Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh s fitness oblečením

Trh s fitness oblečením

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Skládalová
Šetření:20. 03. 2018 - 04. 04. 2018
Počet respondentů:146
Počet otázek (max/průměr):23 / 18.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:60,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

Jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty v Ostravě oboru Marketing a obchod. Ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který je primárně určen pro osoby věnující se posilování a fitness. Výsledky šetření budou využity mimo jiné pro zpracování závěrečné práce na téma: Analýza chování zákazníků na trhu s fitness oblečením.

Dotazník je zcela anonymní a zabere Vám maximálně 10 minut. U každé otázky můžete označit pouze jednu odpověď, není-li u otázky uvedeno jinak.

Předem děkuji za Vaši ochotu a Váš čas.

S pozdravem

Skládalová Kateřina.

Odpovědi respondentů

1. Věnujete se posilování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11075,34 %75,34 %  
Ne3624,66 %24,66 %  

Graf

2. Navštěvujete posilovnu nebo jiné fitness zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne (cvičím např. doma)otázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8779,09 %59,59 %  
Ne (cvičím např. doma)2320,91 %15,75 %  

Graf

3. Jak často cvičíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Téměř denněotázka č. 4, Třikrát až čtyřikrát týdněotázka č. 4, Jedenkrát až dvakrát týdněotázka č. 4, Jedenkrát až dvakrát do měsíceotázka č. 4, Méně častootázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Třikrát až čtyřikrát týdně4843,64 %32,88 %  
Téměř denně3834,55 %26,03 %  
Jedenkrát až dvakrát týdně2320,91 %15,75 %  
Jedenkrát až dvakrát do měsíce10,91 %0,68 %  

Graf

4. Kolik času Vám zabere tréninková jednotka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než hodinuotázka č. 5, Hodinuotázka č. 5, Více než hodinuotázka č. 5, Dvě hodinyotázka č. 5, Více než dvě hodinyotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hodinu4339,09 %29,45 %  
Více než hodinu4238,18 %28,77 %  
Méně než hodinu1210,91 %8,22 %  
Dvě hodiny87,27 %5,48 %  
Více než dvě hodiny54,55 %3,42 %  

Graf

5. Které z těchto zařízení nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Posilovnuotázka č. 6, Crossfit tělocvičnuotázka č. 6, Lekce (fitbox, jóga, atp.)otázka č. 6, Nenavštěvuji, cvičím domaotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Posilovnu6155,45 %41,78 %  
Lekce (fitbox, jóga, atp.)2220 %15,07 %  
Nenavštěvuji, cvičím doma2119,09 %14,38 %  
Crossfit tělocvičnu65,45 %4,11 %  

Graf

6. S kým nejčastěji cvičíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Cvičím sám/aotázka č. 7, Cvičím ve dvojici (s kamarádem, partnerem, atp.)otázka č. 7, Cvičím v menší skupině lidí (3 - 5 lidí)otázka č. 7, Cvičím ve větší skupině lidí (skupinové lekce o 5 a více lidech)otázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cvičím sám/a6155,45 %41,78 %  
Cvičím ve dvojici (s kamarádem, partnerem, atp.)2724,55 %18,49 %  
Cvičím ve větší skupině lidí (skupinové lekce o 5 a více lidech)1513,64 %10,27 %  
Cvičím v menší skupině lidí (3 - 5 lidí)76,36 %4,79 %  

