Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > TV spoty vs. Product placement

TV spoty vs. Product placement

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Štěpán Bezouška
Šetření:11. 02. 2013 - 20. 02. 2013
Počet respondentů:111
Počet otázek (max/průměr):21 / 17.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

chtěl bych Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku.

Dotazník je zcela anonymní a jeho součástí jsou 2 krátká videa, která je třeba zhlédnout. Právě kvůli nutnosti zhlédnutí videí zabere zodpovězení otázek přibližně 8 - 10 minut. Výsledy šetření budou použity pro zpracování bakalářské práce na Provozně ekonomické fakultě, České zemědělské univerzity.

 

Děkuji,

Štěpán Bezouška

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6154,95 %54,95 %  
Muž5045,05 %45,05 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15 – 26 letotázka č. 3, 27 – 40 letotázka č. 3, 41 – 50 letotázka č. 3, 51 – 60 letotázka č. 3, žádný z vymezených intervalů; konec dotazníku → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 26 let5347,75 %47,75 %  
27 – 40 let2421,62 %21,62 %  
41 – 50 let1715,32 %15,32 %  
51 – 60 let1614,41 %14,41 %  
žádný z vymezených intervalů; konec dotazníku10,9 %0,9 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4843,64 %43,24 %  
SOŠ s maturitou4742,73 %42,34 %  
VOŠ76,36 %6,31 %  
32,73 %2,7 %  
SOU32,73 %2,7 %  
SOŠ21,82 %1,8 %  

Graf

4. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město nad 100 000 obyvatel4641,82 %41,44 %  
Město 5001 – 50 000 obyvatel2825,45 %25,23 %  
Obec1513,64 %13,51 %  
Město 50 001 – 100 000 obyvatel1412,73 %12,61 %  
Město do 5000 obyvatel76,36 %6,31 %  

Graf

5. Prosím o zhlédnutí celého následujícího videa: http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pokračovatotázka č. 6, Konec dotazníku → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokračovat9990 %89,19 %  
Konec dotazníku1110 %9,91 %  

Graf

6. Ve videoklipu se objevuje reklama na jednu herní sázkovou společnost. Věděli byste, která to je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [bwin.comotázka č. 7, fulltiltpoker.comotázka č. 7, partypoker.comotázka č. 7, pokerstars.comotázka č. 7, Nevím, nevšiml jsem siotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bwin.com6565,66 %58,56 %  
Nevím, nevšiml jsem si2828,28 %25,23 %  
pokerstars.com33,03 %2,7 %  
partypoker.com22,02 %1,8 %  
fulltiltpoker.com11,01 %0,9 %  

Graf

7. Přijde Vám umístění loga nenásilné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2940,85 %26,13 %  
Spíše ano2636,62 %23,42 %  
Spíše ne1014,08 %9,01 %  
Ne45,63 %3,6 %  
Nevím22,82 %1,8 %  

Graf

8. Líbí se Vám reklama natolik, že byste si zmíněnou sázkovou společnost vybrali ke hře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3447,89 %30,63 %  
Spíše ne2332,39 %20,72 %  
Spíše ano79,86 %6,31 %  
Ano45,63 %3,6 %  
Nevím34,23 %2,7 %  

Graf

9. Prosím o zhlédnutí celého 2. videa: http://www.youtube.com/watch?v=PJvosb4UCLs

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pokračovatotázka č. 10, Konec dotazníku → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokračovat9797,98 %87,39 %  
Konec dotazníku22,02 %1,8 %  

Graf

10. Ve videoklipu se objevuje reklama na jednu přepravní zásilkovou společnost. Věděli byste, která to je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [DHLotázka č. 11, DPDotázka č. 11, FedExotázka č. 11, PPLotázka č. 11, UPSotázka č. 11, Nevím, nevšiml jsem siotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
FedEx8587,63 %76,58 %  
Nevím, nevšiml jsem si99,28 %8,11 %  
PPL11,03 %0,9 %  
UPS11,03 %0,9 %  
DHL11,03 %0,9 %  

