Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nová internetová služba na tvorbu obrazů na míru

Nová internetová služba na tvorbu obrazů na míru

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Brieslingerová
Šetření:05. 03. 2014 - 09. 03. 2014
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dovoluji si Vás tímto požádat o vyplnění krátkého dotazníku, jehož prostřednictvím bych rád zjistil Vaše postoje a názory k problematice nákupu dekorativních obrazů. Dotazník je anonymní a nezabere vám víc než 5 minut času.

Jsem studentem třetího ročníku Ekonomické fakulty VŠB - TU Ostrava a data získaná tímto výzkumem budou použita pro zpracování mé bakalářské práce na téma návrh zavedení nové internetové služby TVUJOBRAZ.CZ

Děkuji za Váš čas a ochotu.

David Holenka

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pokud není uvedeno jinak, vyberte vždy jen jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Zdobí Váš byt, dům popř. kancelář nějaké dekorativní obrazy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1.1 Anootázka č. 2, 1.2 Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1.1 Ano4873,85 %73,85 %  
1.2 Ne1726,15 %26,15 %  

Graf

2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2.1 Obchodní domy IKEA, KIKA, SCONTO, MÖBELIX aj.3062,5 %46,15 %  
2.3 Nechávám si obrazy na míru vytvořit510,42 %7,69 %  
2.4 Nevím, nerozhoduji o tom510,42 %7,69 %  
2.2 Specializované prodejny s uměním36,25 %4,62 %  
zahranici12,08 %1,54 %  
Vlastní tvorba12,08 %1,54 %  
nechám se inspirovat a pak si je namaluji sám12,08 %1,54 %  
po znamosti12,08 %1,54 %  
jako dar12,08 %1,54 %  

Graf

3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?

(hodnoťte jako ve škole 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
3.1 Cena2.3131.257
3.2 Kvalita1.8961.218
3.3 Originalita motivu1.751.563
3.4 Výběr motivů1.6880.757
3.5 Výběr rozměrů2.1461.041

Graf

4. Nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [4.1 Anootázka č. 5, 4.2 Ne, ale uvažuji o tomotázka č. 5, 4.3 Ne, na internetu nenakupuji a ani to neplánujiotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4.1 Ano3470,83 %52,31 %  
4.3 Ne, na internetu nenakupuji a ani to neplánuji714,58 %10,77 %  
4.2 Ne, ale uvažuji o tom714,58 %10,77 %  

Graf

5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5.3 Ne2356,1 %35,38 %  
5.1 Ano, slyšel jsem o ní, ale dosud jsem tuto službu nevyužil1639,02 %24,62 %  
5.2 Ano, využil jsem jí24,88 %3,08 %  

Graf

6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6.1 Ano3278,05 %49,23 %  
6.3 Nevím512,2 %7,69 %  
6.2 Ne49,76 %6,15 %  

Graf

7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7.2 1001 - 2000 Kč1639,02 %24,62 %  
7.3 2001 - 3000 Kč1639,02 %24,62 %  
7.5 4000 Kč a více49,76 %6,15 %  
7.1 0 - 1000 Kč49,76 %6,15 %  
7.4 3001 - 4000 Kč12,44 %1,54 %  

Graf

8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

(hodnoťte jako ve škole 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
8.1 Cena1.8250.894
8.2 Komunikace s prodejcem1.7320.83
8.3 Rychlost dodání2.4150.974
8.4 Možnosti dodání (Dobírka, Balík na poštu, Kurýrní služba, Osobní odběr apod.)2.3661.11
8.5 Možnosti platby (Kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)2.4391.319
8.6 Recenze obchodu1.8291.215

Graf

9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

(Ohodnoťte na škále 0-5, přičemž 0 znamená NEUMÍM POSOUDIT, 1 ZCELA SOUHLASÍM A 5 ZCELA NESOUHLASÍM)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
9.1 Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout2.611.214
9.2 Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná2.7073.085
9.3 S nabízenými rozměry obrazů jsem spokojen2.6592.859
9.4 Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně1.7070.792

Graf

10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?

Vyberte prosím maximálně 3 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10.1 Světové metropole3073,17 %46,15 %  
10.2 Krajiny, příroda2663,41 %40 %  
10.6 Abstraktní umění1536,59 %23,08 %  
10.5 Zvířata512,2 %7,69 %  
10.4 Známé osobnosti (Celebrity, sportovci apod.)49,76 %6,15 %  
10.3 Lidé, rodina49,76 %6,15 %  

Graf

11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?

Vyberte prosím maximálně 2 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11.1 Dekorace interiéru domácnosti/kanceláře4097,56 %61,54 %  
11.2 Dárek2970,73 %44,62 %  
11.3 Jiný účel12,44 %1,54 %  

Graf

12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12.1 Ano3073,17 %46,15 %  
12.3 Nevím921,95 %13,85 %  
12.2 Ne24,88 %3,08 %  

Graf

13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


13.1 Čtvercový

13.2 Širokoúhlý (16:9)


13.3 3:2

13.4 4:3

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13.3 3:21331,71 %20 %  
13.4 4:31331,71 %20 %  
13.2 Širokoúhlý (16:9)1331,71 %20 %  
13.1 Čtvercový24,88 %3,08 %  

Graf

14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14.1 Ano, tuto možnost bych uvítal/a2970,73 %44,62 %  
14.3 Nevím, nemohu posoudit819,51 %12,31 %  
14.2 Ne, není to potřeba49,76 %6,15 %  

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15.1 Muž3756,92 %56,92 %  
15.2 Žena2843,08 %43,08 %  

