Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ubytování v ČR

Ubytování v ČR

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivan David
Šetření:03. 01. 2012 - 03. 01. 2012
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,dovolte,abychom se Vám představili. Jmenujeme se Ivan David a Milan Šturma jsme studenty 2.ročníku PVOŠ se zaměřením na cestovní ruch. Zabýváme se problematikou cestovního ruchu a ubytováním na uzemí ČR. A proto Vás prosíme o vyplnění tohoto krátkého dotazníku na danou problematiku.Prosíme o pravdivé vyplnění a předem děkujeme za Váš čas,který jste pro nás obětovali.

Odpovědi respondentů

1. Jak často jezdíte na dovolenou do ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepravidelně1330,23 %30,23 %  
2x ročně1023,26 %23,26 %  
3x a více920,93 %20,93 %  
1x ročně818,6 %18,6 %  
nejezdím na dovolenou36,98 %6,98 %  

Graf

2. Jaké ubytovací zařízení upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kemp,chatky...1330,23 %30,23 %  
penzion1227,91 %27,91 %  
ubytování v soukromí511,63 %11,63 %  
hotel511,63 %11,63 %  
jiné511,63 %11,63 %  
apartmán36,98 %6,98 %  

Graf

3. Jaký typ dovolené preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letní i zimní1330,23 %30,23 %  
na období nezáleží1023,26 %23,26 %  
letní1023,26 %23,26 %  
zímní613,95 %13,95 %  
na dovolenou nejezdím49,3 %9,3 %  

Graf

4. Do jaké míry jsou pro Vás důležité následující faktory při výběru ubytování pro vaši plánovanou dovolenou? (1- velmi důležité, 2 – spíše důležité, 3 – důležité, 4 – spíše nedůležité, 5 – zcela nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena2.2561.632
vybavení ubytovacího zařízení2.7211.271
kvalita a přístup personálu2.5581.782
jídlo2.6051.82
úroveň nabízených služeb2.6051.402
prostředí a umístění ubytovacího zařízení1.6741.103
jiné3.8141.547

Graf

5. Co by podle Vás v ubytovacím zařízení nemělo chybět a do jaké míry? (1- velmi důležité, 2 – spíše důležité, 3 – důležité, 4 – spíše nedůležité, 5 – zcela nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
restaurace2.6982.304
tv/dvd3.7441.725
sociální zařízení na pokoji2.1861.872
společenská místnost3.5581.502
wellnes / bazén3.5581.549
společenské hry3.2332.039
jiné3.8371.95

Graf

6. Jakým způsobem si vybíráte ubytování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1739,53 %39,53 %  
osobní doporučení1330,23 %30,23 %  
slevové stránky716,28 %16,28 %  
katalogy511,63 %11,63 %  
propagační letáky12,33 %2,33 %  

Graf

7. Pokud hledáte informace na internetu, je pro Vás důležitý vzhled, přehlednost a informační hodnota webových stránek ubytování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2455,81 %55,81 %  
ne1023,26 %23,26 %  
nevím920,93 %20,93 %  

Graf

8. Jak jste obecně spokojeni s úrovní ubytování v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrně2148,84 %48,84 %  
nesrovnatelné se zahraničím1125,58 %25,58 %  
velmi613,95 %13,95 %  
nespokojeni511,63 %11,63 %  

Graf

9. Kolik jste ochotni zaplatit za noc v ubytovacím zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
400-8001841,86 %41,86 %  
0-4001739,53 %39,53 %  
800-1500818,6 %18,6 %  

Graf

10. Ovlivnily by Vás při výběru ubytování některé z následujících výhod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnosti čerpání doplňkových služeb zdarma1637,21 %37,21 %  
slevy z ceny při delším pobytu / skupinové slevy1432,56 %32,56 %  
jiné818,6 %18,6 %  
děti do 6 let zdarma511,63 %11,63 %  

Graf

11. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž2660,47 %60,47 %  
Žena1739,53 %39,53 %  

Graf

12. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-252353,49 %53,49 %  
25-35920,93 %20,93 %  
35-50613,95 %13,95 %  
50 a více 511,63 %11,63 %  

Graf

13. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka1637,21 %37,21 %  
zaměstnanec / zaměstnankyně1227,91 %27,91 %  
nezaměstnaný1023,26 %23,26 %  
OSVČ36,98 %6,98 %  
důchodce24,65 %4,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Věk?

  • odpověď 18-25:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi student/ka na otázku 13. Jaké je Vaše povolání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často jezdíte na dovolenou do ČR?

2. Jaké ubytovací zařízení upřednostňujete?

3. Jaký typ dovolené preferujete?

4. Do jaké míry jsou pro Vás důležité následující faktory při výběru ubytování pro vaši plánovanou dovolenou? (1- velmi důležité, 2 – spíše důležité, 3 – důležité, 4 – spíše nedůležité, 5 – zcela nedůležité)

5. Co by podle Vás v ubytovacím zařízení nemělo chybět a do jaké míry? (1- velmi důležité, 2 – spíše důležité, 3 – důležité, 4 – spíše nedůležité, 5 – zcela nedůležité)

6. Jakým způsobem si vybíráte ubytování?

7. Pokud hledáte informace na internetu, je pro Vás důležitý vzhled, přehlednost a informační hodnota webových stránek ubytování?

8. Jak jste obecně spokojeni s úrovní ubytování v ČR?

9. Kolik jste ochotni zaplatit za noc v ubytovacím zařízení?

10. Ovlivnily by Vás při výběru ubytování některé z následujících výhod?

11. Pohlaví?

12. Věk?

13. Jaké je Vaše povolání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často jezdíte na dovolenou do ČR?

2. Jaké ubytovací zařízení upřednostňujete?

3. Jaký typ dovolené preferujete?

4. Do jaké míry jsou pro Vás důležité následující faktory při výběru ubytování pro vaši plánovanou dovolenou? (1- velmi důležité, 2 – spíše důležité, 3 – důležité, 4 – spíše nedůležité, 5 – zcela nedůležité)

5. Co by podle Vás v ubytovacím zařízení nemělo chybět a do jaké míry? (1- velmi důležité, 2 – spíše důležité, 3 – důležité, 4 – spíše nedůležité, 5 – zcela nedůležité)

6. Jakým způsobem si vybíráte ubytování?

7. Pokud hledáte informace na internetu, je pro Vás důležitý vzhled, přehlednost a informační hodnota webových stránek ubytování?

8. Jak jste obecně spokojeni s úrovní ubytování v ČR?

9. Kolik jste ochotni zaplatit za noc v ubytovacím zařízení?

10. Ovlivnily by Vás při výběru ubytování některé z následujících výhod?

11. Pohlaví?

12. Věk?

13. Jaké je Vaše povolání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

David, I.Ubytování v ČR (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://ubytovani-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.