Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh s větrovým bonbony

Trh s větrovým bonbony

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Marvanová
Šetření:30. 04. 2010 - 04. 05. 2010
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):14 / 8.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

rádi bychom Vás tímto požádali o vyplnění našeho dotazníku zaměřeného na trh větrových bonbonů, jehož vyplnění Vám zabere maximálně 5 minut.

 

Předem děkujeme za Váš čas   

Odpovědi respondentů

1. Konzumujete větrové bonbony?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7570,09 %70,75 %  
ne3229,91 %30,19 %  

Graf

2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tic Tac3749,33 %34,91 %  
Hašlerky3242,67 %30,19 %  
Halls2533,33 %23,58 %  
Orbit2330,67 %21,7 %  
Mentos2330,67 %21,7 %  
Winterfresh1418,67 %13,21 %  
Anticol1216 %11,32 %  
Sněhulky1216 %11,32 %  
Airwaves1013,33 %9,43 %  

Graf

3. Vyberte nejdůležitější položku

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť bonbonu6789,33 %63,21 %  
složení bonbonu45,33 %3,77 %  
cena bonbonu34 %2,83 %  
design obalu bonbonu11,33 %0,94 %  

Graf

4. Jak často kupujete větrové bonbóny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jedenkrát za měsíc3749,33 %34,91 %  
alespoň jedenkrát za půl roku2938,67 %27,36 %  
méně než jedenkrát za půl roku912 %8,49 %  

Graf

5. Z jakého důvodu kupujete větrové bonbony nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chutnají mi4864 %45,28 %  
lék na nachlazení1621,33 %15,09 %  
jiné1114,67 %10,38 %  

Graf

6. Kde si nejčastěji větrové bonbony kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket, hypermarket6586,67 %61,32 %  
trafika, večerka79,33 %6,6 %  
lékárna22,67 %1,89 %  
benzinová pumpa11,33 %0,94 %  

Graf

7. Znáte značku bonbonů Anticol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4560 %42,45 %  
ne3040 %28,3 %  

Graf

8. Jaká se Vám zdá cena bonbonů Anticol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená4088,89 %37,74 %  
vysoká511,11 %4,72 %  

Graf

9. Jak se Vám líbí design obalu Anticol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí3884,44 %35,85 %  
nelíbí613,33 %5,66 %  
velmi líbí12,22 %0,94 %  

Graf

10. Jaké příchutě Anticolu znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepamatuji si24,44 %1,89 %  
citron a med24,44 %1,89 %  
černý rybíz24,44 %1,89 %  
nevim24,44 %1,89 %  
mentolová12,22 %0,94 %  
mentol12,22 %0,94 %  
citronová12,22 %0,94 %  
mango12,22 %0,94 %  
extra strong12,22 %0,94 %  
cerny rybiz, citron12,22 %0,94 %  
ostatní odpovědi med a citron
nepamatuji se
mint
med citron
černý rybíz a pomeranč
obyčejné
myslím, že jsou podobné jako u halls
citron, klasik
klasik, citron, med
nic
pomeranč, černý rybíz
citron,med
tresen
med s citrónem
ledový dech
med-citron
citrón a mentol
pomeranč, černý rybíz,...
nevzpomenu si
černý rybíz, med
větrové
nepamatuju
extra strong - jiné nekupuji
žlutá a černá
rybiz, med a citron, mentol
pomeranč
citron, med
citron, pomeranč
černý rybíz, med a citron, pomerančový
nekupuji, tudíž neznám
žádné
3168,89 %29,25 % 

Graf

11. Kterou příchuť byste v nabídce ocenili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím613,33 %5,66 %  
višeň48,89 %3,77 %  
exoticke ovoce36,67 %2,83 %  
jahodová24,44 %1,89 %  
malina24,44 %1,89 %  
asi žádnou12,22 %0,94 %  
více ovocných příchutí12,22 %0,94 %  
nedokazi rici12,22 %0,94 %  
viz 1012,22 %0,94 %  
zázvorovou12,22 %0,94 %  
ostatní odpovědi citron
mrkvičkovou
bylinky
meloun
jahodovou:-)
nic
grep
jahoda
med
boruvka,jahoda
karamelová
ledový dech
je mi to jedno
pomeranč
nevzpomenu si
tahle mi vyhovuje
neřešim
extra strong stačí
cerny rybiz
broskvovou nebo meruňkovou
lepší mentolovou
zeleninovou
bez
2351,11 %21,7 % 

