Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh s náplastmi v ČR

Trh s náplastmi v ČR

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Hričková
Šetření:23. 03. 2011 - 27. 03. 2011
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9990,83 %90,83 %  
ne109,17 %9,17 %  

Graf

2. Kde nejčastěji kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v lékárně7972,48 %72,48 %  
v drogerii4339,45 %39,45 %  
v supermarketu/hypermarketu1110,09 %10,09 %  
nikde54,59 %4,59 %  
dle potřeby a příležitosti10,92 %0,92 %  
ebay10,92 %0,92 %  
prodejna zdravotnických potřeb10,92 %0,92 %  

Graf

3. Náplasti kupujete...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen, když ji bezprostředně potřebuji (např. puchýř)3633,03 %33,03 %  
do zásoby2825,69 %25,69 %  
příležitostně2220,18 %20,18 %  
jen, když si vzpomenu při nákupu jiného produktu1110,09 %10,09 %  
když jedu na dovolenou87,34 %7,34 %  
nikdy43,67 %3,67 %  

Graf

4. Jak často kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za půl roku4541,28 %41,28 %  
méně často2724,77 %24,77 %  
jednou za tři měsíce2119,27 %19,27 %  
jednou za měsíc98,26 %8,26 %  
nikdy54,59 %4,59 %  
jednou týdně10,92 %0,92 %  
jednou za čtrnáct dní10,92 %0,92 %  

Graf

5. Dáváte přednost českým nebo zahraničním značkám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezáleží mi na tom8577,98 %77,98 %  
českým2018,35 %18,35 %  
zahraničním43,67 %3,67 %  

Graf

6. Znáte některou z těchto značek náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hartmann Rico6357,8 %57,8 %  
Compeed5247,71 %47,71 %  
Spofaplast5247,71 %47,71 %  
Urgo3834,86 %34,86 %  
Hansaplast1715,6 %15,6 %  
žádnou1311,93 %11,93 %  
Nexcare87,34 %7,34 %  
Watsons10,92 %0,92 %  
nevím, názvy značek si nepamatuju:)10,92 %0,92 %  
3M10,92 %0,92 %  
Cederroth10,92 %0,92 %  
Certi-Strip10,92 %0,92 %  

Graf

7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Spofaplast2.7522.021
Hartmann Rico2.9171.856
Hansaplast3.6241.574
Urgo3.3492.025
Compeed3.3031.881
Nexcare4.0641.326

Graf

8. V případě nákupu náplasti se řídíte... (známkujte jako ve škole - 1=má velký vliv na můj nákup, 5=můj nákup neovlivňuje vůbec)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cenou2.0551.098
množstvím2.5411.496
kvalitou1.7430.833
provedením (barva, tvar, atd.)2.9361.95
značkou náplasti3.8261.667
radou prodávajícího3.111.914
svými předchozími zkušenostmi1.4770.983

Graf

9. Kolik stojí klasické (20 ks) balení náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 40 Kč5146,79 %46,79 %  
40 - 60 Kč4036,7 %36,7 %  
60 - 80 Kč98,26 %8,26 %  
80 - 100 Kč65,5 %5,5 %  
do 20 Kč32,75 %2,75 %  

Graf

10. Jaké náplasti preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s polštářkem7568,81 %68,81 %  
voděodolné6660,55 %60,55 %  
pevně držící na kůži (silně lepící)5146,79 %46,79 %  
sterilní a prodyšné4743,12 %43,12 %  
různých barevných provedení1110,09 %10,09 %  
fixační náplast87,34 %7,34 %  
jak kdy - dle požadavku a situace10,92 %0,92 %  
takovou jakou momentálně potřebuji10,92 %0,92 %  
3M Durapore10,92 %0,92 %  
elastické10,92 %0,92 %  
nekupuji10,92 %0,92 %  
dle druhu poranění10,92 %0,92 %  
čínské10,92 %0,92 %  

