Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh s náplastmi

Trh s náplastmi

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marie Koláříková
Šetření:08. 04. 2011 - 15. 04. 2011
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):31 / 30.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem našeho výzkumu je identifikace příležitosti k rozšíření portfolia firmy v segmentu polštářkových náplastí. Určit jasný positioning a z něj vyplývající komunikační strategii se zákazníky.

Odpovědi respondentů

1. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hartman Rico3660 %60 %  
Compeed3151,67 %51,67 %  
Spofaplast2745 %45 %  
Urgo1728,33 %28,33 %  
Hansaplast1423,33 %23,33 %  
Žádnou610 %10 %  

Graf

2. Při nákupu náplastí se rozhodujete podle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ceny3660 %60 %  
předchozí zkušenosti3355 %55 %  
doporučení prodejce2033,33 %33,33 %  
vlastností uvedených na obalu1626,67 %26,67 %  
značky813,33 %13,33 %  
designu obalu711,67 %11,67 %  

Graf

3. Jak často náplasti nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za čtvrt roku2033,33 %33,33 %  
jednou za půl roku1728,33 %28,33 %  
jednou za rok1118,33 %18,33 %  
méně často813,33 %13,33 %  
dvakrát měsíčně či více35 %5 %  
přibližně jednou měsíčně 35 %5 %  

Graf

4. Kdy si náplasti kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro doplnění domácí lékárničky2948,33 %48,33 %  
při zranění2948,33 %48,33 %  
před dovolenou2745 %45 %  
před sportovní aktivitou1423,33 %23,33 %  
jindy915 %15 %  

Graf

5. V jakých situacích obvykle používáte náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
po menším úrazu (např. říznutí)4575 %75 %  
při sportu – na puchýře či na odřeniny3558,33 %58,33 %  
po koupi nových bot na puchýře3253,33 %53,33 %  
na dovolené1626,67 %26,67 %  
na kulturních akcích do bot 1118,33 %18,33 %  
jindy58,33 %8,33 %  
běžně do bot46,67 %6,67 %  

Graf

6. Kde si náplasti obvykle kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v lékárně4473,33 %73,33 %  
v drogerii3253,33 %53,33 %  
v supermarketu1423,33 %23,33 %  
na internetu23,33 %3,33 %  
jinde11,67 %1,67 %  

Graf

7. Jaký druh náplastí preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dělené4270 %70 %  
nedělené1830 %30 %  

Graf

8. Kupujete si některé z těchto speciálních náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
voděodolné3558,33 %58,33 %  
žádné z výše uvedených2135 %35 %  
dětské711,67 %11,67 %  
na opary610 %10 %  
na kuří oka58,33 %8,33 %  
na mozoly46,67 %6,67 %  

Graf

9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tuto značku neznám2745 %45 %  
levnou1728,33 %28,33 %  
mám s touto značkou dobré zkušenosti1321,67 %21,67 %  
kvalitní813,33 %13,33 %  
mám se značkou špatné zkušenosti35 %5 %  
moderní23,33 %3,33 %  
s hezkým obalem11,67 %1,67 %  

Graf

10. Značku Compeed vnímáte spíše jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tuto značku neznám2236,67 %36,67 %  
moderní2236,67 %36,67 %  
kvalitní1321,67 %21,67 %  
s hezkým obalem813,33 %13,33 %  
mám s touto značkou dobré zkušenosti46,67 %6,67 %  
mám se značkou špatné zkušenosti23,33 %3,33 %  

Graf

11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tuto značku neznám2338,33 %38,33 %  
kvalitní2338,33 %38,33 %  
mám s touto značkou dobré zkušenosti1423,33 %23,33 %  
moderní915 %15 %  
s hezkým obalem58,33 %8,33 %  
levnou35 %5 %  
mám se značkou špatné zkušenosti23,33 %3,33 %  

Graf

12. Značku Hansaplast vnímáte spíše jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tuto značku neznám3863,33 %63,33 %  
kvalitní1016,67 %16,67 %  
mám s touto značkou dobré zkušenosti915 %15 %  
moderní610 %10 %  
s hezkým obalem35 %5 %  
mám se značkou špatné zkušenosti23,33 %3,33 %  
levnou11,67 %1,67 %  

