Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dovoluji si Vás tímto požádat o vyplnění krátkého dotazníku, jehož prostřednictvím bych rád zjistil Vaše postoje a názory k problematice nákupu dekorativních obrazů. Dotazník je anonymní a nezabere vám víc než 5 minut času.
Jsem studentem třetího ročníku Ekonomické fakulty VŠB - TU Ostrava a data získaná tímto výzkumem budou použita pro zpracování mé bakalářské práce na téma návrh zavedení nové internetové služby TVUJOBRAZ.CZ
Děkuji za Váš čas a ochotu.
David Holenka
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Pokud není uvedeno jinak, vyberte vždy pouze 1 odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Zdobí Váš byt,dům popř. kancelář nějaké dekorativní obrazy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
118
81,94 %
81,94 %
Ne
26
18,06 %
18,06 %
2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?
Pokud Vám nevyhovuje žádná z nabízených možností, uveďte prosím kde dekorativní obrazy pořizujete.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Obchodní domy IKEA, KIKA, SCONTO, MÖBELIX aj.
44
37,29 %
30,56 %
Nevím, nerozhoduji o tom
23
19,49 %
15,97 %
Nechávám si obrazy na míru vytvořit
18
15,25 %
12,5 %
Specializované prodejny s uměním
14
11,86 %
9,72 %
vlastni tvorba
3
2,54 %
2,08 %
přímo od umělců
1
0,85 %
0,69 %
černý trh
1
0,85 %
0,69 %
zahranici
1
0,85 %
0,69 %
galerie
1
0,85 %
0,69 %
ve foto shopech z vlastních fotografií
1
0,85 %
0,69 %
suvenýr
1
0,85 %
0,69 %
darem nebo památka v rodině
1
0,85 %
0,69 %
své fotky si dám do rámu
1
0,85 %
0,69 %
internet
1
0,85 %
0,69 %
dostávám
1
0,85 %
0,69 %
mix vyse uvedenych
1
0,85 %
0,69 %
na dovolených jako suvenýry
1
0,85 %
0,69 %
Nemám vyhraněné místo kde nakupovat. Spíše než kde mě zajímá co. Někdy i v obchodních domech, jindy třeba na zakázku nebo na internetu.
1
0,85 %
0,69 %
maluju, či je dostanu
1
0,85 %
0,69 %
Dědictví
1
0,85 %
0,69 %
V suvenýr ech v galerii.
1
0,85 %
0,69 %
3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?
(hodnoťte jako ve škole 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
2.314
1.029
Kvalita
2.127
1.145
Originalita motivu
2.093
1.746
Výběr motivů
2.068
1.572
Výběr rozměrů
2.593
1.309
4. Nakupujete na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne, ale uvažuji o tom → otázka č. 5, Ne, na internetu nenakupuji a ani to neplánuji → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
84
71,19 %
58,33 %
Ne, na internetu nenakupuji a ani to neplánuji
18
15,25 %
12,5 %
Ne, ale uvažuji o tom
16
13,56 %
11,11 %
5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, slyšel jsem o ní, ale dosud jsem tuto službu nevyužil
50
49,5 %
34,72 %
Ne
39
38,61 %
27,08 %
Ano, využil jsem jí
12
11,88 %
8,33 %
6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 15, Nevím → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
69
68,32 %
47,92 %
Ne
17
16,83 %
11,81 %
Nevím
15
14,85 %
10,42 %
7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1001 - 2000 Kč
27
32,14 %
18,75 %
2001 - 3000 Kč
26
30,95 %
18,06 %
0 - 1000 Kč
20
23,81 %
13,89 %
4000 Kč a více
7
8,33 %
4,86 %
3001 - 4000 Kč
4
4,76 %
2,78 %
8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
(hodnoťte jako ve škole 1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
1.976
1.166
Komunikace s prodejcem
2.119
1.414
Rychlost dodání
2.19
1.107
Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)
2.155
1.393
Možnosti platby (kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)
2.155
1.297
Recenze obchodu
1.893
1.31
9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
(Ohodnoťte na škále 0-5, přičemž 0 znamená NEUMÍM POSOUDIT, 1 ZCELA SOUHLASÍM A 5 ZCELA NESOUHLASÍM)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout
2.238
1.562
Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná
2.202
2.304
S nabízenými rozměry obrazů jsem spokojen
2
2.048
Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně
1.81
1.13
10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
Zvolte maximálně 3 odpovědi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Krajiny, příroda
63
75 %
43,75 %
Světové metropole
46
54,76 %
31,94 %
Abstraktní umění
35
41,67 %
24,31 %
Lidé, rodina
23
27,38 %
15,97 %
Zvířata
16
19,05 %
11,11 %
Známé osobnosti (Celebrity, sportovci apod.)
4
4,76 %
2,78 %
Erotika
1
1,19 %
0,69 %
Geekovske obrazy - Doctor who, Supernatural, Harry Potter, etc.
1
1,19 %
0,69 %
makro, detaily, originalni ztvarneni
1
1,19 %
0,69 %
Konkrétní motiv - třeba z vlastní fotografie
1
1,19 %
0,69 %
vesmír
1
1,19 %
0,69 %
11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?
