Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trh se spodním prádlem

Trh se spodním prádlem

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Pašková
Šetření:24. 11. 2012 - 02. 12. 2012
Počet respondentů:221
Počet otázek (max/průměr):32 / 12.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Ahoj,

jsem studentkou vysoké školy a chtěla bych vás touto cestou požádat o vyplnění krátkého dotazníku na téma Trh se spodním prádlem. Tento dotazník nám poslouží jako podklad do naší seminární práce. Je určen osobám starším 15 let, a to ženám i mužům.

Předem děkuji za vyplnění

Veronika :-)

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 2, mužotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16775,57 %75,57 %  
muž5424,43 %24,43 %  

Graf

2. Jak často kupujete spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jedenkrát za čtvrt roku6840,72 %30,77 %  
jedenkrát za půl roku6840,72 %30,77 %  
jedenkrát měsíčně1710,18 %7,69 %  
jedenkrát za rok127,19 %5,43 %  
méně než jedenkrát za rok21,2 %0,9 %  

Graf

3. Při jaké příležitosti nakupujete spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když si chci udělat radost9255,09 %41,63 %  
když se mi všechno spodní prádlo opotřebuje7947,31 %35,75 %  
když je slevová sezóna6438,32 %28,96 %  
při běžných nákupech4929,34 %22,17 %  
když vím, že mě čeká výjimečná příležitost4828,74 %21,72 %  
při změně velikosti prsou2213,17 %9,95 %  
když narazím na bavlněné kalhotky bez elastanu10,6 %0,45 %  
dárek10,6 %0,45 %  
Když mě něco zaujme při nákupu něčeho jiného10,6 %0,45 %  

Graf

4. Kladete při nákupu spodního prádla důraz na rady prodavaček?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11870,66 %53,39 %  
ano4929,34 %22,17 %  

Graf

5. Kde obvykle nakupujete spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžné obchody s textilem, kde je spodní prádlo doplňkovým zbožím (New Yorker,...)9456,29 %42,53 %  
specializované obchody se spodním prádlem v nákupních střediscích (Intimissimi, Tezenis,...)8450,3 %38,01 %  
specializované kamenné obchody se spodním prádlem6740,12 %30,32 %  
kamenné obchody s textilem2615,57 %11,76 %  
internet2313,77 %10,41 %  
hypermarkety158,98 %6,79 %  
tržnice137,78 %5,88 %  
outlet :)10,6 %0,45 %  
second-hand10,6 %0,45 %  
pouze v zahranici,victorias secret10,6 %0,45 %  

Graf

6. Kolik obvykle investujete do jednoho nákupu jedné podprsenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
301-500 Kč6538,92 %29,41 %  
méně než 300 Kč3722,16 %16,74 %  
501-700 Kč3420,36 %15,38 %  
701-1000 Kč2414,37 %10,86 %  
1001-1500 Kč52,99 %2,26 %  
více než 15000 Kč21,2 %0,9 %  

Graf

7. Motivoval by Vás slevový kupón v hodnotě 100 Kč k nákupu spodního prádla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6840,72 %30,77 %  
ano5130,54 %23,08 %  
spíše ne3923,35 %17,65 %  
ne95,39 %4,07 %  

Graf

8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Intimissimi14586,83 %65,61 %  
Triumph14486,23 %65,16 %  
Victoria secret14184,43 %63,8 %  
Belinda13782,04 %61,99 %  
Calzedonia12273,05 %55,2 %  
Calvin-Klein11870,66 %53,39 %  
Litex11870,66 %53,39 %  
Etam7243,11 %32,58 %  
Triola6941,32 %31,22 %  
Timo5331,74 %23,98 %  
DIM2816,77 %12,67 %  
Lomar2414,37 %10,86 %  
Felina2313,77 %10,41 %  
Linia127,19 %5,43 %  
Úpavan74,19 %3,17 %  

Graf

9. Preferujete při nákupu spodního prádla nějakou z výše uvedených značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10864,67 %48,87 %  
ano5935,33 %26,7 %  