Graf

11. Přijde Vám umístění loga nenásilné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3337,5 %29,73 %  
Ano2326,14 %20,72 %  
Spíše ne2225 %19,82 %  
Ne77,95 %6,31 %  
Nevím33,41 %2,7 %  

Graf

12. Líbí se Vám reklama natolik, že byste zmíněnou přepravní zásilkovou společnost zvolili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3742,05 %33,33 %  
Spíše ne2528,41 %22,52 %  
Nevím1213,64 %10,81 %  
Spíše ano1011,36 %9,01 %  
Ano44,55 %3,6 %  

Graf

13. Která ze 2 uváděných reklam se Vám líbila více a proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Herní sázková společnostotázka č. 14, Zásilková službaotázka č. 14, Nelíbila se mi žádnáotázka č. 15, Nevímotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zásilková služba3131,96 %27,93 %  
Nelíbila se mi žádná2727,84 %24,32 %  
Herní sázková společnost2020,62 %18,02 %  
Nevím1919,59 %17,12 %  

Graf

14. Proč se Vám tato reklama líbila více?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

AJ nerozumím, ale ta píseň v první reklamě byla hrozná, zpěvačka v plavkách jako kdyby utekla z E55... Druhá reklama měla děj (úryvky z filmu), což mne vždy zaujme.

ale čistě jen proto, že logo FeDex se často objevuje na tenisových turnajích a připomíná mi jméno mého oblíbeného hráče

ano - líbil se mi klip

asi proto, že ten videoklip Lady Gaga má s tou společností víc společného, než to logo ve filmu s tím filmem....

byla to sranda

dobré využití reklamy v klipu, netváří se tak násilně jako v druhé ukázce

Dobrý film

FedEx se stal partnerem při vzniku filmu, nevidím důvod, proč by tam nemohla společnost vystupovat pod svým jménem. Navíc se jedná o nenásilnou reklamu, je tam konstatování faktů, nejedná se o žádné nucené fráze (jako v seriálu Ordinace: "Tady v tom katalogu Jamall mají krásné sedací soupravy. Půjdu do Jamallu a jednu si koupím"), prostě tato společnost tam působí jako kulisa, nenarušuje nikterak podstatnou dějovou část filmu. Seriál The LOST také "dělal" reklamu pro leteckou společnost a mnoho dalších značek.

film

je lépe zakomponována do klipu, skoro by si jí člověk nevšiml

Je součástí dlouhého, kvalitního filmu a nikoliv popové slátaniny. Reklama je navíc umístěna nenásilně a vnukává divákům iluzi, že by tam značka mohla být jakákoliv(nejen Fed ex,ale například DHL), pokud by tam nebyla žádná značka, bylo by to spíše divné...A pro člověka by to byly jen barevné krabice...

Jedná se o film s příběhem, kde je firma FedEx podávána nenásilnou formou.

Jednak nemám rád styl muziky druhé reklamy, a také proto, že mi to ve filmu přišlo přirozenější, i když je pravda, že záběrů na logo přepravní společnosti by mohlo být méně

Jen mě neoslovuje Poker

jsem odpůrce sázek

Kamera logo nezabírá cíleně přes celou obrazovku, ale herec kolem jen tak mimochodem prošel. Zatímco bwin se mě vyloženě vnucuje, což je pro mě důvod, proč tuto firmu ignorovat.

klip Lady Gaga

lépe tématicky zvolené

Líbí se mi ten film a hazard nemám ráda.

líbil se mi film

méně násilné

Nemyslím si, že by v klipech a filmech měla být umisťována reklama na jakékoliv produkty. Proto dám přednost Herní sázkové společnosti, neboť jejich reklama byla téměř nepostřehnutelná.

nenápadné přitom viditelné upozornění na společnost

Nenásilné zobrazení, více se hodící do klipu

Není to hazardní služba a navíc je tento fil podle skutečné události o majiteli FedExu. Má milý příběh s balíčkem, který se jako jediný doručí!

