Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Učenlivost

Učenlivost

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alice Kulišová
Šetření:20. 04. 2010 - 28. 04. 2010
Počet respondentů:97
Počet otázek (max/průměr):40 / 40
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník byl vytvořen pro atestaci z předmětu psychometrie. Obsahuje 39 trvzení, u kterých uvádíte, zda souhlasíte či nesouhlasíte. Prosím o poctivé vyplnění, zabere 10 minut max. Zaměřuje se na učenlivost a to především na učení formální. 

Všem moc děkuji za spolupráci!

Alice

Odpovědi respondentů

1. Vyučovanou látku se snažím vždy pochopit.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7678,35 %78,35 %  
nesouhlasím2121,65 %21,65 %  

Graf

2. Je zbytečné číst celé učebnice, stačí číst pouze výpisky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5354,64 %54,64 %  
nesouhlasím4445,36 %45,36 %  

Graf

3. Stává se, že jdu na zkoušku nepřipraven a spoléhám na štěstí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5455,67 %55,67 %  
nesouhlasím4344,33 %44,33 %  

Graf

4. Vždy jsem patřil/a mezi nadprůměrné studenty.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5253,61 %53,61 %  
souhlasím4546,39 %46,39 %  

Graf

5. Někdy si vyčítám, že přistupuji ke studiu příliš laxně.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7678,35 %78,35 %  
nesouhlasím2121,65 %21,65 %  

Graf

6. Rád/a se učím nové věci.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9294,85 %94,85 %  
nesouhlasím55,15 %5,15 %  

Graf

7. Nedělá mi problémy učit se i několik hodin v kuse.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5253,61 %53,61 %  
souhlasím4546,39 %46,39 %  

Graf

8. Abych porozuměl/a textu, musím si ho přečíst nejméně dvakrát.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5051,55 %51,55 %  
nesouhlasím4748,45 %48,45 %  

Graf

9. Když se rozhodnu, dokážu se během chvíle zkoncentrovat na učení.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5859,79 %59,79 %  
nesouhlasím3940,21 %40,21 %  

Graf

10. Umím si při učení vytvořit dobré mnemotechnické pomůcky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7274,23 %74,23 %  
nesouhlasím2525,77 %25,77 %  

Graf

11. Učím se, jelikož mne předmět mého studia zajímá, ne protože musím.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5152,58 %52,58 %  
nesouhlasím4647,42 %47,42 %  

Graf

12. Do učení se musím vždycky nutit.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5859,79 %59,79 %  
nesouhlasím3940,21 %40,21 %  

Graf

13. Déle než hodinu neudržím u učení pozornost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím7072,16 %72,16 %  
souhlasím2727,84 %27,84 %  

Graf

14. Přednášky jsou pro mne přínosem, vždy si toho hodně zapamatuji.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5152,58 %52,58 %  
nesouhlasím4647,42 %47,42 %  

Graf

15. Ve škole udržím pozornost jedině, když mě látka zajímá.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8183,51 %83,51 %  
nesouhlasím1616,49 %16,49 %  

Graf

16. Kdykoliv narazím v textu na cizí slovo, kterému nerozumím, vyhledám si obratem jeho význam.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5051,55 %51,55 %  
nesouhlasím4748,45 %48,45 %  

Graf

17. Ke studiu přistupuji zodpovědně.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5657,73 %57,73 %  
souhlasím4142,27 %42,27 %  

Graf

18. K pochopení dané látky potřebuji vždy praktický příklad.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5051,55 %51,55 %  
souhlasím4748,45 %48,45 %  

Graf

19. Během učení mě snadno cokoliv rozptýlí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5455,67 %55,67 %  
nesouhlasím4344,33 %44,33 %  

Graf

20. Učení mi nedělá potíže, ani když mě látka nezajímá.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím8385,57 %85,57 %  
souhlasím1414,43 %14,43 %  

Graf

21. Učím se jen takové množství látky, které stačí ke složení zkoušky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5859,79 %59,79 %  
nesouhlasím3940,21 %40,21 %  

Graf

22. Ve svém studijním oboru se snažím vždy učit nad rámec požadovaných znalostí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6971,13 %71,13 %  
souhlasím2828,87 %28,87 %  

Graf

23. Pokud něčemu nerozumím, naučím se to nazpaměť.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím4950,52 %50,52 %  
souhlasím4849,48 %49,48 %  

Graf

24. Často konzultuji látku s vyučujícím.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím8486,6 %86,6 %  
souhlasím1313,4 %13,4 %  

Graf

25. Raději se učím průběžně, než nárazově a intenzivně.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím7779,38 %79,38 %  
souhlasím2020,62 %20,62 %  