Graf

13. Značku Urgo vnímáte spíše jako:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tuto značku neznám3661,02 %60 %  
mám s touto značkou dobré zkušenosti711,86 %11,67 %  
moderní58,47 %8,33 %  
s hezkým obalem58,47 %8,33 %  
kvalitní35,08 %5 %  
levnou35,08 %5 %  

Graf

14. Cenu 15 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nízkou 4066,67 %66,67 %  
příliš nízkou1830 %30 %  
vysokou23,33 %3,33 %  

Graf

15. Cenu 25 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nízkou 4371,67 %71,67 %  
vysokou1118,33 %18,33 %  
příliš nízkou46,67 %6,67 %  
příliš vysokou23,33 %3,33 %  

Graf

16. Cena 35 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokou2643,33 %43,33 %  
nízkou 2440 %40 %  
příliš vysokou813,33 %13,33 %  
příliš nízkou23,33 %3,33 %  

Graf

17. Cenu 45 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokou3558,33 %58,33 %  
příliš vysokou1830 %30 %  
nízkou 711,67 %11,67 %  

Graf

18. Cenu 55 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příliš vysokou3558,33 %58,33 %  
vysokou2338,33 %38,33 %  
nízkou 23,33 %3,33 %  

Graf

19. Cenu 65 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příliš vysokou4981,67 %81,67 %  
vysokou813,33 %13,33 %  
nízkou 23,33 %3,33 %  
příliš nízkou11,67 %1,67 %  

Graf

20. Cenu 35 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nízkou 4473,33 %73,33 %  
příliš nízkou711,67 %11,67 %  
vysokou711,67 %11,67 %  
příliš vysokou23,33 %3,33 %  

Graf

21. Cenu 45 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nízkou 2745 %45 %  
vysokou2643,33 %43,33 %  
příliš vysokou58,33 %8,33 %  
příliš nízkou23,33 %3,33 %  

Graf

22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokou3355 %55 %  
příliš vysokou1423,33 %23,33 %  
nízkou 1016,67 %16,67 %  
příliš nízkou35 %5 %  

Graf

23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokou3253,33 %53,33 %  
příliš vysokou2338,33 %38,33 %  
nízkou 35 %5 %  
příliš nízkou23,33 %3,33 %  

Graf

24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příliš vysokou3761,67 %61,67 %  
vysokou1931,67 %31,67 %  
nízkou 35 %5 %  
příliš nízkou11,67 %1,67 %  

Graf

25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příliš vysokou4270 %70 %  
vysokou1220 %20 %  
nízkou 46,67 %6,67 %  
příliš nízkou23,33 %3,33 %  

Graf

26. Je na trhu náplastí něco, co Vám chybí? Uvítali byste případně nový výrobek? Jaký?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1931,67 %31,67 %  
nevím813,33 %13,33 %  
nic mi nechybí35 %5 %  
nic35 %5 %  
není23,33 %3,33 %  
nechybi23,33 %3,33 %  
.11,67 %1,67 %  
jěště jemnější jak na citlivou pokožku11,67 %1,67 %  
sprejové nápasti11,67 %1,67 %  
více rychlotrhacích náplastí11,67 %1,67 %  
ostatní odpovědi myslím, že mi nic nechybí
ani nie
asi nic mi nechybí
vše je k dispozici
xxx
náplast s dotazníkem ohledně trhu s náplastmi
Ne.
náplast, která opravdu drží
Nic mi nechybí.
více šetrné ke kůži
nevím, stačí mi to co je na trhu
náplast na klouby a popraskané prsty
Skutečnou voděodolnou náplast.
Náplast mezi prsty
nemám zájem
barevné vysoce odolné nedělené náplasti
vše je v nabídce
myslím, že na trhu je dostatek různých výrobků
Náplast na konečky prstů (strhnutý nehet)
1931,67 %31,67 % 

Graf

27. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4371,67 %71,67 %  
muž 1728,33 %28,33 %  

