Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ubytovací zařízení pro nízkorozpočtovou klientelu

Ubytovací zařízení pro nízkorozpočtovou klientelu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Skalická
Šetření:29. 04. 2012 - 01. 05. 2012
Počet respondentů:59
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

tímto bychom Vás rádi poprosili o vyplnění krátkého dotazníku, který je důležitou součástí naší seminární práce. 

 

Předem mockrát děkujeme za Vaši ochotu a pomoc.

 

Lucie Skalická a spol.

Odpovědi respondentů

1. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4677,97 %77,97 %  
muž1322,03 %22,03 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-29 let5491,53 %91,53 %  
30-44 let46,78 %6,78 %  
45-59 let11,69 %1,69 %  

Graf

3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola s maturitou4372,88 %72,88 %  
základní1016,95 %16,95 %  
vysokoškolské58,47 %8,47 %  
vyučen11,69 %1,69 %  

Graf

4. Jaké je vaše sociální postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4677,97 %77,97 %  
zaměstnanec915,25 %15,25 %  
živnostník23,39 %3,39 %  
nezaměstnaný23,39 %3,39 %  

Graf

5. Dáváte přednost nízkonákladovým ubytovacím zařízením (hostel, hotel **...) před hotely vyšší kategorie?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3355,93 %55,93 %  
ne2644,07 %44,07 %  

Graf

6. Navštívili jste někdy ubytovací zařízení pro nízkorozpočtovou klientelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3254,24 %54,24 %  
ne2745,76 %45,76 %  

Graf

7. Ubytovací zařízení, které jste navštívili, bylo v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obojí1546,88 %25,42 %  
zahraničí928,13 %15,25 %  
ČR825 %13,56 %  

Graf

8. Jaký byl důvod vašeho ubytování zde?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nízká cena515,63 %8,47 %  
dovolená39,38 %5,08 %  
cena39,38 %5,08 %  
výlet13,13 %1,69 %  
Nízké náklady.13,13 %1,69 %  
Dovolenná.13,13 %1,69 %  
zkouška něčeho nového13,13 %1,69 %  
turistika13,13 %1,69 %  
přenocování13,13 %1,69 %  
´13,13 %1,69 %  
ostatní odpovědi zuizui
bylo to levnější
finance
příznivá cena za přespání
málo peněz
Potřeba ubytování a malé finanční možnosti
1. Morava - vinobraní, 2. Měsíční pobyt v Nizozemí
dovolena za mlada s rodici
nízká cena, šlo jen o přespání
výlet s přáteli
V CR cena, v Australii take zpusob cestovani (backpackers) - navaznost na dalsi nabidky, seznameni s podobne zamerenymi lidmi
Nízká cena.
jiný poblíž volný nebyl
Snížení nákladů.
1443,75 %23,73 % 

Graf

9. Jaké je vaše hodnocení tohoto pobytu zde?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý1340,63 %22,03 %  
chvalitebný1031,25 %16,95 %  
dostatečný618,75 %10,17 %  
výborný39,38 %5,08 %  

Graf

10. Uveďte zde prosím nápady do budoucna na zlepšení či změnu

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

´

-

:P

čistota

čistota

čistota a hygiena nikdy nic nezkazí

čistota by byla na místě

hotely by mohly být levnější

Hygiena.

jsem absolutne bez napadu

kvalita služeb odpovídá ceně

lepší kvalita

lepší sociální zařízení

Nebylo si nač stěžovat, ubytování bylo velmi pěkné, dobrá kvalita za dobrou cenu,

Nevadí mi společné sociální zařízení, ale ať má nějakou úroveň. Dle mého názoru by místnosti se sociálním zařízením měly být zrekonstruované.

nevím

nevím

Nevím, hlavně dbát na hygienu na toaletách

nevim, za malo penez si mam kde lehnout ci umyt a co vic si prat

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nízkonákladové ubytování, nemůže být nikdy na dobré úrovni, a proto kdybych chtěla lepší komfort musím si připlatit.

Spala jsem v tolika hostelech, ze obecne zlepseni pro vsechny najednou napsat nelze, ale celkove hodne dulezita byla atmosfera v hostelu.

To, že je to levnější a jen chata, pronajatý zájezdový byt nebo pokoj v motelu neznamená, že by měl mít ošoupaný starý oprýskaný nábytek.

V ČR rozhodně zvýšení kvality u takovýchto typů ubytování. Zahraniční hostely byly perfektní, krásně zařízené a naprosto v pohodě, zato o těch našich opravdu škoda mluvit. Špína, hnus a podivná individua.

větší čistota, vybavenost pokojů

Více tepla a čistoty.

vydělávat dostatek prachů, abych nemusel jezdit do hostelů :D

wi-fi

Změna se zde nedá zcela realizovat. Ubytování vyhovuje určenému standardu. Naopak, služby, ochota a přízeň jsou - neočekávané - a velmi příjemné. Nejste pro ně pouhým ,,zákazníkem,, ale návštěvou.

zuizu

žádné

11. Chystáte se do budoucna využít nízkonákladové ubytování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2745,76 %45,76 %  
ano2237,29 %37,29 %  
ne1016,95 %16,95 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Dáváte přednost nízkonákladovým ubytovacím zařízením (hostel, hotel **...) před hotely vyšší kategorie?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Chystáte se do budoucna využít nízkonákladové ubytování?

6. Navštívili jste někdy ubytovací zařízení pro nízkorozpočtovou klientelu?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 9. Jaké je vaše hodnocení tohoto pobytu zde?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 9. Jaké je vaše hodnocení tohoto pobytu zde?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obojí na otázku 7. Ubytovací zařízení, které jste navštívili, bylo v:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Chystáte se do budoucna využít nízkonákladové ubytování?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

4. Jaké je vaše sociální postavení?

5. Dáváte přednost nízkonákladovým ubytovacím zařízením (hostel, hotel **...) před hotely vyšší kategorie?

6. Navštívili jste někdy ubytovací zařízení pro nízkorozpočtovou klientelu?

7. Ubytovací zařízení, které jste navštívili, bylo v:

9. Jaké je vaše hodnocení tohoto pobytu zde?

11. Chystáte se do budoucna využít nízkonákladové ubytování?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

4. Jaké je vaše sociální postavení?

5. Dáváte přednost nízkonákladovým ubytovacím zařízením (hostel, hotel **...) před hotely vyšší kategorie?

6. Navštívili jste někdy ubytovací zařízení pro nízkorozpočtovou klientelu?

7. Ubytovací zařízení, které jste navštívili, bylo v:

9. Jaké je vaše hodnocení tohoto pobytu zde?

11. Chystáte se do budoucna využít nízkonákladové ubytování?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Skalická, L.Ubytovací zařízení pro nízkorozpočtovou klientelu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://ubytovaci-zarizeni-pro-nizko.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.