Graf

26. Pozorováním jiných při práci se naučím nejvíc.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5152,58 %52,58 %  
souhlasím4647,42 %47,42 %  

Graf

27. Snadno si zapamatuji látku, když se učím ze skript.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5253,61 %53,61 %  
souhlasím4546,39 %46,39 %  

Graf

28. Často potřebuji, aby mi někdo (např. spolužák) látku vysvětlil a pomohl mi ji tak pochopit.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím7678,35 %78,35 %  
souhlasím2121,65 %21,65 %  

Graf

29. Na zkoušky se učím raději z více zdrojů.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7173,2 %73,2 %  
nesouhlasím2626,8 %26,8 %  

Graf

30. Obvykle do týdne po složení zkoušky zapomenu většinu učiva.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7375,26 %75,26 %  
nesouhlasím2424,74 %24,74 %  

Graf

31. Více se naučím z učebnic - spíše než poslechem přednášek.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5152,58 %52,58 %  
nesouhlasím4647,42 %47,42 %  

Graf

32. V porovnání se svými spolužáky mám lepší studijní výsledky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5556,7 %56,7 %  
souhlasím4243,3 %43,3 %  

Graf

33. Nově nabité znalosti dokážu bez problémů použít v praxi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4950,52 %50,52 %  
nesouhlasím4849,48 %49,48 %  

Graf

34. Přednášky mi toho moc nedají, stejně většinu probrané látky hned zapomenu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6061,86 %61,86 %  
souhlasím3738,14 %38,14 %  

Graf

35. Nemám problém s pochopením odborných textů.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6263,92 %63,92 %  
nesouhlasím3536,08 %36,08 %  

Graf

36. Na všechny zkoušky se učím na poslední chvíli.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím7072,16 %72,16 %  
nesouhlasím2727,84 %27,84 %  

Graf

37. Často kromě doporučené literatury využívám ke studiu i další zdroje navíc.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5152,58 %52,58 %  
nesouhlasím4647,42 %47,42 %  

Graf

38. Velmi záleží na tom, co se zrovna učím, u nudné látky neudržím pozornost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8890,72 %90,72 %  
nesouhlasím99,28 %9,28 %  

Graf

39. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7072,16 %72,16 %  
muž2727,84 %27,84 %  

Graf

40. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
221919,59 %19,59 %  
211414,43 %14,43 %  
241010,31 %10,31 %  
2099,28 %9,28 %  
2588,25 %8,25 %  
2377,22 %7,22 %  
2655,15 %5,15 %  
2855,15 %5,15 %  
2744,12 %4,12 %  
3333,09 %3,09 %  
ostatní odpovědi 19
44
31
46
36
32
17
34
35
47
41
16
1313,4 %13,4 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.02
Minimum:20
Maximum:36
Variační rozpětí:16
Rozptyl:13.84
Směrodatná odchylka:3.72
Medián:23
Modus:22

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Přednášky jsou pro mne přínosem, vždy si toho hodně zapamatuji.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 34. Přednášky mi toho moc nedají, stejně většinu probrané látky hned zapomenu.

17. Ke studiu přistupuji zodpovědně.

  • odpověď souhlasím:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 5. Někdy si vyčítám, že přistupuji ke studiu příliš laxně.

21. Učím se jen takové množství látky, které stačí ke složení zkoušky.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 22. Ve svém studijním oboru se snažím vždy učit nad rámec požadovaných znalostí.

33. Nově nabité znalosti dokážu bez problémů použít v praxi.

  • odpověď souhlasím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 24. Často konzultuji látku s vyučujícím.

34. Přednášky mi toho moc nedají, stejně většinu probrané látky hned zapomenu.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 14. Přednášky jsou pro mne přínosem, vždy si toho hodně zapamatuji.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vyučovanou látku se snažím vždy pochopit.