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16.2 19-26 let3147,69 %47,69 %  
16.3 27-35 let1624,62 %24,62 %  
16.4 36-45 let1320 %20 %  
16.1 15-18 let34,62 %4,62 %  
16.5 46- 55 let23,08 %3,08 %  

Graf

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17.4 Více než 40 tisíc Kč2538,46 %38,46 %  
17.2 11 - 25 tisíc Kč1827,69 %27,69 %  
17.3 26 - 40 tisíc Kč1624,62 %24,62 %  
17.1 Méně než 10 tisíc Kč69,23 %9,23 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18.3 Středoškolské s maturitou4163,08 %63,08 %  
18.4 Vysokoškolské1929,23 %29,23 %  
18.1 Základní34,62 %4,62 %  
18.2 Středoškolské bez maturity (výuční list)23,08 %3,08 %  

Graf

19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19.1 Student2741,54 %41,54 %  
19.2 Zaměstnanec2538,46 %38,46 %  
19.6 OSVČ/ Podnikatel812,31 %12,31 %  
19.7 Jiné46,15 %6,15 %  
19.4 Nezaměstnaný11,54 %1,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?

  • odpověď 2.1 Obchodní domy IKEA, KIKA, SCONTO, MÖBELIX aj.:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.2 1001 - 2000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.2 Komunikace s prodejcem=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?

  • odpověď 3.2 Kvalita=1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
  • odpověď 3.3 Originalita motivu=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.6 Recenze obchodu=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3.2 Kvalita=1 na otázku 3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.4 Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
  • odpověď 3.4 Výběr motivů=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.1 Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=3 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

4. Nakupujete na internetu?

  • odpověď 4.1 Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=2 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13.4 4:3 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5.1 Ano, slyšel jsem o ní, ale dosud jsem tuto službu nevyužil na otázku 5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.4 Možnosti dodání (Dobírka, Balík na poštu, Kurýrní služba, Osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.3 Rychlost dodání=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.1 Cena=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.4 Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.2 Komunikace s prodejcem=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12.1 Ano na otázku 12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?

6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?

  • odpověď 6.1 Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.6 Recenze obchodu=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.1 Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=3 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.2 1001 - 2000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.3 Rychlost dodání=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13.4 4:3 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.1 Cena=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.4 Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.2 Komunikace s prodejcem=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

  • odpověď 8.5 Možnosti platby (Kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)=3:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?

  • odpověď 10.1 Světové metropole:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.5 Možnosti platby (Kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13.3 3:2 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.1 Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=3 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.2 Komunikace s prodejcem=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12.1 Ano na otázku 12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
  • odpověď 10.2 Krajiny, příroda:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.1 Cena=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?

  • odpověď 11.1 Dekorace interiéru domácnosti/kanceláře:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3.1 Cena=2 na otázku 3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5.1 Ano, slyšel jsem o ní, ale dosud jsem tuto službu nevyužil na otázku 5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6.1 Ano na otázku 6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.2 1001 - 2000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.3 2001 - 3000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.1 Cena=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.1 Cena=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.2 Komunikace s prodejcem=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.3 Rychlost dodání=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.4 Možnosti dodání (Dobírka, Balík na poštu, Kurýrní služba, Osobní odběr apod.)=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.4 Možnosti dodání (Dobírka, Balík na poštu, Kurýrní služba, Osobní odběr apod.)=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.5 Možnosti platby (Kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.5 Možnosti platby (Kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.6 Recenze obchodu=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.6 Recenze obchodu=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.1 Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=2 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.1 Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=3 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=2 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.2 Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.4 Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10.2 Krajiny, příroda na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10.6 Abstraktní umění na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13.3 3:2 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13.4 4:3 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4.1 Ano na otázku 4. Nakupujete na internetu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10.1 Světové metropole na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12.1 Ano na otázku 12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11.2 Dárek na otázku 11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 14.1 Ano, tuto možnost bych uvítal/a na otázku 14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5.3 Ne na otázku 5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.2 Komunikace s prodejcem=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3.5 Výběr rozměrů=2 na otázku 3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.4 Možnosti dodání (Dobírka, Balík na poštu, Kurýrní služba, Osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.3 Rychlost dodání=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13.2 Širokoúhlý (16:9) na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
  • odpověď 11.2 Dárek:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.4 Možnosti dodání (Dobírka, Balík na poštu, Kurýrní služba, Osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?

  • odpověď 12.1 Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7.2 1001 - 2000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.4 Možnosti dodání (Dobírka, Balík na poštu, Kurýrní služba, Osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 13.3 3:2 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10.1 Světové metropole na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?

14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?

  • odpověď 14.1 Ano, tuto možnost bych uvítal/a:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.4 Možnosti dodání (Dobírka, Balík na poštu, Kurýrní služba, Osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.4 Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

15. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď 15.1 Muž:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8.4 Možnosti dodání (Dobírka, Balík na poštu, Kurýrní služba, Osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3.5 Výběr rozměrů=1 na otázku 3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 9.1 Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=3 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zdobí Váš byt, dům popř. kancelář nějaké dekorativní obrazy?

2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?

3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?

4. Nakupujete na internetu?

5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?

6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?

7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?

8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?

11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?

12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?

13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?

14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zdobí Váš byt, dům popř. kancelář nějaké dekorativní obrazy?

2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?

3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?

4. Nakupujete na internetu?

5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?

6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?

7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?

8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?

11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?

12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?

13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?

14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brieslingerová, K.Nová internetová služba na tvorbu obrazů na míru (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://tvorba-obrazu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.