Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Turistické informačné centrá

Turistické informačné centrá

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adriána Škodová
Šetření:14. 02. 2012 - 10. 03. 2012
Počet respondentů:96
Počet otázek (max/průměr):30 / 25.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník sa týka turistických informačných centier v ČR, ich marketingovej funckie. Vyplnenie dotazníkov mi pomôže k ich analýze pri písaní mojej bakalárskej práce " Role TIC v marketingu destinace cestovního ruchu (na príklade mesta Brno) na ESF Masarykovej univerzity. 

 

Dopredu ďakujem za Váš čas. Zaberie Vám to priblizne 5-7 minut. 

 

Adriana:-)

Odpovědi respondentů

1. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8083,33 %83,33 %  
Muž1616,67 %16,67 %  

Graf

2. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17- 266971,88 %71,88 %  
27- 3588,33 %8,33 %  
36- 4955,21 %5,21 %  
2133,13 %3,13 %  
2322,08 %2,08 %  
50 a viac22,08 %2,08 %  
5811,04 %1,04 %  
3411,04 %1,04 %  
2611,04 %1,04 %  
2211,04 %1,04 %  
3911,04 %1,04 %  
3811,04 %1,04 %  
do 1611,04 %1,04 %  

Graf

3. Národnosť

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
česká7578,13 %78,13 %  
slovenská2020,83 %20,83 %  
iná11,04 %1,04 %  

Graf

4. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stredoškolské s maturitou6264,58 %64,58 %  
vysokoškolské 1.stupňa1717,71 %17,71 %  
VOŠ77,29 %7,29 %  
vysokoškolské 2. stupňa77,29 %7,29 %  
stredoškolské bez maturty22,08 %2,08 %  
vysokoškolské 3.stupňa11,04 %1,04 %  

Graf

5. Do ktorej z týchto cieľových skupín by ste sa zaradili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent6567,71 %67,71 %  
mladí dospelí1717,71 %17,71 %  
žiadna z vymenovaných55,21 %5,21 %  
s deťmi v meste44,17 %4,17 %  
profesijný návštevník (cestuje väčšinou pracovne, na veľtrhy, kongresy)33,13 %3,13 %  
seniori22,08 %2,08 %  

Graf

6. Viete, čo znamená pojem TIC, IC, a aké služby tam môžete získať?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám určitú predstavu, ale nie som si istý/á na 100%4445,83 %45,83 %  
Áno, viem to presne4142,71 %42,71 %  
Nie1111,46 %11,46 %  

Graf

7. Poskytuje podľa Vás TIC(IC) informácie a služby predovšetkým pre turistov, návštevníkov mesta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7275 %75 %  
ne2425 %25 %  

Graf

8. Navštívili ste niekedy TIC= turistické informačné centrum, resp. infocentrum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 9, nieotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno7578,13 %78,13 %  
nie2121,88 %21,88 %  

Graf

9. Kde?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Brixen

Brno, Olomouc, Vídeň, Strasbourg, Luzern, Zurich, Zermatt, Verona, Paříž, Rouen, Reimes, Besancon, Lyon...

Brno, šumava

Brno, Třebíč, Boskovice, Železná Ruda, Hustopeče, Žďár nad Sázavou, Kašperské Hory, .....

Cyprus - Limasol - bolo zavrete

České Budějovice

Český Krumlov

Český Krumlov, Pec pod Sněžkou atd.

Detva

Doma i v cizině

FRANCIE

chmm ;-) Jsem turista, takže výčet by byl velmi dlouhý. Za rok navštívím zhruba 6 TIC. Dříve to bylo mnohem víc, i 20 za rok. Ale abych odpověděl na otázku, tak po celé ČR :-)

Jihlava

Jindřichův Hradec

krkonoševíce(více), jeseníky(více), praha, děčín, šumava(více)

Kutná Hora, Hlinsko v Čechách, zahraničí - Anglie, Skotsko

ledaskde, tam kde jsem to považoval za potřebné

Mikulov, Vodňany, Jihlava, London, Bordeaux, Porto, Bratislava, Budapešť...

na Moravě

na vystave

Olomouc

Ostrov,Karlovy Vary, Cheb

Pec pod Sněžkou, Litomyšl, Hradec Králové, Pardubice, Praha, Špindlerův Mlýn, Janské Lázně, Kutná Hora, Žďár nad Sázavou, zahraničí... chodím do nich vždy, když cestuji.