Neobjevovala se tam tolikrát aby mi to začalo být divné a začala bych to považovat za reklamu.

podvědomně

Poker nehraji.

poutavý příběh

protoze to bylo tematicke, gaga mela v ruce karty, herni zetony....

protože mám rád toma hankse

Protože mám radši film trosečník. Jinak také proto, že je reklama zakomponovaná do děje více.. Hlavní hrdina pro firmu pracuje.

Protože v druhé reklamě na zásilkovou službu byla skrytá reklama vidět vícekrát (na letadle, v letadle apod.) - což je až moc přehnané, v klipu Lady gaga byla reklama jen na herním stole což tolik neprovokovalo.

přesněji odpovídá písni/zaměření videoklip, trailer byl o něčem úplně jiném

Přirozené prostředí, nenásilná forma, celý klip veden v podobném duchu, proto reklama v písni o pokru nevadí

Přišla mi, že se tam více hodí a je to i více k tématu.

reklama byla natolik nenásilná, že byla plně součástí videoklipu

Reklama je více zakomponována do filmu/děje.

reklama na FedEx byla více násilná, bwin.com byl nenápadnější

Reklama nebyla tolik okatá

Součást filmu, nějaká dopravní společnost tam být musela, kdyby si režisér vymyslel nějaké fiktivní jméno, působilo by to divně, a nejhorší je jako např v Ano Šéfe, rozostřování různých log, to působí velmi rušivě, kdyby to nechali tak, tak normální člověk to ani nevnímá, to byste nemohl ani vyjít před barák, člověk stále něco vidí. Nevěřím, že to může někoho normálního ovlivnit v nákupu či využiti nějaké služby

spíš to bylo tím, že fedex znám, ale tu pokrovou firmu ne

tématicky se hodila víc do klipu sázková společnost než do filmu zásilková služba

Této reklamy jsem si všimla.

Tom Hanks - oblíbený herec i záběry z krásného filmu

Trosečník je skvělý film s výborným hereckým výkonem Toma Hankse.

Trosečníka má přece každý rád, Štěpáne! :D Nacpat reklamu do tříminutového videa není už dneska žádný umění, ale do filmu? A před 10 lety, nebo nevím, jak může být ten film, starý? A určitě FedEx nikdo nekritizoval (i když se vleče skrz celý film) a myslím, že netušili, jaký bude mít film ohlas. Takže mě postup FedExu nevadí. Bwin je už trochu lacinější forma reklamy. Dnes už by si asi Lady Gaga hodně rozmyslela, jakou firmu si pustí do klipu.

Vhodně zakomponovaná do děje - nedá se přehlédnou, přesto nenarušuje děj příběhu.

vhodnější byla do klipu

víc to sedlo ke značce.

Záběr na reklamu byl méně častý než u 2. videa.

Znám film a moc se mi líbil.

15. Obtěžuje Vás umístění produktu v pořadu (tzv. Product placement)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne4445,36 %39,64 %  
Spíše ano2323,71 %20,72 %  
Ne2020,62 %18,02 %  
Ano99,28 %8,11 %  
Nevím11,03 %0,9 %  

Graf

16. Jaká podoba reklamy Vás dokáže nejvíce zaujmout?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní reklama5758,76 %51,35 %  
Reklama na internetu2323,71 %20,72 %  
Tištěná reklama (noviny, časopisy, atd.)2121,65 %18,92 %  
Pohyblivá reklama (na autech, autobusech, vlacích)2020,62 %18,02 %  
Outdoorové reklamy (např. billboardy)1414,43 %12,61 %  
Jiná reklama1313,4 %11,71 %  
Žádná99,28 %8,11 %  
Reklama v rozhlasu88,25 %7,21 %  

