Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Účelové značky

Účelové značky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Tulinger
Šetření:25. 04. 2008 - 02. 05. 2008
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.7
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den

Jsme studenti Ekonomické fakulty VŠB-TUO a realizujeme výzkum pro potřeby seminární práce zaměřený na nákupní chování.


Cílem naší práce je:

- zjistit jaké je povědomí spotřebitelů o účelových značkách
- jakou váhu spotřebitelé těmto značkám přikládají



Předem všem děkuji za spolupráci, výsledky průzkumu naleznete na této stránce po skončení šetření. Dotazník je zcela anonymní.

Martin Tulinger

Odpovědi respondentů

1. Které faktory pro Vás hrají nejduležitější roli při nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita1890 %90 %  
cena1680 %80 %  
dostupnost 945 %45 %  
nakupuji podle zvyku945 %45 %  
značka zboží525 %25 %  
jiné525 %25 %  
doporučení známých525 %25 %  
nutriční hodnoty210 %10 %  

Graf

2. Víte co jsou to účelové značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1470 %70 %  
ano630 %30 %  

Graf

3. Jedná se o grafické symboly, které jsou uváděny na obalech zboží s cílem informovat spotřebitele o určitých vlastnostech výrobků popřípadě jejich obalů. Tento výzkum se zaměřuje na značky kvality tzn. Značky na obalech, které zaručují určitou minimální kvalitu. Už víte co jsou to účelové značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1285,71 %60 %  
ne214,29 %10 %  

Graf

4. Dokázal(a) byste spontálně jmenovat značky kvality?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

ano,dokázala

asi mě teď nic moc nenpadá...možná tak Coca-cola, danone...

bio, klasa

bohužel ne:)

CzechMade, greenpoint, Klassa

gfj

Klasa

KlasA

klasa

klasa

Klasa

klasa

klasa, bioprodukt,

klasa, ekologický výrobek

klasa? bio?

kvalita od firmy Klasa,nebo Henkel atd...tohle myslíte?

ne

ne

ne

5. Které z následujících značek kvality znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bio1995 %95 %  
Klasa1890 %90 %  
Tesco1365 %65 %  
Czech Made1050 %50 %  
AH Quality525 %25 %  
CE315 %15 %  
Zaručená tradiční specialita15 %5 %  

Graf

6. Která z výše uvedených značek,dle Vašeho názoru zaručuje nejvyšší kvalitu? ( zařadili byste ji na 1.místo)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasa1155 %55 %  
bio210 %10 %  
715 %5 %  
ah quality15 %5 %  
czech made15 %5 %  
dgd15 %5 %  
klasa, bio15 %5 %  
no idea15 %5 %  
nevnímám v tom zásadní rozdíl15 %5 %  

Graf

7. Kterou značku byste v hodnocení kvality zařadili na 2.místo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bio1050 %50 %  
Czech Made315 %15 %  
klasa210 %10 %  
tesco210 %10 %  
dfgsd15 %5 %  
taky no idea15 %5 %  
nevnímám v tom rozdíl15 %5 %  

Graf

8. Kterou značku byste v hodnocení kvality zařadili na 3.místo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ah quality315 %15 %  
Bio210 %10 %  
klasa210 %10 %  
CE210 %10 %  
nevim210 %10 %  
tradicni ceska/e/y (...)15 %5 %  
???15 %5 %  
dfg15 %5 %  
Czech made15 %5 %  
tesco15 %5 %  
.15 %5 %  
newim15 %5 %  
hehe, stejne tak15 %5 %  
dtto15 %5 %  

Graf

9. Důvěřujete zboží, které je označeno značkami kvality, více než zboží které takto označené není?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1050 %50 %  
ne1050 %50 %  

Graf

10. Rozhodujete se při nakupování i na základě označení zboží načkou kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano někdy1050 %50 %  
Ne1050 %50 %  

Graf

11. Zaznamenali jste reklamní kampaň na značky kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano ( reklama v televizi )1785 %85 %  
Ano ( reklama v tisku )840 %40 %  
Ano ( reklama na billboardu )735 %35 %  
Ano (reklama na internetu )525 %25 %  
Ne15 %5 %  

Graf

12. Pokud jste zaznamenali nějakou reklamní kampaň na značku kvality o kterou značku šlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasa1890 %90 %  
Bio945 %45 %  
Tesco735 %35 %  
AH Quality420 %20 %  
Czech Made315 %15 %  
žádnou reklamní kampaň jsem nezaznamenal(a)15 %5 %  
CE15 %5 %  

Graf

13. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1365 %65 %  
muž735 %35 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou1260 %60 %  
vysokoškolské735 %35 %  
základní15 %5 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30 let1365 %65 %  
15-20 let420 %20 %  
30-40 let210 %10 %  
do 15 let15 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tulinger, M.Účelové značky (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://uceloveznacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.