Písek, Český Krumlov...

Praha, Kvilda, České Budějovice, Lipno, Prášily, Berlín, Groningen

Praha, Nové Hrady (Jižní Čechy), České Budějovice, Dobříš Barcelona, Madrid...

Praha, Vídeň...

Praha, zahranicie

Salzburg, Mondsee, Halstadt

San Gimignano, Leon, Lyon

Sokolov

Světlá nad Sázavou

štramberk, olomouc

Šumava

těch měst je velká spousta

Třebíč

Ústí nad Orlicí

v Banskej Bystrici a v Leviciach a ešte v Prahe

v bratislave, v Prahe, v Paríži a Budapešti

V Brně, Jihlavě

V cizině a ve městech kde jsem byla na dovolené

v hodně městech

v chorvatsku

v Jihlavě

V Praze

v Praze

v různých městech po ČR (České Budějovice, Karlovy Vary, Brno, Třeboň, ...)

v různých městech v ČR

Vimperk

vsude

všude možně, často jdu v neznámém městě tam.

Znojmo, Český Krumlov, zahraniční také, nevybavuji si přesně

10. Aký bol Váš dôvod návštevy? (nezáleží na tom, koľko TIC ste navštívili)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zisk informácií6181,33 %63,54 %  
zisk propagačných materiálov4357,33 %44,79 %  
kúpa upomienkových predmetov2432 %25 %  
kúpa vstupeniek2128 %21,88 %  
iný912 %9,38 %  
zisk adresy, telefónneho čísla úradu, inštitúcie,...79,33 %7,29 %  
zmena peňažnej meny56,67 %5,21 %  
kúpa miestnych novín, kultúrnych prehľadov22,67 %2,08 %  
prenájom auta (pronájem)22,67 %2,08 %  

Graf

11. Ak bol iný dôvod k návšteve, aký to bol?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

kopírování

koupě mapy dané oblasti

mapa

Nákup mapy.

nebyl

pracuji v TIC v Praze :)

přednáška; mystery shopping

Sběr dat k diplomové práci

scenovanie

turistické známky (někdy se prodávají pouze v TIC)

zaujimavosti o jednotlivych regionoch

žiadny

12. Ak ste nenavštívili TIC (IC), čo bolo toho dôvodom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nebol dôvod k návšteve TIC1361,9 %13,54 %  
iný523,81 %5,21 %  
v danej lokalite sa nenachádzalo TIC29,52 %2,08 %  
nebol/a som ešte na výlete, dovolenke14,76 %1,04 %  

Graf

13. Ak bol iný dôvod toho, že ste TIC nenavštívili, aký to bol?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Nechcelo sa mi tam trapošiť

nemala som dostatok informácií o TIC, ich umiestneniach, ani čo presne ponúkajú

Než někam jedu, stáhnu si informace z internetu

väčšinu informácii si naštudujem na internete

14. Ktorá poloha je podľa Vás najvhodnejšia pre umiestnenie turistického informačného centra? (max2)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
historické jadro mesta6971,88 %71,88 %  
v blízkosti najnavštevovanejších atraktivít4647,92 %47,92 %  
pri vstupných bránach do mesta, ako železničná stanica, autobusová2728,13 %28,13 %  
obchodné centrum mesta99,38 %9,38 %  

Graf

15. Považujete za dôležitý vzhľad web stránky danej lokality (stránok TIC)? ( ohodnoťte od 1 dôležitý do 3 nedôležitý)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15355,21 %55,21 %  
23233,33 %33,33 %  
31111,46 %11,46 %  

Graf

16. Privítali by ste, ako potenciálny turista, na turistických web stránkach možnosť e-shopu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5860,42 %60,42 %  
ne3839,58 %39,58 %  

Graf

17. Ktorú z týchto foriem spätnej väzby s TIC by ste preferovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
formu komentára na web stránke TIC4850 %50 %  
formu fotosúťaže na web stránke TIC3334,38 %34,38 %  
box v infocentre /TIC1818,75 %18,75 %  
inú99,38 %9,38 %  
formu fotosúťaže v mestskom časopise88,33 %8,33 %  

