Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh s čokoládou

Trh s čokoládou

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Kapustová
Šetření:15. 10. 2011 - 17. 10. 2011
Počet respondentů:172
Počet otázek (max/průměr):20 / 17.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dovolujeme si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který slouží k analýze postavení výrobků Milka na trhu. Jsme studentky VŠB-TU Ostrava a na základě tohoto dotazníku zpracováváme semestrální projekt. Dotazník je anonymní. Pokud není stanoveno jinak, vyberte pouze jednu odpověď.

Děkujeme Vám za vyplnění dotazníku a čas, který jste mu věnovali.
 

Odpovědi respondentů

1. Kupujete si čokoládu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15590,12 %90,12 %  
Ne 179,88 %9,88 %  

Graf

2. Jak často čokoládu kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc5837,42 %33,72 %  
1x za týden5636,13 %32,56 %  
Méně než 1x za měsíc2214,19 %12,79 %  
2 - 6x za týden1610,32 %9,3 %  
Denně31,94 %1,74 %  

Graf

3. Jaké značky čokolády znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka 95,81 %5,23 %  
milka, orion95,81 %5,23 %  
Milka, Orion, Figaro85,16 %4,65 %  
Orion, Figaro, Milka42,58 %2,33 %  
orion42,58 %2,33 %  
Milka, Figaro, Orion31,94 %1,74 %  
milka, lindt, orion31,94 %1,74 %  
Milka, Lind, Orion21,29 %1,16 %  
Orion, Milka, Figaro21,29 %1,16 %  
milka, orion, lindt21,29 %1,16 %  
ostatní odpovědi milka,orion,nestle
milka, figaro
lind
Lindt, Orion, Milka, Merci
orion,milka,studenska pecet
lindt, milka, figaro, orion, ritter sport, kinder
jihlavanka, poctivá káva
Lindt, Orion, Figaro, Milka, Milena, Kinder coko
Milka, Orion, Ferrero, Toblerone
figaro, modrá hvězda, milka
Milka, Schokogetten, Orion, Kinder,...
Orion, Figaro, Studentská pečeť, Milka
Milka, ferrero, orion,..
milka, ritter, orion, geisha, albert, figaro, ...
Milka, Orion, Opavia, Nestle, Kinder, Lindt
orion, milka
Studenstká pečeť, Milka, Orion,
Milka, schogetten
Milka,Toblerone,Orion,geisha
Milka, Figaro, Goldkenn, Vanini, Orion
Milka, Figaro, Orion, Toblerone, Kinder,
Milka, Orion, Figaro, Toblerone, Lindt, Kinder
Milka, Orion, Lindt, Ritter sport
Milka,Lind,Figaro,Kindr,Orion
Milka, Lindt, Figaro, Orion, Zora, Manner, Geischa
Milka, Orion, Studenská pečeť, Lint, ...
Orion, Lindt, Milka, Nestlé
Orion, Figaro
Orion, Milka, toblerone, Sladká Vášeň
Orion, Milka, Figaro, Lind
milka, orion, lindt ...
milka,figaro
MIlka, Orion, Zara, Figaro
Nestlé, Milka, Studentská pečeť, Orion, Toblerone.
Orion, Figaro, Merci, Nestlé
orion, milka, zora, figaro
nestlé, milka, lindt, cadbury, orion, figaro
Milka, Orion, Lindt, Cadbury
milka, orion, figaro, geisha
milka, orion, figaro,schogetten, geisha, kinder, t
Milka, Studentská pečeť, Orion, Lindt,
Milka, Zora, Figaro, Forte,
Milka,Figaro,Orion
Milka, Orion, Lindt, Zora, Gross, Sladká Vášeň
Milka, Orion, Modré z nebe, Figaro
Lindt, Milka, Orion, Merci, Gejša
Milka, Studentská pečeť, Orion, Sladká vášeň
Milka, Orion, Figaro, Kinder
Milka, Orion, Studentská pečeť, Toblerone, Lindt
orion, lindt, milka
milka, orion, zora, figaro
Milka, Orio, Figaro, Shogetten, Lindt, Kinder, atd
Milka, Orion, Zora, Gejša, Studentská pečeť
lindt, figaro, nestle, orion
milka,figaro,orion,lindt
milka,orion,figaro
Figaro, Orion, Milka, Lintt,
Milka,Orion,Toblerone,Zora,Nestle,Lindt
nestlé, kraft, orion, figaro
orion, lindt, figaro, ritter sport, ferrero, milka
Milka, Lindt, zora, kinder, orion
Milka, Orion, Studentská pečeť
Milka... Figaro...
Lindt, Orion, Barilla, Milka, Figaro, ruská hořká
Nestle, Orion, Figaro, Linde
Milka, Orion, Figaro,...
Milka, Figaro, Orion, Lindt
Milka, Studentská pečeť, Kinder, Lindt, Orion
Figaro, Orion, Lindt, Kinder, Milka, Zora
Milka, Geiša, Orion
milka, orion, figaro, nestle, kraš, toblerone,
Milka,Orion
Milka,Figaro,Orion,Lindt,Zora
Nestlé, Milka, Cailler´s
Figaro, Orion, Milka, nestle
orion, figaro, milka...
Lindt, Orion, Studentská pečeť. Milka
Milka, Orion, D´Or, Figaro, ...
Milka, Figaro, Orion, Zora
orion, lind, milka, figaro, ...
Orion, Milka,
Milka, Lindt, Kraš, Figaro,
milka, figaro, orion, studentská pečeŤ
-
Nestlé, Milka, Lindt, Zora
orion, lind, milka
milka, studenttská pečeť, figaro
Milka, Orion, Snickers, Kit Kat
orion, milka, nestlé
spoustu, nevleze se to sem
Orion, Milka, Figaro, Ritter Sport
Studentská pečeť, Orion, Milka
figaro, zora, orion
Orion, Figaro, Lindt
milka, orion, geisha
orion,milka,studentská pečeť,zora, nestlé,
Mila, Pečet, Lindt
orion, milka, kinder
milka,kraš,orion,fiigaro
Lindt, Orion, Milka, Zora
lindt, milka, nestle, figaro
Lindt, Milka, Orion, Ritter
hodně jich znám
Milka, Studentská pečeť, Geisha, Toblerone, Orion
Milka, Orion, Figaro, Schogetten, KInder
Milka, Lindt, Studentská pečeť
milka figaro orion ritter shogetten
10970,32 %63,37 % 

