Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Tričko na míru

Tričko na míru

Osoby se zdravotním postižením - zkušenosti na trhu práce
Pracujete nebo podnikáte jako OZP? Víte o možnosti čerpat daňovou slevu? Co byste chtěl(a) zlepšit v oblasti pracovní politiky pro OZP?

(veřejné výsledky 15. srpna)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Job
Šetření:08. 04. 2021 - 15. 04. 2021
Počet respondentů:85
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum je určen pro všechny, co rádi nosí a nakupují originální trička.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4451,76 %51,76 %  
Muž4148,24 %48,24 %  

Graf

2. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27-353035,29 %35,29 %  
19-262934,12 %34,12 %  
36-501618,82 %18,82 %  
51 a víc55,88 %5,88 %  
0-1855,88 %5,88 %  

Graf

3. Uveďte kraj, ze kterého pocházíte. (př.: Olomoucký)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský2128 %24,71 %  
Praha912 %10,59 %  
Jihomoravsky68 %7,06 %  
Plzeňský56,67 %5,88 %  
středočeský56,67 %5,88 %  
Olomoucký 45,33 %4,71 %  
Královéhradecký 34 %3,53 %  
Jihočeský34 %3,53 %  
ústecký34 %3,53 %  
Vysočina34 %3,53 %  
ostatní odpovědi Zlinsky
Ostravský
Moravskoslezky
Moravskoslezský kraj
Praha-Východ
Hlavní město Praha
KH
msk
Karlovarský
Karvinský
Pardubický
Liberecky
1317,33 %15,29 % 

Graf

4. Nosíte klasické tička?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano85100 %100 %  

Graf

5. Preferujete čisté tričko nebo s potiskem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střídám čisté i potištěné5160 %60 %  
Čisté bez potisku2225,88 %25,88 %  
S potiskem1214,12 %14,12 %  

Graf

6. Kolik triček za rok zakoupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 a víc3844,71 %44,71 %  
3-43237,65 %37,65 %  
1-21517,65 %17,65 %  

Graf

7. Jaké cenové rozpětí je pro Vás akceptovatelné za potištěné triko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 300 Kč2630,59 %30,59 %  
301-400 Kč2529,41 %29,41 %  
na ceně nezáleží, pokud se mi líbí1720 %20 %  
401-500 Kč1011,76 %11,76 %  
501 až 1000 Kč78,24 %8,24 %  

Graf

8. Využili jste někdy firmu na výrobu trika s Vašim designem? Třeba i jako dárek pro někoho...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, několikrát2832,94 %32,94 %  
Jednou ANO1821,18 %21,18 %  
Nikdy1416,47 %16,47 %  
Nakupuji pouze s hotovým designem1416,47 %16,47 %  
Zatím ne, ale mám to v plánu1112,94 %12,94 %  

Graf

9. Pokud byste chtěli objednat triko s vlastním potiskem, preferovali byste online kreator (software) pro vlastnoruční dotvoření vzhledu? A nebo byste raději odeslali podklady grafikovi, který by vše připravil dle Vašeho zadáni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na ceně, nemám problém s obojím4148,24 %48,24 %  
Online kreator (software)3136,47 %36,47 %  
Odeslání podkladů grafikovi1315,29 %15,29 %  

Graf

10. Chtěli byste vidět grafický návrh na objednaném tričku ke schválení před výrobou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Raději ANO, jistota je jistota7386,9 %85,88 %  
Záleží, jestli bude náhled zpoplatněn78,33 %8,24 %  
Obejdu se, spoléhám na zvolenou firmu44,76 %4,71 %  

Graf

11. Na jakou firmu byste se obrátili s výrobou trika s vlastním designem? (vlastní foto, nebo text) - uveďte odkaz nebo název firmy

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím 416,67 %4,71 %  
Crystal Productions14,17 %1,18 %  
Football Factory14,17 %1,18 %  
Adidas14,17 %1,18 %  
Factory velkoplošný tisk s.r.o.14,17 %1,18 %  
nemam přehled14,17 %1,18 %  
Vidaprint14,17 %1,18 %  
Radhuza Havířov 14,17 %1,18 %  
Dle doporučení14,17 %1,18 %  
Amidis s.r.o.14,17 %1,18 %  
ostatní odpovědi t-shock
aeroteam
?
Radhuza Havířov byla jsem spokojená
Nepamatuji se.
na zadnou, je to blbost
Nepamatuju si názvy
Design69
Grafické studio Moravské Budějovice
https://eshop.ladimsepsem.cz/tricka/
Belabel
1145,83 %12,94 % 

Graf

12. Poštovné, kolik za něj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poštovné do 50 Kč (obvykle na poštu)2832,94 %32,94 %  
60-90 Kč2327,06 %27,06 %  
Neřeším poštovné, pokud nakupuji online1517,65 %17,65 %  
Preferuji za každou cenu dopravu ZDARMA1214,12 %14,12 %  
Klidně o 100 Kč (dodání domů)78,24 %8,24 %  