Graf

18. Využili ste niekedy jednu z týchto spätných väzieb s TIC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žiadnu7780,21 %80,21 %  
formu komentára na web stránke TIC66,25 %6,25 %  
box v infocentre55,21 %5,21 %  
inú33,13 %3,13 %  
formu fotosúťaže v mestskom časopise33,13 %3,13 %  
formu fotosúťaže na web stránke TIC22,08 %2,08 %  

Graf

19. Ak ste využili inú formu spätnej väzby, aká to bola?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

nijak

Žádná

žiadna

20. Využili by ste pred cestou možnosť stiahnutia propagačných materiálov o danej lokalite, máp, sprievodcu vo forme MP3, do PDA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno6668,75 %68,75 %  
nie1616,67 %16,67 %  
nie, dané materiály by som si vzal/a v lokalite (hotel, infocentrum)1414,58 %14,58 %  

Graf

21. Požadujete za nutné umiestnenie propagačných materiálov vo všetkých hlavných ubytovacích zariadeniach?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skôr áno, potešilo by to4951,04 %51,04 %  
áno, je to nutnosť každého kvalitnejšieho ubyt. zariadenia3738,54 %38,54 %  
nie, nie je to nutnosť1010,42 %10,42 %  

Graf

22. Považujete upomienkový predmet, suvenír, za vhodný darček z dovolenky, výletu, pre príbuzných, známych?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano4344,79 %44,79 %  
áno3738,54 %38,54 %  
spíše ne1313,54 %13,54 %  
ne33,13 %3,13 %  

Graf

23. Koľko by ste boli ochotní minúť (utratit) za upomienkové predmety v rámci jednej dovolenky? (napíšte sumu a menu)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 kč1313,54 %13,54 %  
300 Kč66,25 %6,25 %  
200 Kč66,25 %6,25 %  
50055,21 %5,21 %  
100 Kč44,17 %4,17 %  
1000 Kč44,17 %4,17 %  
50 eur 33,13 %3,13 %  
15 eur22,08 %2,08 %  
50 €22,08 %2,08 %  
100 eur22,08 %2,08 %  
ostatní odpovědi 100 Euro
100
1000
20 eur
200,... 300 max. Kč
20 euro
200
2000 CZK
dvěstě
dvadsať eur
20€
neviem
50,-€
na 1 osobu 300 Kč
20 eur/500 KČ
Hodně nebo taky nic, záleží na tom co by to bylo a jak by se mi to líbilo.
max. do 200,-€
5eur
10 Euro
300KČ
2000 - dárky
120 Kč
20,- EUR
150Kč
nevím
10eur
20 eur.......záleží však aká vzdialená a atraktívna je destinácia
500 korun
50 CZK
300 CZK
2000
max 500 Kč, ale to by muselo být pro víc lidí. Za jednu věc tak do 150 kč za něco extra
400 Kč
1000Kč
50Kč
500 Kč v rámci tuzemské dovolené, 1000 Kč v rámci zahraniční dovolené
1000 CZK
50
200, drobné předměty
1500
pohlednice, cca 200 Kč
tak pre kamarátov do tych 20 eur
Paketa, obraz nebo fotografie daného místa. Celkem asi 1000 kč.
20 €
23
200 CZK
4951,04 %51,04 % 

Graf

24. Ktorý z týchto upomienkových predmetov by ste kúpili na výlete, dovolenke? (max3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
predmet, ktorý najlepšie vystihuje danú lokalitu, mesto, a je pre ňu typický ( Južná Morava- víno)6668,75 %68,75 %  
pohľadnicu6062,5 %62,5 %  
suveníry, menšie ( známky, propisky, klíčenky, magnetky)5052,08 %52,08 %  
suveníry väčšie, drahšie (tričká, tašky, knihy)2627,08 %27,08 %  
sprievodcu (pruvodce)1414,58 %14,58 %  
Iný33,13 %3,13 %  