Graf

4. Jak Vás ovlivňují tyto faktory při nákupu čokolády? (ohodnoťte jako známkování ve škole 1-nejvíce ovlivňují, 5-nejméně ovlivňují, vybranou variantu zaškrtněte, varianty se mohou opakovat)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.4770.985
Značka2.2451.166
Kvalita1.6971.089
Sladkost2.61.466
Obal3.2651.24
Reklama3.7031.422

Graf

5. Přiřaďte hodnotu druhům jednotlivých čokolád, podle toho, jaké nejraději jíte? (Ohodnoťte jako ve škole, 1- nejraději, 3- nejméně rádi)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Mléčná1.40.369
Hořká2.1740.634
Bílá2.4260.425

Graf

6. Znáte čokoládu značky Milka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano155100 %90,12 %  

Graf

7. Víte jakou barvu obalu má čokoláda Milka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fialová15096,77 %87,21 %  
Modrá42,58 %2,33 %  
Bílá10,65 %0,58 %  

Graf

8. Kupujete si čokoládu Milka pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne5736,77 %33,14 %  
Spíše ano5434,84 %31,4 %  
Ne2516,13 %14,53 %  
Ano149,03 %8,14 %  
Nekupuji vůbec53,23 %2,91 %  

Graf

9. Kterou příchuť čokolády Milka jste si oblíbili? (více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka s celými oříšky6240 %36,05 %  
Milka AlpineMilk5434,84 %31,4 %  
Milka oříšková4629,68 %26,74 %  
Milka karamelová4629,68 %26,74 %  
Milka Happy Cows3522,58 %20,35 %  
Milka jahodová3120 %18,02 %  
Milka Alpine Milk Cream2818,06 %16,28 %  
Milka bílá2717,42 %15,7 %  
Milka jogurtová2717,42 %15,7 %  
Milka Extra Cacao2314,84 %13,37 %  
Milka krémová1912,26 %11,05 %  
Milka Chocolate Dessert1710,97 %9,88 %  

