Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsme studenti Vysoké školy ekonomické v Praze a pro naši seminární práci na téma "Marketingová strategie vybrané retailingové firmy" se snážíme zjistit, jaká je typologie zákazníka společnosti SCHLECKER. Byli bychom rádi, kdybyste si našli pár minut na vyplnění našeho dotazníku.
Předem děkujeme za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, ve výzkumu trhu či v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
96
86,49 %
86,49 %
Ano
15
13,51 %
13,51 %
2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v prodejně SCHLECKER?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
95
98,96 %
85,59 %
Ano
1
1,04 %
0,9 %
3. Jak často navštěvujete prodejny SCHLECKER?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zřídkakdy (vyjímečně) → konec dotazníku, 1x za měsíc → otázka č. 4, 1x za 14 dní → otázka č. 4, 1x týdně → otázka č. 4, Vícekrát týdně → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x za měsíc
54
56,84 %
48,65 %
Zřídkakdy (vyjímečně)
25
26,32 %
22,52 %
1x za 14 dní
12
12,63 %
10,81 %
1x týdně
4
4,21 %
3,6 %
4. Jak se do prodejen SCHLECKER nejčastěji dopravujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
MHD
45
64,29 %
40,54 %
Pěšky
23
32,86 %
20,72 %
Autem
2
2,86 %
1,8 %
5. Jak dlouho Vám trvá cesta do nejbližší prodejny SCHLECKER?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 15 minut
36
51,43 %
32,43 %
V rozmezí 15-30 minut
26
37,14 %
23,42 %
Více jak 30 minut
8
11,43 %
7,21 %
6. Počet prodejen SCHLECKER ve Vašem okolí vnímáte jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dostačující
43
61,43 %
38,74 %
Nedostačující
14
20 %
12,61 %
Nevím, nedokážu posoudit
13
18,57 %
11,71 %
7. Do prodejem SCHLECKER chodíte nakupovat nejčastěji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sám/sama
65
92,86 %
58,56 %
S přáteli
2
2,86 %
1,8 %
S rodinou
2
2,86 %
1,8 %
S partnerem/partnerkou
1
1,43 %
0,9 %
8. Je ve Vaší blízkosti jiná prodejna drogerie než SCHLECKER?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nevím, nezajímá mě → otázka č. 10, Ano, ale častěji chodím sem → otázka č. 10, Ano, chodím tam častěji něž sem → otázka č. 9, Není → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, chodím tam častěji něž sem
42
60 %
37,84 %
Ano, ale častěji chodím sem
18
25,71 %
16,22 %
Nevím, nezajímá mě
7
10 %
6,31 %
Není
3
4,29 %
2,7 %
9. Název konkurenční prodejny:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
10. Jak hodnotíte orientaci v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená snadná a 5 znamená obtížná)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
29
41,43 %
26,13 %
3
28
40 %
25,23 %
4
9
12,86 %
8,11 %
1
4
5,71 %
3,6 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.61
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.46
Směrodatná odchylka:
0.68
Medián:
3
Modus:
2
11. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená ochotný a 5 znamená neochotný)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
27
38,57 %
24,32 %
3
21
30 %
18,92 %
4
15
21,43 %
13,51 %
1
4
5,71 %
3,6 %
5
3
4,29 %
2,7 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.78
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.68
Směrodatná odchylka:
0.83
Medián:
3
Modus:
2
12. Jak jste spokojen(a) s šířkou nabízeného sortimentu prodejen SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená nadmíru spokojen a 5 znamená nespokojen)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
36
51,43 %
32,43 %
3
21
30 %
18,92 %
1
7
10 %
6,31 %
4
6
8,57 %
5,41 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.36
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.46
Směrodatná odchylka:
0.68
Medián:
2
Modus:
2
13. Jak hodnotíte cenovou úroveň zboží v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená nízká a 5 znamená vysoká)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
32
45,71 %
28,83 %
2
29
41,43 %
26,13 %
4
9
12,86 %
8,11 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.69
Minimum:
2
Maximum:
4
Variační rozpětí:
2
Rozptyl:
0.41
Směrodatná odchylka:
0.64
Medián:
3
Modus:
3
14. Jaká byla výše Vaší poslední útraty v prodejně SCHLECKER?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100-300 Kč
38
54,29 %
34,23 %
Do 100 Kč
27
38,57 %
24,32 %
300-500 Kč
4
5,71 %
3,6 %
500-1000 Kč
1
1,43 %
0,9 %
15. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-25 let
59
84,29 %
53,15 %
26-35 let
5
7,14 %
4,5 %
46-55 let
4
5,71 %
3,6 %
36-45 let
2
2,86 %
1,8 %
16. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
57
81,43 %
51,35 %
Muž
13
18,57 %
11,71 %
17. PSČ
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 10. Jak hodnotíte orientaci v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená snadná a 5 znamená obtížná)
5. Jak dlouho Vám trvá cesta do nejbližší prodejny SCHLECKER?
odpověď Do 15 minut:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 14 dní na otázku 3. Jak často navštěvujete prodejny SCHLECKER?
