Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > TV reklama a zdravý životní styl žen
TV reklama a zdravý životní styl žen
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Regina Auterská |
---|---|
Šetření: | 21. 04. 2010 - 26. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 84 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.57 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 58,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:08 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jmenuji se Regina Auterská a ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který má sloužit ke zjištění, na kolik televizní reklama ovlivňuje ženy a jejich zdravý životní styl.
Odpovědi respondentů
1. Co uděláte, když v televizi běží reklamní blok?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
reklamu nepřepnu, ale věnuji se jiným činnostem | 48 | 57,14 % | 57,14 % |
přepnu na jiný program | 23 | 27,38 % | 27,38 % |
reklamu sleduji a pečlivě ji vnímám | 2 | 2,38 % | 2,38 % |
nic | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
jdu na záchod :) ale jak kdy - vsechny odpovedi | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
jak kdy, 2. nebo 3. možnost | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
nemám TV | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
vypnu zvuk a věnuji se jiným činnostem | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
reklamu obvykle sleduji, někdy ale přepnu | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
reklamu sleduji, jen když je zajímavě pojata. | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
Občas přepnu a občas jdu na záchod nebo si udělat | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
očas podívám, někdy jdu na wc a tak | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
reklamu studuji, proto ji sleduji | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
jdu třeba na WC nebo se napít atd. | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
2. Jaká reklama Vás nejspíše zaujme?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vtipná reklama | 68 | 80,95 % | 80,95 % |
s výraznou hudbou | 8 | 9,52 % | 9,52 % |
nic | 2 | 2,38 % | 2,38 % |
s dětmi | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
nový a neotřelý nápad | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
s výraznými barvami | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
většinou nezaujme | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
krátká | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
originální a vtipná reklama | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
3. Koupila jste si někdy nějaký výrobek jen na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 48 | 57,14 % | 57,14 % |
ne | 36 | 42,86 % | 42,86 % |
4. Jaký výrobek jste si zakoupila jen na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
actimel, rajec kaštan
activia
balzam na vlasy
bbb
čistící prostředek
doplněk stravy a změnila vodafone tarif
elektronika, drogerie, potraviny
Iphone.
jidlo
jídlo
jidlo, kosmetiku, drogerii
jogurt
kosmetika
kosmetika
Kosmetika,potraviny
kosmetiku (řasenku, šampon, barva na vlasy...)
Kypřící prášek
minerální vodu, kosmetiku, čistící prostředky
mobil, fotoaparát, jídlo :o))
mobil, potraviny
myslím, že BEBE sušenky, popřípadě jiné jídlo
nějakou kosmetiku myslím
nepamatuji se, ale uričtě jsem si někdy něco na základě reklamy koupila
nevim
nevím, ale určitě by se něco našlo
ochucenou minerální vodu (např. Korunní Májová)
osvěžovač vzduchu, šampon, dětskou kosmetiku
prací prostředek
prášky na hubnutí :)
prášky na praníz
přípravky na vlasy
Rajec, Caro
Různé drobnosti, od pracího prášku po psí žrádlo.
řasenka, popř. nějaká další jiná kosmetika
sladkosti, drogerie
spousty :))) nanuky, pečivo, prášek na praní, parfém, žiletky na nohy, prášek na praní, aviváž . . .. .
šampon Head Shoulders
šampon na vlasy
šampon na vlasy
šampón, čistící prostředek, potraviny, Reflex
šampon, gel proti celulitide...a prd pomohl:-))))
těl.krém, sušenku
toho bylo......
Tornádo WC blok,Gliss Kur,výživa pro miminka,plenky Pampers atd.
určitě něco co se týče potravin, alkoholu atd...
už nevím,byllo jich asi vícero...
už si nepamatuji
vlasovou kosmetiku, čistící prostředky,
5. Pokud Vás nějaký výrobek v reklamě zaujme:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
koupíte si ho, až když si na něj v obchodě vzpomenete | 62 | 73,81 % | 73,81 % |
nekoupíte si ho | 15 | 17,86 % | 17,86 % |
snažíte se ho zakoupit co možná nejdříve | 7 | 8,33 % | 8,33 % |
6. Jak byste popsala Váš postoj k reklamě?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
bbbbbbbb
beru ji jako další možnost rozptýlení (zábavy)
Bez reklam bych se obešla.
