Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > TRH S NÁPLASTMI V ČR

TRH S NÁPLASTMI V ČR

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dana Suková
Šetření:19. 03. 2011 - 12. 04. 2011
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosíme o vyplnění dotazníku, který se zabývá trhem náplastí v České republice. Cílem bude zhodnotit, zda je reálné uvést na trh další značku náplastí.

Velmi nám tím pomůžete při tvorbě seminární práce na toto téma, děkujeme!

Odpovědi respondentů

1. Jakou z uvedených značek náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hartmann Rico4362,32 %62,32 %  
Spofaplast3855,07 %55,07 %  
Compeed2942,03 %42,03 %  
Urgo2536,23 %36,23 %  
jiná1318,84 %18,84 %  
Hansaplast1014,49 %14,49 %  
Nexcare22,9 %2,9 %  

Graf

2. Jakou značku náplastí nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevzpomínám si2434,78 %34,78 %  
Spofaplast1623,19 %23,19 %  
Hartmann Rico1217,39 %17,39 %  
Urgo811,59 %11,59 %  
Hansaplast45,8 %5,8 %  
Viacell22,9 %2,9 %  
Compeed11,45 %1,45 %  
tu z DM11,45 %1,45 %  
Hartmann Cosmos11,45 %1,45 %  

Graf

3. Jakou z uvedených značek považujete za nejdražší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím4565,22 %65,22 %  
Compeed1115,94 %15,94 %  
Nexcare34,35 %4,35 %  
Urgo34,35 %4,35 %  
Hansaplast34,35 %4,35 %  
Hartmann Rico11,45 %1,45 %  
Viacell11,45 %1,45 %  
neporovnávala jsem11,45 %1,45 %  
nevím, cena není tak vysoká, nevnímám11,45 %1,45 %  

Graf

4. Jakou z uvedených značek považujete za nejlevnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím4260,87 %60,87 %  
Spofaplast2130,43 %30,43 %  
Hansaplast22,9 %2,9 %  
Urgo22,9 %2,9 %  
Viacell11,45 %1,45 %  
Nexcare11,45 %1,45 %  

Graf

5. Jak často nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často2942,03 %42,03 %  
jednou za půl roku2536,23 %36,23 %  
jednou za 2-3 měsíce811,59 %11,59 %  
jednou měsíčně45,8 %5,8 %  
nekupuji22,9 %2,9 %  
2x -3x do měsíce11,45 %1,45 %  

Graf

6. Byl/a byste ochoten zaplatit vyšší cenu za náplasti vyšší kvality (komfortní, neodlepují se, jedinečný tvar, voděodolné, hypoalergenní, hemostatické=urychluje srážení krve, chránící před bakteriemi, prodyšné…)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4057,97 %57,97 %  
nevím1724,64 %24,64 %  
ne1217,39 %17,39 %  

Graf

7. Myslíte si, že vyšší cena náplastí znamená vyšší kvalitu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5275,36 %75,36 %  
ano1724,64 %24,64 %  

Graf

8. Nakupujete náplasti převážně v lékárnách nebo jinde? (v drogeriích, mini-, super-, hypermarketech apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Převážně v lékárnách4057,97 %57,97 %  
Převážně jinde2942,03 %42,03 %  

Graf

9. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5072,46 %72,46 %  
Muž1927,54 %27,54 %  

Graf

10. Jaké je Vaše věkové rozmezí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 242739,13 %39,13 %  
31 až 401318,84 %18,84 %  
41 až 50913,04 %13,04 %  
25 až 30811,59 %11,59 %  
51 až 6057,25 %7,25 %  
méně než 1845,8 %5,8 %  
71 a více22,9 %2,9 %  
61 až 7011,45 %1,45 %  

Graf

11. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3652,17 %52,17 %  
Zaměstnanec3043,48 %43,48 %  
Nezaměstnaný22,9 %2,9 %  
Důchodce11,45 %1,45 %  

Graf

12. Jaký je Váš rodinný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodný4869,57 %69,57 %  
Ženatý/Vdaná2130,43 %30,43 %  

Graf

13. Máte děti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4260,87 %60,87 %  
ano2739,13 %39,13 %  

Graf

14. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem (v Kč)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-15 0003652,17 %52,17 %  
15 001- 23 0001420,29 %20,29 %  
23 001 - 30 000 1014,49 %14,49 %  
30 001 - 37 00045,8 %5,8 %  
37 001 - 45 00034,35 %4,35 %  
Vyšší22,9 %2,9 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jakou z uvedených značek náplastí znáte?

  • odpověď Hartmann Rico:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hartmann Rico na otázku 2. Jakou značku náplastí nejčastěji kupujete?
  • odpověď Spofaplast:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 2. Jakou značku náplastí nejčastěji kupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 4. Jakou z uvedených značek považujete za nejlevnější?

11. Jste:

  • odpověď Student:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 až 24 na otázku 10. Jaké je Vaše věkové rozmezí:
  • odpověď Zaměstnanec:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 až 40 na otázku 10. Jaké je Vaše věkové rozmezí:

13. Máte děti?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ženatý/Vdaná na otázku 12. Jaký je Váš rodinný stav?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 až 24 na otázku 10. Jaké je Vaše věkové rozmezí:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 11. Jste:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-15 000 na otázku 14. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem (v Kč)?

14. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem (v Kč)?

  • odpověď 0-15 000:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 až 24 na otázku 10. Jaké je Vaše věkové rozmezí:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou z uvedených značek náplastí znáte?

2. Jakou značku náplastí nejčastěji kupujete?

3. Jakou z uvedených značek považujete za nejdražší?

4. Jakou z uvedených značek považujete za nejlevnější?

5. Jak často nakupujete náplasti?

6. Byl/a byste ochoten zaplatit vyšší cenu za náplasti vyšší kvality (komfortní, neodlepují se, jedinečný tvar, voděodolné, hypoalergenní, hemostatické=urychluje srážení krve, chránící před bakteriemi, prodyšné…)?

7. Myslíte si, že vyšší cena náplastí znamená vyšší kvalitu?

8. Nakupujete náplasti převážně v lékárnách nebo jinde? (v drogeriích, mini-, super-, hypermarketech apod.)?

9. Jste:

10. Jaké je Vaše věkové rozmezí:

11. Jste:

12. Jaký je Váš rodinný stav?

13. Máte děti?

14. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem (v Kč)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou z uvedených značek náplastí znáte?

2. Jakou značku náplastí nejčastěji kupujete?

3. Jakou z uvedených značek považujete za nejdražší?

4. Jakou z uvedených značek považujete za nejlevnější?

5. Jak často nakupujete náplasti?

6. Byl/a byste ochoten zaplatit vyšší cenu za náplasti vyšší kvality (komfortní, neodlepují se, jedinečný tvar, voděodolné, hypoalergenní, hemostatické=urychluje srážení krve, chránící před bakteriemi, prodyšné…)?

7. Myslíte si, že vyšší cena náplastí znamená vyšší kvalitu?

8. Nakupujete náplasti převážně v lékárnách nebo jinde? (v drogeriích, mini-, super-, hypermarketech apod.)?

9. Jste:

10. Jaké je Vaše věkové rozmezí:

11. Jste:

12. Jaký je Váš rodinný stav?

13. Máte děti?

14. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem (v Kč)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Suková, D.TRH S NÁPLASTMI V ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://trh-s-naplasti-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.