Graf

13. Využíváte pravidělně slevy, vouchery, cashbacky (vrácení části peněz za nákup)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pokud ta možnost je4554,88 %52,94 %  
Ne, neřeším slevy a akce3137,8 %36,47 %  
Akční zboží vyhledávám primárně67,32 %7,06 %  

Graf

14. Jaká je podle Vás největší motivace k registraci a nákupu na webu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poštovné zdarma3338,82 %38,82 %  
Nepotřebuju mít žádný benefit2731,76 %31,76 %  
Sleva na první nákup1416,47 %16,47 %  
Drobný dárek k nákupu67,06 %7,06 %  
3 trika + 1 zdarma55,88 %5,88 %  

Graf

15. Je pro Vás podstatné, jaké má firma reference? (Heureka hodnocení, atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, velmi důležité5868,24 %68,24 %  
Neřeším, věřím, že firma nabízí kvalitní zboží1517,65 %17,65 %  
Nakupuji jen na základě doporučení u ověřených firem1214,12 %14,12 %  

Graf

16. A poslední - jaký text byste si napsali tučným písmem na triko a pyšně jej nosili viditelně na hrudi, ať to všichni vidí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SILESIANS HAVÍŘOV12,86 %1,18 %  
Babiš je piča. 12,86 %1,18 %  
Miro Pele 12,86 %1,18 %  
:-)12,86 %1,18 %  
Sportovní aktivitu (running/climbing/...)12,86 %1,18 %  
JSEM TADY A TEĎ12,86 %1,18 %  
zatím nevím12,86 %1,18 %  
Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je - zbytek říkanky od Wericha si najděte na webu ;)12,86 %1,18 %  
Jednička s hvězdičkou12,86 %1,18 %  
I LOVE THE 90's12,86 %1,18 %  
ostatní odpovědi Miluji svého muže!
Hockey is porno
Michal Polák je nejlepší!
Miluji youngtimery
Techno je všechno
DYNAMO HAVÍŘOV
Miluji tě víc a basta
HATE
Sebevedomi
Nevím
titul MBA = mladý, blbý, ambiciózní
Žiju horama.
Hitler rakousky migrant, Stalin gruzinsky migrant, Babis cobolsky migrant
LOVE IS MY LIFE MOTTO
KlasickÁ trička
Lemmy Kilmister Motorhead
Nikdy se nevzdávám
Coffee lover
k otázce 14. chybí jiná možnost - sleva na každý další nákup. např. 1% Na druhý apod. K otázce 15 - záleží na tom o jakou firmu jde.
i used to ve adventurer like you but then took an arrow in the knee
Local Hero
MRDAT
Altruista
ne-ohro-žena
Znamení zvěrokruhu
2571,43 %29,41 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Uveďte kraj, ze kterého pocházíte. (př.: Olomoucký)

4. Nosíte klasické tička?

5. Preferujete čisté tričko nebo s potiskem?

6. Kolik triček za rok zakoupíte?

7. Jaké cenové rozpětí je pro Vás akceptovatelné za potištěné triko?

8. Využili jste někdy firmu na výrobu trika s Vašim designem? Třeba i jako dárek pro někoho...

9. Pokud byste chtěli objednat triko s vlastním potiskem, preferovali byste online kreator (software) pro vlastnoruční dotvoření vzhledu? A nebo byste raději odeslali podklady grafikovi, který by vše připravil dle Vašeho zadáni?

10. Chtěli byste vidět grafický návrh na objednaném tričku ke schválení před výrobou?

12. Poštovné, kolik za něj?

13. Využíváte pravidělně slevy, vouchery, cashbacky (vrácení části peněz za nákup)?

14. Jaká je podle Vás největší motivace k registraci a nákupu na webu?

15. Je pro Vás podstatné, jaké má firma reference? (Heureka hodnocení, atd.)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví?

2. Váš věk?

3. Uveďte kraj, ze kterého pocházíte. (př.: Olomoucký)

4. Nosíte klasické tička?

5. Preferujete čisté tričko nebo s potiskem?

6. Kolik triček za rok zakoupíte?

7. Jaké cenové rozpětí je pro Vás akceptovatelné za potištěné triko?

8. Využili jste někdy firmu na výrobu trika s Vašim designem? Třeba i jako dárek pro někoho...

9. Pokud byste chtěli objednat triko s vlastním potiskem, preferovali byste online kreator (software) pro vlastnoruční dotvoření vzhledu? A nebo byste raději odeslali podklady grafikovi, který by vše připravil dle Vašeho zadáni?

10. Chtěli byste vidět grafický návrh na objednaném tričku ke schválení před výrobou?

12. Poštovné, kolik za něj?

13. Využíváte pravidělně slevy, vouchery, cashbacky (vrácení části peněz za nákup)?

14. Jaká je podle Vás největší motivace k registraci a nákupu na webu?

15. Je pro Vás podstatné, jaké má firma reference? (Heureka hodnocení, atd.)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Job, M.Tričko na míru (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://tricko-na-miru.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.