Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Cílem našeho výzkumu je identifikace příležitosti k rozšíření portfolia firmy v segmentu polštářkových náplastí. Určit jasný positioning a z něj vyplývající komunikační strategii se zákazníky.
Odpovědi respondentů
1. Kterou z následujících značek náplastí znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hartman Rico
36
60 %
60 %
Compeed
31
51,67 %
51,67 %
Spofaplast
27
45 %
45 %
Urgo
17
28,33 %
28,33 %
Hansaplast
14
23,33 %
23,33 %
Žádnou
6
10 %
10 %
2. Při nákupu náplastí se rozhodujete podle:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ceny
36
60 %
60 %
předchozí zkušenosti
33
55 %
55 %
doporučení prodejce
20
33,33 %
33,33 %
vlastností uvedených na obalu
16
26,67 %
26,67 %
značky
8
13,33 %
13,33 %
designu obalu
7
11,67 %
11,67 %
3. Jak často náplasti nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jednou za čtvrt roku
20
33,33 %
33,33 %
jednou za půl roku
17
28,33 %
28,33 %
jednou za rok
11
18,33 %
18,33 %
méně často
8
13,33 %
13,33 %
dvakrát měsíčně či více
3
5 %
5 %
přibližně jednou měsíčně
3
5 %
5 %
4. Kdy si náplasti kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pro doplnění domácí lékárničky
29
48,33 %
48,33 %
při zranění
29
48,33 %
48,33 %
před dovolenou
27
45 %
45 %
před sportovní aktivitou
14
23,33 %
23,33 %
jindy
9
15 %
15 %
5. V jakých situacích obvykle používáte náplasti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
po menším úrazu (např. říznutí)
45
75 %
75 %
při sportu – na puchýře či na odřeniny
35
58,33 %
58,33 %
po koupi nových bot na puchýře
32
53,33 %
53,33 %
na dovolené
16
26,67 %
26,67 %
na kulturních akcích do bot
11
18,33 %
18,33 %
jindy
5
8,33 %
8,33 %
běžně do bot
4
6,67 %
6,67 %
6. Kde si náplasti obvykle kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v lékárně
44
73,33 %
73,33 %
v drogerii
32
53,33 %
53,33 %
v supermarketu
14
23,33 %
23,33 %
na internetu
2
3,33 %
3,33 %
jinde
1
1,67 %
1,67 %
7. Jaký druh náplastí preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dělené
42
70 %
70 %
nedělené
18
30 %
30 %
8. Kupujete si některé z těchto speciálních náplastí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
voděodolné
35
58,33 %
58,33 %
žádné z výše uvedených
21
35 %
35 %
dětské
7
11,67 %
11,67 %
na opary
6
10 %
10 %
na kuří oka
5
8,33 %
8,33 %
na mozoly
4
6,67 %
6,67 %
9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tuto značku neznám
27
45 %
45 %
levnou
17
28,33 %
28,33 %
mám s touto značkou dobré zkušenosti
13
21,67 %
21,67 %
kvalitní
8
13,33 %
13,33 %
mám se značkou špatné zkušenosti
3
5 %
5 %
moderní
2
3,33 %
3,33 %
s hezkým obalem
1
1,67 %
1,67 %
10. Značku Compeed vnímáte spíše jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tuto značku neznám
22
36,67 %
36,67 %
moderní
22
36,67 %
36,67 %
kvalitní
13
21,67 %
21,67 %
s hezkým obalem
8
13,33 %
13,33 %
mám s touto značkou dobré zkušenosti
4
6,67 %
6,67 %
mám se značkou špatné zkušenosti
2
3,33 %
3,33 %
11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tuto značku neznám
23
38,33 %
38,33 %
kvalitní
23
38,33 %
38,33 %
mám s touto značkou dobré zkušenosti
14
23,33 %
23,33 %
moderní
9
15 %
15 %
s hezkým obalem
5
8,33 %
8,33 %
levnou
3
5 %
5 %
mám se značkou špatné zkušenosti
2
3,33 %
3,33 %
12. Značku Hansaplast vnímáte spíše jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tuto značku neznám
38
63,33 %
63,33 %
kvalitní
10
16,67 %
16,67 %
mám s touto značkou dobré zkušenosti
9
15 %
15 %
moderní
6
10 %
10 %
s hezkým obalem
3
5 %
5 %
mám se značkou špatné zkušenosti
2
3,33 %
3,33 %
levnou
1
1,67 %
1,67 %
13. Značku Urgo vnímáte spíše jako:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
tuto značku neznám
36
61,02 %
60 %
mám s touto značkou dobré zkušenosti
7
11,86 %
11,67 %