Graf

10. Kupujete nejčastěji čokoládu milka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V akční nabídce7749,68 %44,77 %  
Obě varianty5132,9 %29,65 %  
Za běžnou cenu2717,42 %15,7 %  

Graf

11. Jakou velikost čokolády Milka kupujete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 g12986 %75 %  
60 g138,67 %7,56 %  
300 g85,33 %4,65 %  

Graf

12. Ohodnoťte vybrané vlastnosti tabulkové čokolády Milka? (k jednotlivým vlastnostem přiřaďte hodnotu, hodnoty se mohou opakovat, známkování jako ve škole 1-nejlepší, 5-nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.4390.672
Značka1.7350.853
Kvalita1.7870.929
Sladkost1.9871.226
Obal2.0260.928
Reklama2.1161.122

Graf

13. Jakou značku čokolády kupujete nejčastěji? (seraďte podle toho, kterou čokoládu kupujete nejčastěji, 1-nejčastěji, 6-nejméně často, každé číslo použijte pouze jednou)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Orion2.1941.201
Milka1.7741.246
Figaro3.4771.101
Lindt3.9232.2
Zora5.1031.035
Jiné4.5292.223

Graf

14. Z jakého důvodu dáváte přednost jiné značce tabulkové čokolády? (respondent, který dal v předchozí otázce na první místo čokoládu Milka nevyplňuje)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lepší chuť2837,84 %16,28 %  
Milka nevyrábí hořké čokolády1824,32 %10,47 %  
Cena1013,51 %5,81 %  
Lepší výběr příchutí810,81 %4,65 %  
Jiné68,11 %3,49 %  
Zvyk45,41 %2,33 %  

Graf

15. Zapojili jste se někdy do soutěží s výrobcí čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne 11976,77 %69,19 %  
Ano3623,23 %20,93 %  

Graf

16. S jakou značkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orion2672,22 %15,12 %  
Milka1233,33 %6,98 %  
Figaro616,67 %3,49 %  
Lindt25,56 %1,16 %  

Graf

17. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12975 %75 %  
Muž4325 %25 %  

Graf

18. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 29 let15489,53 %89,53 %  
30 - 49 let148,14 %8,14 %  
50 - 69 let42,33 %2,33 %  

Graf

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou10561,05 %61,05 %  
Vyšší odborné, vysokoškolské5330,81 %30,81 %  
Základní105,81 %5,81 %  
Vyučen/a31,74 %1,74 %  
Střední škola bez maturity10,58 %0,58 %  

Graf

20. Ve kterém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj5129,65 %29,65 %  
Olomoucký kraj2816,28 %16,28 %  
Hlavní město Praha1911,05 %11,05 %  
Jihomoravský kraj179,88 %9,88 %  
Kraj Vysočina116,4 %6,4 %  
Středočeský kraj105,81 %5,81 %  
Pardubický kraj95,23 %5,23 %  
Zlínský kraj84,65 %4,65 %  
Ústecký kraj52,91 %2,91 %  
Plzeňský kraj42,33 %2,33 %  
Karlovarský kraj31,74 %1,74 %  
Královéhradecký kraj31,74 %1,74 %  
Liberecký kraj31,74 %1,74 %  
Jihočeský kraj10,58 %0,58 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Přiřaďte hodnotu druhům jednotlivých čokolád, podle toho, jaké nejraději jíte? (Ohodnoťte jako ve škole, 1- nejraději, 3- nejméně rádi)

  • odpověď Bílá=3:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořká=2 na otázku 5. Přiřaďte hodnotu druhům jednotlivých čokolád, podle toho, jaké nejraději jíte? (Ohodnoťte jako ve škole, 1- nejraději, 3- nejméně rádi)
  • odpověď Hořká=3:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílá=2 na otázku 5. Přiřaďte hodnotu druhům jednotlivých čokolád, podle toho, jaké nejraději jíte? (Ohodnoťte jako ve škole, 1- nejraději, 3- nejméně rádi)
  • odpověď Mléčná=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílá=2 na otázku 5. Přiřaďte hodnotu druhům jednotlivých čokolád, podle toho, jaké nejraději jíte? (Ohodnoťte jako ve škole, 1- nejraději, 3- nejméně rádi)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hořká=2 na otázku 5. Přiřaďte hodnotu druhům jednotlivých čokolád, podle toho, jaké nejraději jíte? (Ohodnoťte jako ve škole, 1- nejraději, 3- nejméně rádi)

15. Zapojili jste se někdy do soutěží s výrobcí čokolády?

  • odpověď Ano:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Milka na otázku 16. S jakou značkou?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orion na otázku 16. S jakou značkou?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete si čokoládu?

