Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Typologie zákazníků s domácími mazlíčky

Typologie zákazníků s domácími mazlíčky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Fryštacká
Šetření:17. 03. 2011 - 24. 03. 2011
Počet respondentů:66
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.48
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který poslouží ke zpracování mé bakalářské práce. Jejím cílem je typizovat české zákazníky z hlediska jejich nákupního chování v segmentu krmiv a chovatelských potřeb. Zaručuji, že údaje z vyplněného dotazníku budou anonymně zpracovány. Velice děkuji za Váš čas a ochotu při jeho vyplňování.

Lucie Fryštacká

Odpovědi respondentů

1. Vlastníte doma nějaké zvíře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6192,42 %92,42 %  
ne57,58 %7,58 %  

Graf

2. Jaké zvíře vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
psa4268,85 %63,64 %  
kočku2337,7 %34,85 %  
jiné2134,43 %31,82 %  

Graf

3. Kde nakupujete krmivo a ostatní chovatelské potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve specializovaných prodejnách4878,69 %72,73 %  
v supermarketu ,hypermarketu2439,34 %36,36 %  
jinde711,48 %10,61 %  
nenakupuji23,28 %3,03 %  

Graf

4. Jak často nakupujete krmivo a chovatelské potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 x měsíčně2236,07 %33,33 %  
1x týdně1727,87 %25,76 %  
2 x měsíčně1626,23 %24,24 %  
1 x za půl roku34,92 %4,55 %  
nenakupuji23,28 %3,03 %  
denně11,64 %1,52 %  

Graf

5. Jakou částku průměrně utratíte při jednom nákupu krmiva a chov.potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 Kč4268,85 %63,64 %  
do 1000 Kč1321,31 %19,7 %  
2000 Kč a více46,56 %6,06 %  
nenakupuji23,28 %3,03 %  

Graf

6. Kupujete svým domácím mazlíčkům doplňky stravy,pamlsky,hračky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano,ale jen výjimečně3150,82 %46,97 %  
ano,často2642,62 %39,39 %  
ne46,56 %6,06 %  

Graf

7. Jste věrní své prodejně s krmivy a chovatelskými potřebami?(tzn. nakupujete jen tam?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano,ale někdy navštívím i jiné prodejny3252,46 %48,48 %  
nemám svoji oblíbenou prodejnu2337,7 %34,85 %  
ano,jinde nenakupuji46,56 %6,06 %  
nenakupuji23,28 %3,03 %  

Graf

8. Orientujete se při nákupech krmiv a chov.potřeb na cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano,nakupuji dle ceny2845,9 %42,42 %  
ne,na ceně mi nezáleží1626,23 %24,24 %  
nevím1524,59 %22,73 %  
nenakupuji23,28 %3,03 %  

Graf

9. Je pro Vás důležitá značka při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne,nemám svoji oblíbenou značku3049,18 %45,45 %  
ano,jsem věrný(á) své značce2845,9 %42,42 %  
nenakupuji23,28 %3,03 %  
nevím11,64 %1,52 %  

Graf

10. Necháváte se ovlivnit reklamou na tyto produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne,reklama mne nezajímá4065,57 %60,61 %  
někdy ano1626,23 %24,24 %  
nevím46,56 %6,06 %  
ano,reklamou se nechám inspirovat11,64 %1,52 %  

Graf

11. Orientujete se podle posledních trendů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trendy mne nezajímají,neřídím se podle nich4065,57 %60,61 %  
trendy sleduji jen v určitých oblastech1524,59 %22,73 %  
nevím34,92 %4,55 %  
ano, trendy sleduji34,92 %4,55 %  

Graf

12. Necháváte se ovlivnit doporučeními prodavače při nákupu krmiv a chovatelských potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy ano,někdy ne3760,66 %56,06 %  
spíše ne1524,59 %22,73 %  
ano,vždy dám na doporučení prodavače58,2 %7,58 %  
nenakupuji23,28 %3,03 %  
rozhodně ne23,28 %3,03 %  

Graf

13. V uvedené škále zakroužkujte hodnotu, která nejvíce odpovídá Vaší osobnosti(1 znamená největší souhlas,5 nejmenší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Je pro mě důležité vědět, co si o mně myslí ostatní. vs. Nezajímá mne,co si o mně myslí ostatní.1-2-3-4-531.246
Ve středu mého zájmu je rodina,rodinný život. vs. Ve středu mého zájmu je kariéra.1-2-3-4-52.231.193
Rád(a) riskuji. vs. Bojím se riskovat.1-2-3-4-53.4431.034
Mám rád(a) společnost. vs. Jsem samotářský typ1-2-3-4-52.591.422
Jsem rád(a) středem pozornosti. vs. Nemám rád(a) pozornost.1-2-3-4-53.1971.174
Jsem konzervativní,nemám rád(a) změny. vs. Mám rád(a) změny,nové zážitky.1-2-3-4-52.9341.373
Materiální hodnoty jsou pro mě velmi důležité. vs. Peníze pro mě nejsou žádnou hodnotou.1-2-3-4-52.9020.81

