Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh produktů péče o pleť v ČR

Trh produktů péče o pleť v ČR

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Krňávek
Šetření:14. 11. 2012 - 24. 11. 2012
Počet respondentů:148
Počet otázek (max/průměr):20 / 14.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

jmenuji se Tomáš Krňávek a tento dotazník slouží jako podklad ke spracování diplomové práce na VŠE v Praze. Práci zpracovávám na téma: "Segmentace trhu dámské péče o pleť v ČR".

 

Vyplnění dotazníku by vám nemělo zabrat více než 3 minuty Vašeho času.

 

Velmi vám děkuji za váš čas a vážím si vaší pomoci!

 

Tomáš Krňávek

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ženaotázka č. 2, Muž → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13490,54 %90,54 %  
Muž149,46 %9,46 %  

Graf

2. Používáte produkty péče o pleť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11988,81 %80,41 %  
Ne1511,19 %10,14 %  

Graf

3. Jaké produkty péče o pleť používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Krém11193,28 %75 %  
Čištění pleti10285,71 %68,92 %  
Odlíčení pleti9378,15 %62,84 %  
Tělová péče7260,5 %48,65 %  
Sérum1411,76 %9,46 %  
Krém a sérum10,84 %0,68 %  

Graf

4. Jaký krém používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denní11495,8 %77,03 %  
Noční4537,82 %30,41 %  
Oční3126,05 %20,95 %  

Graf

5. Krém s jakými účinky používáte? (všechny krémy obsahují hydratační složku)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hydratační9075,63 %60,81 %  
Proti vráskám1512,61 %10,14 %  
BB Cream86,72 %5,41 %  
Proti vráskám s liftingovým účinkem65,04 %4,05 %  

Graf

6. Jakou značku krému právě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Garnier2117,65 %14,19 %  
Nivea1613,45 %10,81 %  
Avon86,72 %5,41 %  
Ryor65,04 %4,05 %  
Vichy65,04 %4,05 %  
oriflame54,2 %3,38 %  
Lancome43,36 %2,7 %  
Clarins32,52 %2,03 %  
Dior32,52 %2,03 %  
Biotherm32,52 %2,03 %  
Dermacol32,52 %2,03 %  
Balea32,52 %2,03 %  
La Roche Posay21,68 %1,35 %  
Mary Kay21,68 %1,35 %  
ziaja21,68 %1,35 %  
yves rocher21,68 %1,35 %  
Dove21,68 %1,35 %  
Avéne21,68 %1,35 %  
Clinique21,68 %1,35 %  
Alverde10,84 %0,68 %  
The Body Shop10,84 %0,68 %  
Indulona10,84 %0,68 %  
jinou10,84 %0,68 %  
Astrid10,84 %0,68 %  
DR. Nona10,84 %0,68 %  
Olay10,84 %0,68 %  
L´occitane10,84 %0,68 %  
Marry Kay10,84 %0,68 %  
Botanico, Balea10,84 %0,68 %  
La Prairie10,84 %0,68 %  
sanoflore10,84 %0,68 %  
Bioderma, Ryor střídám je10,84 %0,68 %  
Yves Saint Laurent10,84 %0,68 %  
Avene, Ryor10,84 %0,68 %  
orifflame10,84 %0,68 %  
la chevre10,84 %0,68 %  
saloos10,84 %0,68 %  
Bioderma10,84 %0,68 %  
Helena Rubinstein10,84 %0,68 %  
Shiseido10,84 %0,68 %  
Estée Lauder10,84 %0,68 %  
Eucerin10,84 %0,68 %  
L'Oréal10,84 %0,68 %  

Graf

7. Používáte výhradně značku, kterou jste uvedla v předchozí otázce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používám hlavně tuto značku, ale občasně i krémy jiných značek.4739,5 %31,76 %  
Používám krémy různých značek.4436,97 %29,73 %  
Používám pouze tuto značku.2823,53 %18,92 %  

Graf

8. Kolik jste ochotná zaplatit za balení denního krému? (v případě klasického balení 50ml)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 250 Kč5445,38 %36,49 %  
do 500 Kč3529,41 %23,65 %  
více než 1000 Kč1411,76 %9,46 %  
do 1000 Kč97,56 %6,08 %  
do 750 Kč75,88 %4,73 %  

Graf

9. Jak dlouho vám jedno balení krému vydrží? (v případě klasického balení 50ml)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 měsíce4134,45 %27,7 %  
2 měsíce3731,09 %25 %  
4 měsíce a více2521,01 %16,89 %  
1 měsíc1512,61 %10,14 %  
14 dní10,84 %0,68 %  

Graf

10. Vyhledáváte aktivně informace o produktech péče o pleť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6151,26 %41,22 %  
Ne5848,74 %39,19 %  

Graf

11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet6098,36 %40,54 %  
Specializovaný tisk a časopisy2540,98 %16,89 %  
Personál na prodejně, kde péči nakupuji2236,07 %14,86 %  
Přátelé1931,15 %12,84 %  
TV69,84 %4,05 %  
Jiný58,2 %3,38 %  

Graf

12. Sledujete reklamu na produkty péče o pleť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6050,42 %40,54 %  
Ne5949,58 %39,86 %  

Graf

13. Jaký reklamní kanál vás nejspíše zasáhne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3456,67 %22,97 %  
TV2745 %18,24 %  
Tisk2541,67 %16,89 %  
Jiný35 %2,03 %  
Outdoor35 %2,03 %  