2. Jak často čokoládu kupujete?

4. Jak Vás ovlivňují tyto faktory při nákupu čokolády? (ohodnoťte jako známkování ve škole 1-nejvíce ovlivňují, 5-nejméně ovlivňují, vybranou variantu zaškrtněte, varianty se mohou opakovat)

5. Přiřaďte hodnotu druhům jednotlivých čokolád, podle toho, jaké nejraději jíte? (Ohodnoťte jako ve škole, 1- nejraději, 3- nejméně rádi)

6. Znáte čokoládu značky Milka?

7. Víte jakou barvu obalu má čokoláda Milka?

8. Kupujete si čokoládu Milka pravidelně?

9. Kterou příchuť čokolády Milka jste si oblíbili? (více možných odpovědí)

10. Kupujete nejčastěji čokoládu milka?

11. Jakou velikost čokolády Milka kupujete nejčastěji?

12. Ohodnoťte vybrané vlastnosti tabulkové čokolády Milka? (k jednotlivým vlastnostem přiřaďte hodnotu, hodnoty se mohou opakovat, známkování jako ve škole 1-nejlepší, 5-nejhorší)

13. Jakou značku čokolády kupujete nejčastěji? (seraďte podle toho, kterou čokoládu kupujete nejčastěji, 1-nejčastěji, 6-nejméně často, každé číslo použijte pouze jednou)

14. Z jakého důvodu dáváte přednost jiné značce tabulkové čokolády? (respondent, který dal v předchozí otázce na první místo čokoládu Milka nevyplňuje)

15. Zapojili jste se někdy do soutěží s výrobcí čokolády?

16. S jakou značkou?

17. Vaše pohlaví?

18. Váš věk?

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Ve kterém kraji žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete si čokoládu?

2. Jak často čokoládu kupujete?

4. Jak Vás ovlivňují tyto faktory při nákupu čokolády? (ohodnoťte jako známkování ve škole 1-nejvíce ovlivňují, 5-nejméně ovlivňují, vybranou variantu zaškrtněte, varianty se mohou opakovat)

5. Přiřaďte hodnotu druhům jednotlivých čokolád, podle toho, jaké nejraději jíte? (Ohodnoťte jako ve škole, 1- nejraději, 3- nejméně rádi)

6. Znáte čokoládu značky Milka?

7. Víte jakou barvu obalu má čokoláda Milka?

8. Kupujete si čokoládu Milka pravidelně?

9. Kterou příchuť čokolády Milka jste si oblíbili? (více možných odpovědí)

10. Kupujete nejčastěji čokoládu milka?

11. Jakou velikost čokolády Milka kupujete nejčastěji?

12. Ohodnoťte vybrané vlastnosti tabulkové čokolády Milka? (k jednotlivým vlastnostem přiřaďte hodnotu, hodnoty se mohou opakovat, známkování jako ve škole 1-nejlepší, 5-nejhorší)

13. Jakou značku čokolády kupujete nejčastěji? (seraďte podle toho, kterou čokoládu kupujete nejčastěji, 1-nejčastěji, 6-nejméně často, každé číslo použijte pouze jednou)

14. Z jakého důvodu dáváte přednost jiné značce tabulkové čokolády? (respondent, který dal v předchozí otázce na první místo čokoládu Milka nevyplňuje)

15. Zapojili jste se někdy do soutěží s výrobcí čokolády?

16. S jakou značkou?

17. Vaše pohlaví?

18. Váš věk?

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Ve kterém kraji žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kapustová, G.Trh s čokoládou (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://trh-s-cokoladou.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.