Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Typický zákazník zľavových serverov v Českej republike

Typický zákazník zľavových serverov v Českej republike

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Kurucová
Šetření:03. 04. 2013 - 12. 04. 2013
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

prosím o pomoc s vyplňením dotazníka k mojej BP. Dotazník sa týka zľavových serverov a jeho cieľom je zistiť typického českého zákazníka serverov.

Za vyplnenie vopred ďakujem.

Veronika

 

Odpovědi respondentů

1. Aké je Vaše pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3276,19 %76,19 %  
muž1023,81 %23,81 %  

Graf

2. Aký je Váš vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 252252,38 %52,38 %  
26-351433,33 %33,33 %  
46-6037,14 %7,14 %  
36-4524,76 %4,76 %  
60 a viac12,38 %2,38 %  

Graf

3. Žijete v :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mesto2150 %50 %  
hlavné mesto Praha1535,71 %35,71 %  
venkov819,05 %19,05 %  

Graf

4. V akom kraji ČR bývate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1433,33 %33,33 %  
Jihomoravský1126,19 %26,19 %  
Stredočeský614,29 %14,29 %  
Moravskoslezský511,9 %11,9 %  
Vysočina37,14 %7,14 %  
Ústecký24,76 %4,76 %  
Pardubický24,76 %4,76 %  
Jihočeský12,38 %2,38 %  

Graf

5. Poznáte zľavové servery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno4197,62 %97,62 %  
nie12,38 %2,38 %  

Graf

6. Využili ste niekedy služby zľavových serverov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno3685,71 %85,71 %  
nie614,29 %14,29 %  

Graf

7. Ako často navštevujete stránky zľavových serverov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aspoň 1x za mesiac1330,95 %30,95 %  
aspoň 1x za týždeň1126,19 %26,19 %  
aspoň 1x za polrok819,05 %19,05 %  
nenavštevujem37,14 %7,14 %  
každý deň37,14 %7,14 %  
menej než 1x za rok24,76 %4,76 %  
aspoň 1x za rok24,76 %4,76 %  

Graf

8. Ako často využívate služby zľavových serverov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aspoň 1x za polrok1740,48 %40,48 %  
aspoň 1x za mesiac819,05 %19,05 %  
aspoň 1x za rok614,29 %14,29 %  
nevyužívam511,9 %11,9 %  
menej než 1x za rok511,9 %11,9 %  
aspoň 1x za týždeň12,38 %2,38 %  

Graf

9. Aký je dôvod nákupu zľavy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
náhodný nákup (prechádzam po internete a natrafím na ponuku)2255 %52,38 %  
cielený nákup (narodeniny, Vianoce, Valentín a pod.)1845 %42,86 %  
výhodný nákup (robím prieskum cien na trhu)1332,5 %30,95 %  
vyhodny nakup,ale nedelam pruzkum cen,ale protoze je to dobre zbozi nebo sluzba za dobrou cenu.12,5 %2,38 %  
sleva12,5 %2,38 %  
zlavy na pobyt a dovolenku12,5 %2,38 %  
doporučení známých12,5 %2,38 %  

Graf

10. Akým spôsobom získavate informácie o zľavách?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
priamo na stránke zľavového serveru2460 %57,14 %  
cez agregátory zliav1127,5 %26,19 %  
cez reklamy na webe820 %19,05 %  
cez sociálne siete820 %19,05 %  
Pres mamu :D12,5 %2,38 %  

Graf

11. Aký druh tovaru alebo služieb najčastejšie nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gastronómia2360,53 %54,76 %  
relax a wellnes1642,11 %38,1 %  
pobyty doma a v zahraničí1231,58 %28,57 %  
krása a zdravie821,05 %19,05 %  
zboží821,05 %19,05 %  
kultúra410,53 %9,52 %  
zážitky a adrenalín37,89 %7,14 %  
šport25,26 %4,76 %  
ostatné12,63 %2,38 %  

Graf

12. Ako uhrádzate platbu za nákup?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platobnou kartou1950 %45,24 %  
bankovým prevodom1950 %45,24 %  

Graf

13. Stalo sa Vám, že ste nestihli využiť kupón pred jeho vypršaním?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie2769,23 %64,29 %  
áno1230,77 %28,57 %  

Graf

14. Aký bol dôvod prepadnutia Vašej zľavy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupón mi ešte neprepadol1346,43 %30,95 %  
nedostatok času828,57 %19,05 %  
zabudol som621,43 %14,29 %  
stratil som o zľavu záujem310,71 %7,14 %  
zľavu som kúpil bezhlavo, nepotreboval som ju27,14 %4,76 %  
nestalo se mi!!!!!13,57 %2,38 %  