Graf

7. Vyberte druh cvičení, kterému se věnujete pravidelně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Posilování - bodybuilding8779,09 %59,59 %  
Jóga2421,82 %16,44 %  
Bosu1513,64 %10,27 %  
TRX1513,64 %10,27 %  
Box (zahrnuje fitbox, kick box)76,36 %4,79 %  
Crossfit54,55 %3,42 %  
Běh32,73 %2,05 %  
Jumping21,82 %1,37 %  
tanec21,82 %1,37 %  
Pole Dance 10,91 %0,68 %  
Specializovaný trénink na výbušnost10,91 %0,68 %  
Tabata10,91 %0,68 %  
Kruhový trénink, tabata10,91 %0,68 %  
cvičení doma (kruháč, posilování, cvičební lekce podle videa)10,91 %0,68 %  
Powerlifting10,91 %0,68 %  
bodypump10,91 %0,68 %  
Voleyball10,91 %0,68 %  
Fitness obecně10,91 %0,68 %  
horská turistika, běh10,91 %0,68 %  
vzdušná akrobacie (aerial hoop, pole dance)10,91 %0,68 %  
silový trojboj10,91 %0,68 %  
Tabata, HIIT10,91 %0,68 %  
běh, jumping10,91 %0,68 %  
Strongman a powerlifting 10,91 %0,68 %  
Běh,Kolo10,91 %0,68 %  
Balancne cvicenia, cvicenie s vlastnou vahou10,91 %0,68 %  
Piloxing10,91 %0,68 %  
Alpining10,91 %0,68 %  
zdravotní cvičení10,91 %0,68 %  
Florbal10,91 %0,68 %  
kruhový trénink10,91 %0,68 %  

Graf

8. Na jaké úrovni se danému sportu věnujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Amatérské4944,55 %33,56 %  
Rekreační4742,73 %32,19 %  
Profesionální1311,82 %8,9 %  
Jsem trenérka a lektorka skupinových lekcí10,91 %0,68 %  

Graf

9. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Několikrát do měsíceotázka č. 10, Jedenkrát za měsícotázka č. 10, Jedenkrát za čtvrt rokuotázka č. 10, Jedenkrát za půl rokuotázka č. 10, Jedenkrát za rokotázka č. 10, Nenakupujiotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jedenkrát za čtvrt roku4440 %30,14 %  
Jedenkrát za půl roku2825,45 %19,18 %  
Jedenkrát za měsíc2119,09 %14,38 %  
Jedenkrát za rok1210,91 %8,22 %  
Nenakupuji32,73 %2,05 %  
Několikrát do měsíce21,82 %1,37 %  

Graf

10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nakupuji výhradně přes internetotázka č. 12, Nakupuji často ( 1x až 3x za měsíc)otázka č. 12, Nakupuji ojediněleotázka č. 12, Nenakupujiotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji ojediněle5550 %37,67 %  
Nenakupuji2421,82 %16,44 %  
Nakupuji výhradně přes internet1614,55 %10,96 %  
Nakupuji často ( 1x až 3x za měsíc)1513,64 %10,27 %  

Graf

12. V jakých konkrétních kamenných prodejnách a e-shopech nakupujete fitness (sportovní) oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

,juglů-

.

.

A3

A3 sport

A3 sport

A3 sport

A3 sport, d-sport, sport direct, nike

A3 sport, Decathlon, Sportisimo, SportsDirects, Intersport, Hervis

A3 sport, H&M, F&F, Lidl, Puma, Nike

A3 sport, Lidl

A3 sport, Nike

A3 sport, Nike, sportisimo, lidl

A3 sport, Sportisimo

A3 sport, Sportisimo, decathlon,

A3 sport, Tchibo, Adidas, Nike, Sportisimo, UrbanStore

A3, sportisimo

a3sport

A3sport, D-sport, Sportisimo, Nike, Lidl

A3sport, nike

A3sport, sportisimo

A3sport, sportisimo

Addidas, Hudy, Husky, Moira, Blue,

Aktin

aktin, A3 sport, HM

Aktin, Dragonfly, Fitstore

Aktin, Myprotein

Aktin.cz, gymbeam.cz, Gymshark.com

Aktin.cz, H&M

Aliexpress

altisport, hudy, 4camping

Bonprix, Decathlon

Century 21, Adidas, Nike, Reebok

Decathlon

Decathlon

Decathlon, Hannah, Hervis Sport, A3 Sport atd.

