Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Trička s potiskem

Trička s potiskem

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tima Liberec, s. r. o.
Šetření:16. 12. 2015 - 14. 01. 2016
Počet respondentů:308
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

pomáhám malé křesťanské organizaci, která si chce potiskem triček vydělávat na svoji charitativní činnost. Vaše odpovědi nás potěší, ať budou jakékoli.

Děkuji vaše odpovědi.

Oldřich Čepelka

Odpovědi respondentů

1. Kolik triček jste letos (2015) koupili pro sebe anebo dostali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dvě až tři9731,39 %31,49 %  
více než pět8928,8 %28,9 %  
čtyři až pět7323,62 %23,7 %  
ani jedno268,41 %8,44 %  
jedno247,77 %7,79 %  

Graf

2. Když si kupujete nebo dostáváte tričko, záleží vám také na tom, co je na něm vyobrazené nebo vytištěné?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano (vždycky nebo často záleží)29997,08 %97,08 %  
ne, nikdy mi na tom nezáleží (je mi to jedno)92,92 %2,92 %  

Graf

3. Jaké všechny motivy byste zásadně strpěli na svém tričku? Označte všechny takové.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální obsah, např. abstraktní obrazce, grafika24180,6 %78,25 %  
přírodní19163,88 %62,01 %  
legrační18662,21 %60,39 %  
firemní loga7023,41 %22,73 %  
obecně křesťanská (motivy jako pravda, tolerance, solidarita, nelhat, nepodvádět apod.)5117,06 %16,56 %  
s církevními motivy (Bůh, Ježíš, Bible)175,69 %5,52 %  

Graf

4. Jakému materiálu pro tričko dáváte přednost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 % bavlna23075,91 %74,68 %  
směs bavlny a jiného materiálu (polyester, viskóza aj.)7123,43 %23,05 %  
materiál bez bavlny20,66 %0,65 %  

Graf

5. Kupujete sami trička s potiskem - pro sebe?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více triček za rok11236,36 %36,36 %  
max. 1 tričko za rok11136,04 %36,04 %  
ne, nekupuji8527,6 %27,6 %  

Graf

6. Kupujete sami trička s potiskem - pro jiné (děti, přátelé)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nekupuji11437,25 %37,01 %  
max. 1 tričko za rok9832,03 %31,82 %  
více triček za rok9430,72 %30,52 %  

Graf

7. Kolik byste v případě nákupu byli ochotni zaplatit za bavlněné triko, kdyby se vám líbilo a mohli jej dostat poštou až domů (tzn. včetně poštovného 60 Kč). Vyberte nejvyšší cenu, kterou byste akceptovali

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300 Kč10534,31 %34,09 %  
400 Kč8728,43 %28,25 %  
250 Kč6721,9 %21,75 %  
500 Kč3411,11 %11,04 %  
více než 500 Kč134,25 %4,22 %  

Graf

8. Koupili byste si tričko za 500 Kč, kdybyste věděli, že třetina z ceny bude využita pro charitativní účely (např. na pomoc chronicky nemocným, trpícím, chudým…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano13242,72 %42,86 %  
spíš ne10734,63 %34,74 %  
určitě ne3711,97 %12,01 %  
určitě ano3310,68 %10,71 %  