Graf

15. Viete o možnosti vrátenia nevyužitých voucherov pred uplynutím ich platnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie, neviem2461,54 %57,14 %  
áno, no ešte som to nevyužil1025,64 %23,81 %  
áno, už som to využil410,26 %9,52 %  
áno, ale považujem to za stratu času12,56 %2,38 %  

Graf

16. Využili ste opakovane služby obchodníkov aj bez zľavy (za plnú sumu)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie2257,89 %52,38 %  
áno1128,95 %26,19 %  
radšej si kúpim ďalšiu zľavu410,53 %9,52 %  
neviem37,89 %7,14 %  

Graf

17. Dôverujete zľavovým serverom?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dôverujem, ale s výhradami2972,5 %69,05 %  
nie, nedôverujem im512,5 %11,9 %  
áno, plne im dôverujem37,5 %7,14 %  
nezamýšľam sa nad tým37,5 %7,14 %  

Graf

18. Využili ste niekedy služby kamenných predajní zľavových serverov?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neviem o tom, že existujú1846,15 %42,86 %  
nevyužil, ale viem, že existujú1538,46 %35,71 %  
áno, využil820,51 %19,05 %  

Graf

19. Reklamovali ste niekedy zakúpenú službu či tovar? Ak áno, prečo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie3284,21 %76,19 %  
áno, služba nezahŕňala všetky uvedené náležitosti37,89 %7,14 %  
áno, nespokojnosť s kvalitou služieb25,26 %4,76 %  
nekomunikace firmy12,63 %2,38 %  

Graf

20. Aký je najčastejší dôvod Vášho nákupu na zľavových serveroch?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenová výhodnosť3078,95 %71,43 %  
jednoduchý nákup z pohodlia domova1231,58 %28,57 %  
šetrenie času718,42 %16,67 %  
veľký výber tovaru a služieb na jednom mieste615,79 %14,29 %  

Graf

21. Najčastejšie nakupujem zľavové kupóny:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pre vlastnú potrebu a potešenie3386,84 %78,57 %  
ako darček pre rodinu a blízkych1436,84 %33,33 %  
pretože zľava sa môže v budúcnosti hodiť25,26 %4,76 %  
obľubujem nákup zľavneného tovaru a služieb12,63 %2,38 %  

Graf

22. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stredné s maturitou1842,86 %42,86 %  
vysokoškolské 1. stupňa (Bc.)1740,48 %40,48 %  
vysokoškolské 2. stupňa (Ing., Mgr., a pod.)511,9 %11,9 %  
základné12,38 %2,38 %  
stredné bez maturity12,38 %2,38 %  

Graf

23. Do akej skupiny sa radíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent2252,38 %52,38 %  
zamestnaný2252,38 %52,38 %  
pracujúci dôchodca12,38 %2,38 %  
dôchodca12,38 %2,38 %  

Graf

24. Aký je Váš priemerný mesačný čistý príjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 Kč1127,5 %26,19 %  
10001-20000 Kč1025 %23,81 %  
20001-30000 Kč820 %19,05 %  
žiadny410 %9,52 %  
5001-10000 Kč410 %9,52 %  
30 000 a viac37,5 %7,14 %  

Graf

25. Čo považujete za výhody a nevýhody nakupovania na zľavových serveroch? Prosím, napíšte vlastný názor.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Manzelka mne presvedcila

nevim

podnik před zavřením může chytnout "druhý dech"

príliš mnoho reklamy

především úsporu peněz, času a energie

Přímo k otázce nic nemám, ale čr má více krajů - jsem z karlovarského, ale volila jsem ústecký - je nejblíž :)

Výhoda - cenová dostupnost, nevýhoda - omezená platnost

výhoda - ušetřím za službu, kterou bych jinak kvůli vysoké ceně nezkusila (např. pokud večeře pro dva v indické restauraci stojí průměrně 800 kč, tak budu radši zklamaná z chuti/poznání této kuchyně za 400 než za 800, a příště si klidně zaplatím plnou cenu, pokud vím, že budu spokojena. Nevýhoda - lidé často nakupují jen proto že je to v akci i když původně koupit nic nechtěli a ani se jim to tak moc nehodí

Výhoda je ušetření peněz.

