Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Typologie zákazníka společnosti DM
Typologie zákazníka společnosti DM
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Ivan |
---|---|
Šetření: | 13. 11. 2010 - 15. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 72 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 15.79 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:14 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsme tým studentů z Vysoké školy ekonomické, který se snaží v rámci školního projektu identifikovat rysy typického zákazníka DM drogerie. Velmi bychom ocenili, kdybyste nám věnovali chvilku z Vašeho drahocenného času a pomohli nám tak dosáhnout uspokojivých výsledků.
Předem děkujeme za Vaši ochotu a spolupráci
Odpovědi respondentů
1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, ve výzkumu trhu či reklamě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 70 | 97,22 % | 97,22 % |
ano | 2 | 2,78 % | 2,78 % |
2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v prodejně DM?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 70 | 98,59 % | 97,22 % |
ano | 1 | 1,41 % | 1,39 % |
3. Jak často navštěvujete prodejnu DM?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x za měsíc | 22 | 30,99 % | 30,56 % |
Výjimečně | 19 | 26,76 % | 26,39 % |
1x za 14 dní | 14 | 19,72 % | 19,44 % |
1x týdně | 12 | 16,9 % | 16,67 % |
Vícekrát za týden | 4 | 5,63 % | 5,56 % |
4. Kolik minut Vám trvá cesta do nejbližší prodejny DM?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 15 minut | 39 | 54,93 % | 54,17 % |
15 – 30 minut | 24 | 33,8 % | 33,33 % |
Více než 30 minut | 8 | 11,27 % | 11,11 % |
5. Jak se do prodejen DM nejčastěji dopravujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
MHD | 33 | 46,48 % | 45,83 % |
Pěšky | 23 | 32,39 % | 31,94 % |
Auto | 15 | 21,13 % | 20,83 % |
6. Počet prodejen DM ve Vašem okolí vnímáte jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dostačující | 49 | 69,01 % | 68,06 % |
Nevím, nemohu posoudit | 15 | 21,13 % | 20,83 % |
Nedostačující | 7 | 9,86 % | 9,72 % |
7. Jaký druh zboží v prodejnách DM nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hygienické potřeby | 37 | 52,11 % | 51,39 % |
Dekorativní kosmetika (rtěnky, řasenky, make-up) | 22 | 30,99 % | 30,56 % |
Jiné | 6 | 8,45 % | 8,33 % |
Parfémy | 4 | 5,63 % | 5,56 % |
Výživa | 2 | 2,82 % | 2,78 % |
8. Do prodejny DM chodíte nakupovat nejčastěji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sám (sama) | 51 | 71,83 % | 70,83 % |
S přáteli | 7 | 9,86 % | 9,72 % |
S rodinou | 7 | 9,86 % | 9,72 % |
Se svým partnerem | 5 | 7,04 % | 6,94 % |
S někým jiným | 1 | 1,41 % | 1,39 % |
9. Jak hodnotíte celkovou úroveň nákupních podmínek v prodejnách DM (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = nadmíru spokojen, 5 = absolutně nespokojen)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 32 | 45,07 % | 44,44 % |
3 | 23 | 32,39 % | 31,94 % |
1 | 14 | 19,72 % | 19,44 % |
4 | 2 | 2,82 % | 2,78 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.17 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.49 |
Směrodatná odchylka: | 0.7 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
10. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách DM? (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = velmi ochotný, 5 = arogantní)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 25 | 35,21 % | 34,72 % |
3 | 25 | 35,21 % | 34,72 % |
1 | 12 | 16,9 % | 16,67 % |
4 | 8 | 11,27 % | 11,11 % |
5 | 1 | 1,41 % | 1,39 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.43 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.72 |
Směrodatná odchylka: | 0.85 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
11. Jak vnímáte cenovou úroveň zboží v prodenách DM? (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = podezřele nízká, 5 = zbytečně vysoká)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 44 | 61,97 % | 61,11 % |
2 | 16 | 22,54 % | 22,22 % |
4 | 10 | 14,08 % | 13,89 % |
1 | 1 | 1,41 % | 1,39 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.89 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.32 |
Směrodatná odchylka: | 0.56 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
12. Jak hodnotíte šířku sortimentu v prodejnách DM? (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = široký výběr, 5 = skromný výběr)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 38 | 53,52 % | 52,78 % |
3 | 16 | 22,54 % | 22,22 % |
1 | 10 | 14,08 % | 13,89 % |
4 | 6 | 8,45 % | 8,33 % |
5 | 1 | 1,41 % | 1,39 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.26 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.54 |
Směrodatná odchylka: | 0.73 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
13. Jak jste spokojen/a s kvalitou zboží v prodejnách DM (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = vysoce kvalitní, 5 = nekvalitní)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 35 | 49,3 % | 48,61 % |
3 | 21 | 29,58 % | 29,17 % |
1 | 14 | 19,72 % | 19,44 % |
4 | 1 | 1,41 % | 1,39 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.12 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.45 |
Směrodatná odchylka: | 0.67 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
14. Jaká byla výše Vaší poslední útraty v prodejně DM?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100,- až 300,- | 35 | 49,3 % | 48,61 % |
300,- až 500,- | 17 | 23,94 % | 23,61 % |
Do 100,- | 9 | 12,68 % | 12,5 % |
500,- až 1000,- | 9 | 12,68 % | 12,5 % |
více než 1000,- | 1 | 1,41 % | 1,39 % |
15. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 let | 47 | 66,2 % | 65,28 % |
36 - 45 let | 14 | 19,72 % | 19,44 % |
26 - 35 let | 7 | 9,86 % | 9,72 % |
56 a více let | 2 | 2,82 % | 2,78 % |
46 - 56 let | 1 | 1,41 % | 1,39 % |
16. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 46 | 64,79 % | 63,89 % |
Muž | 25 | 35,21 % | 34,72 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.