Graf

11. Nosili byste barevné náplasti, veselé náplasti nebo náplasti s obrázkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno.4542,86 %41,28 %  
Ano, uvítal/a bych to.3129,52 %28,44 %  
V žádném případě.2927,62 %26,61 %  

Graf

12. Na trhu byste ocenili více....

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
náplastí příjemnějších na nošení (větší polštářky, prodyšné, atd.)6055,05 %55,05 %  
kvalitnějších náplastí5045,87 %45,87 %  
náplastí s jedinečným tvarem (kruhové, širší proužky, atd.)3330,28 %30,28 %  
náplastí ve spreji3027,52 %27,52 %  
barevných (originálních) náplastí (obrázky Shrek, jednoduché barevné, atd.)1715,6 %15,6 %  
šetrných k pokožce10,92 %0,92 %  
aby nešpinily pokožku10,92 %0,92 %  
nepoužívám tak často abych to musela řešit10,92 %0,92 %  
jsem spokojena se současným výběrem:)10,92 %0,92 %  
stávající nabídka mi vyhovuje10,92 %0,92 %  
dobře držící10,92 %0,92 %  
hypoalergenní10,92 %0,92 %  
Je mi to fuk.10,92 %0,92 %  
nekupuji,je mě to fuk10,92 %0,92 %  

Graf

13. Myslíte si, že vyšší cena odpovídá vyšší kvalitě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6862,39 %62,39 %  
ano4137,61 %37,61 %  

Graf

14. Jakou částku byste byli ochotni zaplatit za balení kvalitních náplastí (20ks) (voděodolné, prodyšné, šetrné k pokožce, ochrana rány, vysoký komfort, jedinečný tvar, elastická, hypoalergenní, sterilní…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40 - 60 Kč3431,19 %31,19 %  
60 - 80 Kč2623,85 %23,85 %  
80 - 100 Kč2522,94 %22,94 %  
20 - 40 Kč1211,01 %11,01 %  
100 - 120 Kč65,5 %5,5 %  
120 - 150 Kč32,75 %2,75 %  
do 20 Kč32,75 %2,75 %  

Graf

15. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8275,23 %75,23 %  
muž2724,77 %24,77 %  

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 257165,14 %65,14 %  
26 - 351513,76 %13,76 %  
51 - 651211,01 %11,01 %  
36 - 50109,17 %9,17 %  
66 a více10,92 %0,92 %  

Graf

17. Jaký je Váš rodinný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á8779,82 %79,82 %  
ženatý/vdaná2220,18 %20,18 %  

Graf

18. Máte děti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8477,06 %77,06 %  
ano2522,94 %22,94 %  

Graf

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6357,8 %57,8 %  
zaměstnanec3733,94 %33,94 %  
nezaměstnaný/á43,67 %3,67 %  
podnikatel32,75 %2,75 %  
důchodce10,92 %0,92 %  
v domácnosti/na mateřské10,92 %0,92 %  

Graf

20. Jaký je Váš měsíční příjem v Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 15 0006862,39 %62,39 %  
nechci uvádět1110,09 %10,09 %  
15 001 - 20 000109,17 %9,17 %  
20 001 - 25 00076,42 %6,42 %  
25 001 - 30 00065,5 %5,5 %  
30 001 - 37 00032,75 %2,75 %  
vyšší21,83 %1,83 %  
15 001 - 20 000              15 001 - 20 000      end_of_the_skype_highlighting10,92 %0,92 %  
37 001 - 45 00010,92 %0,92 %  

Graf

21. V jakém regionu aktivně žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2926,61 %26,61 %  
Liberecký kraj2926,61 %26,61 %  
Středočeský kraj2119,27 %19,27 %  
Moravskoslezský kraj109,17 %9,17 %  
Jihočeský kraj76,42 %6,42 %  
Vysočina54,59 %4,59 %  
Olomoucký kraj21,83 %1,83 %  
Královéhradecký kraj21,83 %1,83 %  
Ústecký kraj10,92 %0,92 %  
Jihomoravský kraj10,92 %0,92 %  
Plzeňský kraj10,92 %0,92 %  
Zlínský kraj10,92 %0,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Znáte některou z těchto značek náplastí?