vyhoda: Sleva nevyhoda: Tezka reklamace

Výhodou je jen cena a rychlý nákup. Nevýhodou je pro spotřebitele to, že často jsou nabídky výhdoné jen na oko a minimálně z polviny nabídek se jedná o podvodné nabídky, bo na obycejnych eshopech se zbozi sezene mnohem výhodněji za standardních podmínek. Pro Pordejce je to riziko, bo jak jednou nabidne slevu, dotyčný spotřebitel ji bude vyžadovat znovu a pokud ji prodejce nedá, většinou spotřebitel hledá jinde...

výhody - jednoduchost, rozsáhlost nabídky nevýhody - musí se serveru důveřovat, neschopnost "ohmatat zboží před koupí"

Výhody: cena, přehlednost, rychlost nákupu Nevýhody: nejistá kvalita služby, pocit, že na mě provozovatel bude koukat, jako na slevovkáře, kupóna a tak podobně

Výhody: jednoduchost, dostupnost Nevýhody: mnohdy sleva/podnik vypadá lépe než je


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Aký je Váš vek?

  • odpověď do 25:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 24. Aký je Váš priemerný mesačný čistý príjem?

3. Žijete v :

  • odpověď hlavné mesto Praha:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 4. V akom kraji ČR bývate?

4. V akom kraji ČR bývate?

  • odpověď Praha:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hlavné mesto Praha na otázku 3. Žijete v :

13. Stalo sa Vám, že ste nestihli využiť kupón pred jeho vypršaním?

  • odpověď nie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kupón mi ešte neprepadol na otázku 14. Aký bol dôvod prepadnutia Vašej zľavy?

23. Do akej skupiny sa radíte?

  • odpověď študent:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 24. Aký je Váš priemerný mesačný čistý príjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Aké je Vaše pohlavie?

2. Aký je Váš vek?

3. Žijete v :

4. V akom kraji ČR bývate?

5. Poznáte zľavové servery?

6. Využili ste niekedy služby zľavových serverov?

7. Ako často navštevujete stránky zľavových serverov?

8. Ako často využívate služby zľavových serverov?

9. Aký je dôvod nákupu zľavy?

10. Akým spôsobom získavate informácie o zľavách?

11. Aký druh tovaru alebo služieb najčastejšie nakupujete?

12. Ako uhrádzate platbu za nákup?

13. Stalo sa Vám, že ste nestihli využiť kupón pred jeho vypršaním?

14. Aký bol dôvod prepadnutia Vašej zľavy?

15. Viete o možnosti vrátenia nevyužitých voucherov pred uplynutím ich platnosti?

16. Využili ste opakovane služby obchodníkov aj bez zľavy (za plnú sumu)?

17. Dôverujete zľavovým serverom?

18. Využili ste niekedy služby kamenných predajní zľavových serverov?

19. Reklamovali ste niekedy zakúpenú službu či tovar? Ak áno, prečo?

20. Aký je najčastejší dôvod Vášho nákupu na zľavových serveroch?

21. Najčastejšie nakupujem zľavové kupóny:

22. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

23. Do akej skupiny sa radíte?

24. Aký je Váš priemerný mesačný čistý príjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Aké je Vaše pohlavie?

2. Aký je Váš vek?

3. Žijete v :

4. V akom kraji ČR bývate?

5. Poznáte zľavové servery?

6. Využili ste niekedy služby zľavových serverov?

7. Ako často navštevujete stránky zľavových serverov?

8. Ako často využívate služby zľavových serverov?

9. Aký je dôvod nákupu zľavy?

10. Akým spôsobom získavate informácie o zľavách?

11. Aký druh tovaru alebo služieb najčastejšie nakupujete?

12. Ako uhrádzate platbu za nákup?

13. Stalo sa Vám, že ste nestihli využiť kupón pred jeho vypršaním?

14. Aký bol dôvod prepadnutia Vašej zľavy?

15. Viete o možnosti vrátenia nevyužitých voucherov pred uplynutím ich platnosti?

16. Využili ste opakovane služby obchodníkov aj bez zľavy (za plnú sumu)?

17. Dôverujete zľavovým serverom?

18. Využili ste niekedy služby kamenných predajní zľavových serverov?

19. Reklamovali ste niekedy zakúpenú službu či tovar? Ak áno, prečo?

20. Aký je najčastejší dôvod Vášho nákupu na zľavových serveroch?

21. Najčastejšie nakupujem zľavové kupóny:

22. Aké je Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie?

23. Do akej skupiny sa radíte?

24. Aký je Váš priemerný mesačný čistý príjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (66,7 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kurucová, V.Typický zákazník zľavových serverov v Českej republike (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://typicky-zakaznik-zlavovych-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.