zdraví.

nevím

Nevím.

po třicítce, velkoměsto, zajímá se o módní trendy, současně i o pohodlí a kvalitu obuvi. Je ochotna utratit větší obnos za boty.

povování vyžadující pohodlnou a kvalitní obuv pro každou věkovou skupinu jakéhokoliv živ. stylu, prostě kdo je chce nebo potřebuje si je koupí

Stará paní v důchodu, ve věku cca 60-70let, žijící ve městě, aktivní

starší generace, která dbá více na zdravotní parametry bot

Starší, usedlejší žena, co si koupí pohodlné boty.

starší, usedlejší, poblémy s nohama nebo páteří, povolání kde se více chodí,

Střední a vyšší věk, aktivní životní styl

střední věk, střední třída, spíše žije ve městě, praktická, aktivní

střední věková kategorie, střední platová třída, bez módních výstřelků, má ráda pohodlí domova, rodinný typ

střední, úřednice, město

ta, co už musí myslet jen na zdraví nohou

ucitelka, urednice, knihovnice stredniho veku

učitelka kolem padesáti na menším městě

Upjatá zdravotní sestra, středního věku, konzervativní.

úřednice nad 40 let, žije ve městě, je aktivní, dbá na své zdraví,

věk : 40 a výš povolání : ve středním a vyšším managementu žije : ve městě živ. styl : zdravý, moderní

věk 35, sedavé zaměstnání, trvalé místo ydliště město, životní styl usedlý a konzervativní

věk 38 let, povoláním prodavačka(nutnost celodenního stání, či chůze po prodejně), žijící v panelovém domě ve městě, kde pracuje, vyznavačka zdravého životního stylu

vek 45, doktorka, zije v meste, vyznava zdravy zivotny styl

vo veku od 40 rokov pri praci sa vela pohybuje na nohach lekarka ucitelka praca v gastronomii

všehochuť

vůbec nevím jak ty boty vypadají a nechce se mi to hledat na netu

vyšší příjmy, dbá o své zdraví

vyšší věk, vzdelana

zajištěná lékařka ve středním věku

zdravotní sestřička, státní úředník, 30 a více

Zena, ktera ma zdravotni problemy s chodidly. Na veku nezalezi.

žena pracující ve zdravotnictví, věk 40 let, udržující se, měšťačka

23. Zaznamenala jste v posledním cca roce nějakou komunikaci této značky?(promo akce, časopisy, letáky, sponzoring, TV..)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaznamenala4478,57 %61,11 %  
letáky23,57 %2,78 %  
v casopisu11,79 %1,39 %  
reklamy v časopisech11,79 %1,39 %  
Tv11,79 %1,39 %  
letaky a casopisy11,79 %1,39 %  
Reklamy11,79 %1,39 %  
leda v lékárně11,79 %1,39 %  
casopisy11,79 %1,39 %  
v lékárnách bývají nějaké letáky11,79 %1,39 %  
ano11,79 %1,39 %  
nic11,79 %1,39 %  

Graf

24. Víte, že značka Scholl má na našem trhu také řadu vysoce módních bot (Fashion)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevím o tom4987,5 %68,06 %  
ano, vím, ale nesetkala sem se s nimi58,93 %6,94 %  
ano, vím a setkala jsem se s nimi23,57 %2,78 %  

Graf

25. Víte, kde si boty z této módní řady (Fashion) můžete zakoupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4783,93 %65,28 %  
asi v lékárně?11,79 %1,39 %  
v menších městech je omezený výběr11,79 %1,39 %  
lékarna11,79 %1,39 %  
například v prodejnách zdravotních pomůcek11,79 %1,39 %  
lékárny11,79 %1,39 %  
ano, mixer a ruzne lekarny11,79 %1,39 %  
Asi v obuvi, ne?11,79 %1,39 %  
ano11,79 %1,39 %  
nic11,79 %1,39 %  

Graf

26. Víte, že značka Scholl nabízí řadu bot (Pharmacy), která poskytuje řešení specifických problémů nohou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevím o tom2137,5 %29,17 %  
ano, vím a setkala jsem se s nimi1933,93 %26,39 %  
ano, vím, ale nesetkala sem se s nimi1628,57 %22,22 %  