Graf

25. Ktorú z týchto foriem spracovania produktových balíčkov by ste preferovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ako propagačný materiál- v tistenej verzii3334,38 %34,38 %  
obísť si všetko sám podľa vlastného uváženia2728,13 %28,13 %  
v internetovej verzii2526,04 %26,04 %  
all inclusive- zaistenie balíčku na kľúč1111,46 %11,46 %  

Graf

26. Ohodnoťte číslami význam (od 1 veľmi dôležité do 5 úplne nedôležité) vymenovaných služieb TIC podľa Vás

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
tipy na výlet, akcie za poznaním1.4380.684
poskytovanie info o hradoch, zámkoch1.6350.732
poskytovanie info o konaní kultúrnych akcií1.8020.93
predaj máp, brožúr, publikácií1.5421.061
predaj pohľadníc, suvenírov2.1981.263
poskytovanie info o šport. vyžití, akciách2.261.088
sprievodcovská činnosť (pruvodcovská)2.241.161
prevádzka kult. pamiatok2.3441.142
realizácia kult. a šport. akcií2.9381.204
predaj vstupeniek na miestne akci2.0420.894
vydávanie obecných novín3.3651.44
predaj, zaistenie turistického programu2.3231.031

Graf

27. Ktorú z týchto doplnkových komerčných aktivít by ste prijali v infocentrách? max 4

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úschovňa batožiny (zavazadel)7173,96 %73,96 %  
internet7173,96 %73,96 %  
zmenáreň5153,13 %53,13 %  
prenájom auta2930,21 %30,21 %  
predaj leteniek, lodných lístkov2020,83 %20,83 %  
kúpa diaľničných známok1616,67 %16,67 %  
rybárske povolenky1010,42 %10,42 %  
kúpa zájazdov do zahraničia od vybraných cestovných kancelárií66,25 %6,25 %  
posielanie zásielky z IC pomocou DHL55,21 %5,21 %  

Graf

28. Navštívili ste niekedy Brno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno5557,29 %57,29 %  
študujem tu2020,83 %20,83 %  
nie1212,5 %12,5 %  
žijem tu77,29 %7,29 %  
pracujem tu (mám tu prácu)22,08 %2,08 %  

Graf

29. Navštívili ste niekedy TIC v Brne? (infocentrum)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8386,46 %86,46 %  
ano1313,54 %13,54 %  

Graf

30. Ktorú z týchto web stránok by ste navštívili skôr, ak by ste chceli získať informácie pre turistov o meste Brno, o akciách v meste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
www.ticbrno.cz6062,5 %62,5 %  
www.kultura-brno.cz3637,5 %37,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Navštívili ste niekedy TIC= turistické informačné centrum, resp. infocentrum?

  • odpověď nie:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nebol dôvod k návšteve TIC na otázku 12. Ak ste nenavštívili TIC (IC), čo bolo toho dôvodom?

16. Privítali by ste, ako potenciálny turista, na turistických web stránkach možnosť e-shopu?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi all inclusive- zaistenie balíčku na kľúč na otázku 25. Ktorú z týchto foriem spracovania produktových balíčkov by ste preferovali?

26. Ohodnoťte číslami význam (od 1 veľmi dôležité do 5 úplne nedôležité) vymenovaných služieb TIC podľa Vás

  • odpověď predaj vstupeniek na miestne akci=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi realizácia kult. a šport. akcií=1 na otázku 26. Ohodnoťte číslami význam (od 1 veľmi dôležité do 5 úplne nedôležité) vymenovaných služieb TIC podľa Vás

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlavie

2. Vek

3. Národnosť

4. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie

5. Do ktorej z týchto cieľových skupín by ste sa zaradili?

6. Viete, čo znamená pojem TIC, IC, a aké služby tam môžete získať?

7. Poskytuje podľa Vás TIC(IC) informácie a služby predovšetkým pre turistov, návštevníkov mesta?

8. Navštívili ste niekedy TIC= turistické informačné centrum, resp. infocentrum?

10. Aký bol Váš dôvod návštevy? (nezáleží na tom, koľko TIC ste navštívili)

12. Ak ste nenavštívili TIC (IC), čo bolo toho dôvodom?

14. Ktorá poloha je podľa Vás najvhodnejšia pre umiestnenie turistického informačného centra? (max2)

15. Považujete za dôležitý vzhľad web stránky danej lokality (stránok TIC)? ( ohodnoťte od 1 dôležitý do 3 nedôležitý)

16. Privítali by ste, ako potenciálny turista, na turistických web stránkach možnosť e-shopu?

17. Ktorú z týchto foriem spätnej väzby s TIC by ste preferovali?

18. Využili ste niekedy jednu z týchto spätných väzieb s TIC?

20. Využili by ste pred cestou možnosť stiahnutia propagačných materiálov o danej lokalite, máp, sprievodcu vo forme MP3, do PDA?

