Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > TV reklama a zdravý životní styl žen

TV reklama a zdravý životní styl žen

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Regina Auterská
Šetření:21. 04. 2010 - 26. 04. 2010
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.57
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jmenuji se Regina Auterská a ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který má sloužit ke zjištění, na kolik televizní reklama ovlivňuje ženy a jejich zdravý životní styl.

Odpovědi respondentů

1. Co uděláte, když v televizi běží reklamní blok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamu nepřepnu, ale věnuji se jiným činnostem4857,14 %57,14 %  
přepnu na jiný program2327,38 %27,38 %  
reklamu sleduji a pečlivě ji vnímám22,38 %2,38 %  
nic11,19 %1,19 %  
jdu na záchod :) ale jak kdy - vsechny odpovedi11,19 %1,19 %  
jak kdy, 2. nebo 3. možnost11,19 %1,19 %  
nemám TV11,19 %1,19 %  
vypnu zvuk a věnuji se jiným činnostem 11,19 %1,19 %  
reklamu obvykle sleduji, někdy ale přepnu11,19 %1,19 %  
reklamu sleduji, jen když je zajímavě pojata.11,19 %1,19 %  
Občas přepnu a občas jdu na záchod nebo si udělat 11,19 %1,19 %  
očas podívám, někdy jdu na wc a tak11,19 %1,19 %  
reklamu studuji, proto ji sleduji11,19 %1,19 %  
jdu třeba na WC nebo se napít atd.11,19 %1,19 %  

Graf

2. Jaká reklama Vás nejspíše zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipná reklama6880,95 %80,95 %  
s výraznou hudbou89,52 %9,52 %  
nic22,38 %2,38 %  
s dětmi11,19 %1,19 %  
nový a neotřelý nápad11,19 %1,19 %  
s výraznými barvami11,19 %1,19 %  
většinou nezaujme11,19 %1,19 %  
krátká11,19 %1,19 %  
originální a vtipná reklama11,19 %1,19 %  

Graf

3. Koupila jste si někdy nějaký výrobek jen na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4857,14 %57,14 %  
ne3642,86 %42,86 %  

Graf

4. Jaký výrobek jste si zakoupila jen na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

actimel, rajec kaštan

activia

balzam na vlasy

bbb

čistící prostředek

doplněk stravy a změnila vodafone tarif

elektronika, drogerie, potraviny

Iphone.

jidlo

jídlo

jidlo, kosmetiku, drogerii

jogurt

kosmetika

kosmetika

Kosmetika,potraviny

kosmetiku (řasenku, šampon, barva na vlasy...)

Kypřící prášek

minerální vodu, kosmetiku, čistící prostředky

mobil, fotoaparát, jídlo :o))

mobil, potraviny

myslím, že BEBE sušenky, popřípadě jiné jídlo

nějakou kosmetiku myslím

nepamatuji se, ale uričtě jsem si někdy něco na základě reklamy koupila

nevim

nevím, ale určitě by se něco našlo

ochucenou minerální vodu (např. Korunní Májová)

osvěžovač vzduchu, šampon, dětskou kosmetiku

prací prostředek

prášky na hubnutí :)

prášky na praníz

přípravky na vlasy

Rajec, Caro

Různé drobnosti, od pracího prášku po psí žrádlo.

řasenka, popř. nějaká další jiná kosmetika

sladkosti, drogerie

spousty :))) nanuky, pečivo, prášek na praní, parfém, žiletky na nohy, prášek na praní, aviváž . . .. .

šampon Head Shoulders

šampon na vlasy

šampon na vlasy

šampón, čistící prostředek, potraviny, Reflex

šampon, gel proti celulitide...a prd pomohl:-))))

těl.krém, sušenku

toho bylo......

Tornádo WC blok,Gliss Kur,výživa pro miminka,plenky Pampers atd.

určitě něco co se týče potravin, alkoholu atd...

už nevím,byllo jich asi vícero...

už si nepamatuji

vlasovou kosmetiku, čistící prostředky,

5. Pokud Vás nějaký výrobek v reklamě zaujme:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koupíte si ho, až když si na něj v obchodě vzpomenete6273,81 %73,81 %  
nekoupíte si ho1517,86 %17,86 %  
snažíte se ho zakoupit co možná nejdříve78,33 %8,33 %  

Graf

6. Jak byste popsala Váš postoj k reklamě?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bbbbbbbb

beru ji jako další možnost rozptýlení (zábavy)

Bez reklam bych se obešla.