Graf

27. Víte, kde si boty z této řady (Pharmacy) můžete zakoupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3155,36 %43,06 %  
lekarna712,5 %9,72 %  
v lékárnách47,14 %5,56 %  
lékárny23,57 %2,78 %  
lékarny, specializ. prodejny11,79 %1,39 %  
v lékárně?11,79 %1,39 %  
lekarna?11,79 %1,39 %  
prodejny zdravotních pomůcek11,79 %1,39 %  
Zřejmě v lékárnách11,79 %1,39 %  
nic11,79 %1,39 %  
zdravotnické potřeby11,79 %1,39 %  
ano, zdravá obuv11,79 %1,39 %  
v lékárně, ve specializovaných obchodech11,79 %1,39 %  
ano11,79 %1,39 %  
asi v lékárně11,79 %1,39 %  
v lékárnách, specializovaných obuvích11,79 %1,39 %  

Graf

28. Znáte webové stránky Schollu, kde si boty ze všech kolekcí můžete zakoupit přes e-shop?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5292,86 %72,22 %  
ano47,14 %5,56 %  

Graf

29. Koupila byste si boty přes e-shop? Pokud ne, tak proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1119,64 %15,28 %  
nic35,36 %4,17 %  
nemožnost vyzkoušení bot23,57 %2,78 %  
ne, nemůžu si je vyzkoušet23,57 %2,78 %  
potrebuju je odskouset11,79 %1,39 %  
boty si chci vzdy vyzkouset11,79 %1,39 %  
nevím jak sedí11,79 %1,39 %  
ne, kvuli velikosti, nejsem si jista že by mi sedl11,79 %1,39 %  
strach z velikosti, málo které mi sedí11,79 %1,39 %  
ne,nutné ozkoušet kvůli pohodlí,vidět zpracování11,79 %1,39 %  
ne, potřebuju si je vyzkoušet, 11,79 %1,39 %  
ne,pokud bych si je předtím někde nevyzkoušela11,79 %1,39 %  
nutnost vyzkoušení, ztráta času při vracení zásilk11,79 %1,39 %  
nemuze se vyzkoušet11,79 %1,39 %  
musím si je vyzkoušet přece, to je snad jasné11,79 %1,39 %  
Ptze je chci vyzkouset11,79 %1,39 %  
mam potrebu boty skouset11,79 %1,39 %  
Ne, musím si botu vyzkoušet.11,79 %1,39 %  
boty si vždycky musím nejprve yzkoušet11,79 %1,39 %  
boty si musím vyzkoušet11,79 %1,39 %  
ne, musím vyzkoušet11,79 %1,39 %  
musim si boty vyzkouset a videt je. 11,79 %1,39 %  
Ne, upřednostňuji vyzkoušení11,79 %1,39 %  
boty treba vyzkouset11,79 %1,39 %  
Rozhodně ne, musím si je přece vyzkoušet!11,79 %1,39 %  
ne, je lpešpí si byto vyzkoušet na noze11,79 %1,39 %  
bojím se, že mi nebudou sedět bez vyzkoušení11,79 %1,39 %  
musím si je vždy vyzkoušet, pokaždé jiná velikost11,79 %1,39 %  
botu potřebuju vidět a vyzkoušet (jako oblečení)11,79 %1,39 %  
ne, nemusí padnout11,79 %1,39 %  
musim si ich vyskusat11,79 %1,39 %  
ne, boty se mají vyzkoušet11,79 %1,39 %  
nekoupila, boty mi málokdy sedí -úzká noha11,79 %1,39 %  
ne11,79 %1,39 %  
nemůžu je vyzkoušet11,79 %1,39 %  
ne, boty si raději vždy zkouším než je koupím11,79 %1,39 %  
kde je odpověď ne?? nesprávný výběr velikosti11,79 %1,39 %  
ne, boty si musím vyzkoušet11,79 %1,39 %  
možnost neodhadnutí velikosti11,79 %1,39 %  
potřebuju si je vyzkoušet11,79 %1,39 %  
chci vyzkoušet11,79 %1,39 %  
potřebuji vyzkoušet11,79 %1,39 %  

Graf

30. Na obrázku máte ukázku botů Scholl z kolekce Fashion podzim/zima 2010. Jak se vám líbí? (více k vidění na www.scholl.cz)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


vůbec se mi nelíbí

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše se mi líbí2850 %38,89 %  
spíše se mi nelíbí2035,71 %27,78 %  
velmi se mi líbí712,5 %9,72 %  
vůbec se mi nelíbí11,79 %1,39 %  

Graf

31. Do které věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-254663,89 %63,89 %  
26-351115,28 %15,28 %  
46-551013,89 %13,89 %  
36-4556,94 %6,94 %  

Graf

32. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve větším městě (více jak 30 tis. obyvatel, mimo Prahy)2636,11 %36,11 %  
v Praze2534,72 %34,72 %  
v malém městě (do 30 tis. obyvatel)1216,67 %16,67 %  
na venkově912,5 %12,5 %  

