Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Turistická informační centra

Turistická informační centra

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Svobodová
Šetření:25. 01. 2012 - 12. 02. 2012
Počet respondentů:244
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotaznkíku, který je součástí mé absolventské práce. Zabere Vám to jen pár minut a mě to moc pomůže.

Díky za Váš čas Lucie Svobodová

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena18073,77 %73,77 %  
muž6426,23 %26,23 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let19780,74 %80,74 %  
26-35 let2510,25 %10,25 %  
10-17 let72,87 %2,87 %  
36-45 let62,46 %2,46 %  
46-55 let52,05 %2,05 %  
56 let a vyšší41,64 %1,64 %  

Graf

3. Vyberte kraj, ve kterém bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kralovehradecký10241,8 %41,8 %  
Liberecký3915,98 %15,98 %  
Hl. m. Praha3012,3 %12,3 %  
Středočeský124,92 %4,92 %  
Jihomoravský114,51 %4,51 %  
Ústecký114,51 %4,51 %  
Zlínský104,1 %4,1 %  
Pardubický72,87 %2,87 %  
kraj Vysočina62,46 %2,46 %  
Moravskoslezký52,05 %2,05 %  
Jihočeský41,64 %1,64 %  
Olomoucký31,23 %1,23 %  
Karlovarský31,23 %1,23 %  
Plzeňský10,41 %0,41 %  

Graf

4. Jaké dovolené dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahraniční17772,54 %72,54 %  
domácí4317,62 %17,62 %  
na dovolenou nejezdím, dávám přednost jednodenním výletům a víkendovým pobytům249,84 %9,84 %  

Graf

5. Navštívil/a jste při své dovolené/výletě turistické informační centrum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17973,36 %73,36 %  
ne6526,64 %26,64 %  

Graf

6. Pro jaké službyste sem zavítali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro tipy na výlety/kulturní,sportovní a společenské akce5825,44 %23,77 %  
pro pomoc s navigací po městě/regionu4720,61 %19,26 %  
pro propagační materiály3716,23 %15,16 %  
pro nákup suvenýrů a map3314,47 %13,52 %  
pro žádné informace, preferuji internet a turistické publikace229,65 %9,02 %  
pro zjištění volných ubytovacích kapacit156,58 %6,15 %  
pro zjištění jízdních spojů41,75 %1,64 %  
nic20,88 %0,82 %  
Povoleni k pobytu zaplaceni kempovneho (kanada)10,44 %0,41 %  
kombinace 1,2,310,44 %0,41 %  
zatím jsem nezavítal10,44 %0,41 %  
pro doporučení dobrého stravovacího zařízení10,44 %0,41 %  
vše výše zmíněné + využívám i internetu a průvodců10,44 %0,41 %  
odpovědi1,2,3,610,44 %0,41 %  
prvních sedm - nejde zaškrtnout zaráz10,44 %0,41 %  
zjištění času a ceny trajektu10,44 %0,41 %  
bylo jich více10,44 %0,41 %  
více věcí, špatně nastavená otázka (více voleb)10,44 %0,41 %  

Graf

7. Jak byste hodnotili umístění a značení turistického informačního centra?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TIC bylo na frekventovaném místě a bylo dobře značeno.19387,73 %79,1 %  
TIC bylo na nevhodném místě a nebylo jasně značeno.2712,27 %11,07 %  

Graf

8. Byl/a jste spokojen/a s poskytnutými službami?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, služby byli na dobré a velmi kvalitní úrovni.12357,21 %50,41 %  
Služby byli na průměrné úrovni.8840,93 %36,07 %  
Ne, služby byli nevyhovující.41,86 %1,64 %  

Graf

9. Jaké bylo chování pracovníků turistického informačního centra?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vhodné14567,76 %59,43 %  
dostačující6831,78 %27,87 %  
nevhodné10,47 %0,41 %  

Graf

10. Navštěvujete TIC ve městě kde bydlíte, nebo ve městě pod které spadá vaše obec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano , chodím sem často.otázka č. 11, Ano, občas sem zajdu.otázka č. 11, Ne, nikdy jsem tam nebyl.otázka č. 11, Ne, v mém okolí žádné TIC není.otázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas sem zajdu.12450,82 %50,82 %  
Ne, nikdy jsem tam nebyl.10342,21 %42,21 %  
Ne, v mém okolí žádné TIC není.104,1 %4,1 %  
Ano , chodím sem často.72,87 %2,87 %  