Graf

10. Uveďte, jakou značku preferujete:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Intimissimi915,25 %4,07 %  
TRIUMPH610,17 %2,71 %  
Triola610,17 %2,71 %  
Etam610,17 %2,71 %  
Belinda58,47 %2,26 %  
Victoria Secret35,08 %1,36 %  
Lomar, Triola23,39 %0,9 %  
etam, triumph23,39 %0,9 %  
Etam, dříve taky DIM11,69 %0,45 %  
kalhotky značky Lovely Girl11,69 %0,45 %  
ostatní odpovědi Calvin-Klein
Triumph, Calzedonia, Teezenis
calvin klein, triumph
Triumph, Felina
Triola, Triumph
Timo, Litex
Calzedonia, Etam, Intimissimi
Intimissimi, Calzedonia
Triump, Litex
Litex, Lovelygirl, Timo, Triola
Triola Triumph Litex
Litex
Victoria`s Secret
Calzedonia
Etam, Intimissimi
Calvin Klein
victoria secreet
Belinda, Triumph
1830,51 %8,14 % 

Graf

11. Znáte značku Triola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10059,88 %45,25 %  
ano6740,12 %30,32 %  

Graf

12. Jak vnímáte značku Triola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradiční3958,21 %17,65 %  
kvalitní1928,36 %8,6 %  
luxusní45,97 %1,81 %  
předražená45,97 %1,81 %  
levná11,49 %0,45 %  

Graf

13. Vlastníte spodní prádlo značky Triola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4262,69 %19 %  
ano2537,31 %11,31 %  

Graf

14. Zaznamenali jste reklamu na spodní prádlo značky Triola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4973,13 %22,17 %  
ano1826,87 %8,14 %  

Graf

15. V jakých médiích jste se s ní setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
časopis950 %4,07 %  
internet527,78 %2,26 %  
bilboard316,67 %1,36 %  
televize211,11 %0,9 %  
za výlohou obchodu se spodním prádlem15,56 %0,45 %  
denní tisk15,56 %0,45 %  
výlohy obchodů se spodním prádlem15,56 %0,45 %  
plakát v obchodě15,56 %0,45 %  
Na ulici ve výloze obchodu.15,56 %0,45 %  

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let11468,26 %51,58 %  
15-20 let3118,56 %14,03 %  
31-40 let127,19 %5,43 %  
41-50 let74,19 %3,17 %  
51 a více let31,8 %1,36 %  

Graf

17. V jakém bydlíte kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4627,54 %20,81 %  
Středočeský4124,55 %18,55 %  
Jihomoravský148,38 %6,33 %  
Plzeňský137,78 %5,88 %  
Moravskoslezský105,99 %4,52 %  
Ústecký84,79 %3,62 %  
Jihočeský74,19 %3,17 %  
Vysočina74,19 %3,17 %  
Zlínský52,99 %2,26 %  
Pardubický52,99 %2,26 %  
Královehradecký42,4 %1,81 %  
Olomoucký31,8 %1,36 %  
Karlovarský21,2 %0,9 %  
Liberecký21,2 %0,9 %  

Graf

18. Kupujete spodní prádlo své partnerce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3665,45 %16,29 %  
ano1934,55 %8,6 %  

Graf

19. K jaké příležitosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vánoce1266,67 %5,43 %  
narozeniny1161,11 %4,98 %  
pro radost738,89 %3,17 %  
výročí633,33 %2,71 %  
svátek316,67 %1,36 %  
Valentýn211,11 %0,9 %  
Když chci sex.15,56 %0,45 %  

Graf

20. Kolik obvykle investujete do jednoho nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
701-1000 Kč738,89 %3,17 %  
501-700 Kč527,78 %2,26 %  
301-500 Kč422,22 %1,81 %  
1000-15000 Kč211,11 %0,9 %  

Graf

21. Kde obvykle nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializované obchody se spodním prádlem v nákupních střediscích (Intimissimi, Tezenis,...)950 %4,07 %  
specializované kamenné obchody se spodním prádlem633,33 %2,71 %  
běžné obchody s textilem, kde je spodní prádlo doplňkovým zbožím (New Yorker,...)527,78 %2,26 %  
internet422,22 %1,81 %  
kamenné obchody s textilem316,67 %1,36 %  
hypermarkety211,11 %0,9 %  

Graf

22. Kladete při nákupu spodního prádla důraz na rady prodavaček?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano950 %4,07 %  
ne950 %4,07 %  