Graf

33. Co všechno děláte ve Vašem volném čase? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cestování5880,56 %80,56 %  
procházky5373,61 %73,61 %  
chodím cvičit5170,83 %70,83 %  
kulturní akce - výstavy, divadlo...5069,44 %69,44 %  
kino4562,5 %62,5 %  
sleduji TV4156,94 %56,94 %  
nakupuji4055,56 %55,56 %  
chodím do klubů/na disco3345,83 %45,83 %  
plavu3041,67 %41,67 %  
čtu life-stylové časopisy1723,61 %23,61 %  
relaxuji - masáže, sauna...1723,61 %23,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Kam všude chodíváte boty nakupovat? (možnost více odpovědí)

  • odpověď v malých obuvích:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi v malých obuvích na otázku 7. Kde většinou boty skutečně koupíte? (možnost více odpovědí)
  • odpověď v řetězcových prodejnách s oblečením jako H:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v řetězcových prodejnách s oblečením jako H na otázku 7. Kde většinou boty skutečně koupíte? (možnost více odpovědí)

9. Jste loajální k určité značce bot?

  • odpověď ne, nejsem:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46-55 na otázku 31. Do které věkové kategorie patříte?

12. Kolik byste byla ochotna za takové prémiové boty (např. vysoké kozačky) zaplatit?

  • odpověď max 2000 kč:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl má mladého ducha.=4 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)

19. Máte doma boty značky Scholl?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl je důvěryhodnou značkou.=4 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl drží krok s dobou.=4 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl je tradiční značkou.=4 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl má mladého ducha.=4 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)

20. Jaké vlastnosti byste přiřadila botám Scholl?

  • odpověď něco pro mě [2-1-0-1-2] nic pro mě: 0:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní [2-1-0-1-2] nekvalitní: 0 na otázku 20. Jaké vlastnosti byste přiřadila botám Scholl?
  • odpověď podporují zdraví nohou [2-1-0-1-2] nepodporují zdraví nohou: -2:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlné [2-1-0-1-2] nepohodlné: -2 na otázku 20. Jaké vlastnosti byste přiřadila botám Scholl?

23. Zaznamenala jste v posledním cca roce nějakou komunikaci této značky?(promo akce, časopisy, letáky, sponzoring, TV..)

  • odpověď nezaznamenala:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, vím, ale nesetkala sem se s nimi na otázku 26. Víte, že značka Scholl nabízí řadu bot (Pharmacy), která poskytuje řešení specifických problémů nohou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl je inovativní a přichází s novými technologiemi.=2 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl je otevřená má dobrou komunikaci se zákazníky.=2 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)

25. Víte, kde si boty z této módní řady (Fashion) můžete zakoupit?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl je důvěryhodnou značkou.=4 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl je konzervativní značkou.=4 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl je konzervativní značkou.=5 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka Scholl je tradiční značkou.=4 na otázku 18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi něco pro mě [2-1-0-1-2] nic pro mě: -1 na otázku 20. Jaké vlastnosti byste přiřadila botám Scholl?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peugeot na otázku 21. Kdyby ste měla přirovnat boty Scholl ke značče auta, bylo by to:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 29. Koupila byste si boty přes e-shop? Pokud ne, tak proč?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak dlouho nosíte pár bot?

2. Kolik párů bot máte dohromady na jaro a léto? ( žabky, sandále, nazouváky, baleríny, lodičky, otevřené na podpatku..)

3. Kolik párů bot máte dohromady na podzim a zimu? (polobotky, kotníkové boty, kozačky - nízké, na podpatku..)

4. Jak nakupujete boty?

5. Kdy většinou boty nakupujete?

6. Kam všude chodíváte boty nakupovat? (možnost více odpovědí)

7. Kde většinou boty skutečně koupíte? (možnost více odpovědí)

8. Seřaďte podle důležitosti kritéria, podle kterých se rozhodujete při nákupu bot. (1= nejdůležitější)

9. Jste loajální k určité značce bot?

10. Máte některé z následujících problémů s chodidly?

11. Jste ochotna si připlatit za prémiové boty, které jsou vysoce módní a zároveň podporují zdraví Vašich nohou díky unikátní technologii stélek a anatomickému tvarování boty?

