Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Typický zákazník predajní Kaufland

Typický zákazník predajní Kaufland

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Peter Šándor
Šetření:10. 11. 2010 - 12. 11. 2010
Počet respondentů:7
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.43
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Cieľom výskumu je nájsť typického zákazníka predajní Kaufland pre účely seminárnej práce.

Odpovědi respondentů

1. Koľko približne v priemere zaplatíte za bežný nákup v potravinách?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
do 500 kč2.2863.061
500-1500 kč2.4291.102
1500-3000 kč30
3000-5000 kč3.4290.816
nad 5000 kč3.8573.265

Graf

2. Aké vlastnosti prisudzujete ponúkanému sortimentu?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
veľmi nízka kvalita3.4290.816
podpriemerná kvalita2.4290.816
priemerná kvalita22
nadpriemerná kvalita3.2860.776
veľmi vysoká kvalita3.8573.265

Graf

3. Ste spokojný/á s veľkostou sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5342,86 %42,86 %  
9114,29 %14,29 %  
8114,29 %14,29 %  
7114,29 %14,29 %  
6114,29 %14,29 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:6.43
Minimum:5
Maximum:9
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.62
Směrodatná odchylka:1.62
Medián:6
Modus:5

Graf

4. Aký typ sortimentu tu väčšinou nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
základné potraviny2.1433.265
kozmetika3.4290.531
čistiace prostriedky2.7140.49
kuchynské náčinie31.714
iné3.7142.49

Graf

5. Aký je váš celkový dojem z predajne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5457,14 %57,14 %  
6114,29 %14,29 %  
7114,29 %14,29 %  
3114,29 %14,29 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:5.14
Minimum:3
Maximum:7
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.48
Směrodatná odchylka:1.21
Medián:5
Modus:5

Graf

6. Navštívili ste niekedy informačné oddelenie predajne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne571,43 %71,43 %  
ano228,57 %28,57 %  

Graf

7. Ste spokojný/á so službami informačného oddelenia?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3100 %42,86 %  

Graf

8. Ste spokojný/á s rozmiestnením sortimentu v predajni?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6228,57 %28,57 %  
9114,29 %14,29 %  
5114,29 %14,29 %  
8114,29 %14,29 %  
4114,29 %14,29 %  
7114,29 %14,29 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:6.43
Minimum:4
Maximum:9
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.95
Směrodatná odchylka:1.72
Medián:6
Modus:6

Graf

9. Ste spokojný/á s obsluhou predajne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6457,14 %57,14 %  
4228,57 %28,57 %  
5114,29 %14,29 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:5.29
Minimum:4
Maximum:6
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:6
Modus:6

Graf

10. Ako dlho vám trvá cesta do predajne?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
do 10 minút33.429
10-20 minút2.7141.347
20-30 minút2.7140.204
30-40 minút2.8571.837
viac ako 40 minút3.7142.49

Graf

11. Ako hodnotíte bezpečnosť v okolí predajne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3342,86 %42,86 %  
5228,57 %28,57 %  
4114,29 %14,29 %  
8114,29 %14,29 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:4.43
Minimum:3
Maximum:8
Variační rozpětí:5
Rozptyl:3.29
Směrodatná odchylka:1.81
Medián:4
Modus:3

Graf

12. Kedy väčšinou nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
skoro ráno3.2861.347
pred obedom2.5710.531
poobede, po práci20.571
vo večerných hodinách2.1431.551

Graf

13. Využívate aj iné predajne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7100 %100 %  

Graf

14. Preferujete platbu hotovosťou alebo kartou?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
karta1.2860.204
hotovosť1.7140.204

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šándor, P.Typický zákazník predajní Kaufland (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://typicky-zakaznik-predajni-kaufland.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.