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Vyjádřete, prosím, do jaké míry souhlasíte s uvedenými výroky. Pokud se přikláníte k jedné nebo druhé straně, zakroužkujte v příslušném řádku vhodné číslo políčka.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Zvíře je pouze věc,nemá pocity,emoce,práva. vs. Zvíře není věc,má také své emoce,pocity,práva.1-2-3-4-54.9020.285
Není potřebné poskytovat zvířeti komfort a zázemí. vs. Je důležité poskytnout zvířeti komfort a silné zázemí.1-2-3-4-54.8520.159
Na svém zvířeti se snažím co nejvíce šetřit. vs. Za svého mazlíčka dokážu utratit hodně peněz.1-2-3-4-54.0490.506
Zvíře nepotřebuje kvalitní péči a potravu. vs. Zvíře potřebuje kvalitní péči a potravu.1-2-3-4-54.5740.474
Zvíře vlastním za nějakým účelem(ochrana majetku,...) vs. Zvíře vlastním bez zvláštního účelu.Mám jej pro radost.1-2-3-4-54.6070.927
Zvíře mi rozhodně nedokáže nahradit dítě. vs. Zvíře mi dokáže nahradit dítě.1-2-3-4-531.77

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5488,52 %81,82 %  
muž711,48 %10,61 %  

Graf

16. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-29 let 5590,16 %83,33 %  
40-49 let23,28 %3,03 %  
30-39 let23,28 %3,03 %  
60-69 let11,64 %1,52 %  
50-59 let11,64 %1,52 %  

Graf

17. Jaký je Váš současný rodinný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/svobodná5386,89 %80,3 %  
vdaný/vdaná711,48 %10,61 %  
rozvedený/rozvedená11,64 %1,52 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední vzdělání s maturitou3252,46 %48,48 %  
vyšší odborné, vysokoškolské2439,34 %36,36 %  
základní, střední bez maturity58,2 %7,58 %  

Graf

19. Charakterizujte své aktuální ekonomické postavení

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3760,66 %56,06 %  
zaměstnanec1524,59 %22,73 %  
na rodičovské dovolené46,56 %6,06 %  
podnikatel23,28 %3,03 %  
svobodné povolání11,64 %1,52 %  
důchodce11,64 %1,52 %  
nezaměstnaný11,64 %1,52 %  

Graf

20. Označte prosím,do které kategorie spadá čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20.000 Kč2744,26 %40,91 %  
neuvádím1422,95 %21,21 %  
20.001- 30.000 Kč1016,39 %15,15 %  
30.001- 40.000 Kč58,2 %7,58 %  
50.001- 60.000 Kč23,28 %3,03 %  
40.001- 50.000 Kč23,28 %3,03 %  
nad 60.001 Kč11,64 %1,52 %  

Graf

21. Počet obyvatel Vašeho trvalého bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 1931,15 %28,79 %  
500.000 a více1524,59 %22,73 %  
do 30.0001422,95 %21,21 %  
do 100.0001321,31 %19,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

19. Charakterizujte své aktuální ekonomické postavení

  • odpověď student:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Orientujete se při nákupech krmiv a chov.potřeb na cenu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vlastníte doma nějaké zvíře?

2. Jaké zvíře vlastníte?

3. Kde nakupujete krmivo a ostatní chovatelské potřeby?

4. Jak často nakupujete krmivo a chovatelské potřeby?

5. Jakou částku průměrně utratíte při jednom nákupu krmiva a chov.potřeb?

6. Kupujete svým domácím mazlíčkům doplňky stravy,pamlsky,hračky?

7. Jste věrní své prodejně s krmivy a chovatelskými potřebami?(tzn. nakupujete jen tam?)

8. Orientujete se při nákupech krmiv a chov.potřeb na cenu?

9. Je pro Vás důležitá značka při nákupu?

10. Necháváte se ovlivnit reklamou na tyto produkty?

11. Orientujete se podle posledních trendů?

12. Necháváte se ovlivnit doporučeními prodavače při nákupu krmiv a chovatelských potřeb?

13. V uvedené škále zakroužkujte hodnotu, která nejvíce odpovídá Vaší osobnosti(1 znamená největší souhlas,5 nejmenší)

14. Vyjádřete, prosím, do jaké míry souhlasíte s uvedenými výroky. Pokud se přikláníte k jedné nebo druhé straně, zakroužkujte v příslušném řádku vhodné číslo políčka.

15. Pohlaví

16. Váš věk

17. Jaký je Váš současný rodinný stav?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Charakterizujte své aktuální ekonomické postavení

20. Označte prosím,do které kategorie spadá čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

21. Počet obyvatel Vašeho trvalého bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vlastníte doma nějaké zvíře?

2. Jaké zvíře vlastníte?

3. Kde nakupujete krmivo a ostatní chovatelské potřeby?

4. Jak často nakupujete krmivo a chovatelské potřeby?

5. Jakou částku průměrně utratíte při jednom nákupu krmiva a chov.potřeb?

6. Kupujete svým domácím mazlíčkům doplňky stravy,pamlsky,hračky?

7. Jste věrní své prodejně s krmivy a chovatelskými potřebami?(tzn. nakupujete jen tam?)

8. Orientujete se při nákupech krmiv a chov.potřeb na cenu?

9. Je pro Vás důležitá značka při nákupu?

10. Necháváte se ovlivnit reklamou na tyto produkty?

11. Orientujete se podle posledních trendů?

12. Necháváte se ovlivnit doporučeními prodavače při nákupu krmiv a chovatelských potřeb?

13. V uvedené škále zakroužkujte hodnotu, která nejvíce odpovídá Vaší osobnosti(1 znamená největší souhlas,5 nejmenší)

14. Vyjádřete, prosím, do jaké míry souhlasíte s uvedenými výroky. Pokud se přikláníte k jedné nebo druhé straně, zakroužkujte v příslušném řádku vhodné číslo políčka.

15. Pohlaví

16. Váš věk

17. Jaký je Váš současný rodinný stav?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Charakterizujte své aktuální ekonomické postavení

20. Označte prosím,do které kategorie spadá čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

21. Počet obyvatel Vašeho trvalého bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fryštacká, L.Typologie zákazníků s domácími mazlíčky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://typologie-zakazniku-s-domaci.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.