Decathlon, Intersport

Decathlon, Nike, Sportisimo

decathlon, sportisimo, h m

Decatlon, A3 sport, D sport

Dwcathlon

Ehm vlatně hadry nenakupuju ale good luck se školou

Extreme Hobby

Fitness.cz Intersport Decathlon

fitness4u.cz, bestform.cz, aktin.cz, sportisimo.cz

fitobleceni.cz, aktin.cz, fitupgym.cz, naine.cz, fitness4u.cz

galsari, nike,nebbia

Gym beam, iron clothes

GymBeam

gymshark.com, seid wear clothing

H&M, Lidl, Nike

H&M, Nike, A3 Sport, Sports Direct

H&M, Sportsdirect

Hlavně Lidl a A3 sport

http://www.dragonflybrand.com/cz specializované: Nike, Puma, Hannah (+ různé outlety, hervis, intersport) HM, cropp town

https://www.ua-store.cz/, nike, nebbia

Hudy, Lidl, Aliexpress, Mammut, Salewa, YakRysy, Outdoorguide, Envy, Red Chilli ...

Insportline

Intersport

Intersport, A3 sport, Decathlon, New Yorker, různě...

kayali.cz

Lidl

Lídl

Lidl, A3 sport, sportissimo, myprotein

Lidl, Decathlon, H&M a další podobné obchody.

Lidl, Decatlon,

Lidl, H&M, Decathlon

Lidl, Sportisimo, Decathlon

Lidl, Tesco

Lidl, Tesco, Tchibo

Marks and Spencer Sport direct H&m

Molo

monstashop.cz,fitness.cz

My protein, gymbeam, sportdirect, decathlon, sportissimo,

Náhodně. Naposledy v obchodě Kik.

Naine, A3

naine, sportisimo

naine.cz, Sportisimo, direct sport

názvy si nepamatuji, záleží, kde mají danou věc nejlevněji, je možnost si ji osobně vyzvednou a případně vrátit

Nebbia

nejčastěji se jedná o Lidl

nevim

Nike

Nike

Nike Outlet Fashion Arena, Nike kamenné prodejny, Sportisimo

Nike, Bershka

Nike, under armour, A3,sportissimo

Odpověděla jsem NIKDY, takže fuck off!!!

Podle toho co heureka vyhodnotí jako nejvýhodnější

Pokazde jinde, jdu po druhu obleceni a kvalite. Koukam i na vyprodeje atd.

Primark

Sportisimo

Sportisimo

Sportisimo

Sportisimo, A3 sport, Decathlon

Sportisimo, A3 Sport, Decathlon

sportisimo, A3, D-sport,zoot.cz, decathlon

Sportisimo, Intersport

sportisimo, lidl, primark,

Sportisimo, Nike, Salomon, Adidas..

Sportisimo, Vinted, A3Sport, Gymbeam

sportissimo, hervis

Sportsdirect, a3sport, lionsport, top4football

Teď nevím.

Ultimate Sports, sports-direct, fullsport

under amor, 102 shop

under armour, nike, adidas

urbanstore

www.gymshark.com www.lululemon.com www.myprotein.uk www.aktin.cz

13. Jakou částku v průměru utratíte za rok za fitness (sportovní) oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Žádnou částku, nenakupujiotázka č. 14, Méně než 1 000 Kčotázka č. 14, 1 000 Kč - 3 000 Kčotázka č. 14, 3 001 Kč - 6 000 Kčotázka č. 14, 6 001 Kč - 10 000 Kčotázka č. 14, Více než 10 000 Kčotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 000 Kč - 3 000 Kč4641,82 %31,51 %  
3 001 Kč - 6 000 Kč3330 %22,6 %  
Méně než 1 000 Kč1513,64 %10,27 %  
6 001 Kč - 10 000 Kč1311,82 %8,9 %  
Více než 10 000 Kč21,82 %1,37 %  
Žádnou částku, nenakupuji10,91 %0,68 %  

