Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > TV vs. tisk vs. internet

TV vs. tisk vs. internet

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Motyková
Šetření:10. 04. 2016 - 24. 04. 2016
Počet respondentů:327
Počet otázek (max/průměr):10 / 7.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Vážený respondente,

 

cílem tohoto dotazníku je získání informací o efektivnosti reklam zveřejněných na internetu, v televizi a v tisku.

Dotazník je určen všem spotřebitelům starším 15let.

Veškeré otázky v dotazníku jsou povinné. Dotazník neobsahuje správné ani špatné odpovědi, proto prosím, odpovídejte upřímně a podle Vašeho nejlepšího uvážení.

Dotazník je anonymní, výsledky budou veřejné a budou sloužit především ke zpracování projektu v rámci předmětu Statistické metody v marketingu vyučovaného na ekonomické fakultě VŠB – TUO.

Vážím si Vaší ochoty.


Barbora Motyková

Odpovědi respondentů

1. Zaujala Vás někdy reklama natolik, abyste podle ní koupili výrobek či službu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20663 %63 %  
ne12137 %37 %  

Graf

2. Kolikrát jste se v posledním měsíci nechali při nákupu ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec10346,61 %31,5 %  
1-2krát10246,15 %31,19 %  
3-6krát114,98 %3,36 %  
7-10krát31,36 %0,92 %  
11 a více krát20,9 %0,61 %  

Graf

3. Ve kterém médiu Vás reklama ovlivňuje nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama na internetu10045,66 %30,58 %  
televizní spot6228,31 %18,96 %  
tištěná reklama5726,03 %17,43 %  

Graf

4. Kde Vás reklama nejvíce obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televizi14365,3 %43,73 %  
na internetu6931,51 %21,1 %  
v tisku73,2 %2,14 %  

Graf

5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny10246,79 %31,19 %  
drogerie, kosmetika9744,5 %29,66 %  
oblečení5826,61 %17,74 %  
elektronika5726,15 %17,43 %  
sportovní vybavení3214,68 %9,79 %  
doplňky (bytové, módní, …)3214,68 %9,79 %  
služby2511,47 %7,65 %  
jiné135,96 %3,98 %  
hračky115,05 %3,36 %  

Graf

6. Jaký typ reklamy Vás nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama upozorňující na slevy10045,87 %30,58 %  
reklama s vtipným obsahem7534,4 %22,94 %  
reklama upozorňující na nové zboží4319,72 %13,15 %  

Graf

7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Rád/a si projdu letáky s nabídkou obchodních řetězců2.6281.867
Po shlédnutí reklamy jsem změnil/a své nákupní preference3.7290.849
Reklama v TV mě již vícekrát ovlivnila při nákupu3.4951.424
Reklama v tisku mě již vícekrát ovlivnila při nákupu3.4451.504
Reklama na internetu mě již vícekrát ovlivnila při nákupu3.0411.462
Internetové reklamy ignoruji a neklikám na bannery2.2021.877
Některé typy reklam v TV mi přijdou zbytečně zdlouhavé1.4590.964
Reklamní spoty některých firem mi přijdou chytlavé, dobře vymyšlené2.0781.173
Znám alespoň 1 reklamní spot, který dokážu zopakovat zpaměti2.5462.037
Existuje alespoň 1 reklama, kterou když slyším/vidím, okamžitě přepnu na jiný program2.0832.002

Graf

8. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15571,1 %47,4 %  
muž6328,9 %19,27 %  

Graf

9. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let8940,83 %27,22 %  
15-20 let6429,36 %19,57 %  
26-35 let2913,3 %8,87 %  
36-45 let177,8 %5,2 %  
46-55 let146,42 %4,28 %  
56 let a více52,29 %1,53 %  