Graf

28. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let 3660 %60 %  
27-40 let1016,67 %16,67 %  
41-55 let 915 %15 %  
více něž 56 let 35 %5 %  
méně než 18 let 23,33 %3,33 %  

Graf

29. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student 2846,67 %46,67 %  
zaměstnaný 2135 %35 %  
podnikatel / OSVČ711,67 %11,67 %  
nezaměstnaný 23,33 %3,33 %  
v důchodu 11,67 %1,67 %  
v domácnosti 11,67 %1,67 %  

Graf

30. Jaký je váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 15 000 Kč 3253,33 %53,33 %  
15 001 – 30 000 Kč 2033,33 %33,33 %  
30 001 – 45 000 Kč 58,33 %8,33 %  
45 001 Kč a více35 %5 %  

Graf

31. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské Bc.2135 %35 %  
středoškolské s maturitou2033,33 %33,33 %  
vysokoškolské 1626,67 %26,67 %  
základní 23,33 %3,33 %  
středoškolské bez maturity11,67 %1,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

  • odpověď Compeed:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní na otázku 10. Značku Compeed vnímáte spíše jako:
  • odpověď Hartman Rico:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní na otázku 11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
  • odpověď Spofaplast:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:

2. Při nákupu náplastí se rozhodujete podle:

  • odpověď předchozí zkušenosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:

8. Kupujete si některé z těchto speciálních náplastí?

  • odpověď voděodolné:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:

18. Cenu 55 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

  • odpověď příliš vysokou:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš vysokou na otázku 17. Cenu 45 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 15. Cenu 25 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

  • odpověď příliš vysokou:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš vysokou na otázku 22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
  • odpověď vysokou:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

  • odpověď příliš vysokou:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš vysokou na otázku 22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš vysokou na otázku 23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
  • odpověď vysokou:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

28. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18-26 let :
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

30. Jaký je váš měsíční příjem?

  • odpověď méně než 15 000 Kč :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 29. Jste:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

2. Při nákupu náplastí se rozhodujete podle:

3. Jak často náplasti nakupujete?

4. Kdy si náplasti kupujete?

5. V jakých situacích obvykle používáte náplasti?

6. Kde si náplasti obvykle kupujete?

7. Jaký druh náplastí preferujete?

8. Kupujete si některé z těchto speciálních náplastí?

9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:

10. Značku Compeed vnímáte spíše jako:

11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:

12. Značku Hansaplast vnímáte spíše jako:

13. Značku Urgo vnímáte spíše jako:

14. Cenu 15 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

15. Cenu 25 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

16. Cena 35 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

17. Cenu 45 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

18. Cenu 55 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

19. Cenu 65 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

20. Cenu 35 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

21. Cenu 45 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

26. Je na trhu náplastí něco, co Vám chybí? Uvítali byste případně nový výrobek? Jaký?

27. Jaké je Vaše pohlaví?

28. Jaký je Váš věk?

29. Jste:

30. Jaký je váš měsíční příjem?

31. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kterou z následujících značek náplastí znáte?

2. Při nákupu náplastí se rozhodujete podle:

3. Jak často náplasti nakupujete?

4. Kdy si náplasti kupujete?

5. V jakých situacích obvykle používáte náplasti?

6. Kde si náplasti obvykle kupujete?

7. Jaký druh náplastí preferujete?

8. Kupujete si některé z těchto speciálních náplastí?

9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:

10. Značku Compeed vnímáte spíše jako:

11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:

12. Značku Hansaplast vnímáte spíše jako:

13. Značku Urgo vnímáte spíše jako:

14. Cenu 15 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

15. Cenu 25 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

16. Cena 35 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

17. Cenu 45 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

18. Cenu 55 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

19. Cenu 65 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:

20. Cenu 35 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

21. Cenu 45 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:

26. Je na trhu náplastí něco, co Vám chybí? Uvítali byste případně nový výrobek? Jaký?

27. Jaké je Vaše pohlaví?

28. Jaký je Váš věk?

29. Jste:

30. Jaký je váš měsíční příjem?

31. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Koláříková, M.Trh s náplastmi (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://trh-s-naplastmi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.