Graf

14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.8270.961
Značka2.8271.634
Design4.10.926
Střih (kompresní, přiléhavé, volné atp.)4.2181.025
Technické / funkční parametry3.9361.005
Materiál4.1180.922
Předchozí zkušenosti3.8911.352

Graf

15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Rodina2.0281.495
Přátelé2.3941.432
Veřejně známá osobnost (sportovec)2.3031.918
Sociální sítě - propagace veřejně známou osobností (Instagram, Facebook)2.3851.686
Prodejci v kamenných prodejnách či e-shopech2.0921.441
Recenze na internetu2.9721.66
Reklama, reklamní letáky2.221.199

Graf

16. Zaznamenali jste propagaci některé značky prostřednictvím uživatelů Instagramu? Pokud ano, uveďte prosím značku

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

,mkghkjk

.

Adidas - Zorka Hejdová, Reebok

Adidas top

Adidas, Nike, Puma ad.

Adidas, Nike, Reebok

Adidas, Nike, Reebok

Adidas, Puma

Dragonfly brand

Facebook - freddy jeans, labellamafia

Freddy jeans, nebbia, gymshark, labellmafia..

Galsari

galsari, nebia, adidas, reebok, nike, gymshark, lidl

Galsari, nevíš, gym shark

GASP

Gym glamour

Gym glamour, Nebbia

Gym glamour, VS Sport

gym shark

Gym Shark, Adidas, Nebbia, Gym hero, Gym glamour, Reebok, Nike

GymBeam

Gymshark

Gymshark

gymshark, aktin, nebia

jayfromhouston

Monsta, Sharks

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne, Instagram nepoužívám.

Ne, nechodím na instagram

Ne, uprimne mne spis nektere znacky odradily tim kdo a jakym zpusobem je propaguje.

Nebbia

Nebbia

Nebbia

Nebbia

Nebbia, galsari, nike

Nebbia, Gym Glamour, Gymshark

Nebbia, Gymshark, reebok, Under Armour, Trecwear, Galsari, Bombshell, ...

nebbia, under armour, nike

Nebbia,amix nutricin, freddy jeans, gymclothes, galsari, biotech USA, NIKE

nemám instagram

Nemám instagram

nemám instagram

Nepoužívám

nepoužívám instagram

nepoužívám instagram

Nike, Adidas

Nike, adidas, puma, gymshark

Puma

Puma, Adidas

Puma, Nike, Adidas, H&M

Puma, Nike,Adidas

Puma, reebok, Nike, adidas

Reebok

Reebok

Reebok

Reebok, adidas

Reebok, Nike, Ivy park

Reebook

UA Nike Jordan Adidas

Under armour

Victoria Secret

17. Jaké značky fitness (sportovního) oblečení znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

.

Adidas

Adidas, Nike

Adidas, Nike, Crivit, AlpinePro...

Adidas, Nike, Made by Kayali, Ferri

adidas, nike, mills, puma,

adidas, nike, puma

Adidas, Nike, Puma, Crivit, H&M, O’neill

Adidas, Nike, Puma, Kalenji, Under Armour ad.

Adidas, Nike, Puma, Londsdale, Everlast, Umbro, Under Armour..

Adidas, Nike, Puma, Nebbia, Reebok

Adidas, Nike, Puma, Reebok, Asics, Nutrend, Moira, Head, Babolat, Craft, Under Armor, K2 , uvex...

adidas, nike, puma, under armour, lotto, litex...

Adidas, Nike, Puma, UnderArmor, Nebbia, Decathlon značky

Adidas, Nike, Reebok,

Adidas, Nike, Reebok, Crivit (Lidl), Under Armour, ...