částečně me ovlivňuje, ale mám k ní spíše negativní postoj
Čím více reklam, tím větší agrese
dívám se na ní ráda, protože mě ty nápady baví, musí být zajímavá.. nejde mi ani tak o ty výrobky, ty si většinou nekupuji na základě reklamy, ale spíše na základě doporučení kamarádek.. z toho důvodu mě baví nápadité reklamy a ne stupidní reklamy na prací prášky..
chápavý
Chápu, že každý chce prodat svůj výrobek a chce ho prodat co nejvíce kusů. Z vlastního pohledu reklamám nevěřím a rozhodně jim nepropadám. Dokonce se dá říct, že je nemám ráda. Když už nějakou reklamu vidím rozhodně si neběžím daný výrobek okamžitě koupit. A co mi opravdu vadí je reklama během filmů v televizi. To mě bere amok.
ignoruji ji
je jich moc a často jsou primitivní, chybí jim nápad a originalita
je mi to jedno
je to každodenní součást života
Jsem ráda informovaná o nových výrobcích, reklama sama o sobě mi nevadí, akorát někdy jsou reklamy zbytečně moc dlouhé
k reklamě nemám kladný názor protože mi dnes večer 5 x přerušila oblíbený film, tzn. vše co bylo v reklamě jsem nevnímala protože jsem měla vždy vztek. Jinak reklama mezi televizními pořady mě nevadí, ale myslím že ani neovlivňuje..
kdyby se nezesílila televize při každé reklamě, tak by byl možná i pozitivní
když je nápaditá, ocením jí, většinou ale přepínám a jsem naštvaná, že jsou bloky divné
Kladný, nevadí mi a chápu, že bez ní nelze dělat jiné televizní služby.
kladný, studuji marketingové komunikace
Kladný.
Kolmý
mám ráda hezké, vtipné, vkusné či překvapivé reklamy, nechám se jimi inspirovat, zvážím cenu, zkušenosti ostatních bližních a možná koupím
medium, ktere me zajima spise diky tomu, jak je uchopeno, nez ze by me presvedcilo o kvalite vyrobku
moc je nevnimam,spíše mě otravujou
moc na reklamy nedám ...
na reklamu příliš nereaguji, kupuji věci již zaběhlé - větš. se nespálím. novinky ochutnám/ozkouším, pokud se k tomu nachomýtnu, TV reklama je pro mne příjemná, pokud ve mě vyvolá apetit :)
na televizi se téměř nedívám, i přesto si myslím, že nejsem komerční reklamou zvlášť ovlivněna (ani v tisku). reklamu považuji za nezbytnost ve světě konzumeristů, s kterým silně nesouhlasím.
Nebudu popírat, že na mě reklama nemá vliv, avšak zároveň si myslím, že mám určitý nadled. Řídím se výrokem: Reklama je umění vytvořit celé lži z polopravd. Reklamu považuji především za prostředek maniulace, proto k ní přistupuji velmi střízlivě.
negativni
negativní
negativní
negativní
negativní
negativní
negativní :-)
negtivní
Někdy mě obtěžuje, jindy pobaví.
nenávidím ji
Nenechám se jí příliš ovlivnit. Většinou jsou reklamy, kterým nevěnuji příliš pozornost, ale jsou i reklamy, které mne dokážou do určité míry zaujmout.
nenecham se ovlivnit kazdou reklamou, ale rada zkousim nove veci a pokud na ne vidim reklamu, chci si vyzkouset vyrobek a udelat si vlastni nazor. pochopitelne se jedna o drobne veci, cenove nenarocne
neobtěžuje mě
Nesnáším ji - přivádí mě do stavů agrese, sleduji ji jen nedobrovolně na návštěvě, v restauraci atp.
neutral
neutrální
neutrální
neutrální
neutrální
neutrální
neutrální, nejsem typ, který se nechá snadno ovlivnit. hloupé reklamy mě neskutečně rozčilují.
neutrální, někdy je ale reklamy až moc a odrazuje to
neutrální, nevadí mi,ale nevyhledávám je
neutrální,nijak zvlášť mě nepobuřuje ani nepobaví
Neutrální.
nevadí mi
nevadí mi, ale příliš velkou pozornost ji nevěnuji
Nevadí mi.
nevím
normální
občas na ni dám, ale většinou ne....spíš se rozhoduji podle sebe
Obtěžuje mě, když běží několikrát během mého oblíbeného filmu.
obtěžuje, manipuluje
podle toho o jakou reklamu se jedná,ale většinou je ignoruji...