21. Požadujete za nutné umiestnenie propagačných materiálov vo všetkých hlavných ubytovacích zariadeniach?

22. Považujete upomienkový predmet, suvenír, za vhodný darček z dovolenky, výletu, pre príbuzných, známych?

23. Koľko by ste boli ochotní minúť (utratit) za upomienkové predmety v rámci jednej dovolenky? (napíšte sumu a menu)

24. Ktorý z týchto upomienkových predmetov by ste kúpili na výlete, dovolenke? (max3)

25. Ktorú z týchto foriem spracovania produktových balíčkov by ste preferovali?

26. Ohodnoťte číslami význam (od 1 veľmi dôležité do 5 úplne nedôležité) vymenovaných služieb TIC podľa Vás

27. Ktorú z týchto doplnkových komerčných aktivít by ste prijali v infocentrách? max 4

28. Navštívili ste niekedy Brno?

29. Navštívili ste niekedy TIC v Brne? (infocentrum)

30. Ktorú z týchto web stránok by ste navštívili skôr, ak by ste chceli získať informácie pre turistov o meste Brno, o akciách v meste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlavie

2. Vek

3. Národnosť

4. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie

5. Do ktorej z týchto cieľových skupín by ste sa zaradili?

6. Viete, čo znamená pojem TIC, IC, a aké služby tam môžete získať?

7. Poskytuje podľa Vás TIC(IC) informácie a služby predovšetkým pre turistov, návštevníkov mesta?

8. Navštívili ste niekedy TIC= turistické informačné centrum, resp. infocentrum?

10. Aký bol Váš dôvod návštevy? (nezáleží na tom, koľko TIC ste navštívili)

12. Ak ste nenavštívili TIC (IC), čo bolo toho dôvodom?

14. Ktorá poloha je podľa Vás najvhodnejšia pre umiestnenie turistického informačného centra? (max2)

15. Považujete za dôležitý vzhľad web stránky danej lokality (stránok TIC)? ( ohodnoťte od 1 dôležitý do 3 nedôležitý)

16. Privítali by ste, ako potenciálny turista, na turistických web stránkach možnosť e-shopu?

17. Ktorú z týchto foriem spätnej väzby s TIC by ste preferovali?

18. Využili ste niekedy jednu z týchto spätných väzieb s TIC?

20. Využili by ste pred cestou možnosť stiahnutia propagačných materiálov o danej lokalite, máp, sprievodcu vo forme MP3, do PDA?

21. Požadujete za nutné umiestnenie propagačných materiálov vo všetkých hlavných ubytovacích zariadeniach?

22. Považujete upomienkový predmet, suvenír, za vhodný darček z dovolenky, výletu, pre príbuzných, známych?

23. Koľko by ste boli ochotní minúť (utratit) za upomienkové predmety v rámci jednej dovolenky? (napíšte sumu a menu)

24. Ktorý z týchto upomienkových predmetov by ste kúpili na výlete, dovolenke? (max3)

25. Ktorú z týchto foriem spracovania produktových balíčkov by ste preferovali?

26. Ohodnoťte číslami význam (od 1 veľmi dôležité do 5 úplne nedôležité) vymenovaných služieb TIC podľa Vás

27. Ktorú z týchto doplnkových komerčných aktivít by ste prijali v infocentrách? max 4

28. Navštívili ste niekedy Brno?

29. Navštívili ste niekedy TIC v Brne? (infocentrum)

30. Ktorú z týchto web stránok by ste navštívili skôr, ak by ste chceli získať informácie pre turistov o meste Brno, o akciách v meste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Škodová, A.Turistické informačné centrá (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://turisticke-informacne-centra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.