Adidas, Nike, Reebok, nebbia, gymshark, labellmafia

Adidas, Nike, Reebok, Salomon, crivit, puma, hm, Under armor, hi-tec, Alpina pro, Husky, kapsa, lotto, umbro

Adidas, Puma, Nike, Reebok

adidas, under armour, nike, nebbia, reebok, puma, new balance

Adidas, znám jich hodně a nebudu to tu vypisovat :-D

adidas,nike,reebok, galsari, gymshark,

Aesthetic revolution, gym beam, czrch virus, gymshark, under armour, aestheric fitness, seidwear

altisport, alpine pro, loap, northfinder, direct alpine, kilpi, crivit, hannah

Betterbodies, Nike, Addias, Gorillawear, Alojoga, Coco on the go, Donnashape....

bodies, gymshark, galshari, nebbia

Crivit,Nike,Adidas,Nebbia,

Ctibor, Adidas, Nike

Extrifit, nutrend, myprotein, gymbeam, gymshark, scitec,

Gym beam, iron, super human, aesthetic, barbari

Gym glamour, Adidas, Nike, ReeboK, Nebbia

Gym glamour, Nebbia, Adidas, UA

gymshark, nebia, under armour, adidas, nike, galsari

GymShark,GymBeam,Nike,Adidas, je jich spousty...

Je jich hodně, na značku většinou nekoukám. Když mě oblečení padne do oka, tak ho rád vyzkouším

Je jich spousta

lkigfzfx

Lululemon Gymshark Galsari MyProtein Old Navy Atd.

Mammut

Monsta, Nebbia, Nike, Adidas, Beast

Ne

Nebbia

Nebbia ,nike,adidas a sposuta dalsich

Nebbia yakuza thor steinar

Nebbia, Adidas, Nike, Puma, Reebok

Nebbia, Gym Glamour, Gymshark, Body Engineers, Myprotein, Enhanced

Nebbia, gym Shark, galsari, Nike, Adidas

Nebbia, Gymbeam, My protein, Adidas, Nike, Under Armour, Reebok

Nebbia, nike, adidas, puma, domyos

Nebbia, Puma, Adidas, Nike, Litex, Pole Addicted, Bad Kitty, Prana

nebbia, treckwear, amix, scitec, extrifit, gorillawear, iron clothing, gymbeam, nike, adidas...

Nebbia, Under Armour, Nike, Extrifit

Nevím

Nike

Nike Adidas puma sketchers crivit freddy labelamafia

nike, addidas, puma, reebok, domyo, nebbia

Nike, addidas, under armour, hummel, asics, puma, nebbia, kempa, kappa, reebok

Nike, Adidas , puma

nike, adidas, alpine pro

Nike, Adidas, Kappa, Under Armour ..

Nike, Adidas, nebbia, gymrat, Reebok, underamour, puma, ...

Nike, adidas, puma, gymshark, underarmour, nebbia

Nike, adidas, puma, nebbia

Nike, adidas, puma, reebook, victoria secret, opi, .....

Nike, Adidas, rebook, under armour, puma,...

NIke, Adidas, Reebok, Crivit

Nike, Adidas, Reebok, Nebbia atd.

Nike, Adidas, Reebok, Nebbia, Gym shark, Puma, Ivy Park, Under armour....

Nike, Adidas, Reebok, Puma, Lotto, Mizuno, Aesthetic fitness, Under armour

Nike, Adidas, Reebok, UA, Puma,

Nike, Adidas, Reebok, VS, CK, Puma, Quechua, Diadora, Umbro, Asics, Kappa, Fila, New Balance, Under Armour, Lotto. Je toho spousty. Já nakupuji spíše no name značky udržitelného oblečení, které si sama nepamatuji. Mám to uložené, ale oblečení moc nekupuji, tak to moc nepotřebuji.