Pokud je v časopise víc reklam než článků, pak mi to vadí. Jinak reklamu vnímám jako běžný spotřebitel - nezaujme mě to, co se mě bezprostředně netýká.
Pokud jsou reklamy vkusné a nápadité, jejich sledování mi nevadí.
pozitivní pokud není na ženské hygientické potřeby, prací prášky a pod. a pokud netrvá příliš dlouho
profesionální deformace - studuji na VŠE
Příliš mě neovlivňují. Mám ráda staré prověřené věci, nerada si kupuji něco nového jako náhradu za prověřený model. Bydlím s rodiči, takže reklamy na prací prášek a elektroniku mě nechávají zcela chladnou. Oblečení si umím ušít a kosmetiku používám málokdy :)
Příliš mě nezajímá a neovlivňuje.
Ráda se zasměji reklamě s vtipným námětem, ale většinou mě spíš otravují.
Raklama je určitě důležitá,díky ní se dá zjistit spostu nových informacích,výrobků,ale na druhou stranu jsou situace,kdy mě reklama rozčiluje.
Reklama v každém případě lidi ovlivní. Záleží pouze na tom, jak autoři dokáží zaujmout diváky svým nápadem. Myslím si, že vtipné reklamy mají mnohem větší následný účinek, než reklamy jak se říká ůo ničem". Reklamy nejsou špatné, jen musí být prezentovány v únosné míře.
Reklamám nevěřím, raději si věci vyberu a vyzkouším podle jiných atributů (složení, výrobce atd.) nebo dám na doporučení mých kamarádů a známých. Reklamy v televizi nevnímám, nesleduji.
reklamám, moc velkou pozornost nedávám, některé mi přijdou hloupé, až někdy na tuto dobu nezajímavě zpracované
Reklamou se ovlivňovat nenechávám. K nákupu nějaké "novinky" mě spíše přivedou doporučení od mých přátel. Jinak jsem věrná svým oblíbeným značkám.
reklamy mě nebaví.
Reklamy mezi filmy mi nevadí. Oceňuji originalitu a vtipnost některýchz nich. Uprostřed filmů a seriálů mě však reklamy rozčilují.
součást každodenního života, někdy inspirující, někdy dotěrná
Spíše kladný. Neobtěžuje mě, pokud není vysloveně stupidní, vtíravá nebo pokud neodsuzuje jiné výrobky. Na druhou stranu jsem ráda za informace o novinkách na trhu.
Vadí mi jen v průběhu filmu
vcelku laxní, ale ocením dobré grafické zpracování, hudbu, nenásilné podání či nepřeceňování důležitosti výrobku. (např. zářivý lesk nádobí)
Veskrze kladný,vyzkouším jen to,co mne osloví,zaujme a co ke svému životu potřebuji
většina reklam je jen o tom že ten obchod nemůže ten vyrobek prodat a tak dá reklamu já osobně reklamu ignoruji protože je zbytečná a štve mě že se nemůžu dodívat v kuse na film nebo jiný pořad
Vlažný - zajímá mě spíš vytvoření příběhu a pointy, než samotný reklamovaný výrobek.
záporný
Zastávám negativní postoj k reklamě. Dokážu se sama rozhodnout, co si koupit a nedám na podstrčené názory.
7. Jaká reklama Vás v poslední době nejvíce upoutala (vyvolala pozitivní mínění)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
"Nemyslíš- zaplatíš!"
"Nepoutej se, odpoutej se" (nebo tak nejak to bylo...)
"To mi posol bulvu."
ani nevim
ani tak pozitivní mínění ve mě nevyvola, jako mě opravdu hodně upoutala (pobavila)... antikampaň proti Paroubkovi (např. slibuji, že zruším ranní vstávání, zruším ranní kocovinu, prosadím 60tiletou mateřskou...VRÁTÍM VÁM ELVISE :-) )...
