Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Tvůj názor na zumbu nás zajímá

Tvůj názor na zumbu nás zajímá

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Stibůrek
Šetření:11. 11. 2011 - 20. 11. 2011
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

rádi bychom vás požádali o vyplnění krátkého dotazníku, díky kterému lépe poznáme lidi chodící na Zumbu. Získaná data budou podkladem pro naši semestrální práci.

Dotazník je určen pro nadšence navštěvující hodiny Zumby ve Středočeském kraji či Praze.

Vyplnění netrvá déle jak 2 minuty.

Předem děkujeme za Vaši ochotu a pravdivé odpovědi.

studenti ČZU

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvuješ hodiny Zumby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně4139,05 %39,05 %  
2x týdně4038,1 %38,1 %  
3x týdně1817,14 %17,14 %  
častěji než 3x týdně65,71 %5,71 %  

Graf

2. Jak si se o Zumbě dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od kamarádky či známé6158,1 %58,1 %  
na internetu1514,29 %14,29 %  
z plakátu (letáku)1312,38 %12,38 %  
z reklamy v novinách87,62 %7,62 %  
na Facebooku87,62 %7,62 %  

Graf

3. Co ti Zumba dává? (možnosti seřaď od nejdůležitější k nejméně důležité; nejdůležitější = 1)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
lepší postavu2.5331.182
nové přátele3.2380.886
kondici2.5240.668
radost, zábavu a odreagování1.7051.084

Graf

4. Jaký pocit tě nejvíce vystihuje po absolvování hodiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá nálada4240 %40 %  
příjemná únava2826,67 %26,67 %  
spokojenost s dobře odvednou prací2220,95 %20,95 %  
chuť do dalšího žití1312,38 %12,38 %  

Graf

5. Zúčastnil/a si se někdy nějaké tematické Zumba párty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano několikrát5451,43 %51,43 %  
ne3230,48 %30,48 %  
ano jednou1918,1 %18,1 %  

Graf

6. Láká tě možnost jet na víkendový pobyt se Zumbou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano6360 %60 %  
spíše ano2220,95 %20,95 %  
spíše ne1514,29 %14,29 %  
určitě ne54,76 %4,76 %  

Graf

7. Jsi spokojen/a s hudbou na hodinách Zumby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano7268,57 %68,57 %  
spíše ano2927,62 %27,62 %  
spíše ne32,86 %2,86 %  
určitě ne10,95 %0,95 %  

Graf

8. Znáš společnost Zumba fitness?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8782,86 %82,86 %  
ne1817,14 %17,14 %  

Graf

9. Která z produktových skupin společnosti je ti nejznámější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení7773,33 %73,33 %  
DVD1110,48 %10,48 %  
doplňky1110,48 %10,48 %  
neznám společnost21,9 %1,9 %  
---10,95 %0,95 %  
vše uvedené znám10,95 %0,95 %  
instruktoři10,95 %0,95 %  
žádná10,95 %0,95 %  

Graf

10. Navštívil si již někdy webové stránky www.zumbashop.cz (www.zumbashop.com)??

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7571,43 %71,43 %  
ne3028,57 %28,57 %  

Graf

11. Ocenil/a bys jako dárek nějaký z produktů společnosti Zumba fitness?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13, nevímotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6763,81 %63,81 %  
nevím2624,76 %24,76 %  
ne1211,43 %11,43 %  

Graf

12. O jaký dárek by si měl/a zájem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

boty

cokoli

cokoliv

cokoliv, hlavně asi oblečení

činky

činky

činky

činky

DVD

dvd

dvd

dvd

DVD

dvd

hodinky na klíče

hudba

jakýkoliv

jakýkoliv

Jakýkoliv

kalhoty

kalhoty

Kalhoty

klíčenka

libovolný :-)

muzika

náramek

náramky

nějaké pěkné kalhoty či tričko

Nové zumba boty

o cokoliv:0)

O jakýkoli :-)

oblečení

oblečení

Oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení

oblečení na zumbu (kalhoty a tričko)

oblečení, doplňky

Oblečky

obuv

obuv

obuv

obuv

poukaz na nákup

ručník

ručník, potítko, tašku na zumbu

spodní prádlo

šátek

tílko

tílko Zumba

tílko..

To je vcelku jedno :-) Mě potěší cokoliv...

top

top na cvičení

Tričko

Tričko s logem zumby, placka, potítko, lahev na pití, ručník

tričko zumba

triko

Zumba náramek

zumba pobyt

zumba tepláky

zumba tričko

13. Vlastníš již nějaký produkt od společnosti Zumba Fitness?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6259,05 %59,05 %  
ne4340,95 %40,95 %  

Graf

14. Je pro vás důležité stylové oblečení na hodině Zumby? (Nejdůležitější = 1)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12422,86 %22,86 %  
22220,95 %20,95 %  
52220,95 %20,95 %  
32019,05 %19,05 %  
41716,19 %16,19 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.91
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.94
Směrodatná odchylka:1.39
Medián:3
Modus:1

Graf

15. Používáš nějaké výživové doplňky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5754,29 %54,29 %  
ano4845,71 %45,71 %  

Graf

16. Uvítal/a by si doplňky stravy od společnosti Zumba fitness?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano3937,14 %37,14 %  
spíše ne3230,48 %30,48 %  
spíše ano2220,95 %20,95 %  
určitě ne1211,43 %11,43 %  