Graf

10. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou15269,72 %46,48 %  
vysokoškolské4721,56 %14,37 %  
základní125,5 %3,67 %  
střední bez maturity (vyučen/a)73,21 %2,14 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Zaujala Vás někdy reklama natolik, abyste podle ní koupili výrobek či službu?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-6krát na otázku 2. Kolikrát jste se v posledním měsíci nechali při nákupu ovlivnit reklamou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hračky na otázku 5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení na otázku 5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Existuje alespoň 1 reklama, kterou když slyším/vidím, okamžitě přepnu na jiný program=2 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Existuje alespoň 1 reklama, kterou když slyším/vidím, okamžitě přepnu na jiný program=4 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Existuje alespoň 1 reklama, kterou když slyším/vidím, okamžitě přepnu na jiný program=5 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové reklamy ignoruji a neklikám na bannery=5 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Po shlédnutí reklamy jsem změnil/a své nákupní preference=2 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu mě již vícekrát ovlivnila při nákupu=1 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu mě již vícekrát ovlivnila při nákupu=2 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV mě již vícekrát ovlivnila při nákupu=1 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV mě již vícekrát ovlivnila při nákupu=2 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní spoty některých firem mi přijdou chytlavé, dobře vymyšlené=1 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 10. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2krát na otázku 2. Kolikrát jste se v posledním měsíci nechali při nákupu ovlivnit reklamou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 let na otázku 9. Jaký je Váš věk?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rád/a si projdu letáky s nabídkou obchodních řetězců=1 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku mě již vícekrát ovlivnila při nákupu=2 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové reklamy ignoruji a neklikám na bannery=2 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doplňky (bytové, módní, …) na otázku 5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení na otázku 5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám alespoň 1 reklamní spot, který dokážu zopakovat zpaměti=4 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rád/a si projdu letáky s nabídkou obchodních řetězců=3 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové reklamy ignoruji a neklikám na bannery=3 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny na otázku 5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi služby na otázku 5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama upozorňující na slevy na otázku 6. Jaký typ reklamy Vás nejvíce zaujme?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie, kosmetika na otázku 5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některé typy reklam v TV mi přijdou zbytečně zdlouhavé=2 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám alespoň 1 reklamní spot, který dokážu zopakovat zpaměti=1 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 4. Kde Vás reklama nejvíce obtěžuje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV mě již vícekrát ovlivnila při nákupu=3 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Po shlédnutí reklamy jsem změnil/a své nákupní preference=4 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21-25 let na otázku 9. Jaký je Váš věk?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama upozorňující na nové zboží na otázku 6. Jaký typ reklamy Vás nejvíce zaujme?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku mě již vícekrát ovlivnila při nákupu=3 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některé typy reklam v TV mi přijdou zbytečně zdlouhavé=1 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Po shlédnutí reklamy jsem změnil/a své nákupní preference=3 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 8. Jaké je Vaše pohlaví?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi tištěná reklama na otázku 3. Ve kterém médiu Vás reklama ovlivňuje nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi elektronika na otázku 5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední s maturitou na otázku 10. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rád/a si projdu letáky s nabídkou obchodních řetězců=4 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku mě již vícekrát ovlivnila při nákupu=5 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)

6. Jaký typ reklamy Vás nejvíce zaujme?

  • odpověď reklama upozorňující na slevy:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3-6krát na otázku 2. Kolikrát jste se v posledním měsíci nechali při nákupu ovlivnit reklamou?

7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)

  • odpověď Některé typy reklam v TV mi přijdou zbytečně zdlouhavé=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Po shlédnutí reklamy jsem změnil/a své nákupní preference=5 na otázku 7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zaujala Vás někdy reklama natolik, abyste podle ní koupili výrobek či službu?

2. Kolikrát jste se v posledním měsíci nechali při nákupu ovlivnit reklamou?

3. Ve kterém médiu Vás reklama ovlivňuje nejvíce?

4. Kde Vás reklama nejvíce obtěžuje?

5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?

6. Jaký typ reklamy Vás nejvíce zaujme?

7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)

8. Jaké je Vaše pohlaví?

9. Jaký je Váš věk?

10. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zaujala Vás někdy reklama natolik, abyste podle ní koupili výrobek či službu?

2. Kolikrát jste se v posledním měsíci nechali při nákupu ovlivnit reklamou?

3. Ve kterém médiu Vás reklama ovlivňuje nejvíce?

4. Kde Vás reklama nejvíce obtěžuje?

5. Při nákupu jakého druhu zboží Vás reklama nejvíce ovlivňuje?

6. Jaký typ reklamy Vás nejvíce zaujme?

7. Jak moc souhlasíte s danými tvrzeními? (1=naprosto souhlasím, 2=spíše souhlasím, 3=nevím, 4=spíše nesouhlasím, 5=naprosto nesouhlasím)

8. Jaké je Vaše pohlaví?

9. Jaký je Váš věk?

10. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Motyková, B.TV vs. tisk vs. internet (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://tv-vs-tisk-vs-internet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.