Niké, Adidas, Reebok, z Decatlonu

Nike, Adidas, Reebok..., výrobci tanečního oblečení

Nike, Adidas, Under Armour, Puma, Reebok

Nike, Adidas, Under Armour, Puma, Sportisimo

Nike, Adidas, Under Armour, Reebok

Nike, Asics, Adidas, Puma, Alpine Pro, Progress, Fox, Aress, Lotto, Moira, Nebbia

Nike, Nebbia, USA Pro, Adidas, Nessi...

nike, puma, adidas

Nike, puma, adidas

Nike, Puma, Adidas, Nebbia, Gymbeam..

nike, puma, adidas, reebok

Nike, puma, Adidas, reebok, under armour, nebbia

Nike, Puma, Adidas, Under Armour, Nebbia, GymShark,

Nike, Puma, Nebbia, Reebok, Adidas, Asics, Kalenji

Nike,reebok ...

Puma Nike adidas gavelo litex

Puma, Adidas, Reebook, Kalenji

Puma, Nike, Adidas, Under Armour, Alpine Pro + dříve uvedené v dotazníku

Reebok, Adidas, Nike

reebok, adidas, nike, domyos, galsari, nebbia

Reebok, adidas, nike, tchibo, salomon,

Reebok, Nike, Adidas, Crivit

různé, to je chcete všechny vypisovat? vážně?!

Sory ale to se mi vážně nechce vypisovat

Spoustu:D

steflovic filipo

Sweep, under armour, energetic, kilpi, north finder, salomon, carra....

Ty co jsem vypsala v předchozí otázce

UA Nike Adidas Jordan "Reklamní" hadry, např.: Extrifit, ...

UA, Nike, Adidas, Nebbia, Gymshark, Pink, VS

UA, PUMA, ADIDAS, NIKE

Uncle sam, Gymclothes.cz,Ironman

Under Armour, GASP, Adidas, Nike, Puma, Reebok, Nebbia, Gym shark, Jordan, Everlast, Gorilla Wear, Mad Max, 5% Nutrition

under armour, nike

under armour, nike, adidas, reebok, nebbia

Under armour,nebbia, galsari, dominos, karimor, nike, adidas,puma, reebok, gymshark, gymglamour

VS Sport, Hm sport, Nebbia, Gym glamour, UA

18. Kterou z těchto značek fitness (sportovního) oblečení znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Adidas10898,18 %73,97 %  
Nike10797,27 %73,29 %  
Reebok10696,36 %72,6 %  
Under Armour9182,73 %62,33 %  
Crivit (privátní značka Lidlu)8072,73 %54,79 %  
H&M Sport7971,82 %54,11 %  
Nebbia7669,09 %52,05 %  
Domyos (privátní značka Decathlonu)5852,73 %39,73 %  
Victoria´s Secret Sports4641,82 %31,51 %  
Gym Glamour2018,18 %13,7 %  

Graf

19. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mužotázka č. 20, Ženaotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11780,14 %80,14 %  
Muž2919,86 %19,86 %  

Graf

20. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než 18 letotázka č. 21, 18 - 25 letotázka č. 21, 26 - 35 letotázka č. 21, 36 - 45 letotázka č. 21, 46 - 60 letotázka č. 21, Více než 60 letotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let8457,53 %57,53 %  
26 - 35 let3221,92 %21,92 %  
36 - 45 let128,22 %8,22 %  
Méně než 18 let106,85 %6,85 %  
46 - 60 let74,79 %4,79 %  
Více než 60 let10,68 %0,68 %  

Graf

21. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Základníotázka č. 22, Výuční listotázka č. 22, Středoškolské s maturitouotázka č. 22, Vysokoškolskéotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou6645,21 %45,21 %  
Vysokoškolské5537,67 %37,67 %  
Základní1812,33 %12,33 %  
Výuční list74,79 %4,79 %  

Graf

22. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Studentotázka č. 23, Zaměstnanýotázka č. 23, Nezaměstnanýotázka č. 23, OSVČotázka č. 23, Důchodceotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student7752,74 %52,74 %  
Zaměstnaný5638,36 %38,36 %  
OSVČ85,48 %5,48 %  
Nezaměstnaný32,05 %2,05 %  
Důchodce21,37 %1,37 %  

