Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nová internetová služba tvujobraz.cz

Nová internetová služba tvujobraz.cz

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Brieslingerová
Šetření:11. 02. 2014 - 28. 02. 2014
Počet respondentů:144
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dovoluji si Vás tímto požádat o vyplnění krátkého dotazníku, jehož prostřednictvím bych rád zjistil Vaše postoje a názory k problematice nákupu dekorativních obrazů. Dotazník je anonymní a nezabere vám víc než 5 minut času.

Jsem studentem třetího ročníku Ekonomické fakulty VŠB - TU Ostrava a data získaná tímto výzkumem budou použita pro zpracování mé bakalářské práce na téma návrh zavedení nové internetové služby TVUJOBRAZ.CZ

Děkuji za Váš čas a ochotu.

David Holenka

 

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pokud není uvedeno jinak, vyberte vždy pouze 1 odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Zdobí Váš byt,dům popř. kancelář nějaké dekorativní obrazy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11881,94 %81,94 %  
Ne2618,06 %18,06 %  

Graf

2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?

Pokud Vám nevyhovuje žádná z nabízených možností, uveďte prosím kde dekorativní obrazy pořizujete.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní domy IKEA, KIKA, SCONTO, MÖBELIX aj.4437,29 %30,56 %  
Nevím, nerozhoduji o tom2319,49 %15,97 %  
Nechávám si obrazy na míru vytvořit1815,25 %12,5 %  
Specializované prodejny s uměním1411,86 %9,72 %  
vlastni tvorba32,54 %2,08 %  
přímo od umělců10,85 %0,69 %  
černý trh10,85 %0,69 %  
zahranici10,85 %0,69 %  
galerie10,85 %0,69 %  
ve foto shopech z vlastních fotografií10,85 %0,69 %  
suvenýr10,85 %0,69 %  
darem nebo památka v rodině10,85 %0,69 %  
své fotky si dám do rámu10,85 %0,69 %  
internet10,85 %0,69 %  
dostávám10,85 %0,69 %  
mix vyse uvedenych10,85 %0,69 %  
na dovolených jako suvenýry10,85 %0,69 %  
Nemám vyhraněné místo kde nakupovat. Spíše než kde mě zajímá co. Někdy i v obchodních domech, jindy třeba na zakázku nebo na internetu.10,85 %0,69 %  
maluju, či je dostanu10,85 %0,69 %  
Dědictví10,85 %0,69 %  
V suvenýr ech v galerii. 10,85 %0,69 %  

Graf

3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?

(hodnoťte jako ve škole 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.3141.029
Kvalita2.1271.145
Originalita motivu2.0931.746
Výběr motivů2.0681.572
Výběr rozměrů2.5931.309

Graf

4. Nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne, ale uvažuji o tomotázka č. 5, Ne, na internetu nenakupuji a ani to neplánujiotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8471,19 %58,33 %  
Ne, na internetu nenakupuji a ani to neplánuji1815,25 %12,5 %  
Ne, ale uvažuji o tom1613,56 %11,11 %  

Graf

5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, slyšel jsem o ní, ale dosud jsem tuto službu nevyužil5049,5 %34,72 %  
Ne3938,61 %27,08 %  
Ano, využil jsem jí1211,88 %8,33 %  

Graf

6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 15, Nevímotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6968,32 %47,92 %  
Ne1716,83 %11,81 %  
Nevím1514,85 %10,42 %  

Graf

7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001 - 2000 Kč2732,14 %18,75 %  
2001 - 3000 Kč2630,95 %18,06 %  
0 - 1000 Kč2023,81 %13,89 %  
4000 Kč a více78,33 %4,86 %  
3001 - 4000 Kč44,76 %2,78 %  

Graf

8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

(hodnoťte jako ve škole 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.9761.166
Komunikace s prodejcem2.1191.414
Rychlost dodání2.191.107
Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)2.1551.393
Možnosti platby (kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)2.1551.297
Recenze obchodu1.8931.31

Graf

9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

(Ohodnoťte na škále 0-5, přičemž 0 znamená NEUMÍM POSOUDIT, 1 ZCELA SOUHLASÍM A 5 ZCELA NESOUHLASÍM)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout2.2381.562
Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná2.2022.304
S nabízenými rozměry obrazů jsem spokojen22.048
Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně1.811.13

Graf

10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?