Asi žádná. Na reklamy nekoukám. V okamžiku kdy reklama běží v televizi odcházím nebo přepínám na jiný program. Takže naposledy mne asi zaujala reklama na kofolu s holčičkou,tatínkem řezajícím stromeček v lese a divočákem. Ta byla dobrá :-)
asi žádná...
Axe efekt
dove pro muže
gambrinus- nesnáším ryby :)
google reklama v televizi..moc hezka, nenásilná, jednoduchá
Hamé - reklama s dětským smíchem, Vodafone - s chameleonama - přizpůsobení tarifů
jedna vtipná reklama na boty v UK, ale jinak mě pobavily i reklamy vodafone
konkretne si nevybavuji, na alkohol byvaji vtipne
konkrétní si nevybavím
Mám ráda,když díky tomu,že jsi koupím určitý výrobek,věc,tak mohu přispět nějaké dobré věci.Například mě upoutal obchodní řetězec Interspar,kde díky tomu,že si koupíte určitý výrobek,pomůžete nadaci,která pomáhá opuštěným dětem.
Mc Donalds (Mc Vraps)
mmmmm
momentálně reklama na kofolu - vynález lásky
na automobil - nevím už bohužel značku (kvůli výborné hudbě)
na gambrinus - ta s tím, jak tři chlapi rybaří a nesnáší rybaření
na Kinder bueno, vyhraj nákupy v Dubaji, začala jsem opravdu posílat kody z obalů :))) Ale vyhrála moje kamarádka!
Na televizi moc nekoukám a když, tak se na reklamy nesoustředím. Proto si nemohu vzpomenout na žádnou konkrétní reklamu. Obecně však platí, že ocením inteligentní reklamu, dobře provedenou reklamu nebo vtipnou a zábavnou reklamu, kde si říkám:"Jak na tohle mohl ten kreativec jen přijít."
Na Vodafone - vtipnýma hláškama.
Ne v české televizi, ale na internetu koluje reklama na vodu Evian s dětmi - je moc roztomilá.
nemám televizi, takže poslední dobou asi nic.. vidím ji jen o víkendu... Ale tak reklamu na kterou si vzpomenu je na Kofolu (bude mít taky takový ty zahnutý zuby nahoru? :)
nemohu si vzpomenout
Nemyslis-zaplatis
netušim,tv jsem neviděla docela dlouho a ještě dlouho neuvidim
nevim
nevím
nevím, dlouho sem neviděla tv
nevybavuji si
nevybavuji si žádnou takovou
nevzpomenu si
nevzpomínám si
nevzpomínám si
Nevzpomínám si.
nevzpomínám si....poslední dobou mi na sledování televize nezbývá moc času
Nurofen pro děti
nyní se mi žadná nevybuvuje
Old Spice.
operátor oskar- ty chameleoni
Pivo Lobkowicz - billboard - žádné extrakty, žádné kompromisy
prolinie
prolinie- reklama se Zuzanou Norisovou
Reklama asi na nějaké stavební spoření nebo na nějakou stavební firmu - muž a žna si "kouzelnou" tužkou kreslí idealni domov.
Reklama na Dove, kosmetiku pro muže.
reklama na fidorku
Reklama na Chevrolet Spark.
reklama na kočičí žrádlo - roztomilé koťátko
reklama na kočičí žrádlo Whiskas
Reklama na minerální vodu Mattoni, kde je žena oblečena do vodních šatů.
Reklama na Pepsi se ShahRukh Khanem, kterou jsem viděla na YouTube.
reklama na Vodafone ( kapr z krabic u Vltavy ), Whiskas ( s malým koťátkem) a Aquila voda ( tančící lidé na různých místech v ČR)
reklama na Whiskas (malé koťátko hledá maminku)
Reklama od Vodafonu
reklamní kampaň Top 09
reklamy na jogurt Müller, reklama na margarín Flora se srdíčky, nejoblíbenější je stará reklama na Schweps.