částečně me ovlivňuje, ale mám k ní spíše negativní postoj

Čím více reklam, tím větší agrese

dívám se na ní ráda, protože mě ty nápady baví, musí být zajímavá.. nejde mi ani tak o ty výrobky, ty si většinou nekupuji na základě reklamy, ale spíše na základě doporučení kamarádek.. z toho důvodu mě baví nápadité reklamy a ne stupidní reklamy na prací prášky..

chápavý

Chápu, že každý chce prodat svůj výrobek a chce ho prodat co nejvíce kusů. Z vlastního pohledu reklamám nevěřím a rozhodně jim nepropadám. Dokonce se dá říct, že je nemám ráda. Když už nějakou reklamu vidím rozhodně si neběžím daný výrobek okamžitě koupit. A co mi opravdu vadí je reklama během filmů v televizi. To mě bere amok.

ignoruji ji

je jich moc a často jsou primitivní, chybí jim nápad a originalita

je mi to jedno

je to každodenní součást života

Jsem ráda informovaná o nových výrobcích, reklama sama o sobě mi nevadí, akorát někdy jsou reklamy zbytečně moc dlouhé

k reklamě nemám kladný názor protože mi dnes večer 5 x přerušila oblíbený film, tzn. vše co bylo v reklamě jsem nevnímala protože jsem měla vždy vztek. Jinak reklama mezi televizními pořady mě nevadí, ale myslím že ani neovlivňuje..

kdyby se nezesílila televize při každé reklamě, tak by byl možná i pozitivní

když je nápaditá, ocením jí, většinou ale přepínám a jsem naštvaná, že jsou bloky divné

Kladný, nevadí mi a chápu, že bez ní nelze dělat jiné televizní služby.

kladný, studuji marketingové komunikace

Kladný.

Kolmý

mám ráda hezké, vtipné, vkusné či překvapivé reklamy, nechám se jimi inspirovat, zvážím cenu, zkušenosti ostatních bližních a možná koupím

medium, ktere me zajima spise diky tomu, jak je uchopeno, nez ze by me presvedcilo o kvalite vyrobku

moc je nevnimam,spíše mě otravujou

moc na reklamy nedám ...

na reklamu příliš nereaguji, kupuji věci již zaběhlé - větš. se nespálím. novinky ochutnám/ozkouším, pokud se k tomu nachomýtnu, TV reklama je pro mne příjemná, pokud ve mě vyvolá apetit :)

na televizi se téměř nedívám, i přesto si myslím, že nejsem komerční reklamou zvlášť ovlivněna (ani v tisku). reklamu považuji za nezbytnost ve světě konzumeristů, s kterým silně nesouhlasím.

Nebudu popírat, že na mě reklama nemá vliv, avšak zároveň si myslím, že mám určitý nadled. Řídím se výrokem: Reklama je umění vytvořit celé lži z polopravd. Reklamu považuji především za prostředek maniulace, proto k ní přistupuji velmi střízlivě.

negativni

negativní

negativní

negativní

negativní

negativní

negativní :-)

negtivní

Někdy mě obtěžuje, jindy pobaví.

nenávidím ji

Nenechám se jí příliš ovlivnit. Většinou jsou reklamy, kterým nevěnuji příliš pozornost, ale jsou i reklamy, které mne dokážou do určité míry zaujmout.

nenecham se ovlivnit kazdou reklamou, ale rada zkousim nove veci a pokud na ne vidim reklamu, chci si vyzkouset vyrobek a udelat si vlastni nazor. pochopitelne se jedna o drobne veci, cenove nenarocne

neobtěžuje mě

Nesnáším ji - přivádí mě do stavů agrese, sleduji ji jen nedobrovolně na návštěvě, v restauraci atp.

neutral

neutrální

neutrální

neutrální

neutrální

neutrální

neutrální, nejsem typ, který se nechá snadno ovlivnit. hloupé reklamy mě neskutečně rozčilují.

neutrální, někdy je ale reklamy až moc a odrazuje to

neutrální, nevadí mi,ale nevyhledávám je

neutrální,nijak zvlášť mě nepobuřuje ani nepobaví

Neutrální.

nevadí mi

nevadí mi, ale příliš velkou pozornost ji nevěnuji

Nevadí mi.

nevím

normální

občas na ni dám, ale většinou ne....spíš se rozhoduji podle sebe

Obtěžuje mě, když běží několikrát během mého oblíbeného filmu.

obtěžuje, manipuluje

podle toho o jakou reklamu se jedná,ale většinou je ignoruji...