Graf

17. Koupili jste si někdy výrobek pouze na základě reklamy, která se Vám líbila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4142,27 %36,94 %  
Ne4142,27 %36,94 %  
Nevím1515,46 %13,51 %  

Graf

18. Vadí Vám reklamní spoty v TV vysílání, které přerušují pořad v jeho průběhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vadí8890,72 %79,28 %  
Ne, nevadí99,28 %8,11 %  

Graf

19. Pro který druh zboží je podle Vás propagace, pomocí umístění produktu v pořadu (tzv. Product placement), vhodná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Automobily5859,79 %52,25 %  
Nápoje4445,36 %39,64 %  
Elektronika3940,21 %35,14 %  
Destiláty3839,18 %34,23 %  
Potraviny3637,11 %32,43 %  
Oblečení a obuv3536,08 %31,53 %  
Domácí spotřebiče2727,84 %24,32 %  
Kosmetika a drogistické zboží2323,71 %20,72 %  
Není vhodná pro žádný druh zboží1010,31 %9,01 %  
Jiné33,09 %2,7 %  

Graf

20. Všimli jste si už někdy umístění produktu v pořadu (tzv. Product placement) také v minulosti? Mohli byste jmenovat nějaký pořad/film a produkt, který se v něm objevil?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano - Ordinace v růžové zahradě

ano - reality show

ano - soutěžní pořady

ano - sportovní pořady

ano - v seriálech na Tv Nova

Ano všiml, a přijde mi, že je to čím dál častější. The social network - Sony Vaio Dr. House - Apple (Mac, iPhone)

ano, automobily, elektronika...

Ano, např ve filmu Evoluce na Head&Shoulders.

Ano, v Americkem X-Factoru. Nápoje Pepsi

ano, v seriálech, např. Cesty domů

Ano, v seriálu Ulice na nějaké elektro, pak v zahrančním seriálu na nápoje.

Ano, všimla. Dr. House - Apple

Ano. Nevzpomínám si.

Ano. Show Jana Krause a Mattoni.

bobule - česká spořitelna

Bobule - Mattoni

bond

České filmy z doby po revoluci... třeba Prachy dělaj člověka (O němž i režisér prohlásil, že už by to nikdy nedovolil)... nebo značky amerických cigaret z filmu Café a Cigarets... no a pak nová česká vlna rádoby vtipných filmů, které nechce platit fond pro rozvoj české kinematografie - třeba Doktor od jezera hrochů... je jedna velká reklama na autobazary, cestovky... a tak...

Československo má talent, film The island

Devátá Brána - Lucky Strike

Ententýky - Listerine, Asco nábytek

filmy s James Bondem

Im Robot - Audi

james bond pije martini :)

James Bond, Aston Martin

James Bond, Martini

James Bond, Ordinace v růžové zahardě

James Bond, Ulice, Probudím se včera, Snowboarďáci

Klasicky všechny české seriály - Ulice, Ordinace, Obchoďák, všechny béčkové filmy ze současnosti - myslím české, u zahraničních si toho tak nevšímám (ale Sex ve městě a Blahnik a Fendi jedno jsou :-))

Kobra 11 - BMW, Mercedes, Škoda Přátelé - Pilsner Urquell

Konkrétně si nevzpomenu, ale v hudebních klipech si často všímám "nenápadné" reklamy na značku mobilního telefonu.

Masterchef, Billa

momentálně si nevybavím

Mr and Mrs Smith - Saphire Gin; James Bond - Finlandia vodka, Martini a automobily Aston Martin; A bude hůř- cigarety Start ; Pulp Fiction- Coca cola(vanilková); Forrest Gump- Apple computer Inc.;

Myslím, že v seriálech typu Ulice, Ordinace v růžové zahradě (nějaký lék), nevzpomenu si.