reklamy na pánské parfémy - všechny
s Evou Holubovou, nevim na co, vtipna
S chameleonama na Vodafon ( "to mi teda posol bulvu")
stará dobrá Kofola, Staropramen, Komerční banka (hypotéky), Right Guard (pánský antiperspirant)
staropramen - dostali jsme napad jak natočit největší pivo
v poslední době mne zaujala reklama na adidas originals
více než rok nemám TV takže reklamy vidím zřídka
Vodafone
vodafone
Vodafone - "No to mi posol bulvu :D"
vodafone - chameleoni
Vodafone - ode dneška se nepřizpůsobuji :o)))
vodafone,kofola
Všechny reklamy s dětmi a zvířaty
vtipné reklamy od KB a Vodafonu
vůně Axe, Vodafone, Kofola
Whiskas, s kočičkou - Tady není...
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná nesleduji
žádná, nesleduji televizní vysílání již témeř rok a na internetu či v tisku reklamě nevěnuji pozornost
žádnou si nevybavuji
Žádnou si nevybavuji.
8. Jaká reklama Vás v poslední době nejvíce pobouřila (vyvolala negativní mínění)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
"Co vás na mně nejvíce zaujalo???...... určitě zelené oči!" Ve finále jsou to vložky na moč. Tuta reklama je něco nehorázného a odporného.
barvy na vlasy, omlazovací krémy, zubní pasty
baví mě reklamy na prací prášky a gely na záchod, řasenky atd. Typu doktorka projde dveřmi a je u sebe doma na záchodě. Vaše řasy nebudou delší a hustší o 20%, ani o 50%, dokonce ani o 70%, ale o 300%, no není to skvělé? Ano, je to skvělé !!! :)
bebe dobré ráno
celá tahle hra s lidským podvědomím, jakou komerční reklama zcela jistě je, mne pobuřuje
Clavin a jiné přípravky na zlepšení erekce - považuji to za podvod a hazard se zdravím spotřebitelů
čistící prostředky
jakákoliv reklama na prášek
jakekoliv reklamy na jogurty, praci prasky apod.
je jich více se stejnou pointou, např na Perwol - jako každá správná žena nosím na večírek Perwol v kabelce, abych mohla ukázat kamarádkám, v čem si můj přítel, moje kamarádka, či sestra pere oblečení.
Jogurty Müller mix
kompletně reklamy na prací prášky
konkrétně nevím, všeobecně mi vadí reklamy na čistící prostředky (třeba když sedí žena v divadle a z kabelky vytáhne 3 litrové balení perwolu... nebo když jakýsi omezený stařík chodí po horách a kochá se vůni přírody - ale ne ty hloupý, to voní tvoje tričko...)
momentálně si nevzpomínám, v mysli mám jen reklamy, které mě nějakým způsobem zaujaly.
na nějaké pojištění, kdy holčička hází něco po tatínkovi, dost nevybíravým způsobem
nejspíš žádná
nemám ráda reklamy na plévky z pytlíku, v nichž si celá rodina pochutnává, případně si ještě u jídla prozpěvuje
nemám ráda reklamy na půjčky a rady jak se zadlužit kvůli super dolvolené, vysněnému bydlení a v reklamách se smějící a šťastní lidé kteří si tím údajně vyřeší všechny problémy - to mě až pobuřuje
Nemyslíš - zaplatíš
nenávidím reklamy na prací prášky, kde je v hlavníroli německá spokojená odporná rodina
nepamatuji si
netuším
neustálé reklamy na dámské vložky reklama na krémy proti vráskám a modelce je 20 let na krémy které po jednom použíž zmizí stie a celulitida na cistici prostredky po jednom setreni vse jak nove atd
Nevěříš, zaplatíš.
nevim
Nevím
nevim
Nevím o žádné, která by mě vyloženě pobouřila
nevím, dlouho sem neviděla tv
nevím, takové ty přiblbé na zubní pasty atd
Nevím. jak jsem již psala na reklamy nekoukám.
nevím...asi žádná
nevybavuji si
Nevybavuju si teď žádnou.
nevzpomenu si
nevzpomínám si
nevzpomínám si
nevzpomínám si
Nevzpomínám si.