Graf

9. Jestli spíše nebo určitě NE, můžete uvést hlavní důvody? Můžete označit nebo dopsat více odpovědí.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
to by už byla příliš vysoká cena7147,33 %23,05 %  
nechci pomáhat tímto způsobem5637,33 %18,18 %  
TOTO JE ZKUŠEBNÍ VYPLNĚNÍ DOTAZNÍKU10,67 %0,32 %  
nelíbí se mi způsob pomoci, který v zásadě víc živí pomáhajícího než věnuje tomu, komu pomáhá. 10,67 %0,32 %  
Nemůžu si to dovolit10,67 %0,32 %  
netuším, kam konkrétně ty peníze půjdou, když chci někomu finančně pomot, udělám to osobně a konkrétnímu člověku10,67 %0,32 %  
Nevěřím charitativním organizacím spojeným s církvemi10,67 %0,32 %  
Přispívám jinak.10,67 %0,32 %  
záleží na zpětné vazbě, zda opravdu prostředky budou poskytnuty na charitativní účely. Je to otázka důvěry.10,67 %0,32 %  
raději zašlu pouze třetinu ceny na charitu10,67 %0,32 %  
chci pomáhat co nejvíc "napřímo", abych měla jistotu, že peníze přijdou opravdu tam, kam si myslím10,67 %0,32 %  
pomáhám "vlastnímu" charitativnímu spolku 10,67 %0,32 %  
pokud bych chtěl darovat peníze, daruji je normálním způsobem, ne skrze koupi trička.10,67 %0,32 %  
Vim ze jsem skoro vzdycky obeti marketingu a reklamy, ale tak z toho mam silny neprijemny pocit ktery se mi nelibi 10,67 %0,32 %  
Pouze 1/3?10,67 %0,32 %  
nedůvěřuji efektivitě většiny charitativních projektů10,67 %0,32 %  
špatné zkušenosti s charitou10,67 %0,32 %  
Nasr*t10,67 %0,32 %  
pomáhám pouze na konkrétní účeli, přispívám pouze konkrétním lidem, konkrétnímu útulku....10,67 %0,32 %  
nikdy nemám jistotu že peníze budou skutečně správně využity10,67 %0,32 %  
Nemám peníze10,67 %0,32 %  
Raději pomáhám konkrétní finanční částkou. Trička si kupuju raději dle vlastního vkusu.10,67 %0,32 %  
Pokud budu chtít pomoct, mohu to udělat přímo.10,67 %0,32 %  
záleželo by na kráse trička10,67 %0,32 %  
Když pomáhám, tak osobně, ne koupí zboží.10,67 %0,32 %  
podvod10,67 %0,32 %  
anonymní charita je podvod10,67 %0,32 %  
nemám jistotu, že se to potřebným dostane10,67 %0,32 %  
jelikož nevím komu ty peníze jdou opravdu do kapsy10,67 %0,32 %  
potřebuji vědět, kdo mé peníze využije a na co konkrétně10,67 %0,32 %  
měla bych obavy zda se peníze opravdu dostanou k potřebným a chudým a ne do kapes prodejce.10,67 %0,32 %  
strašne závisí od motívu trička. Ak by sa mi páčilo, tak určite áno. Ak by som ho mal kúpiť len preto, aby som prispel na charitu a tričko mi bude ležať v skrini, tak asi nie. 10,67 %0,32 %  
1. Triko, stejně jako např. legíny, je spodní prádlo. Proč bych, proboha, měl nosit např. trenýrky s potiskem, když to nikdo neuvidí? 2. Ani, kdyby mi za to někdo platil tisíc zlotých měsíčně, nenosil bych na sobě žádný potisk, nebo reklamu.10,67 %0,32 %  
Nevěřím těmto lákadlům a raději pomůžu důvěryhodnějším způsobem10,67 %0,32 %  
tričko bych si za tuto cenu koupila pouze pokud by se mi opravdu líbilo a pomáhalo projektu, se kterým se ztotožňují (zejména pomoc týraným a opuštěným zvířatům)10,67 %0,32 %  
Tak to by muselo být fakt super extra nádherný, a nevěřím že by takový bylo, a nikdo by ho nenosil, a za tu cenu? Tak to radši přispěju jinak, nic ve zlým ;)10,67 %0,32 %  
Jediný, kdo si na této planetě zaslouží naši pomoc jsou podle mě zvířata10,67 %0,32 %  
Neumíš dělat dotazníky černoprdelníku!10,67 %0,32 %  
Nevěřím, že by se k potřebným peníze dostaly10,67 %0,32 %  
né vždy se peníze dostanou tam, kam mají10,67 %0,32 %  
přispívám jinak, vím komu a na co10,67 %0,32 %  
jsem student s omezenými finančními možnostmi. Pokud bych pracovala, tak ano.10,67 %0,32 %  
jak nalákat lidí 10,67 %0,32 %  
kolik z těch peněz, co jde na charitu, se ještě ztratí kvůli tomu, že tu charitu někdo pořádá a chce si na ní napakovat kapsu?10,67 %0,32 %  
nemam záruku že je to pravda10,67 %0,32 %  

Graf

10. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena21269,06 %68,83 %  
muž9530,94 %30,84 %  

Graf

11. Jaký je váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-24 let13945,13 %45,13 %  
25-40 let11737,99 %37,99 %  
41-60 let4113,31 %13,31 %  
více než 60 let113,57 %3,57 %  

Graf

12. V jak velkém městě nebo obci převážně žijete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 100 tisíc obyvatel10935,86 %35,39 %  
2 – 20 tisíc7925,99 %25,65 %  
20 – 100 tisíc6521,38 %21,1 %  
do 2000 obyvatel5116,78 %16,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik triček jste letos (2015) koupili pro sebe anebo dostali?

2. Když si kupujete nebo dostáváte tričko, záleží vám také na tom, co je na něm vyobrazené nebo vytištěné?

3. Jaké všechny motivy byste zásadně strpěli na svém tričku? Označte všechny takové.

4. Jakému materiálu pro tričko dáváte přednost?

5. Kupujete sami trička s potiskem - pro sebe?

6. Kupujete sami trička s potiskem - pro jiné (děti, přátelé)?

7. Kolik byste v případě nákupu byli ochotni zaplatit za bavlněné triko, kdyby se vám líbilo a mohli jej dostat poštou až domů (tzn. včetně poštovného 60 Kč). Vyberte nejvyšší cenu, kterou byste akceptovali

8. Koupili byste si tričko za 500 Kč, kdybyste věděli, že třetina z ceny bude využita pro charitativní účely (např. na pomoc chronicky nemocným, trpícím, chudým…)?

9. Jestli spíše nebo určitě NE, můžete uvést hlavní důvody? Můžete označit nebo dopsat více odpovědí.

10. Jste:

11. Jaký je váš věk?

12. V jak velkém městě nebo obci převážně žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik triček jste letos (2015) koupili pro sebe anebo dostali?

2. Když si kupujete nebo dostáváte tričko, záleží vám také na tom, co je na něm vyobrazené nebo vytištěné?

3. Jaké všechny motivy byste zásadně strpěli na svém tričku? Označte všechny takové.

4. Jakému materiálu pro tričko dáváte přednost?

5. Kupujete sami trička s potiskem - pro sebe?

6. Kupujete sami trička s potiskem - pro jiné (děti, přátelé)?

7. Kolik byste v případě nákupu byli ochotni zaplatit za bavlněné triko, kdyby se vám líbilo a mohli jej dostat poštou až domů (tzn. včetně poštovného 60 Kč). Vyberte nejvyšší cenu, kterou byste akceptovali

8. Koupili byste si tričko za 500 Kč, kdybyste věděli, že třetina z ceny bude využita pro charitativní účely (např. na pomoc chronicky nemocným, trpícím, chudým…)?

9. Jestli spíše nebo určitě NE, můžete uvést hlavní důvody? Můžete označit nebo dopsat více odpovědí.

10. Jste:

11. Jaký je váš věk?

12. V jak velkém městě nebo obci převážně žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Liberec, s. r. o., T.Trička s potiskem (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://tricka-s-potiskem.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.