Na Primě v Prostřeno.

naposled nový klip L. Vondráčkové - Bonaqua, Show Jana Krause - Mattoni, určitě více, ale teď si nevibavim

např. Chevrolet v Prison Breaku, FN P90 a Beretta M9 ve Stargate

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Nemohu si vzpomenou na konkrétní film, ale už ve filmech "Pro pamětníky" je možno vidět product placement - značky aut, značky destilátů - jen tomu tehdy nedávali takový význam jako dnes.

nemohu si vzpomenout

nesleduji to

neuvědomuji si, že bych si někdy všimla

nevím

nevím

nevím

Nevím, nevšiml jsem si.

nevybavím si :(

Nevzpomenu si.

nevzpomínám si

Nevzpomínám si.

one man show (pivo nepamatuju si značku)

ordinace v ruzove zahrade - lekarna doktor Max

ordinace v růžové zahradě

Ordinace v růžové zahradě

Ordinace v růžové zahradě - nábytek

Ordinace v růžové zahradě - Nábytek Jamall

Ordinace v růžové zahradě-lékárna Dr.Max

Ordinace v růžové zahradě. Šlo o nějaký uklízecí výrobek

Ordinace, ulice, také film mr a ms smithovi byly tam vloženy několikrát lahve s destilátky Bombay saphire a Johny walker

Pití Gatorade, hodinky, boty, oblečení, auta, elektronické firmy. Dnes v podstatě každý dražší videoklip, každý seriál i film.

Prakticky ve všech českých i zahraničních filmech poslední doby. Nejnápadněji však ve filmu Probudím se včera, což je reklama na více druhů zboží.

probudim se vcera - orbitky

přímé přenosy - převážně sportovní

Raftaci

Rafťáci - Kinder Bueno

Román pro ženy

Samotáři-Renault, James Bond-Aston Martin, BMW,

Seriál Ulice - RWE, kadeřnictví Bomtom. Seriál ORDINACE - nábytek JAMALL!

seriál Ulice TV NOVA

seriály a sportovní pořady

Sex ve městě - appel, james bond - rolex, aston martin, martiny

simpsonovi - duff beer

smirnoff/Die another day, omega/bond

StarTrek Casio

Trilogie Kameňák - tam toho bylo! Seriál ORdinace - každou chvíli někdo, než s tím přestali. Americký seriál The Lost - letecká společnost. Horory - vždy je tam realitní kancelář Remax nebo 21 Century, popř. další. V amerických filmech, seriálech vždy skrytá reklama na značku auta, spotřební elektroniku, alkohol (Jim Beam, apod.).

třeba apple elektronika nebo cola...pomalu v každým zahraničním filmu

ty seriálové sračky na Nově a Primě, Troškovy pseudofilmové sračky atd.

Ulice

Určitě ano. Např. v Ordinaci v růžové zahradě nebo Ulici se objevují stále různé reklamy, dokonce sou zapojeny i do dialogů herců.

uvolněte se prosím, mattoni

V českých filmech Snowboarďáci a Rafťáci jich bylo přehršle.

V Show Jana Krause nalévá p. Kraus Matonku.

V současnosti prakticky ve všech seriálech produkovaných televizí Novou. Reklama například na stolní vodu nebo internetové obchody.

Ve filmu 2 Bobule. Jsou zde dobře patrné značky automobilů.

Ve Svěrákově Vratných lahví - Česká spočitelna

Viděl jsem na internetu nepovedenou reklamu z pořadů Novy (Ulice a Ordinace)

Videoklipy - Lady gaga-alkohol, Swedish house mafia - vodka. Filmy - produkty firmy Apple.

vozy renault v českých filmech, přestřelené reklamy v nováckých seriálech

Všude jsou "jabka", což už mě pěkně štve :)

vybavuje se mi momentálně pouze seriál Ulice na TV Nova - v ulici má prodejnu obchod Euronics

21. Která forma reklamy se Vám líbí více, klasické TV spoty či Product placement?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Product placement3232,99 %28,83 %  
TV spoty2626,8 %23,42 %  
Ani jedno2424,74 %21,62 %  
Nevím1515,46 %13,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Ve videoklipu se objevuje reklama na jednu herní sázkovou společnost. Věděli byste, která to je?

