Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Třídění odpadu vietnamskou menšinou

Třídění odpadu vietnamskou menšinou

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Phuong Cuová
Šetření:01. 04. 2018 - 14. 04. 2018
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

na začátek musím zmínit, že můj dotazník slouží jen Vietnamcům v ČR a to z důvodu jeho obsahu.

V rámci předmětu "Udržitelný regionální rozvoj a životní prostředí", chci zkoumat zda-li vietnamská komunita v ČR třídí.

Jazyk systémových textů v dotazníku je ve vietnamštině (z důvodu možné jazykové bariéry). Odpovídat na polouzavřené otázky stačí česky. 

Moc vás tedy prosím o vyplnění dotazníku. Zabere to jen chvilku! :) 

Předem děkuji. JC


Chào các bạn,

làm ơn hãy trả lời những câu hỏi sau giúp mình.

Rất cảm ơn vì lòng nhiệt tình của các bạn.

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví (Giới tính):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena (Nữ)2969,05 %69,05 %  
Muž (Nam)1330,95 %30,95 %  

Graf

2. Místo narození (Nơi sinh):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ve Vietnamu (Ở Việt Nam)otázka č. 3, V České republice (Ở Cộng hòa Séc)otázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V České republice (Ở Cộng hòa Séc)3583,33 %83,33 %  
Ve Vietnamu (Ở Việt Nam)716,67 %16,67 %  

Graf

3. Délka pobytu (Thời gian lưu trữ):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 10 let (Hơn 10 năm)457,14 %9,52 %  
Méně než 10 let (Dưới 10 năm)342,86 %7,14 %  

Graf

4. Byli jste již někdy poučeni o problematice třídění odpadu? (Bạn đã nghe về vấn đề phân loại rác (chất) thải bao giờ chưa?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano (Nghe rồi)otázka č. 5, Ne (Chưa bao giờ nghe)otázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano (Nghe rồi)3992,86 %92,86 %  
Ne (Chưa bao giờ nghe)37,14 %7,14 %  

Graf

5. Kde? (Bạn biết từ đâu?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve škole (Từ trường học)3794,87 %88,1 %  
Z TV (Từ TV)1743,59 %40,48 %  
Od kamarádů (Từ bạn bè)1128,21 %26,19 %  
Z časopisu (Từ báo chí)923,08 %21,43 %  
Na vzdělávací akci (Từ sự kiện giáo dục)615,38 %14,29 %  
Od rodičů (Từ phụ huynh)512,82 %11,9 %  

Graf

6. Chtěli byste se dozvědět více o problematice třídění odpadu? (Bạn có muốn biết thêm thông tin gì về vấn đề phân loại rác (chất) thải không?)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2559,52 %59,52 %  
ne1740,48 %40,48 %  

Graf

7. Myslíte si, že je třídění odpadu důležité? (Bạn có nghĩ là việc phân loại rác (chất) thải là cần thiết không?)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3992,86 %92,86 %  
ne37,14 %7,14 %  

Graf

8. Třídíte odpad? (Bạn có phân loại rác (chất) thải không?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Třídím veškerý odpad (Tất cả các loại rác)otázka č. 10, Třídím jen některé odpady (Chỉ vài loại rác)otázka č. 10, Netřídím vůbec (Không phân loại)otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Třídím jen některé odpady (Chỉ vài loại rác)2457,14 %57,14 %  
Netřídím vůbec (Không phân loại)1126,19 %26,19 %  
Třídím veškerý odpad (Tất cả các loại rác)716,67 %16,67 %  

Graf

9. Jaké jsou vaše důvody? (Tại sao?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zapomínám na to (Quên mất điều đó)872,73 %19,05 %  
Nemá to smysl (Nó không có ý nghĩa)218,18 %4,76 %  
Není kde (Không có điều kiện để phân loại (không có nơi chứa))218,18 %4,76 %  
Nevím jak na to (Không biết cách phân loại)19,09 %2,38 %  
Rodiče nechtějí mít doma více než 1 odpadkový koš19,09 %2,38 %  

