Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > TV po digitalizaci a její služby obdobné internetovým
TV po digitalizaci a její služby obdobné internetovým
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Aleš Jindřich |
---|---|
Šetření: | 10. 11. 2009 - 18. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 177 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.85 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
V rámci své diplomové práce, jejíž název zní: Digitalizace TV vysílání a nové možnosti marketingové komunikace, bych rád získal nějaké informace k dané problematice. V nedávné době došlo k digitalizaci televizního vysílání. Programová nabídka se rozšířila a tento trend bude s největší pravděpodobností dále pokračovat. Kromě počtu programů se s digitalizací objeví i interaktivní služby (superteletext, „TV bankovnictví“...). Dá se říci, že se služby v TV budou přibližovat službám na internetu. Následuje tedy pár otázek, které by mi velice pomohly v praktické části mé práce.
Dotazník má 14 krátkých otázek a zabere vám přibližně 4min.
Odpovědi respondentů
1. Trávíte více času sledováním TV, nebo surfováním po internetu (ne celkovou prací na PC, pouze internet)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 117 | 66,1 % | 66,1 % |
Televize | 36 | 20,34 % | 20,34 % |
Stejně | 23 | 12,99 % | 12,99 % |
Nepoužívám ani jedno | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
2. Surfujete po internetu spíše kvůli práci (shánění informací, internetové bankovnictví, nakupování...) , nebo zábavou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejně | 72 | 40,68 % | 40,68 % |
Zábava | 66 | 37,29 % | 37,29 % |
Práce | 39 | 22,03 % | 22,03 % |
3. Používáte internetové bankovnictví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 121 | 68,36 % | 68,36 % |
Ne | 56 | 31,64 % | 31,64 % |
4. Nakupujete po internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 142 | 80,23 % | 80,23 % |
Ne | 35 | 19,77 % | 19,77 % |
5. Nakupujete po internetu i věci spontánně, nebo pouze co máte v úmyslu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V úmyslu | 131 | 86,75 % | 74,01 % |
Spontánně | 20 | 13,25 % | 11,3 % |
6. Zaujmou vás reklamní banery při surfování na internetu tak, abyste se podívali na jejich stránku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 92 | 51,98 % | 51,98 % |
Ne | 84 | 47,46 % | 47,46 % |
Ano | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
7. Zvýšilo rozšíření programové nabídky televize vaši sledovanost TV?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 107 | 60,45 % | 60,45 % |
Ano | 57 | 32,2 % | 32,2 % |
Nevim | 13 | 7,34 % | 7,34 % |
8. Vyšší počet TV programů může nabídnout konkrétněji zaměřené programy. Které programy sledujete více.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Všeobecné programy (Nova, ČT1 ...) | 133 | 75,14 % | 75,14 % |
Konkrétně zaměřené programy (Eurosport, Óčko ...) | 44 | 24,86 % | 24,86 % |
9. Ocenili byste možnost získat pomocí televizního ovladače informace o konkrétním zboží, nebo služby (jako na webových stránkách)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 115 | 64,97 % | 64,97 % |
Ano | 62 | 35,03 % | 35,03 % |
10. Zvýšily by služby obdobné službám na internetu (email, internetové bankovnictví, nákup zboží) prováděné ovladačem televize prestiž TV?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 91 | 51,41 % | 51,41 % |
Ano | 86 | 48,59 % | 48,59 % |
11. Při pořizování nové elektroniky (set-top boxy, televize, mobilní telefony) přikládáte důležitost doplňkovým vlastnostem (př. internet, fotoaparát v mobilním telefonu ...)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 111 | 62,71 % | 62,71 % |
Ne | 66 | 37,29 % | 37,29 % |
12. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 35 | 135 | 76,27 % | 76,27 % |
36 - 60 | 31 | 17,51 % | 17,51 % |
Méně než 18 | 9 | 5,08 % | 5,08 % |
Více jak 60 | 2 | 1,13 % | 1,13 % |
13. Kde bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha a nejbližší okolí | 147 | 83,05 % | 83,05 % |
Ostatní menší obce | 16 | 9,04 % | 9,04 % |
Malá města (nad 15 000 obyvatel) | 9 | 5,08 % | 5,08 % |
Jiné velké město (nad 100 000 obyvatel) | 5 | 2,82 % | 2,82 % |
14. Kolik činí Váš hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zatím studuji | 82 | 46,33 % | 46,33 % |
17 000 – 24 000Kč | 42 | 23,73 % | 23,73 % |
24 000 – 35 000 Kč | 24 | 13,56 % | 13,56 % |
Méně než 17 000Kč | 23 | 12,99 % | 12,99 % |
více | 6 | 3,39 % | 3,39 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.