  • odpověď bwin.com:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 7. Přijde Vám umístění loga nenásilné?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 7. Přijde Vám umístění loga nenásilné?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Líbí se Vám reklama natolik, že byste si zmíněnou sázkovou společnost vybrali ke hře?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Herní sázková společnost na otázku 13. Která ze 2 uváděných reklam se Vám líbila více a proč?

16. Jaká podoba reklamy Vás dokáže nejvíce zaujmout?

  • odpověď Televizní reklama:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Líbí se Vám reklama natolik, že byste zmíněnou přepravní zásilkovou společnost zvolili?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Bydliště

5. Prosím o zhlédnutí celého následujícího videa: http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

6. Ve videoklipu se objevuje reklama na jednu herní sázkovou společnost. Věděli byste, která to je?

7. Přijde Vám umístění loga nenásilné?

8. Líbí se Vám reklama natolik, že byste si zmíněnou sázkovou společnost vybrali ke hře?

9. Prosím o zhlédnutí celého 2. videa: http://www.youtube.com/watch?v=PJvosb4UCLs

10. Ve videoklipu se objevuje reklama na jednu přepravní zásilkovou společnost. Věděli byste, která to je?

11. Přijde Vám umístění loga nenásilné?

12. Líbí se Vám reklama natolik, že byste zmíněnou přepravní zásilkovou společnost zvolili?

13. Která ze 2 uváděných reklam se Vám líbila více a proč?

15. Obtěžuje Vás umístění produktu v pořadu (tzv. Product placement)?

16. Jaká podoba reklamy Vás dokáže nejvíce zaujmout?

17. Koupili jste si někdy výrobek pouze na základě reklamy, která se Vám líbila?

18. Vadí Vám reklamní spoty v TV vysílání, které přerušují pořad v jeho průběhu?

19. Pro který druh zboží je podle Vás propagace, pomocí umístění produktu v pořadu (tzv. Product placement), vhodná?

21. Která forma reklamy se Vám líbí více, klasické TV spoty či Product placement?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Bydliště

5. Prosím o zhlédnutí celého následujícího videa: http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

6. Ve videoklipu se objevuje reklama na jednu herní sázkovou společnost. Věděli byste, která to je?

7. Přijde Vám umístění loga nenásilné?

8. Líbí se Vám reklama natolik, že byste si zmíněnou sázkovou společnost vybrali ke hře?

9. Prosím o zhlédnutí celého 2. videa: http://www.youtube.com/watch?v=PJvosb4UCLs

10. Ve videoklipu se objevuje reklama na jednu přepravní zásilkovou společnost. Věděli byste, která to je?

11. Přijde Vám umístění loga nenásilné?

12. Líbí se Vám reklama natolik, že byste zmíněnou přepravní zásilkovou společnost zvolili?

13. Která ze 2 uváděných reklam se Vám líbila více a proč?

15. Obtěžuje Vás umístění produktu v pořadu (tzv. Product placement)?

16. Jaká podoba reklamy Vás dokáže nejvíce zaujmout?

17. Koupili jste si někdy výrobek pouze na základě reklamy, která se Vám líbila?

18. Vadí Vám reklamní spoty v TV vysílání, které přerušují pořad v jeho průběhu?

19. Pro který druh zboží je podle Vás propagace, pomocí umístění produktu v pořadu (tzv. Product placement), vhodná?

21. Která forma reklamy se Vám líbí více, klasické TV spoty či Product placement?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bezouška, Š.TV spoty vs. Product placement (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://tv-spoty-vs-product-placemen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.