Zvolte maximálně 3 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Krajiny, příroda6375 %43,75 %  
Světové metropole4654,76 %31,94 %  
Abstraktní umění3541,67 %24,31 %  
Lidé, rodina2327,38 %15,97 %  
Zvířata1619,05 %11,11 %  
Známé osobnosti (Celebrity, sportovci apod.)44,76 %2,78 %  
Erotika11,19 %0,69 %  
Geekovske obrazy - Doctor who, Supernatural, Harry Potter, etc.11,19 %0,69 %  
makro, detaily, originalni ztvarneni11,19 %0,69 %  
Konkrétní motiv - třeba z vlastní fotografie11,19 %0,69 %  
vesmír11,19 %0,69 %  

Graf

11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?

Zvolte maximálně 2 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dekorace interiéru domácnosti/kanceláře7994,05 %54,86 %  
Dárek5565,48 %38,19 %  

Graf

12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5666,67 %38,89 %  
Nevím1619,05 %11,11 %  
Ne1214,29 %8,33 %  

Graf

13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Čtvercový

Širokoúhlý (16:9


3:2

4:3

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Širokoúhlý (16:93744,05 %25,69 %  
3:22327,38 %15,97 %  
4:31821,43 %12,5 %  
Čtvercový67,14 %4,17 %  

Graf

14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, tuto možnost bych uvítal/a5261,9 %36,11 %  
Ne, není to potřeba1720,24 %11,81 %  
Nevím, nemohu posoudit1517,86 %10,42 %  

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7954,86 %54,86 %  
Muž6545,14 %45,14 %  

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-26 let6444,44 %44,44 %  
27-35 let4329,86 %29,86 %  
36-45 let2920,14 %20,14 %  
46- 55 let53,47 %3,47 %  
56 let a více21,39 %1,39 %  
15-18 let10,69 %0,69 %  

Graf

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 40 tisíc Kč4732,64 %32,64 %  
11 - 25 tisíc Kč4027,78 %27,78 %  
Více než 40 tisíc Kč3927,08 %27,08 %  
Méně než 10 tisíc Kč1812,5 %12,5 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou9163,19 %63,19 %  
Vysokoškolské4833,33 %33,33 %  
Středoškolské bez maturity (výuční list)53,47 %3,47 %  

Graf

19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec5739,58 %39,58 %  
Student4833,33 %33,33 %  
OSVČ/ Podnikatel2920,14 %20,14 %  
Nezaměstnaný53,47 %3,47 %  
Jiné42,78 %2,78 %  
V domácnosti10,69 %0,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Nakupujete na internetu?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dodání=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, není to potřeba na otázku 14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nabízenými rozměry obrazů jsem spokojen=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvířata na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, využil jsem jí na otázku 5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze obchodu=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace s prodejcem=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 1000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?

6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 1000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?

10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?

  • odpověď Krajiny, příroda:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 1000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?

  • odpověď Dekorace interiéru domácnosti/kanceláře:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=0 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=2 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nabízenými rozměry obrazů jsem spokojen=0 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nabízenými rozměry obrazů jsem spokojen=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidé, rodina na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3:2 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, není to potřeba na otázku 14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace s prodejcem=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti platby (kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2001 - 3000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dodání=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, tuto možnost bych uvítal/a na otázku 14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=2 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace s prodejcem=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze obchodu=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=2 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 1000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti platby (kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dodání=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4:3 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Abstraktní umění na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, ale uvažuji o tom na otázku 4. Nakupujete na internetu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=3 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvířata na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krajiny, příroda na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Světové metropole na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dodání=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze obchodu=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze obchodu=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárek na otázku 11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?

12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

16. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 19-26 let:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zdobí Váš byt,dům popř. kancelář nějaké dekorativní obrazy?

2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?

3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?

4. Nakupujete na internetu?

5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?

6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?

7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?

8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?

11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?

12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?

13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?

14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zdobí Váš byt,dům popř. kancelář nějaké dekorativní obrazy?

2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?

3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?

4. Nakupujete na internetu?

5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?

6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?

7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?

8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?

9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními

10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?

11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?

12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?

13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?

14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Brieslingerová, K.Nová internetová služba tvujobraz.cz (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://tvujobraz-vyplnto-cz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.