Graf

10. Jak byste ohodnotili vaše znalosti, co se týče rozlišení jednotlivých druhů odpadu (jako ve škole 1-5)? (Bạn hãy tự chấm điểm cho sự hiểu biết của bản thân mình về việc phân loại rác thải) (1=tốt nhất ... 5=kém nhất)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32047,62 %47,62 %  
21023,81 %23,81 %  
1819,05 %19,05 %  
437,14 %7,14 %  
512,38 %2,38 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.47
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.69
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:3
Modus:3

Graf

11. Víte, co se dále děje s vytříděným odpadem? (Bạn có biết chuyện gì sẽ xảy ra với những rác thải đã được phân loại ấy không?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vím (Biết)otázka č. 12, Ne, nevím (Không biết) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vím (Biết)2559,52 %59,52 %  
Ne, nevím (Không biết)1740,48 %40,48 %  

Graf

12. Co se s ním děje? (Chuyện gì sẽ xảy ra với chúng?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nové výrobky (Làm sản phẩm mới)2388,46 %54,76 %  
Spalují se (Sẽ thiêu hủy)623,08 %14,29 %  
Podle toho co to je za odpad13,85 %2,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Víte, co se dále děje s vytříděným odpadem? (Bạn có biết chuyện gì sẽ xảy ra với những rác thải đã được phân loại ấy không?)

  • odpověď Ano, vím (Biết):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nové výrobky (Làm sản phẩm mới) na otázku 12. Co se s ním děje? (Chuyện gì sẽ xảy ra với chúng?)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví (Giới tính):

2. Místo narození (Nơi sinh):

4. Byli jste již někdy poučeni o problematice třídění odpadu? (Bạn đã nghe về vấn đề phân loại rác (chất) thải bao giờ chưa?)

5. Kde? (Bạn biết từ đâu?)

6. Chtěli byste se dozvědět více o problematice třídění odpadu? (Bạn có muốn biết thêm thông tin gì về vấn đề phân loại rác (chất) thải không?)

7. Myslíte si, že je třídění odpadu důležité? (Bạn có nghĩ là việc phân loại rác (chất) thải là cần thiết không?)

8. Třídíte odpad? (Bạn có phân loại rác (chất) thải không?)

10. Jak byste ohodnotili vaše znalosti, co se týče rozlišení jednotlivých druhů odpadu (jako ve škole 1-5)? (Bạn hãy tự chấm điểm cho sự hiểu biết của bản thân mình về việc phân loại rác thải) (1=tốt nhất ... 5=kém nhất)

11. Víte, co se dále děje s vytříděným odpadem? (Bạn có biết chuyện gì sẽ xảy ra với những rác thải đã được phân loại ấy không?)

12. Co se s ním děje? (Chuyện gì sẽ xảy ra với chúng?)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví (Giới tính):

2. Místo narození (Nơi sinh):

4. Byli jste již někdy poučeni o problematice třídění odpadu? (Bạn đã nghe về vấn đề phân loại rác (chất) thải bao giờ chưa?)

5. Kde? (Bạn biết từ đâu?)

6. Chtěli byste se dozvědět více o problematice třídění odpadu? (Bạn có muốn biết thêm thông tin gì về vấn đề phân loại rác (chất) thải không?)

7. Myslíte si, že je třídění odpadu důležité? (Bạn có nghĩ là việc phân loại rác (chất) thải là cần thiết không?)

8. Třídíte odpad? (Bạn có phân loại rác (chất) thải không?)

10. Jak byste ohodnotili vaše znalosti, co se týče rozlišení jednotlivých druhů odpadu (jako ve škole 1-5)? (Bạn hãy tự chấm điểm cho sự hiểu biết của bản thân mình về việc phân loại rác thải) (1=tốt nhất ... 5=kém nhất)

11. Víte, co se dále děje s vytříděným odpadem? (Bạn có biết chuyện gì sẽ xảy ra với những rác thải đã được phân loại ấy không?)

12. Co se s ním děje? (Chuyện gì sẽ xảy ra với chúng?)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Cuová, P.Třídění odpadu vietnamskou menšinou (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://trideni-odpadu-vietnamskou-m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.