Graf

23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Triumph1583,33 %6,79 %  
Intimissimi1477,78 %6,33 %  
Victoria secret1477,78 %6,33 %  
Belinda1372,22 %5,88 %  
Calvin-Klein1266,67 %5,43 %  
Calzedonia1055,56 %4,52 %  
Litex1055,56 %4,52 %  
Triola527,78 %2,26 %  
Timo422,22 %1,81 %  
Felina316,67 %1,36 %  
Etam316,67 %1,36 %  
Lomar316,67 %1,36 %  
Linia211,11 %0,9 %  
Úpavan211,11 %0,9 %  

Graf

24. Preferujete při nákupu spodního prádla nějakou z výše uvedených značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 25, neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1266,67 %5,43 %  
ano633,33 %2,71 %  

Graf

25. Uveďte, jakou značku preferujete:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Victoria secret116,67 %0,45 %  
Truimnph116,67 %0,45 %  
Triumph116,67 %0,45 %  
Etam116,67 %0,45 %  
Victoria secret a Timo116,67 %0,45 %  
intimissimi116,67 %0,45 %  

Graf

26. Znáte značku Triola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 27, neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4379,63 %19,46 %  
ano1120,37 %4,98 %  

Graf

27. Jak vnímáte značku Triola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradiční872,73 %3,62 %  
kvalitní327,27 %1,36 %  

Graf

28. Vlastníte spodní prádlo značky Triola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne981,82 %4,07 %  
ano218,18 %0,9 %  

Graf

29. Zaznamenali jste reklamu na spodní prádlo Triola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 30, neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne654,55 %2,71 %  
ano545,45 %2,26 %  

Graf

30. V jakých médiích jste se s ní setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize480 %1,81 %  
v obchodních centrech120 %0,45 %  

Graf

31. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let3564,81 %15,84 %  
15-20 let712,96 %3,17 %  
41-50 let611,11 %2,71 %  
31-40 let35,56 %1,36 %  
51 a více let35,56 %1,36 %  

Graf

32. V jakém bydlíte kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1935,19 %8,6 %  
Středočeský1731,48 %7,69 %  
Ústecký47,41 %1,81 %  
Moravskoslezský35,56 %1,36 %  
Vysočina23,7 %0,9 %  
Jihomoravský23,7 %0,9 %  
Olomoucký23,7 %0,9 %  
Královehradecký11,85 %0,45 %  
Jihočeský11,85 %0,45 %  
Pardubický11,85 %0,45 %  
Plzeňský11,85 %0,45 %  
Liberecký11,85 %0,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví

  • odpověď muž:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Kupujete spodní prádlo své partnerce?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi narozeniny na otázku 19. K jaké příležitosti?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoce na otázku 19. K jaké příležitosti?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 26. Znáte značku Triola?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 26. Znáte značku Triola?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21-30 let na otázku 31. Jaký je Váš věk?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 32. V jakém bydlíte kraji?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský na otázku 32. V jakém bydlíte kraji?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Belinda na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Calvin-Klein na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Calzedonia na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intimissimi na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Litex na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Triumph na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Victoria secret na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Preferujete při nákupu spodního prádla nějakou z výše uvedených značek?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Kupujete spodní prádlo své partnerce?

3. Při jaké příležitosti nakupujete spodní prádlo?

  • odpověď když se mi všechno spodní prádlo opotřebuje:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedenkrát za rok na otázku 2. Jak často kupujete spodní prádlo?

4. Kladete při nákupu spodního prádla důraz na rady prodavaček?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hypermarkety na otázku 5. Kde obvykle nakupujete spodní prádlo?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeňský na otázku 17. V jakém bydlíte kraji?