Pokud je v časopise víc reklam než článků, pak mi to vadí. Jinak reklamu vnímám jako běžný spotřebitel - nezaujme mě to, co se mě bezprostředně netýká.

Pokud jsou reklamy vkusné a nápadité, jejich sledování mi nevadí.

pozitivní pokud není na ženské hygientické potřeby, prací prášky a pod. a pokud netrvá příliš dlouho

profesionální deformace - studuji na VŠE

Příliš mě neovlivňují. Mám ráda staré prověřené věci, nerada si kupuji něco nového jako náhradu za prověřený model. Bydlím s rodiči, takže reklamy na prací prášek a elektroniku mě nechávají zcela chladnou. Oblečení si umím ušít a kosmetiku používám málokdy :)

Příliš mě nezajímá a neovlivňuje.

Ráda se zasměji reklamě s vtipným námětem, ale většinou mě spíš otravují.

Raklama je určitě důležitá,díky ní se dá zjistit spostu nových informacích,výrobků,ale na druhou stranu jsou situace,kdy mě reklama rozčiluje.

Reklama v každém případě lidi ovlivní. Záleží pouze na tom, jak autoři dokáží zaujmout diváky svým nápadem. Myslím si, že vtipné reklamy mají mnohem větší následný účinek, než reklamy jak se říká ůo ničem". Reklamy nejsou špatné, jen musí být prezentovány v únosné míře.

Reklamám nevěřím, raději si věci vyberu a vyzkouším podle jiných atributů (složení, výrobce atd.) nebo dám na doporučení mých kamarádů a známých. Reklamy v televizi nevnímám, nesleduji.

reklamám, moc velkou pozornost nedávám, některé mi přijdou hloupé, až někdy na tuto dobu nezajímavě zpracované

Reklamou se ovlivňovat nenechávám. K nákupu nějaké "novinky" mě spíše přivedou doporučení od mých přátel. Jinak jsem věrná svým oblíbeným značkám.

reklamy mě nebaví.

Reklamy mezi filmy mi nevadí. Oceňuji originalitu a vtipnost některýchz nich. Uprostřed filmů a seriálů mě však reklamy rozčilují.

součást každodenního života, někdy inspirující, někdy dotěrná

Spíše kladný. Neobtěžuje mě, pokud není vysloveně stupidní, vtíravá nebo pokud neodsuzuje jiné výrobky. Na druhou stranu jsem ráda za informace o novinkách na trhu.

Vadí mi jen v průběhu filmu

vcelku laxní, ale ocením dobré grafické zpracování, hudbu, nenásilné podání či nepřeceňování důležitosti výrobku. (např. zářivý lesk nádobí)

Veskrze kladný,vyzkouším jen to,co mne osloví,zaujme a co ke svému životu potřebuji

většina reklam je jen o tom že ten obchod nemůže ten vyrobek prodat a tak dá reklamu já osobně reklamu ignoruji protože je zbytečná a štve mě že se nemůžu dodívat v kuse na film nebo jiný pořad

Vlažný - zajímá mě spíš vytvoření příběhu a pointy, než samotný reklamovaný výrobek.

záporný

Zastávám negativní postoj k reklamě. Dokážu se sama rozhodnout, co si koupit a nedám na podstrčené názory.

7. Jaká reklama Vás v poslední době nejvíce upoutala (vyvolala pozitivní mínění)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"Nemyslíš- zaplatíš!"

"Nepoutej se, odpoutej se" (nebo tak nejak to bylo...)

"To mi posol bulvu."

ani nevim

ani tak pozitivní mínění ve mě nevyvola, jako mě opravdu hodně upoutala (pobavila)... antikampaň proti Paroubkovi (např. slibuji, že zruším ranní vstávání, zruším ranní kocovinu, prosadím 60tiletou mateřskou...VRÁTÍM VÁM ELVISE :-) )...