newím dlouho jsem se nedívala na televizi
nnnnnnnnn
No ne úplně asi pobouřila ale asi nejvíc si myslím, že v poslední době se lidem pod kůži zapsaly spoty "nemyslíš, zaplatíš"
Nudný reklami nesnáším
Obecně vzato reklamy s genderově zatíženými postoji - žena vaří, muž čte noviny a pak se jde najíst toho, co mu žena připravila, apod.
opět billboardová kampaň politiků a někdy sprejerů
Perwoll
Pobouřují mě reklamy typu: ,,S tímto doplnkem stravy budete až třikrát štíhlejší...",většinou tuto větu říká vyhublá mládá holka.Nemám ráda reklamy tohoto typu.
prasky praci
předvolební billboardy (antibillboardy)
Reklama na bujón Vitana!
reklama na Cpt. Morgan, která zcela okatě vybízí k promiskuitě
Reklama na Hornabch myslím, přišla mi divná, bez nápadu
reklama na jogurt " dobrý táta"
reklama na perwoll, že je vše vyprané v perwolu hrůza!! dámské hygienické potřeby
reklama na pytlíkové polévky - když tvrdí že je naprosto přírodní a krmí s ní malé děti
reklama na vložky při večeři.
Reklama na zeštíhlující krém, kde v roli hlavní rádoby "tlusté" dívky účinkovala štíhlá slečna, které by dokonce dle mého názoru neuškodilo pár kil navíc. Velmi se před zrcadlem podivila, jak přes zimu přibrala a jala se hubnout do plavek.
reklamní kampaň ČSSD
reklamy na vložky a tampony
Reklamy s Perwolem v kabelce, reklamy na tampony a vložky
reklamy s rodinkami
rex
Senzodine zubní pasta (flusání krve do umyvadla a po ještě lepší úpravě krvavý zub v jablku)
tak reklama ne..ale jakýkoliv billboard ohledně voleb...fakt stupidní kampaně
tak to asi pracimi prasky pocinaje a cisticimi vyrobky konce
taky nevim jakou napsat
téměř všechny reklamy na prací prášky a dámské hygienické potřeby
upír s vyraženými zuby - hypotéka či úvěr.... již nevím....
V souvislosti s tím, co jsem napsala výše, je jasné, že mě pobouří primitivní reklamy, útočné reklamy bez kousku originality.
vadí mi reklama na prací prášky - jsou nudné a stupidní
Vanish.
většina pracích prášků a aviváží
Všechny ostatní
Všechny, do kterých jsou cíleně nastrčené celebrity.
vůně Bries - chci jít na Kájův záchod
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná nesleduji
žádná,možná tak plakát na českou miss:D
Žádnou si nevybavuji.
9. Věříte reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 48 | 57,14 % | 57,14 % |
ne | 29 | 34,52 % | 34,52 % |
spíše ano | 6 | 7,14 % | 7,14 % |
ano | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
10. Cítíte se být reklamou ovlivňována?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 40 | 47,62 % | 47,62 % |
ne | 22 | 26,19 % | 26,19 % |
spíše ano | 18 | 21,43 % | 21,43 % |
ano | 4 | 4,76 % | 4,76 % |
11. Máte pocit, že televizní reklamy podporují zdravý životní styl a motivují lidi k jeho dodržování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 40 | 47,62 % | 47,62 % |
spíše ne | 29 | 34,52 % | 34,52 % |
spíše ano | 10 | 11,9 % | 11,9 % |
nevím | 4 | 4,76 % | 4,76 % |
ano | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
12. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 25 let | 43 | 51,19 % | 51,19 % |
15 - 20 let | 16 | 19,05 % | 19,05 % |
26 - 30 let | 14 | 16,67 % | 16,67 % |
31 - 35 let | 5 | 5,95 % | 5,95 % |
41 - 45 let | 3 | 3,57 % | 3,57 % |
36 - 40 let | 2 | 2,38 % | 2,38 % |
51 a více | 1 | 1,19 % | 1,19 % |
13. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 40 | 47,62 % | 47,62 % |
vysokoškolské | 26 | 30,95 % | 30,95 % |
základní | 7 | 8,33 % | 8,33 % |
vyšší odborné | 6 | 7,14 % | 7,14 % |
učiliště | 3 | 3,57 % | 3,57 % |
střední bez maturity | 2 | 2,38 % | 2,38 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.