moderní
5
8,47 %
8,33 %
s hezkým obalem
5
8,47 %
8,33 %
kvalitní
3
5,08 %
5 %
levnou
3
5,08 %
5 %
14. Cenu 15 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nízkou
40
66,67 %
66,67 %
příliš nízkou
18
30 %
30 %
vysokou
2
3,33 %
3,33 %
15. Cenu 25 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nízkou
43
71,67 %
71,67 %
vysokou
11
18,33 %
18,33 %
příliš nízkou
4
6,67 %
6,67 %
příliš vysokou
2
3,33 %
3,33 %
16. Cena 35 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokou
26
43,33 %
43,33 %
nízkou
24
40 %
40 %
příliš vysokou
8
13,33 %
13,33 %
příliš nízkou
2
3,33 %
3,33 %
17. Cenu 45 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokou
35
58,33 %
58,33 %
příliš vysokou
18
30 %
30 %
nízkou
7
11,67 %
11,67 %
18. Cenu 55 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příliš vysokou
35
58,33 %
58,33 %
vysokou
23
38,33 %
38,33 %
nízkou
2
3,33 %
3,33 %
19. Cenu 65 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příliš vysokou
49
81,67 %
81,67 %
vysokou
8
13,33 %
13,33 %
nízkou
2
3,33 %
3,33 %
příliš nízkou
1
1,67 %
1,67 %
20. Cenu 35 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nízkou
44
73,33 %
73,33 %
příliš nízkou
7
11,67 %
11,67 %
vysokou
7
11,67 %
11,67 %
příliš vysokou
2
3,33 %
3,33 %
21. Cenu 45 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nízkou
27
45 %
45 %
vysokou
26
43,33 %
43,33 %
příliš vysokou
5
8,33 %
8,33 %
příliš nízkou
2
3,33 %
3,33 %
22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokou
33
55 %
55 %
příliš vysokou
14
23,33 %
23,33 %
nízkou
10
16,67 %
16,67 %
příliš nízkou
3
5 %
5 %
23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokou
32
53,33 %
53,33 %
příliš vysokou
23
38,33 %
38,33 %
nízkou
3
5 %
5 %
příliš nízkou
2
3,33 %
3,33 %
24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příliš vysokou
37
61,67 %
61,67 %
vysokou
19
31,67 %
31,67 %
nízkou
3
5 %
5 %
příliš nízkou
1
1,67 %
1,67 %
25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příliš vysokou
42
70 %
70 %
vysokou
12
20 %
20 %
nízkou
4
6,67 %
6,67 %
příliš nízkou
2
3,33 %
3,33 %
26. Je na trhu náplastí něco, co Vám chybí? Uvítali byste případně nový výrobek? Jaký?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
19
31,67 %
31,67 %
nevím
8
13,33 %
13,33 %
nic mi nechybí
3
5 %
5 %
nic
3
5 %
5 %
není
2
3,33 %
3,33 %
nechybi
2
3,33 %
3,33 %
.
1
1,67 %
1,67 %
jěště jemnější jak na citlivou pokožku
1
1,67 %
1,67 %
sprejové nápasti
1
1,67 %
1,67 %
více rychlotrhacích náplastí
1
1,67 %
1,67 %
ostatní odpovědi
myslím, že mi nic nechybí ani nie asi nic mi nechybí vše je k dispozici xxx náplast s dotazníkem ohledně trhu s náplastmi Ne. náplast, která opravdu drží Nic mi nechybí. více šetrné ke kůži nevím, stačí mi to co je na trhu náplast na klouby a popraskané prsty Skutečnou voděodolnou náplast. Náplast mezi prsty nemám zájem barevné vysoce odolné nedělené náplasti vše je v nabídce myslím, že na trhu je dostatek různých výrobků Náplast na konečky prstů (strhnutý nehet)
19
31,67 %
31,67 %
27. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
43
71,67 %
71,67 %
muž
17
28,33 %
28,33 %
28. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-26 let
36
60 %
60 %
27-40 let
10
16,67 %
16,67 %
41-55 let
9
15 %
15 %
více něž 56 let
3
5 %
5 %
méně než 18 let
2
3,33 %
3,33 %
29. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
28
46,67 %
46,67 %
zaměstnaný
21
35 %
35 %
podnikatel / OSVČ
7
11,67 %
11,67 %
nezaměstnaný
2
3,33 %
3,33 %
v důchodu
1
1,67 %
1,67 %
v domácnosti
1
1,67 %
1,67 %
30. Jaký je váš měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 15 000 Kč
32
53,33 %
53,33 %
15 001 – 30 000 Kč
20
33,33 %
33,33 %
30 001 – 45 000 Kč
5
8,33 %
8,33 %
45 001 Kč a více
3
5 %
5 %
31. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské Bc.