Asi žádná. Na reklamy nekoukám. V okamžiku kdy reklama běží v televizi odcházím nebo přepínám na jiný program. Takže naposledy mne asi zaujala reklama na kofolu s holčičkou,tatínkem řezajícím stromeček v lese a divočákem. Ta byla dobrá :-)

asi žádná...

Axe efekt

dove pro muže

gambrinus- nesnáším ryby :)

google reklama v televizi..moc hezka, nenásilná, jednoduchá

Hamé - reklama s dětským smíchem, Vodafone - s chameleonama - přizpůsobení tarifů

jedna vtipná reklama na boty v UK, ale jinak mě pobavily i reklamy vodafone

konkretne si nevybavuji, na alkohol byvaji vtipne

konkrétní si nevybavím

Mám ráda,když díky tomu,že jsi koupím určitý výrobek,věc,tak mohu přispět nějaké dobré věci.Například mě upoutal obchodní řetězec Interspar,kde díky tomu,že si koupíte určitý výrobek,pomůžete nadaci,která pomáhá opuštěným dětem.

Mc Donalds (Mc Vraps)

mmmmm

momentálně reklama na kofolu - vynález lásky

na automobil - nevím už bohužel značku (kvůli výborné hudbě)

na gambrinus - ta s tím, jak tři chlapi rybaří a nesnáší rybaření

na Kinder bueno, vyhraj nákupy v Dubaji, začala jsem opravdu posílat kody z obalů :))) Ale vyhrála moje kamarádka!

Na televizi moc nekoukám a když, tak se na reklamy nesoustředím. Proto si nemohu vzpomenout na žádnou konkrétní reklamu. Obecně však platí, že ocením inteligentní reklamu, dobře provedenou reklamu nebo vtipnou a zábavnou reklamu, kde si říkám:"Jak na tohle mohl ten kreativec jen přijít."

Na Vodafone - vtipnýma hláškama.

Ne v české televizi, ale na internetu koluje reklama na vodu Evian s dětmi - je moc roztomilá.

nemám televizi, takže poslední dobou asi nic.. vidím ji jen o víkendu... Ale tak reklamu na kterou si vzpomenu je na Kofolu (bude mít taky takový ty zahnutý zuby nahoru? :)

nemohu si vzpomenout

Nemyslis-zaplatis

netušim,tv jsem neviděla docela dlouho a ještě dlouho neuvidim

nevim

nevím

nevím, dlouho sem neviděla tv

nevybavuji si

nevybavuji si žádnou takovou

nevzpomenu si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

Nevzpomínám si.

nevzpomínám si....poslední dobou mi na sledování televize nezbývá moc času

Nurofen pro děti

nyní se mi žadná nevybuvuje

Old Spice.

operátor oskar- ty chameleoni

Pivo Lobkowicz - billboard - žádné extrakty, žádné kompromisy

prolinie

prolinie- reklama se Zuzanou Norisovou

Reklama asi na nějaké stavební spoření nebo na nějakou stavební firmu - muž a žna si "kouzelnou" tužkou kreslí idealni domov.

Reklama na Dove, kosmetiku pro muže.

reklama na fidorku

Reklama na Chevrolet Spark.

reklama na kočičí žrádlo - roztomilé koťátko

reklama na kočičí žrádlo Whiskas

Reklama na minerální vodu Mattoni, kde je žena oblečena do vodních šatů.

Reklama na Pepsi se ShahRukh Khanem, kterou jsem viděla na YouTube.

reklama na Vodafone ( kapr z krabic u Vltavy ), Whiskas ( s malým koťátkem) a Aquila voda ( tančící lidé na různých místech v ČR)

reklama na Whiskas (malé koťátko hledá maminku)

Reklama od Vodafonu

reklamní kampaň Top 09

reklamy na jogurt Müller, reklama na margarín Flora se srdíčky, nejoblíbenější je stará reklama na Schweps.

reklamy na pánské parfémy - všechny

s Evou Holubovou, nevim na co, vtipna

S chameleonama na Vodafon ( "to mi teda posol bulvu")

stará dobrá Kofola, Staropramen, Komerční banka (hypotéky), Right Guard (pánský antiperspirant)

staropramen - dostali jsme napad jak natočit největší pivo

v poslední době mne zaujala reklama na adidas originals

více než rok nemám TV takže reklamy vidím zřídka

Vodafone

vodafone

Vodafone - "No to mi posol bulvu :D"

vodafone - chameleoni

Vodafone - ode dneška se nepřizpůsobuji :o)))

vodafone,kofola

Všechny reklamy s dětmi a zvířaty

vtipné reklamy od KB a Vodafonu

vůně Axe, Vodafone, Kofola

Whiskas, s kočičkou - Tady není...