Graf

11. Z jakých důvodů navštěvujete TIC i v místě svého bydliště?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákup vstupenek na místní/regionální akce, v prodejnách sítích (Ticketart,Ticketportl,..)7334,76 %29,92 %  
TIC nenavštěvuji6932,86 %28,28 %  
poskytnutí informací o dopravních spojích, tipů na výlety, kulturních a sportovních akcí199,05 %7,79 %  
nákup místních produktů a suvenýrů (knihy, medoviny, pohlednice, známky,..)115,24 %4,51 %  
shlédnutí různých tématických výstav73,33 %2,87 %  
poskytnutí služby kopírování, skenování, laminování62,86 %2,46 %  
využití služeb cestovní agentury62,86 %2,46 %  
přístup na veřejný internet41,9 %1,64 %  
nic20,95 %0,82 %  
pracuji zde :-)10,48 %0,41 %  
pracovně10,48 %0,41 %  
Pokecat s kamarady10,48 %0,41 %  
pro městský věstník10,48 %0,41 %  
podpis petic10,48 %0,41 %  
protiřečí si s odpovědí na otázku č. 1010,48 %0,41 %  
pro materiály - studuji cestovní ruch10,48 %0,41 %  
Pracuje zde kamarádka10,48 %0,41 %  
inzerce10,48 %0,41 %  
v rámci výuky - průzkum, nemůžu najít ulici10,48 %0,41 %  
využití cestovní agentury a možnost vzít si zde program kulturních akcí ve městě10,48 %0,41 %  
občas ze zvědavosti co je nového10,48 %0,41 %  
více možností (vstupenky, pohlednice, nové publikace, veřejný internet, informace o regionálních kulturních akcích,...10,48 %0,41 %  

Graf

12. Jste spokojen/a s poskytnutými službami v TIC ve vašem okolí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, služby jsou velmi dobré a kvalitní.9147,4 %37,3 %  
Služby jsou na průměrné úrovni.9046,88 %36,89 %  
Ne, služby jsou nevyhovující.115,73 %4,51 %  

Graf

13. Jaké je vaše ekonomické postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student16165,98 %65,98 %  
zaměstnanec5823,77 %23,77 %  
podnikatel124,92 %4,92 %  
nezaměstnaný62,46 %2,46 %  
důchodce52,05 %2,05 %  
na mateřské/rodičovské dovolené20,82 %0,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Navštívil/a jste při své dovolené/výletě turistické informační centrum?

  • odpověď ne:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro žádné informace, preferuji internet a turistické publikace na otázku 6. Pro jaké službyste sem zavítali?

9. Jaké bylo chování pracovníků turistického informačního centra?

  • odpověď vhodné:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský na otázku 3. Vyberte kraj, ve kterém bydlíte?

10. Navštěvujete TIC ve městě kde bydlíte, nebo ve městě pod které spadá vaše obec?

  • odpověď Ano, občas sem zajdu.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup místních produktů a suvenýrů (knihy, medoviny, pohlednice, známky,..) na otázku 11. Z jakých důvodů navštěvujete TIC i v místě svého bydliště?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Vyberte kraj, ve kterém bydlíte?

4. Jaké dovolené dáváte přednost?

5. Navštívil/a jste při své dovolené/výletě turistické informační centrum?

6. Pro jaké službyste sem zavítali?

7. Jak byste hodnotili umístění a značení turistického informačního centra?

8. Byl/a jste spokojen/a s poskytnutými službami?

9. Jaké bylo chování pracovníků turistického informačního centra?

10. Navštěvujete TIC ve městě kde bydlíte, nebo ve městě pod které spadá vaše obec?

11. Z jakých důvodů navštěvujete TIC i v místě svého bydliště?

12. Jste spokojen/a s poskytnutými službami v TIC ve vašem okolí?

13. Jaké je vaše ekonomické postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Vyberte kraj, ve kterém bydlíte?

4. Jaké dovolené dáváte přednost?

5. Navštívil/a jste při své dovolené/výletě turistické informační centrum?

6. Pro jaké službyste sem zavítali?

7. Jak byste hodnotili umístění a značení turistického informačního centra?

8. Byl/a jste spokojen/a s poskytnutými službami?

9. Jaké bylo chování pracovníků turistického informačního centra?

10. Navštěvujete TIC ve městě kde bydlíte, nebo ve městě pod které spadá vaše obec?

11. Z jakých důvodů navštěvujete TIC i v místě svého bydliště?

12. Jste spokojen/a s poskytnutými službami v TIC ve vašem okolí?

13. Jaké je vaše ekonomické postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Svobodová, L.Turistická informační centra (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://turisticka-informacni-centra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.