21
35 %
35 %
středoškolské s maturitou
20
33,33 %
33,33 %
vysokoškolské
16
26,67 %
26,67 %
základní
2
3,33 %
3,33 %
středoškolské bez maturity
1
1,67 %
1,67 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní na otázku 10. Značku Compeed vnímáte spíše jako:
odpověď Hartman Rico:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní na otázku 11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
odpověď Spofaplast:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:
2. Při nákupu náplastí se rozhodujete podle:
odpověď předchozí zkušenosti:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:
8. Kupujete si některé z těchto speciálních náplastí?
odpověď voděodolné:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám s touto značkou dobré zkušenosti na otázku 11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
18. Cenu 55 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
odpověď příliš vysokou:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš vysokou na otázku 17. Cenu 45 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 15. Cenu 25 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
odpověď příliš vysokou:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš vysokou na otázku 22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
odpověď vysokou:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
odpověď příliš vysokou:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš vysokou na otázku 22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš vysokou na otázku 23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
odpověď vysokou:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
28. Jaký je Váš věk?
odpověď 18-26 let :
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokou na otázku 25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
30. Jaký je váš měsíční příjem?
odpověď méně než 15 000 Kč :
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 29. Jste:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kterou z následujících značek náplastí znáte?
2. Při nákupu náplastí se rozhodujete podle:
3. Jak často náplasti nakupujete?
4. Kdy si náplasti kupujete?
5. V jakých situacích obvykle používáte náplasti?
6. Kde si náplasti obvykle kupujete?
7. Jaký druh náplastí preferujete?
8. Kupujete si některé z těchto speciálních náplastí?
9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:
10. Značku Compeed vnímáte spíše jako:
11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
12. Značku Hansaplast vnímáte spíše jako:
13. Značku Urgo vnímáte spíše jako:
14. Cenu 15 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
15. Cenu 25 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
16. Cena 35 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
17. Cenu 45 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
18. Cenu 55 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
19. Cenu 65 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
20. Cenu 35 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
21. Cenu 45 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
26. Je na trhu náplastí něco, co Vám chybí? Uvítali byste případně nový výrobek? Jaký?
27. Jaké je Vaše pohlaví?
28. Jaký je Váš věk?
29. Jste:
30. Jaký je váš měsíční příjem?
31. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kterou z následujících značek náplastí znáte?
2. Při nákupu náplastí se rozhodujete podle:
3. Jak často náplasti nakupujete?
4. Kdy si náplasti kupujete?
5. V jakých situacích obvykle používáte náplasti?
6. Kde si náplasti obvykle kupujete?
7. Jaký druh náplastí preferujete?
8. Kupujete si některé z těchto speciálních náplastí?
9. Značku Spofaplast vnímáte spíše jako:
10. Značku Compeed vnímáte spíše jako:
11. Značku Hartman Rico vnímáte spíše jako:
12. Značku Hansaplast vnímáte spíše jako:
13. Značku Urgo vnímáte spíše jako:
14. Cenu 15 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
15. Cenu 25 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
16. Cena 35 Kč za běžnou náplast 20ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
17. Cenu 45 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
18. Cenu 55 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
19. Cenu 65 Kč za běžnou náplast 20 ks (bez speciálních účinků) vnímám jako:
20. Cenu 35 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
21. Cenu 45 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
22. Cenu 55 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
23. Cenu 65 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
24. Cenu 75 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
25. Cenu 85 Kč za 10 ks „specializované náplasti“ (voděodolná, antiseptická, s hojivým krémem…) vnímám jako:
26. Je na trhu náplastí něco, co Vám chybí? Uvítali byste případně nový výrobek? Jaký?
27. Jaké je Vaše pohlaví?
28. Jaký je Váš věk?
29. Jste:
30. Jaký je váš měsíční příjem?
31. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Baranová Eva: bez Capsicolle náplastí se snad ani nemohu obejít . Jsou jediné , které mi opravdu pomáhají . Jsou léty prověřené , používala je už před min.60 lety moje maninka . Snad je nepřestanete vyrábět !