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná nesleduji

žádná, nesleduji televizní vysílání již témeř rok a na internetu či v tisku reklamě nevěnuji pozornost

žádnou si nevybavuji

Žádnou si nevybavuji.

8. Jaká reklama Vás v poslední době nejvíce pobouřila (vyvolala negativní mínění)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"Co vás na mně nejvíce zaujalo???...... určitě zelené oči!" Ve finále jsou to vložky na moč. Tuta reklama je něco nehorázného a odporného.

barvy na vlasy, omlazovací krémy, zubní pasty

baví mě reklamy na prací prášky a gely na záchod, řasenky atd. Typu doktorka projde dveřmi a je u sebe doma na záchodě. Vaše řasy nebudou delší a hustší o 20%, ani o 50%, dokonce ani o 70%, ale o 300%, no není to skvělé? Ano, je to skvělé !!! :)

bebe dobré ráno

celá tahle hra s lidským podvědomím, jakou komerční reklama zcela jistě je, mne pobuřuje

Clavin a jiné přípravky na zlepšení erekce - považuji to za podvod a hazard se zdravím spotřebitelů

čistící prostředky

jakákoliv reklama na prášek

jakekoliv reklamy na jogurty, praci prasky apod.

je jich více se stejnou pointou, např na Perwol - jako každá správná žena nosím na večírek Perwol v kabelce, abych mohla ukázat kamarádkám, v čem si můj přítel, moje kamarádka, či sestra pere oblečení.

Jogurty Müller mix

kompletně reklamy na prací prášky

konkrétně nevím, všeobecně mi vadí reklamy na čistící prostředky (třeba když sedí žena v divadle a z kabelky vytáhne 3 litrové balení perwolu... nebo když jakýsi omezený stařík chodí po horách a kochá se vůni přírody - ale ne ty hloupý, to voní tvoje tričko...)

momentálně si nevzpomínám, v mysli mám jen reklamy, které mě nějakým způsobem zaujaly.

na nějaké pojištění, kdy holčička hází něco po tatínkovi, dost nevybíravým způsobem

nejspíš žádná

nemám ráda reklamy na plévky z pytlíku, v nichž si celá rodina pochutnává, případně si ještě u jídla prozpěvuje

nemám ráda reklamy na půjčky a rady jak se zadlužit kvůli super dolvolené, vysněnému bydlení a v reklamách se smějící a šťastní lidé kteří si tím údajně vyřeší všechny problémy - to mě až pobuřuje

Nemyslíš - zaplatíš

nenávidím reklamy na prací prášky, kde je v hlavníroli německá spokojená odporná rodina

nepamatuji si

netuším

neustálé reklamy na dámské vložky reklama na krémy proti vráskám a modelce je 20 let na krémy které po jednom použíž zmizí stie a celulitida na cistici prostredky po jednom setreni vse jak nove atd

Nevěříš, zaplatíš.

nevim

Nevím

nevim

Nevím o žádné, která by mě vyloženě pobouřila

nevím, dlouho sem neviděla tv

nevím, takové ty přiblbé na zubní pasty atd

Nevím. jak jsem již psala na reklamy nekoukám.

nevím...asi žádná

nevybavuji si

Nevybavuju si teď žádnou.

nevzpomenu si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

Nevzpomínám si.

newím dlouho jsem se nedívala na televizi

nnnnnnnnn

No ne úplně asi pobouřila ale asi nejvíc si myslím, že v poslední době se lidem pod kůži zapsaly spoty "nemyslíš, zaplatíš"

Nudný reklami nesnáším

Obecně vzato reklamy s genderově zatíženými postoji - žena vaří, muž čte noviny a pak se jde najíst toho, co mu žena připravila, apod.

opět billboardová kampaň politiků a někdy sprejerů

Perwoll

Pobouřují mě reklamy typu: ,,S tímto doplnkem stravy budete až třikrát štíhlejší...",většinou tuto větu říká vyhublá mládá holka.Nemám ráda reklamy tohoto typu.

prasky praci

předvolební billboardy (antibillboardy)

Reklama na bujón Vitana!

reklama na Cpt. Morgan, která zcela okatě vybízí k promiskuitě

Reklama na Hornabch myslím, přišla mi divná, bez nápadu

reklama na jogurt " dobrý táta"

reklama na perwoll, že je vše vyprané v perwolu hrůza!! dámské hygienické potřeby

reklama na pytlíkové polévky - když tvrdí že je naprosto přírodní a krmí s ní malé děti

reklama na vložky při večeři.