Graf

23. Váš čistý měsíční příjem je přibližně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než 10 000 Kč → konec dotazníku, 10 001 - 20 000 Kč → konec dotazníku, 20 001 - 30 000 Kč → konec dotazníku, Více než 30 000 Kč → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 10 000 Kč6846,58 %46,58 %  
10 001 - 20 000 Kč3826,03 %26,03 %  
20 001 - 30 000 Kč2718,49 %18,49 %  
Více než 30 000 Kč138,9 %8,9 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Navštěvujete posilovnu nebo jiné fitness zařízení?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Posilovnu na otázku 5. Které z těchto zařízení nejčastěji navštěvujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji výhradně přes internet na otázku 11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Zaznamenali jste propagaci některé značky prostřednictvím uživatelů Instagramu? Pokud ano, uveďte prosím značku
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gym Glamour na otázku 18. Kterou z těchto značek fitness (sportovního) oblečení znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Materiál=3 na otázku 14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cvičím ve větší skupině lidí (skupinové lekce o 5 a více lidech) na otázku 6. S kým nejčastěji cvičíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze na internetu=5 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální na otázku 8. Na jaké úrovni se danému sportu věnujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě - propagace veřejně známou osobností (Instagram, Facebook)=4 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outletové centrum=Občas na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy=Vždy na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než hodinu na otázku 4. Kolik času Vám zabere tréninková jednotka?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypermarket, supermarket (např. Lidl, Tesco)=Občas na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodina=2 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
  • odpověď Ne (cvičím např. doma):
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenavštěvuji, cvičím doma na otázku 5. Které z těchto zařízení nejčastěji navštěvujete?

7. Vyberte druh cvičení, kterému se věnujete pravidelně:

  • odpověď Posilování - bodybuilding:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=5 na otázku 14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veřejně známá osobnost (sportovec)=4 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama, reklamní letáky=3 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Posilovnu na otázku 5. Které z těchto zařízení nejčastěji navštěvujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji často ( 1x až 3x za měsíc) na otázku 11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy=Vždy na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outletové centrum=Často na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gym Glamour na otázku 18. Kterou z těchto značek fitness (sportovního) oblečení znáte?

10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?

  • odpověď Bazar (např. Vinted, Aukro, Bazoš)=Nikdy:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy=Vždy na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=5 na otázku 14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jóga na otázku 7. Vyberte druh cvičení, kterému se věnujete pravidelně:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy=Nikdy na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji na otázku 11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze na internetu=1 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
  • odpověď E-shopy=Nikdy:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji na otázku 11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?

11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?

  • odpověď Nenakupuji:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy=Nikdy na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?

15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):

  • odpověď Veřejně známá osobnost (sportovec)=1:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě - propagace veřejně známou osobností (Instagram, Facebook)=1 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):