Graf

17. Oslovila by tě možnost nakupovat oblečení přímo na hodině Zumby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano4946,67 %46,67 %  
spíše ano2826,67 %26,67 %  
spíše ne2120 %20 %  
určitě ne76,67 %6,67 %  

Graf

18. Bydliště.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský kraj6965,71 %65,71 %  
Praha3634,29 %34,29 %  

Graf

19. Pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10499,05 %99,05 %  
muž10,95 %0,95 %  

Graf

20. Kolik ti je let?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231817,14 %17,14 %  
241615,24 %15,24 %  
201312,38 %12,38 %  
251110,48 %10,48 %  
2298,57 %8,57 %  
1998,57 %8,57 %  
2154,76 %4,76 %  
1843,81 %3,81 %  
2632,86 %2,86 %  
2821,9 %1,9 %  
ostatní odpovědi 17
dvacetri
13
dvacetdevět
dvacetčtyři
osmnáct
dvacet jedna
36
32
dvacet pět
30
29
27
45
1514,29 %14,29 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak často navštěvuješ hodiny Zumby?

  • odpověď 1x týdně:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 6. Láká tě možnost jet na víkendový pobyt se Zumbou?

2. Jak si se o Zumbě dozvěděl/a?

  • odpověď od kamarádky či známé:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 na otázku 20. Kolik ti je let?

6. Láká tě možnost jet na víkendový pobyt se Zumbou?

  • odpověď určitě ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Je pro vás důležité stylové oblečení na hodině Zumby? (Nejdůležitější = 1)

11. Ocenil/a bys jako dárek nějaký z produktů společnosti Zumba fitness?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení na otázku 12. O jaký dárek by si měl/a zájem?

13. Vlastníš již nějaký produkt od společnosti Zumba Fitness?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Je pro vás důležité stylové oblečení na hodině Zumby? (Nejdůležitější = 1)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kondici=4 na otázku 3. Co ti Zumba dává? (možnosti seřaď od nejdůležitější k nejméně důležité; nejdůležitější = 1)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 17. Oslovila by tě možnost nakupovat oblečení přímo na hodině Zumby?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 16. Uvítal/a by si doplňky stravy od společnosti Zumba fitness?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Znáš společnost Zumba fitness?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 6. Láká tě možnost jet na víkendový pobyt se Zumbou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Zúčastnil/a si se někdy nějaké tematické Zumba párty?

15. Používáš nějaké výživové doplňky?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 16. Uvítal/a by si doplňky stravy od společnosti Zumba fitness?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 14. Je pro vás důležité stylové oblečení na hodině Zumby? (Nejdůležitější = 1)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvuješ hodiny Zumby?

2. Jak si se o Zumbě dozvěděl/a?

3. Co ti Zumba dává? (možnosti seřaď od nejdůležitější k nejméně důležité; nejdůležitější = 1)

4. Jaký pocit tě nejvíce vystihuje po absolvování hodiny?

5. Zúčastnil/a si se někdy nějaké tematické Zumba párty?

6. Láká tě možnost jet na víkendový pobyt se Zumbou?

7. Jsi spokojen/a s hudbou na hodinách Zumby?

8. Znáš společnost Zumba fitness?

9. Která z produktových skupin společnosti je ti nejznámější?

10. Navštívil si již někdy webové stránky www.zumbashop.cz (www.zumbashop.com)??

11. Ocenil/a bys jako dárek nějaký z produktů společnosti Zumba fitness?

12. O jaký dárek by si měl/a zájem?

13. Vlastníš již nějaký produkt od společnosti Zumba Fitness?

14. Je pro vás důležité stylové oblečení na hodině Zumby? (Nejdůležitější = 1)

15. Používáš nějaké výživové doplňky?

16. Uvítal/a by si doplňky stravy od společnosti Zumba fitness?

17. Oslovila by tě možnost nakupovat oblečení přímo na hodině Zumby?

18. Bydliště.

19. Pohlaví.

20. Kolik ti je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvuješ hodiny Zumby?

2. Jak si se o Zumbě dozvěděl/a?

3. Co ti Zumba dává? (možnosti seřaď od nejdůležitější k nejméně důležité; nejdůležitější = 1)

4. Jaký pocit tě nejvíce vystihuje po absolvování hodiny?

5. Zúčastnil/a si se někdy nějaké tematické Zumba párty?

6. Láká tě možnost jet na víkendový pobyt se Zumbou?

7. Jsi spokojen/a s hudbou na hodinách Zumby?

8. Znáš společnost Zumba fitness?

9. Která z produktových skupin společnosti je ti nejznámější?

10. Navštívil si již někdy webové stránky www.zumbashop.cz (www.zumbashop.com)??

11. Ocenil/a bys jako dárek nějaký z produktů společnosti Zumba fitness?

12. O jaký dárek by si měl/a zájem?

13. Vlastníš již nějaký produkt od společnosti Zumba Fitness?

14. Je pro vás důležité stylové oblečení na hodině Zumby? (Nejdůležitější = 1)

15. Používáš nějaké výživové doplňky?

16. Uvítal/a by si doplňky stravy od společnosti Zumba fitness?

17. Oslovila by tě možnost nakupovat oblečení přímo na hodině Zumby?

18. Bydliště.

19. Pohlaví.

20. Kolik ti je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stibůrek, J.Tvůj názor na zumbu nás zajímá (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://tvuj-nazor-na-zumbu-nas-zaji.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.