8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

  • odpověď Belinda:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedenkrát měsíčně na otázku 2. Jak často kupujete spodní prádlo?
  • odpověď Calvin-Klein:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi DIM na otázku 8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
  • odpověď Calzedonia:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Etam na otázku 8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lomar na otázku 8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
  • odpověď Intimissimi:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedenkrát měsíčně na otázku 2. Jak často kupujete spodní prádlo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lomar na otázku 8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský na otázku 17. V jakém bydlíte kraji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Etam na otázku 8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
  • odpověď Triola:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradiční na otázku 12. Jak vnímáte značku Triola?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Zaznamenali jste reklamu na spodní prádlo značky Triola?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Vlastníte spodní prádlo značky Triola?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Znáte značku Triola?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Vlastníte spodní prádlo značky Triola?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Zaznamenali jste reklamu na spodní prádlo značky Triola?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní na otázku 12. Jak vnímáte značku Triola?
  • odpověď Triumph:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jedenkrát měsíčně na otázku 2. Jak často kupujete spodní prádlo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský na otázku 17. V jakém bydlíte kraji?
  • odpověď Victoria secret:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 17. V jakém bydlíte kraji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi DIM na otázku 8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi když vím, že mě čeká výjimečná příležitost na otázku 3. Při jaké příležitosti nakupujete spodní prádlo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lomar na otázku 8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

11. Znáte značku Triola?

  • odpověď ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalitní na otázku 12. Jak vnímáte značku Triola?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi tradiční na otázku 12. Jak vnímáte značku Triola?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Vlastníte spodní prádlo značky Triola?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Vlastníte spodní prádlo značky Triola?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Zaznamenali jste reklamu na spodní prádlo značky Triola?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Zaznamenali jste reklamu na spodní prádlo značky Triola?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Triola na otázku 8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

18. Kupujete spodní prádlo své partnerce?

  • odpověď ano:
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi narozeniny na otázku 19. K jaké příležitosti?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoce na otázku 19. K jaké příležitosti?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Belinda na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Calvin-Klein na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Calzedonia na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intimissimi na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Litex na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Triumph na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Victoria secret na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Preferujete při nákupu spodního prádla nějakou z výše uvedených značek?

23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

  • odpověď Intimissimi:
    • 14.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Calvin-Klein na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
  • odpověď Triumph:
    • 14.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Calzedonia na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
    • 13.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intimissimi na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?
  • odpověď Victoria secret:
    • 14.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Calvin-Klein na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

31. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 21-30 let:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intimissimi na otázku 23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Jak často kupujete spodní prádlo?

3. Při jaké příležitosti nakupujete spodní prádlo?

4. Kladete při nákupu spodního prádla důraz na rady prodavaček?

5. Kde obvykle nakupujete spodní prádlo?

6. Kolik obvykle investujete do jednoho nákupu jedné podprsenky?

7. Motivoval by Vás slevový kupón v hodnotě 100 Kč k nákupu spodního prádla?

8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

9. Preferujete při nákupu spodního prádla nějakou z výše uvedených značek?

11. Znáte značku Triola?

12. Jak vnímáte značku Triola?

13. Vlastníte spodní prádlo značky Triola?

14. Zaznamenali jste reklamu na spodní prádlo značky Triola?

16. Jaký je Váš věk?

17. V jakém bydlíte kraji?

18. Kupujete spodní prádlo své partnerce?

19. K jaké příležitosti?

23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

24. Preferujete při nákupu spodního prádla nějakou z výše uvedených značek?

26. Znáte značku Triola?

31. Jaký je Váš věk?

32. V jakém bydlíte kraji?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Jak často kupujete spodní prádlo?

3. Při jaké příležitosti nakupujete spodní prádlo?

4. Kladete při nákupu spodního prádla důraz na rady prodavaček?

5. Kde obvykle nakupujete spodní prádlo?

6. Kolik obvykle investujete do jednoho nákupu jedné podprsenky?

7. Motivoval by Vás slevový kupón v hodnotě 100 Kč k nákupu spodního prádla?

8. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

9. Preferujete při nákupu spodního prádla nějakou z výše uvedených značek?

11. Znáte značku Triola?

12. Jak vnímáte značku Triola?

13. Vlastníte spodní prádlo značky Triola?

14. Zaznamenali jste reklamu na spodní prádlo značky Triola?

16. Jaký je Váš věk?

17. V jakém bydlíte kraji?

18. Kupujete spodní prádlo své partnerce?

19. K jaké příležitosti?

23. Které z těchto značek spodního prádla znáte?

24. Preferujete při nákupu spodního prádla nějakou z výše uvedených značek?

26. Znáte značku Triola?

31. Jaký je Váš věk?

32. V jakém bydlíte kraji?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pašková, V.Trh se spodním prádlem (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://trh-se-spodnim-pradlem.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.