18. Kterou z těchto značek fitness (sportovního) oblečení znáte?

  • odpověď Crivit (privátní značka Lidlu):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cvičím ve větší skupině lidí (skupinové lekce o 5 a více lidech) na otázku 6. S kým nejčastěji cvičíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedenkrát za měsíc na otázku 9. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bosu na otázku 7. Vyberte druh cvičení, kterému se věnujete pravidelně:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi TRX na otázku 7. Vyberte druh cvičení, kterému se věnujete pravidelně:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1 000 Kč na otázku 13. Jakou částku v průměru utratíte za rok za fitness (sportovní) oblečení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než hodinu na otázku 4. Kolik času Vám zabere tréninková jednotka?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lekce (fitbox, jóga, atp.) na otázku 5. Které z těchto zařízení nejčastěji navštěvujete?
  • odpověď H&M Sport:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Victoria´s Secret Sports na otázku 18. Kterou z těchto značek fitness (sportovního) oblečení znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchody, které primárně neprodávají sportovní oblečení (např. HM, Victoria's Secret)=Často na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veřejně známá osobnost (sportovec)=3 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rodina=3 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelé=4 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze na internetu=5 na otázku 15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedenkrát za měsíc na otázku 9. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení?
  • odpověď Nebbia:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji výhradně přes internet na otázku 11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy=Vždy na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gym Glamour na otázku 18. Kterou z těchto značek fitness (sportovního) oblečení znáte?
  • odpověď Under Armour:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji výhradně přes internet na otázku 11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=5 na otázku 14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značkové kamenné prodejny=Často na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cvičím ve dvojici (s kamarádem, partnerem, atp.) na otázku 6. S kým nejčastěji cvičíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Téměř denně na otázku 3. Jak často cvičíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design=4 na otázku 14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Materiál=3 na otázku 14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypermarket, supermarket (např. Lidl, Tesco)=Nikdy na otázku 10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 001 Kč - 6 000 Kč na otázku 13. Jakou částku v průměru utratíte za rok za fitness (sportovní) oblečení?

21. Vzdělání

  • odpověď Základní:
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 let na otázku 20. Do jaké věkové skupiny patříte?

22. Jste

  • odpověď Student:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 let na otázku 20. Do jaké věkové skupiny patříte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 10 000 Kč na otázku 23. Váš čistý měsíční příjem je přibližně
  • odpověď Zaměstnaný:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 - 35 let na otázku 20. Do jaké věkové skupiny patříte?

23. Váš čistý měsíční příjem je přibližně

  • odpověď Méně než 10 000 Kč:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 let na otázku 20. Do jaké věkové skupiny patříte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věnujete se posilování?

2. Navštěvujete posilovnu nebo jiné fitness zařízení?

3. Jak často cvičíte?

4. Kolik času Vám zabere tréninková jednotka?

5. Které z těchto zařízení nejčastěji navštěvujete?

6. S kým nejčastěji cvičíte?

7. Vyberte druh cvičení, kterému se věnujete pravidelně:

8. Na jaké úrovni se danému sportu věnujete?

9. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení?

10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?

11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?

13. Jakou částku v průměru utratíte za rok za fitness (sportovní) oblečení?

14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):

15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):

16. Zaznamenali jste propagaci některé značky prostřednictvím uživatelů Instagramu? Pokud ano, uveďte prosím značku

18. Kterou z těchto značek fitness (sportovního) oblečení znáte?

19. Jste

20. Do jaké věkové skupiny patříte?

21. Vzdělání

22. Jste

23. Váš čistý měsíční příjem je přibližně

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věnujete se posilování?

2. Navštěvujete posilovnu nebo jiné fitness zařízení?

3. Jak často cvičíte?

4. Kolik času Vám zabere tréninková jednotka?

5. Které z těchto zařízení nejčastěji navštěvujete?

6. S kým nejčastěji cvičíte?

7. Vyberte druh cvičení, kterému se věnujete pravidelně:

8. Na jaké úrovni se danému sportu věnujete?

9. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení?

10. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení na těchto místech?

11. Jak často nakupujete fitness (sportovní) oblečení přes internet?

13. Jakou částku v průměru utratíte za rok za fitness (sportovní) oblečení?

14. Jakou roli hrají následující atributy při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):

15. Do jaké míry Vás ovlivňují uvedené faktory při výběru fitness (sportovního) oblečení (1 - nejméně důležitý, 5 - nejvíce důležitý):

16. Zaznamenali jste propagaci některé značky prostřednictvím uživatelů Instagramu? Pokud ano, uveďte prosím značku

18. Kterou z těchto značek fitness (sportovního) oblečení znáte?

19. Jste

20. Do jaké věkové skupiny patříte?

21. Vzdělání

22. Jste

23. Váš čistý měsíční příjem je přibližně

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Skládalová, K.Trh s fitness oblečením (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://trh-s-fitness-oblecenim.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.