7. Do prodejem SCHLECKER chodíte nakupovat nejčastěji:
odpověď Sám/sama:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. Jak jste spokojen(a) s šířkou nabízeného sortimentu prodejen SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená nadmíru spokojen a 5 znamená nespokojen)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, nedokážu posoudit na otázku 6. Počet prodejen SCHLECKER ve Vašem okolí vnímáte jako:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD na otázku 4. Jak se do prodejen SCHLECKER nejčastěji dopravujete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Jak hodnotíte orientaci v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená snadná a 5 znamená obtížná)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 13. Jak hodnotíte cenovou úroveň zboží v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená nízká a 5 znamená vysoká)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 11. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená ochotný a 5 znamená neochotný)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100-300 Kč na otázku 14. Jaká byla výše Vaší poslední útraty v prodejně SCHLECKER?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 15 minut na otázku 5. Jak dlouho Vám trvá cesta do nejbližší prodejny SCHLECKER?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale častěji chodím sem na otázku 8. Je ve Vaší blízkosti jiná prodejna drogerie než SCHLECKER?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 9. Název konkurenční prodejny:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 11. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená ochotný a 5 znamená neochotný)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-25 let na otázku 15. Věk
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 16. Pohlaví
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostačující na otázku 6. Počet prodejen SCHLECKER ve Vašem okolí vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, chodím tam častěji něž sem na otázku 8. Je ve Vaší blízkosti jiná prodejna drogerie než SCHLECKER?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 11. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená ochotný a 5 znamená neochotný)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 16. Pohlaví
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 14 dní na otázku 3. Jak často navštěvujete prodejny SCHLECKER?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za měsíc na otázku 3. Jak často navštěvujete prodejny SCHLECKER?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostačující na otázku 6. Počet prodejen SCHLECKER ve Vašem okolí vnímáte jako:
8. Je ve Vaší blízkosti jiná prodejna drogerie než SCHLECKER?
odpověď Ano, chodím tam častěji něž sem:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 9. Název konkurenční prodejny:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, nedokážu posoudit na otázku 6. Počet prodejen SCHLECKER ve Vašem okolí vnímáte jako:
15. Věk
odpověď 15-25 let:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostačující na otázku 6. Počet prodejen SCHLECKER ve Vašem okolí vnímáte jako:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 11. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená ochotný a 5 znamená neochotný)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD na otázku 4. Jak se do prodejen SCHLECKER nejčastěji dopravujete?
16. Pohlaví
odpověď Žena:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100-300 Kč na otázku 14. Jaká byla výše Vaší poslední útraty v prodejně SCHLECKER?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, ve výzkumu trhu či v reklamě?
2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v prodejně SCHLECKER?
3. Jak často navštěvujete prodejny SCHLECKER?
4. Jak se do prodejen SCHLECKER nejčastěji dopravujete?
5. Jak dlouho Vám trvá cesta do nejbližší prodejny SCHLECKER?
6. Počet prodejen SCHLECKER ve Vašem okolí vnímáte jako:
7. Do prodejem SCHLECKER chodíte nakupovat nejčastěji:
8. Je ve Vaší blízkosti jiná prodejna drogerie než SCHLECKER?
9. Název konkurenční prodejny:
10. Jak hodnotíte orientaci v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená snadná a 5 znamená obtížná)
11. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená ochotný a 5 znamená neochotný)
12. Jak jste spokojen(a) s šířkou nabízeného sortimentu prodejen SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená nadmíru spokojen a 5 znamená nespokojen)
13. Jak hodnotíte cenovou úroveň zboží v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená nízká a 5 znamená vysoká)
14. Jaká byla výše Vaší poslední útraty v prodejně SCHLECKER?
15. Věk
16. Pohlaví
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, ve výzkumu trhu či v reklamě?
2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v prodejně SCHLECKER?
3. Jak často navštěvujete prodejny SCHLECKER?
4. Jak se do prodejen SCHLECKER nejčastěji dopravujete?
5. Jak dlouho Vám trvá cesta do nejbližší prodejny SCHLECKER?
6. Počet prodejen SCHLECKER ve Vašem okolí vnímáte jako:
7. Do prodejem SCHLECKER chodíte nakupovat nejčastěji:
8. Je ve Vaší blízkosti jiná prodejna drogerie než SCHLECKER?
9. Název konkurenční prodejny:
10. Jak hodnotíte orientaci v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená snadná a 5 znamená obtížná)
11. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená ochotný a 5 znamená neochotný)
12. Jak jste spokojen(a) s šířkou nabízeného sortimentu prodejen SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená nadmíru spokojen a 5 znamená nespokojen)
13. Jak hodnotíte cenovou úroveň zboží v prodejnách SCHLECKER? (Ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 znamená nízká a 5 znamená vysoká)
14. Jaká byla výše Vaší poslední útraty v prodejně SCHLECKER?
15. Věk
16. Pohlaví
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.