Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > TV po digitalizaci a její služby obdobné internetovým
TV po digitalizaci a její služby obdobné internetovým
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Aleš Jindřich |
---|---|
Šetření: | 10. 11. 2009 - 18. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 177 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.85 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
V rámci své diplomové práce, jejíž název zní: Digitalizace TV vysílání a nové možnosti marketingové komunikace, bych rád získal nějaké informace k dané problematice. V nedávné době došlo k digitalizaci televizního vysílání. Programová nabídka se rozšířila a tento trend bude s největší pravděpodobností dále pokračovat. Kromě počtu programů se s digitalizací objeví i interaktivní služby (superteletext, „TV bankovnictví“...). Dá se říci, že se služby v TV budou přibližovat službám na internetu. Následuje tedy pár otázek, které by mi velice pomohly v praktické části mé práce.
Dotazník má 14 krátkých otázek a zabere vám přibližně 4min.
Odpovědi respondentů
1. Trávíte více času sledováním TV, nebo surfováním po internetu (ne celkovou prací na PC, pouze internet)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 117 | 66,1 % | 66,1 % |
Televize | 36 | 20,34 % | 20,34 % |
Stejně | 23 | 12,99 % | 12,99 % |
Nepoužívám ani jedno | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
2. Surfujete po internetu spíše kvůli práci (shánění informací, internetové bankovnictví, nakupování...) , nebo zábavou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejně | 72 | 40,68 % | 40,68 % |
Zábava | 66 | 37,29 % | 37,29 % |
Práce | 39 | 22,03 % | 22,03 % |
3. Používáte internetové bankovnictví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 121 | 68,36 % | 68,36 % |
Ne | 56 | 31,64 % | 31,64 % |
4. Nakupujete po internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 142 | 80,23 % | 80,23 % |
Ne | 35 | 19,77 % | 19,77 % |
5. Nakupujete po internetu i věci spontánně, nebo pouze co máte v úmyslu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V úmyslu | 131 | 86,75 % | 74,01 % |
Spontánně | 20 | 13,25 % | 11,3 % |
6. Zaujmou vás reklamní banery při surfování na internetu tak, abyste se podívali na jejich stránku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 92 | 51,98 % | 51,98 % |
Ne | 84 | 47,46 % | 47,46 % |
Ano | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
7. Zvýšilo rozšíření programové nabídky televize vaši sledovanost TV?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 107 | 60,45 % | 60,45 % |
Ano | 57 | 32,2 % | 32,2 % |
Nevim | 13 | 7,34 % | 7,34 % |
8. Vyšší počet TV programů může nabídnout konkrétněji zaměřené programy. Které programy sledujete více.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Všeobecné programy (Nova, ČT1 ...) | 133 | 75,14 % | 75,14 % |
Konkrétně zaměřené programy (Eurosport, Óčko ...) | 44 | 24,86 % | 24,86 % |
9. Ocenili byste možnost získat pomocí televizního ovladače informace o konkrétním zboží, nebo služby (jako na webových stránkách)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 115 | 64,97 % | 64,97 % |
Ano | 62 | 35,03 % | 35,03 % |
10. Zvýšily by služby obdobné službám na internetu (email, internetové bankovnictví, nákup zboží) prováděné ovladačem televize prestiž TV?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 91 | 51,41 % | 51,41 % |
Ano | 86 | 48,59 % | 48,59 % |
11. Při pořizování nové elektroniky (set-top boxy, televize, mobilní telefony) přikládáte důležitost doplňkovým vlastnostem (př. internet, fotoaparát v mobilním telefonu ...)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 111 | 62,71 % | 62,71 % |
Ne | 66 | 37,29 % | 37,29 % |
12. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 35 | 135 | 76,27 % | 76,27 % |
36 - 60 | 31 | 17,51 % | 17,51 % |
Méně než 18 | 9 | 5,08 % | 5,08 % |
Více jak 60 | 2 | 1,13 % | 1,13 % |
13. Kde bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha a nejbližší okolí | 147 | 83,05 % | 83,05 % |
Ostatní menší obce | 16 | 9,04 % | 9,04 % |
Malá města (nad 15 000 obyvatel) | 9 | 5,08 % | 5,08 % |
Jiné velké město (nad 100 000 obyvatel) | 5 | 2,82 % | 2,82 % |
14. Kolik činí Váš hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zatím studuji | 82 | 46,33 % | 46,33 % |
17 000 – 24 000Kč | 42 | 23,73 % | 23,73 % |
24 000 – 35 000 Kč | 24 | 13,56 % | 13,56 % |
Méně než 17 000Kč | 23 | 12,99 % | 12,99 % |
více | 6 | 3,39 % | 3,39 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (83,6 %)
- email.seznam.cz (2,4 %)
- google.cz (2,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.