Zvolte maximálně 2 odpovědi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dekorace interiéru domácnosti/kanceláře
79
94,05 %
54,86 %
Dárek
55
65,48 %
38,19 %
12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
56
66,67 %
38,89 %
Nevím
16
19,05 %
11,11 %
Ne
12
14,29 %
8,33 %
13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Čtvercový
Širokoúhlý (16:9
3:2
4:3
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Širokoúhlý (16:9
37
44,05 %
25,69 %
3:2
23
27,38 %
15,97 %
4:3
18
21,43 %
12,5 %
Čtvercový
6
7,14 %
4,17 %
14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, tuto možnost bych uvítal/a
52
61,9 %
36,11 %
Ne, není to potřeba
17
20,24 %
11,81 %
Nevím, nemohu posoudit
15
17,86 %
10,42 %
15. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
79
54,86 %
54,86 %
Muž
65
45,14 %
45,14 %
16. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-26 let
64
44,44 %
44,44 %
27-35 let
43
29,86 %
29,86 %
36-45 let
29
20,14 %
20,14 %
46- 55 let
5
3,47 %
3,47 %
56 let a více
2
1,39 %
1,39 %
15-18 let
1
0,69 %
0,69 %
17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26 - 40 tisíc Kč
47
32,64 %
32,64 %
11 - 25 tisíc Kč
40
27,78 %
27,78 %
Více než 40 tisíc Kč
39
27,08 %
27,08 %
Méně než 10 tisíc Kč
18
12,5 %
12,5 %
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
91
63,19 %
63,19 %
Vysokoškolské
48
33,33 %
33,33 %
Středoškolské bez maturity (výuční list)
5
3,47 %
3,47 %
19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
57
39,58 %
39,58 %
Student
48
33,33 %
33,33 %
OSVČ/ Podnikatel
29
20,14 %
20,14 %
Nezaměstnaný
5
3,47 %
3,47 %
Jiné
4
2,78 %
2,78 %
V domácnosti
1
0,69 %
0,69 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dodání=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, není to potřeba na otázku 14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nabízenými rozměry obrazů jsem spokojen=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvířata na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, využil jsem jí na otázku 5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze obchodu=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace s prodejcem=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 1000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?
odpověď Ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 1000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
odpověď Krajiny, příroda:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 1000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?
odpověď Dekorace interiéru domácnosti/kanceláře:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=0 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=2 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nabízenými rozměry obrazů jsem spokojen=0 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi S nabízenými rozměry obrazů jsem spokojen=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidé, rodina na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3:2 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, není to potřeba na otázku 14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace s prodejcem=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti platby (kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2001 - 3000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dodání=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, tuto možnost bych uvítal/a na otázku 14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Před nákupem obrazu si jej potřebuji osobně prohlédnout=1 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=2 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace s prodejcem=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze obchodu=1 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=2 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 1000 Kč na otázku 7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti platby (kreditní kartou, bankovní převod, platba při převzetí)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dodání=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dodání (dobírka, balík na poštu, kurýrní služba, osobní odběr apod.)=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4:3 na otázku 13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Abstraktní umění na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, ale uvažuji o tom na otázku 4. Nakupujete na internetu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji možnost zvolit si rozměr individuálně=3 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvířata na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krajiny, příroda na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Světové metropole na otázku 10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dodání=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze obchodu=3 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze obchodu=2 na otázku 8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárek na otázku 11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?
12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
odpověď Ano:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka motivů obrazů se mi zdá dostatečná=5 na otázku 9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
16. Jaký je Váš věk?
odpověď 19-26 let:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zdobí Váš byt,dům popř. kancelář nějaké dekorativní obrazy?
2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?
3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?
4. Nakupujete na internetu?
5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?
6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?
7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?
12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
15. Jaké je Vaše pohlaví?
16. Jaký je Váš věk?
17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zdobí Váš byt,dům popř. kancelář nějaké dekorativní obrazy?
2. Kde nejčastěji obrazy pro dekoraci domácnosti/kanceláře pořizujete?
3. Které faktory jsou pro Vás důležité při nákupu obrazů?
4. Nakupujete na internetu?
5. Setkal/a jste se někdy s možností vytvořit obraz na míru prostřednictvím internetu?
6. Uvažoval/a byste o nákupu dekorativních obrazů s možností nahrání vlastního motivu prostřednictvím internetové stránky?
7. Kolik jste ochotní utratit za nákup dekorativních obrazů pro domácnost/kancelář za období 1 roku?
8. Které z následujících faktorů Vás nejvíce ovlivňují při nákupu v internetovém obchodě?
9. Vyjádřete míru souhlasu s následujícími tvrzeními
10. Jaký motiv byste preferovali při výběru obrazu?
11. Za jakým účelem byste se rozhodli pro nákup obrazů?
12. Uvítali byste možnost zakoupení dárkového poukazu na výrobu obrazu na míru?
13. Jaký je Vámi preferovaný formát obrazu?
14. Uvítali byste možnost navštívit showroom v Ostravě, kde by byly vystaveny ukázkové obrazy a zároveň by sloužil jako odběrové místo a také by zde byla možnost obrazy objednat?
15. Jaké je Vaše pohlaví?
16. Jaký je Váš věk?
17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
19. Jaké je Vaše ekonomické postavení?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Luboš: Docela dost mi vadí, když někdo vydává hloupou reklamu na na vlastní finanční zájem za studijní a vědeckou práci.
Dotazník bych možná vyplnil, když po pravdě uvedete, že jde o komerční průzkum, ale takhle tedy opravdu ne.