  • odpověď Compeed:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed=1 na otázku 7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)
  • odpověď Spofaplast:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast=1 na otázku 7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi českým na otázku 5. Dáváte přednost českým nebo zahraničním značkám?

7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)

  • odpověď Nexcare=3:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast=3 na otázku 7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)
  • odpověď Nexcare=5:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Urgo=5 na otázku 7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hansaplast=5 na otázku 7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hartmann Rico=5 na otázku 7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed=5 na otázku 7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)

11. Nosili byste barevné náplasti, veselé náplasti nebo náplasti s obrázkem?

  • odpověď Ano, uvítal/a bych to.:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi barevných (originálních) náplastí (obrázky Shrek, jednoduché barevné, atd.) na otázku 12. Na trhu byste ocenili více....
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi různých barevných provedení na otázku 10. Jaké náplasti preferujete?

18. Máte děti?

  • odpověď ano:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 - 50 na otázku 16. Jaký je Váš věk?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ženatý/vdaná na otázku 17. Jaký je Váš rodinný stav?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 - 65 na otázku 16. Jaký je Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete náplasti?

2. Kde nejčastěji kupujete náplasti?

3. Náplasti kupujete...

4. Jak často kupujete náplasti?

5. Dáváte přednost českým nebo zahraničním značkám?

6. Znáte některou z těchto značek náplastí?

7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)

8. V případě nákupu náplasti se řídíte... (známkujte jako ve škole - 1=má velký vliv na můj nákup, 5=můj nákup neovlivňuje vůbec)

9. Kolik stojí klasické (20 ks) balení náplasti?

10. Jaké náplasti preferujete?

11. Nosili byste barevné náplasti, veselé náplasti nebo náplasti s obrázkem?

12. Na trhu byste ocenili více....

13. Myslíte si, že vyšší cena odpovídá vyšší kvalitě?

14. Jakou částku byste byli ochotni zaplatit za balení kvalitních náplastí (20ks) (voděodolné, prodyšné, šetrné k pokožce, ochrana rány, vysoký komfort, jedinečný tvar, elastická, hypoalergenní, sterilní…)?

15. Jste?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaký je Váš rodinný stav?

18. Máte děti?

19. Jste:

20. Jaký je Váš měsíční příjem v Kč?

21. V jakém regionu aktivně žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete náplasti?

2. Kde nejčastěji kupujete náplasti?

3. Náplasti kupujete...

4. Jak často kupujete náplasti?

5. Dáváte přednost českým nebo zahraničním značkám?

6. Znáte některou z těchto značek náplastí?

7. Jaké značky kupujete nejvíce (1=kupuji nejvíce, 2=postačující alternativa, 3=jsem vůči této značce lhostejný/á, 4=kupuji, když už nic jiného na výběr není, 5=nekupuji)

8. V případě nákupu náplasti se řídíte... (známkujte jako ve škole - 1=má velký vliv na můj nákup, 5=můj nákup neovlivňuje vůbec)

9. Kolik stojí klasické (20 ks) balení náplasti?

10. Jaké náplasti preferujete?

11. Nosili byste barevné náplasti, veselé náplasti nebo náplasti s obrázkem?

12. Na trhu byste ocenili více....

13. Myslíte si, že vyšší cena odpovídá vyšší kvalitě?

14. Jakou částku byste byli ochotni zaplatit za balení kvalitních náplastí (20ks) (voděodolné, prodyšné, šetrné k pokožce, ochrana rány, vysoký komfort, jedinečný tvar, elastická, hypoalergenní, sterilní…)?

15. Jste?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaký je Váš rodinný stav?

18. Máte děti?

19. Jste:

20. Jaký je Váš měsíční příjem v Kč?

21. V jakém regionu aktivně žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hričková, M.Trh s náplastmi v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://trh-s-naplastmi-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.