Reklama na zeštíhlující krém, kde v roli hlavní rádoby "tlusté" dívky účinkovala štíhlá slečna, které by dokonce dle mého názoru neuškodilo pár kil navíc. Velmi se před zrcadlem podivila, jak přes zimu přibrala a jala se hubnout do plavek.

reklamní kampaň ČSSD

reklamy na vložky a tampony

Reklamy s Perwolem v kabelce, reklamy na tampony a vložky

reklamy s rodinkami

rex

Senzodine zubní pasta (flusání krve do umyvadla a po ještě lepší úpravě krvavý zub v jablku)

tak reklama ne..ale jakýkoliv billboard ohledně voleb...fakt stupidní kampaně

tak to asi pracimi prasky pocinaje a cisticimi vyrobky konce

taky nevim jakou napsat

téměř všechny reklamy na prací prášky a dámské hygienické potřeby

upír s vyraženými zuby - hypotéka či úvěr.... již nevím....

V souvislosti s tím, co jsem napsala výše, je jasné, že mě pobouří primitivní reklamy, útočné reklamy bez kousku originality.

vadí mi reklama na prací prášky - jsou nudné a stupidní

Vanish.

většina pracích prášků a aviváží

Všechny ostatní

Všechny, do kterých jsou cíleně nastrčené celebrity.

vůně Bries - chci jít na Kájův záchod

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná nesleduji

žádná,možná tak plakát na českou miss:D

Žádnou si nevybavuji.

9. Věříte reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4857,14 %57,14 %  
ne2934,52 %34,52 %  
spíše ano67,14 %7,14 %  
ano11,19 %1,19 %  

Graf

10. Cítíte se být reklamou ovlivňována?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4047,62 %47,62 %  
ne2226,19 %26,19 %  
spíše ano1821,43 %21,43 %  
ano44,76 %4,76 %  

Graf

11. Máte pocit, že televizní reklamy podporují zdravý životní styl a motivují lidi k jeho dodržování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4047,62 %47,62 %  
spíše ne2934,52 %34,52 %  
spíše ano1011,9 %11,9 %  
nevím44,76 %4,76 %  
ano11,19 %1,19 %  

Graf

12. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let4351,19 %51,19 %  
15 - 20 let1619,05 %19,05 %  
26 - 30 let1416,67 %16,67 %  
31 - 35 let55,95 %5,95 %  
41 - 45 let33,57 %3,57 %  
36 - 40 let22,38 %2,38 %  
51 a více11,19 %1,19 %  

Graf

13. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou4047,62 %47,62 %  
vysokoškolské2630,95 %30,95 %  
základní78,33 %8,33 %  
vyšší odborné67,14 %7,14 %  
učiliště33,57 %3,57 %  
střední bez maturity22,38 %2,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co uděláte, když v televizi běží reklamní blok?

2. Jaká reklama Vás nejspíše zaujme?

3. Koupila jste si někdy nějaký výrobek jen na základě reklamy?

5. Pokud Vás nějaký výrobek v reklamě zaujme:

9. Věříte reklamě?

10. Cítíte se být reklamou ovlivňována?

11. Máte pocit, že televizní reklamy podporují zdravý životní styl a motivují lidi k jeho dodržování?

12. Váš věk

13. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co uděláte, když v televizi běží reklamní blok?

2. Jaká reklama Vás nejspíše zaujme?

3. Koupila jste si někdy nějaký výrobek jen na základě reklamy?

5. Pokud Vás nějaký výrobek v reklamě zaujme:

9. Věříte reklamě?

10. Cítíte se být reklamou ovlivňována?

11. Máte pocit, že televizní reklamy podporují zdravý životní styl a motivují lidi k jeho dodržování?

12. Váš věk

13. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Auterská, R.TV reklama a zdravý životní styl žen (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://tv-reklama-a-zdravy-zivotni-styl-zen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.