2. Je zbytečné číst celé učebnice, stačí číst pouze výpisky.

3. Stává se, že jdu na zkoušku nepřipraven a spoléhám na štěstí.

4. Vždy jsem patřil/a mezi nadprůměrné studenty.

5. Někdy si vyčítám, že přistupuji ke studiu příliš laxně.

6. Rád/a se učím nové věci.

7. Nedělá mi problémy učit se i několik hodin v kuse.

8. Abych porozuměl/a textu, musím si ho přečíst nejméně dvakrát.

9. Když se rozhodnu, dokážu se během chvíle zkoncentrovat na učení.

10. Umím si při učení vytvořit dobré mnemotechnické pomůcky.

11. Učím se, jelikož mne předmět mého studia zajímá, ne protože musím.

12. Do učení se musím vždycky nutit.

13. Déle než hodinu neudržím u učení pozornost.

14. Přednášky jsou pro mne přínosem, vždy si toho hodně zapamatuji.

15. Ve škole udržím pozornost jedině, když mě látka zajímá.

16. Kdykoliv narazím v textu na cizí slovo, kterému nerozumím, vyhledám si obratem jeho význam.

17. Ke studiu přistupuji zodpovědně.

18. K pochopení dané látky potřebuji vždy praktický příklad.

19. Během učení mě snadno cokoliv rozptýlí.

20. Učení mi nedělá potíže, ani když mě látka nezajímá.

21. Učím se jen takové množství látky, které stačí ke složení zkoušky.

22. Ve svém studijním oboru se snažím vždy učit nad rámec požadovaných znalostí.

23. Pokud něčemu nerozumím, naučím se to nazpaměť.

24. Často konzultuji látku s vyučujícím.

25. Raději se učím průběžně, než nárazově a intenzivně.

26. Pozorováním jiných při práci se naučím nejvíc.

27. Snadno si zapamatuji látku, když se učím ze skript.

28. Často potřebuji, aby mi někdo (např. spolužák) látku vysvětlil a pomohl mi ji tak pochopit.

29. Na zkoušky se učím raději z více zdrojů.

30. Obvykle do týdne po složení zkoušky zapomenu většinu učiva.

31. Více se naučím z učebnic - spíše než poslechem přednášek.

32. V porovnání se svými spolužáky mám lepší studijní výsledky.

33. Nově nabité znalosti dokážu bez problémů použít v praxi.

34. Přednášky mi toho moc nedají, stejně většinu probrané látky hned zapomenu.

35. Nemám problém s pochopením odborných textů.

36. Na všechny zkoušky se učím na poslední chvíli.

37. Často kromě doporučené literatury využívám ke studiu i další zdroje navíc.

38. Velmi záleží na tom, co se zrovna učím, u nudné látky neudržím pozornost.

39. Pohlaví

40. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vyučovanou látku se snažím vždy pochopit.

2. Je zbytečné číst celé učebnice, stačí číst pouze výpisky.

3. Stává se, že jdu na zkoušku nepřipraven a spoléhám na štěstí.

4. Vždy jsem patřil/a mezi nadprůměrné studenty.

5. Někdy si vyčítám, že přistupuji ke studiu příliš laxně.

6. Rád/a se učím nové věci.

7. Nedělá mi problémy učit se i několik hodin v kuse.

8. Abych porozuměl/a textu, musím si ho přečíst nejméně dvakrát.

9. Když se rozhodnu, dokážu se během chvíle zkoncentrovat na učení.

10. Umím si při učení vytvořit dobré mnemotechnické pomůcky.

11. Učím se, jelikož mne předmět mého studia zajímá, ne protože musím.

12. Do učení se musím vždycky nutit.

13. Déle než hodinu neudržím u učení pozornost.

14. Přednášky jsou pro mne přínosem, vždy si toho hodně zapamatuji.

15. Ve škole udržím pozornost jedině, když mě látka zajímá.

16. Kdykoliv narazím v textu na cizí slovo, kterému nerozumím, vyhledám si obratem jeho význam.

17. Ke studiu přistupuji zodpovědně.

18. K pochopení dané látky potřebuji vždy praktický příklad.

19. Během učení mě snadno cokoliv rozptýlí.

20. Učení mi nedělá potíže, ani když mě látka nezajímá.

21. Učím se jen takové množství látky, které stačí ke složení zkoušky.

22. Ve svém studijním oboru se snažím vždy učit nad rámec požadovaných znalostí.

23. Pokud něčemu nerozumím, naučím se to nazpaměť.

24. Často konzultuji látku s vyučujícím.

25. Raději se učím průběžně, než nárazově a intenzivně.

26. Pozorováním jiných při práci se naučím nejvíc.

27. Snadno si zapamatuji látku, když se učím ze skript.

28. Často potřebuji, aby mi někdo (např. spolužák) látku vysvětlil a pomohl mi ji tak pochopit.

29. Na zkoušky se učím raději z více zdrojů.

30. Obvykle do týdne po složení zkoušky zapomenu většinu učiva.

31. Více se naučím z učebnic - spíše než poslechem přednášek.

32. V porovnání se svými spolužáky mám lepší studijní výsledky.

33. Nově nabité znalosti dokážu bez problémů použít v praxi.

34. Přednášky mi toho moc nedají, stejně většinu probrané látky hned zapomenu.

35. Nemám problém s pochopením odborných textů.

36. Na všechny zkoušky se učím na poslední chvíli.

37. Často kromě doporučené literatury využívám ke studiu i další zdroje navíc.

38. Velmi záleží na tom, co se zrovna učím, u nudné látky neudržím pozornost.

39. Pohlaví

40. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kulišová, A.Učenlivost (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://ucenlivost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.