Graf

12. Zaznamenali jste v poslední době nějakou reklamní akci značky Anticol?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4191,11 %38,68 %  
ano48,89 %3,77 %  

Graf

13. Ochutnali jste někdy bonbony Anticol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4191,11 %38,68 %  
ne48,89 %3,77 %  

Graf

14. Jste spokojeni s chutí bonbonů Anticol?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3073,17 %28,3 %  
nevím717,07 %6,6 %  
ne49,76 %3,77 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?

  • odpověď Tic Tac:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Airwaves na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?

3. Vyberte nejdůležitější položku

  • odpověď chuť bonbonu:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sněhulky na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Halls na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mentos na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tic Tac na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?

5. Z jakého důvodu kupujete větrové bonbony nejčastěji?

  • odpověď chutnají mi:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sněhulky na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?

6. Kde si nejčastěji větrové bonbony kupujete?

  • odpověď supermarket, hypermarket:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Jste spokojeni s chutí bonbonů Anticol?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Winterfresh na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Zaznamenali jste v poslední době nějakou reklamní akci značky Anticol?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tic Tac na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Anticol na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sněhulky na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chutnají mi na otázku 5. Z jakého důvodu kupujete větrové bonbony nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mentos na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Znáte značku bonbonů Anticol?

7. Znáte značku bonbonů Anticol?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Anticol na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Jste spokojeni s chutí bonbonů Anticol?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Zaznamenali jste v poslední době nějakou reklamní akci značky Anticol?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Ochutnali jste někdy bonbony Anticol?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí na otázku 9. Jak se Vám líbí design obalu Anticol?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přiměřená na otázku 8. Jaká se Vám zdá cena bonbonů Anticol?

8. Jaká se Vám zdá cena bonbonů Anticol?

  • odpověď přiměřená:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Anticol na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Jste spokojeni s chutí bonbonů Anticol?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi líbí na otázku 9. Jak se Vám líbí design obalu Anticol?

9. Jak se Vám líbí design obalu Anticol?

  • odpověď líbí:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Anticol na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Jste spokojeni s chutí bonbonů Anticol?

12. Zaznamenali jste v poslední době nějakou reklamní akci značky Anticol?

  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Anticol na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Znáte značku bonbonů Anticol?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Ochutnali jste někdy bonbony Anticol?

13. Ochutnali jste někdy bonbony Anticol?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Jste spokojeni s chutí bonbonů Anticol?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Anticol na otázku 2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Znáte značku bonbonů Anticol?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Zaznamenali jste v poslední době nějakou reklamní akci značky Anticol?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Konzumujete větrové bonbony?

2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?

3. Vyberte nejdůležitější položku

4. Jak často kupujete větrové bonbóny?

5. Z jakého důvodu kupujete větrové bonbony nejčastěji?

6. Kde si nejčastěji větrové bonbony kupujete?

7. Znáte značku bonbonů Anticol?

8. Jaká se Vám zdá cena bonbonů Anticol?

9. Jak se Vám líbí design obalu Anticol?

12. Zaznamenali jste v poslední době nějakou reklamní akci značky Anticol?

13. Ochutnali jste někdy bonbony Anticol?

14. Jste spokojeni s chutí bonbonů Anticol?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Konzumujete větrové bonbony?

2. Které z následujících značek větrových bonbónů máte nejraději?

3. Vyberte nejdůležitější položku

4. Jak často kupujete větrové bonbóny?

5. Z jakého důvodu kupujete větrové bonbony nejčastěji?

6. Kde si nejčastěji větrové bonbony kupujete?

7. Znáte značku bonbonů Anticol?

8. Jaká se Vám zdá cena bonbonů Anticol?

9. Jak se Vám líbí design obalu Anticol?

12. Zaznamenali jste v poslední době nějakou reklamní akci značky Anticol?

13. Ochutnali jste někdy bonbony Anticol?

14. Jste spokojeni s chutí bonbonů Anticol?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Marvanová, Z.Trh s větrovým bonbony (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://trh-s-vetrovym-bonbony.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.