Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Účelové značky
Účelové značky
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Tulinger |
---|---|
Šetření: | 25. 04. 2008 - 02. 05. 2008 |
Počet respondentů: | 20 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 14.7 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | nelze zjistit |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý denJsme studenti Ekonomické fakulty VŠB-TUO a realizujeme výzkum pro potřeby seminární práce zaměřený na nákupní chování.
Cílem naší práce je:
- zjistit jaké je povědomí spotřebitelů o účelových značkách
- jakou váhu spotřebitelé těmto značkám přikládají
Předem všem děkuji za spolupráci, výsledky průzkumu naleznete na této stránce po skončení šetření. Dotazník je zcela anonymní.
Martin Tulinger
Odpovědi respondentů
1. Které faktory pro Vás hrají nejduležitější roli při nakupování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 18 | 90 % | 90 % |
cena | 16 | 80 % | 80 % |
dostupnost | 9 | 45 % | 45 % |
nakupuji podle zvyku | 9 | 45 % | 45 % |
značka zboží | 5 | 25 % | 25 % |
jiné | 5 | 25 % | 25 % |
doporučení známých | 5 | 25 % | 25 % |
nutriční hodnoty | 2 | 10 % | 10 % |
2. Víte co jsou to účelové značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 14 | 70 % | 70 % |
ano | 6 | 30 % | 30 % |
3. Jedná se o grafické symboly, které jsou uváděny na obalech zboží s cílem informovat spotřebitele o určitých vlastnostech výrobků popřípadě jejich obalů. Tento výzkum se zaměřuje na značky kvality tzn. Značky na obalech, které zaručují určitou minimální kvalitu. Už víte co jsou to účelové značky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 12 | 85,71 % | 60 % |
ne | 2 | 14,29 % | 10 % |
4. Dokázal(a) byste spontálně jmenovat značky kvality?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
ano,dokázala
asi mě teď nic moc nenpadá...možná tak Coca-cola, danone...
bio, klasa
bohužel ne:)
CzechMade, greenpoint, Klassa
gfj
Klasa
KlasA
klasa
klasa
Klasa
klasa
klasa, bioprodukt,
klasa, ekologický výrobek
klasa? bio?
kvalita od firmy Klasa,nebo Henkel atd...tohle myslíte?
ne
ne
ne
5. Které z následujících značek kvality znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bio | 19 | 95 % | 95 % |
Klasa | 18 | 90 % | 90 % |
Tesco | 13 | 65 % | 65 % |
Czech Made | 10 | 50 % | 50 % |
AH Quality | 5 | 25 % | 25 % |
CE | 3 | 15 % | 15 % |
Zaručená tradiční specialita | 1 | 5 % | 5 % |
6. Která z výše uvedených značek,dle Vašeho názoru zaručuje nejvyšší kvalitu? ( zařadili byste ji na 1.místo)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Klasa | 11 | 55 % | 55 % |
bio | 2 | 10 % | 10 % |
7 | 1 | 5 % | 5 % |
ah quality | 1 | 5 % | 5 % |
czech made | 1 | 5 % | 5 % |
dgd | 1 | 5 % | 5 % |
klasa, bio | 1 | 5 % | 5 % |
no idea | 1 | 5 % | 5 % |
nevnímám v tom zásadní rozdíl | 1 | 5 % | 5 % |
7. Kterou značku byste v hodnocení kvality zařadili na 2.místo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bio | 10 | 50 % | 50 % |
Czech Made | 3 | 15 % | 15 % |
klasa | 2 | 10 % | 10 % |
tesco | 2 | 10 % | 10 % |
dfgsd | 1 | 5 % | 5 % |
taky no idea | 1 | 5 % | 5 % |
nevnímám v tom rozdíl | 1 | 5 % | 5 % |
8. Kterou značku byste v hodnocení kvality zařadili na 3.místo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ah quality | 3 | 15 % | 15 % |
Bio | 2 | 10 % | 10 % |
klasa | 2 | 10 % | 10 % |
CE | 2 | 10 % | 10 % |
nevim | 2 | 10 % | 10 % |
tradicni ceska/e/y (...) | 1 | 5 % | 5 % |
??? | 1 | 5 % | 5 % |
dfg | 1 | 5 % | 5 % |
Czech made | 1 | 5 % | 5 % |
tesco | 1 | 5 % | 5 % |
. | 1 | 5 % | 5 % |
newim | 1 | 5 % | 5 % |
hehe, stejne tak | 1 | 5 % | 5 % |
dtto | 1 | 5 % | 5 % |
9. Důvěřujete zboží, které je označeno značkami kvality, více než zboží které takto označené není?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 10 | 50 % | 50 % |
ne | 10 | 50 % | 50 % |
10. Rozhodujete se při nakupování i na základě označení zboží načkou kvality?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano někdy | 10 | 50 % | 50 % |
Ne | 10 | 50 % | 50 % |
11. Zaznamenali jste reklamní kampaň na značky kvality?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano ( reklama v televizi ) | 17 | 85 % | 85 % |
Ano ( reklama v tisku ) | 8 | 40 % | 40 % |
Ano ( reklama na billboardu ) | 7 | 35 % | 35 % |
Ano (reklama na internetu ) | 5 | 25 % | 25 % |
Ne | 1 | 5 % | 5 % |
12. Pokud jste zaznamenali nějakou reklamní kampaň na značku kvality o kterou značku šlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Klasa | 18 | 90 % | 90 % |
Bio | 9 | 45 % | 45 % |
Tesco | 7 | 35 % | 35 % |
AH Quality | 4 | 20 % | 20 % |
Czech Made | 3 | 15 % | 15 % |
žádnou reklamní kampaň jsem nezaznamenal(a) | 1 | 5 % | 5 % |
CE | 1 | 5 % | 5 % |
13. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 13 | 65 % | 65 % |
muž | 7 | 35 % | 35 % |
14. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 12 | 60 % | 60 % |
vysokoškolské | 7 | 35 % | 35 % |
základní | 1 | 5 % | 5 % |
15. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-30 let | 13 | 65 % | 65 % |
15-20 let | 4 | 20 % | 20 % |
30-40 let | 2 | 10 % | 10 % |
do 15 let | 1 | 5 % | 5 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- google.cz (50 %)
- nezjištěno (45,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.