12. Kolik byste byla ochotna za takové prémiové boty (např. vysoké kozačky) zaplatit?

13. Jaké značky prémiových módních bot se Vám bez dlouhého přemýšlení vybaví jako první?

14. Jaké značky bot se zdravotními parametry se Vám vybaví jako první?

15. Znáte nějaké značky prémiových bot, které jsou vysoce módní a zároveň podporují zdraví Vašich nohou?

16. Znáte značku Scholl?

18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)

19. Máte doma boty značky Scholl?

20. Jaké vlastnosti byste přiřadila botám Scholl?

21. Kdyby ste měla přirovnat boty Scholl ke značče auta, bylo by to:

23. Zaznamenala jste v posledním cca roce nějakou komunikaci této značky?(promo akce, časopisy, letáky, sponzoring, TV..)

24. Víte, že značka Scholl má na našem trhu také řadu vysoce módních bot (Fashion)?

25. Víte, kde si boty z této módní řady (Fashion) můžete zakoupit?

26. Víte, že značka Scholl nabízí řadu bot (Pharmacy), která poskytuje řešení specifických problémů nohou?

27. Víte, kde si boty z této řady (Pharmacy) můžete zakoupit?

28. Znáte webové stránky Schollu, kde si boty ze všech kolekcí můžete zakoupit přes e-shop?

29. Koupila byste si boty přes e-shop? Pokud ne, tak proč?

30. Na obrázku máte ukázku botů Scholl z kolekce Fashion podzim/zima 2010. Jak se vám líbí? (více k vidění na www.scholl.cz)

31. Do které věkové kategorie patříte?

32. Kde bydlíte?

33. Co všechno děláte ve Vašem volném čase? (možnost více odpovědí)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak dlouho nosíte pár bot?

2. Kolik párů bot máte dohromady na jaro a léto? ( žabky, sandále, nazouváky, baleríny, lodičky, otevřené na podpatku..)

3. Kolik párů bot máte dohromady na podzim a zimu? (polobotky, kotníkové boty, kozačky - nízké, na podpatku..)

4. Jak nakupujete boty?

5. Kdy většinou boty nakupujete?

6. Kam všude chodíváte boty nakupovat? (možnost více odpovědí)

7. Kde většinou boty skutečně koupíte? (možnost více odpovědí)

8. Seřaďte podle důležitosti kritéria, podle kterých se rozhodujete při nákupu bot. (1= nejdůležitější)

9. Jste loajální k určité značce bot?

10. Máte některé z následujících problémů s chodidly?

11. Jste ochotna si připlatit za prémiové boty, které jsou vysoce módní a zároveň podporují zdraví Vašich nohou díky unikátní technologii stélek a anatomickému tvarování boty?

12. Kolik byste byla ochotna za takové prémiové boty (např. vysoké kozačky) zaplatit?

13. Jaké značky prémiových módních bot se Vám bez dlouhého přemýšlení vybaví jako první?

14. Jaké značky bot se zdravotními parametry se Vám vybaví jako první?

15. Znáte nějaké značky prémiových bot, které jsou vysoce módní a zároveň podporují zdraví Vašich nohou?

16. Znáte značku Scholl?

18. Jak vnímáte značku Scholl? (5 znamená, že s výrokem plně souhlasíte, 1 že vůbec nesouhlasíte)

19. Máte doma boty značky Scholl?

20. Jaké vlastnosti byste přiřadila botám Scholl?

21. Kdyby ste měla přirovnat boty Scholl ke značče auta, bylo by to:

23. Zaznamenala jste v posledním cca roce nějakou komunikaci této značky?(promo akce, časopisy, letáky, sponzoring, TV..)

24. Víte, že značka Scholl má na našem trhu také řadu vysoce módních bot (Fashion)?

25. Víte, kde si boty z této módní řady (Fashion) můžete zakoupit?

26. Víte, že značka Scholl nabízí řadu bot (Pharmacy), která poskytuje řešení specifických problémů nohou?

27. Víte, kde si boty z této řady (Pharmacy) můžete zakoupit?

28. Znáte webové stránky Schollu, kde si boty ze všech kolekcí můžete zakoupit přes e-shop?

29. Koupila byste si boty přes e-shop? Pokud ne, tak proč?

30. Na obrázku máte ukázku botů Scholl z kolekce Fashion podzim/zima 2010. Jak se vám líbí? (více k vidění na www.scholl.cz)

31. Do které věkové kategorie patříte?

32. Kde bydlíte?

33. Co všechno děláte ve Vašem volném čase? (možnost více odpovědí)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zlamalova, M.Trh prémiové módní obuvi - nákupní chování a vnímání značky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://trh-premiove-modni-obuvi-nakupni-chovani-a-vnimani-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.