Graf

14. Jsou pro vás zajímavé slevové akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10084,03 %67,57 %  
Ne1915,97 %12,84 %  

Graf

15. Jaká minimální sleva vás nejspíše ovlivní k nákupu nebo případně k nákupu více produktů do zásoby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mínus 30%3434 %22,97 %  
1+12828 %18,92 %  
mínus 20%2525 %16,89 %  
2+188 %5,41 %  
mínus 10%55 %3,38 %  

Graf

16. Kde nejčastěji péči o pleť nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Supermarketotázka č. 18, Drogerieotázka č. 18, Lékárnaotázka č. 18, Parfumerieotázka č. 17, Internetotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogerie6352,94 %42,57 %  
Parfumerie1915,97 %12,84 %  
Lékárna1512,61 %10,14 %  
Internet119,24 %7,43 %  
Supermarket119,24 %7,43 %  

Graf

17. Máte oblíbenou parfumerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám842,11 %5,41 %  
Sephora421,05 %2,7 %  
Marionnaud421,05 %2,7 %  
Douglas210,53 %1,35 %  
Fann15,26 %0,68 %  

Graf

18. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-266655,46 %44,59 %  
15-202420,17 %16,22 %  
27-352016,81 %13,51 %  
35 a více86,72 %5,41 %  
0-1410,84 %0,68 %  

Graf

19. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5243,7 %35,14 %  
Zaměstnanec3327,73 %22,3 %  
Pracující student2621,85 %17,57 %  
Podnikatel75,88 %4,73 %  
Nezaměstnaný10,84 %0,68 %  

Graf

20. Můj hrubý měsíční příjem je v rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-10 0006857,14 %45,95 %  
11 000-25 0002420,17 %16,22 %  
26 000-35 0001915,97 %12,84 %  
36 000 a více86,72 %5,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké produkty péče o pleť používáte?

  • odpověď Odlíčení pleti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oční na otázku 4. Jaký krém používáte?

4. Jaký krém používáte?

  • odpověď Noční:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sérum na otázku 3. Jaké produkty péče o pleť používáte?

5. Krém s jakými účinky používáte? (všechny krémy obsahují hydratační složku)

  • odpověď Hydratační:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea na otázku 6. Jakou značku krému právě používáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogerie na otázku 16. Kde nejčastěji péči o pleť nakupujete?

10. Vyhledáváte aktivně informace o produktech péče o pleť?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál na prodejně, kde péči nakupuji na otázku 11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelé na otázku 11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Specializovaný tisk a časopisy na otázku 11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?

11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?

  • odpověď Internet:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelé na otázku 11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Vyhledáváte aktivně informace o produktech péče o pleť?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Specializovaný tisk a časopisy na otázku 11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál na prodejně, kde péči nakupuji na otázku 11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?

12. Sledujete reklamu na produkty péče o pleť?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 13. Jaký reklamní kanál vás nejspíše zasáhne?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tisk na otázku 13. Jaký reklamní kanál vás nejspíše zasáhne?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV na otázku 13. Jaký reklamní kanál vás nejspíše zasáhne?

20. Můj hrubý měsíční příjem je v rozmezí:

  • odpověď 0-10 000:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 19. Jsem:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Používáte produkty péče o pleť?

3. Jaké produkty péče o pleť používáte?

4. Jaký krém používáte?

5. Krém s jakými účinky používáte? (všechny krémy obsahují hydratační složku)

6. Jakou značku krému právě používáte?

7. Používáte výhradně značku, kterou jste uvedla v předchozí otázce?

8. Kolik jste ochotná zaplatit za balení denního krému? (v případě klasického balení 50ml)

9. Jak dlouho vám jedno balení krému vydrží? (v případě klasického balení 50ml)

10. Vyhledáváte aktivně informace o produktech péče o pleť?

11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?

12. Sledujete reklamu na produkty péče o pleť?

13. Jaký reklamní kanál vás nejspíše zasáhne?

14. Jsou pro vás zajímavé slevové akce?

15. Jaká minimální sleva vás nejspíše ovlivní k nákupu nebo případně k nákupu více produktů do zásoby?

16. Kde nejčastěji péči o pleť nakupujete?

18. Jaký je váš věk?

19. Jsem:

20. Můj hrubý měsíční příjem je v rozmezí:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Používáte produkty péče o pleť?

3. Jaké produkty péče o pleť používáte?

4. Jaký krém používáte?

5. Krém s jakými účinky používáte? (všechny krémy obsahují hydratační složku)

6. Jakou značku krému právě používáte?

7. Používáte výhradně značku, kterou jste uvedla v předchozí otázce?

8. Kolik jste ochotná zaplatit za balení denního krému? (v případě klasického balení 50ml)

9. Jak dlouho vám jedno balení krému vydrží? (v případě klasického balení 50ml)

10. Vyhledáváte aktivně informace o produktech péče o pleť?

11. Jaký zdroj informací vyhledáváte?

12. Sledujete reklamu na produkty péče o pleť?

13. Jaký reklamní kanál vás nejspíše zasáhne?

14. Jsou pro vás zajímavé slevové akce?

15. Jaká minimální sleva vás nejspíše ovlivní k nákupu nebo případně k nákupu více produktů do zásoby?

16. Kde nejčastěji péči o pleť nakupujete?

18. Jaký je váš věk?

19. Jsem:

20. Můj hrubý měsíční příjem je v rozmezí:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krňávek, T.Trh produktů péče o pleť v ČR (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://trh-produktu-pece-o-plet-v-c.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.