Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh s hřejivými náplastmi

Trh s hřejivými náplastmi

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Pacltová
Šetření:26. 10. 2011 - 02. 11. 2011
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):23 / 15.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Použil/a jste někdy (thermo náplast) hřejivou náplast (např. na tlumení bolesti, regenerace a uvolnění svalů)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2066,67 %66,67 %  
ne1033,33 %33,33 %  

Graf

2. Vyjmenujte značky hřejivých náplastí, které znáte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Capsicolle

capsicolle, voltaren

Cosmopor, Voltaren

nepamatuji

nevím

nevim

nevím názvy

Novartis Voltaren

Spofaplast, Mast sedmi bolestí (tradiční čínská medicína)

Viscoplast

Voltaren

Voltaren

voltaren

voltaren

Voltaren

voltaren

Voltaren Thermoplaster,Happy Fire,Capsicolle

Voltaren, Capsicolle

Voltaren,capsicolle

žádné

3. Které z následujících značek hřejivých/chladících náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Novartis Voltaren1260 %40 %  
Spofaplast Capsicolle840 %26,67 %  
žádnou z uvedených neznám420 %13,33 %  
Nexcare Coldhot210 %6,67 %  
Pfizer ThermaCare15 %3,33 %  
Viscoplast 15 %3,33 %  

Graf

4. Kterou následujících značek hřejivých náplastí preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Novartis Voltaren1155 %36,67 %  
Spofaplast Capsicolle525 %16,67 %  
Nexcare Coldhot210 %6,67 %  
Pfizer ThermaCare15 %3,33 %  
Viscoplast 15 %3,33 %  

Graf

5. Je pro Vás rozhodující, zda je výrobek český nebo zahraničních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, je mi to jedno1575 %50 %  
Ano, preferuji český výrobek525 %16,67 %  

Graf

6. Při nákupu hřejivých/chladivých náplastí se rozhodujete podle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
předchozích zkušeností1155 %36,67 %  
ceny315 %10 %  
doporučení přátel210 %6,67 %  
doporučení prodejce210 %6,67 %  
vlastnostmi náplastí na etiketě15 %3,33 %  
designu obalu15 %3,33 %  

Graf

7. V jakém období nejčastěji nakupujete hřejivé náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zima1155 %36,67 %  
podzim630 %20 %  
jaro210 %6,67 %  
léto15 %3,33 %  

Graf

8. Jak často hřejivé/chladící náplasti nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za půl roku945 %30 %  
méně často525 %16,67 %  
jednou za rok315 %10 %  
vícekrát za měsíc210 %6,67 %  
jendou za měsíc15 %3,33 %  

Graf

9. Kde si nejčastěji kupujete hřejivé náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v lékárně1785 %56,67 %  
v drogérii420 %13,33 %  
zkušební vzorky15 %3,33 %  

Graf

10. Jaké balení hřejivých náplastí Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
po 2 ks630 %20 %  
po 5 ks525 %16,67 %  
po 4 ks420 %13,33 %  
po 3 ks315 %10 %  
po 1 ks210 %6,67 %  

Graf

11. Jste spokojen/a se způsobem aplikace hřejivých náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1995 %63,33 %  
ne15 %3,33 %  

Graf

12. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám ji1155 %36,67 %  
mám s ní dobré zkušenosti420 %13,33 %  
levná315 %10 %  
kvalitní210 %6,67 %  

Graf

13. Značku Nexcare vnímáte spíš jako?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám ji1680 %53,33 %  
levná210 %6,67 %  
mám s ní dobré zkušenosti15 %3,33 %  
kvalitní15 %3,33 %  

Graf

14. Značku Novartis vnímáte spíš jako?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitní840 %26,67 %  
neznám ji840 %26,67 %  
mám s ní dobré zkušenosti315 %10 %  
levná15 %3,33 %  

Graf

15. Značku Pfitzer vnímáte spíš jako?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám ji1785 %56,67 %  
mám s ní špatné zkušenosti210 %6,67 %  
kvalitní15 %3,33 %  

Graf

16. Jaký cenový interval se vám zdá pro koupi hřejivých náplastí na bázi aktivního uhlí přijatelná? (po 2 ks v balení)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71 - 80 Kč525 %16,67 %  
61 - 70 Kč525 %16,67 %  
41 - 50 Kč420 %13,33 %  
51 - 60 Kč420 %13,33 %  
vyšší než 80 Kč15 %3,33 %  
30 - 40 Kč15 %3,33 %  

Graf

17. Po jaké reklamě byste si spíše koupili výrobek v tomto případě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama v TV735 %23,33 %  
reklama v místě prodeje (např. stojan v místě v lékárně)525 %16,67 %  
reklama v časopise420 %13,33 %  
leták315 %10 %  
internet15 %3,33 %  

Graf

18. Je něco co byste uvítal/a na trhu hřejivých náplastí? Je něco s čím nejste spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

celkem spokojen

cena

jsem spokojen

jsem spokojena

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne není

není

není

nic

nic

nic, jsem spokojena

ok

Uvítala bych,kdyby lépe držely na těle déle působily.

19. pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1785 %56,67 %  
muž315 %10 %  

Graf

20. Zařaďte se do věkové kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let1470 %46,67 %  
27 - 40 let525 %16,67 %  
41 - 55 let 15 %3,33 %  

Graf

21. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1050 %33,33 %  
945 %30 %  
vyučen s maturitou15 %3,33 %  

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student1155 %36,67 %  
zaměstnaný945 %30 %  

Graf

23. Výše čistého měsíčního příjmu domácností

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč735 %23,33 %  
20 001 - 40 000 Kč630 %20 %  
nad 40 000 Kč420 %13,33 %  
10 001 - 20 000 Kč315 %10 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pacltová, P.Trh s hřejivými náplastmi (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://trh-s-hrejivymi-naplastmi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.