Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Účinnost internetové reklamy Aukro.cz

Účinnost internetové reklamy Aukro.cz

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Kuliševová
Šetření:11. 03. 2011 - 18. 03. 2011
Počet respondentů:182
Počet otázek (max/průměr):22 / 18.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentkou 3. ročníku na ČZU a pro praktickou část mé bakalářské práce bych Vás ráda poprosila o vyplnění krátkého dotazníku ohledně účinnosti internetové reklamy elektronického obchodu Aukro.cz.
Dotazník je krátký a zajímavý, zabere Vám pár minut.


 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Zde se podívejte na tři nejčastěji viděné internetové reklamy elektronického obchodu Aukro.cz, budete je potřebovat u otázek č.8-10:

a)

 

 

b)

 

c)

Odpovědi respondentů

1. Jak často užíváte Internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně17395,05 %95,05 %  
alespoň 1x týdně73,85 %3,85 %  
výjimečně10,55 %0,55 %  
alespoň 1x měsíčně10,55 %0,55 %  

Graf

2. Kde Internet nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma14479,12 %79,12 %  
v práci3418,68 %18,68 %  
ve škole10,55 %0,55 %  
ve škole i doma10,55 %0,55 %  
jsem online porad10,55 %0,55 %  
všude10,55 %0,55 %  

Graf

3. Sledujete reklamy na Internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10155,49 %55,49 %  
ano8144,51 %44,51 %  

Graf

4. Reklamy na Internetu Vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informují8043,96 %43,96 %  
nezajímají7038,46 %38,46 %  
iritují2513,74 %13,74 %  
baví73,85 %3,85 %  

Graf

5. Co na Internetu nejčastěji vyhledáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronickou poštu11764,29 %64,29 %  
materiál do školy, práce, ...9351,1 %51,1 %  
informační servery8546,7 %46,7 %  
sociální sítě8245,05 %45,05 %  
elektronické obchody6032,97 %32,97 %  
hry, zábavu3519,23 %19,23 %  

Graf

6. Všimli jste si někdy internetové reklamy na elektronický obchod Aukro.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12970,88 %70,88 %  
ne5329,12 %29,12 %  

Graf

7. Pokud ano, tak kde?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
seznam.cz2125,3 %11,54 %  
Facebook67,23 %3,3 %  
www.seznam.cz44,82 %2,2 %  
nevim44,82 %2,2 %  
seznam44,82 %2,2 %  
na internetu22,41 %1,1 %  
na Seznamu22,41 %1,1 %  
na seznam.cz22,41 %1,1 %  
všude22,41 %1,1 %  
Facebook.com11,2 %0,55 %  
ostatní odpovědi Různě na netu
bannery na www stránkách
facebook, seznam vyhledávání(po pravé straně)
net, časopis
idnes.cz
blogy, fóra, portály
to si nepamatuju
různě po internetu
vsude mozne :)
idnes.cz, aktuality.cz
bannery na seznam.cz
už nevím
ano,Fecebok
ano.facebok
horní banner
nevzpomínám si
na www.seznam.cz
asi všude nepamatuji se
Už si nepamatuji
TV, webové stránky
www.seznam
v metru
Na hlavní stránce Seznamu
internet
cilicili.cz
u kamarádky
seznamu
asi FB nejsem si jistej
na aktualně.cz
Nevím přesně na jakých stránkách, ale často.
http://technet.idnes.cz/
reklama byla umístěná dole
Spoluzaci.cz
úvodní stránka seznam.cz
už nevím :)
3542,17 %19,23 % 

Graf

8. NYNÍ OTÁZKY K TŘEM ZOBRAZENÝM REKLAMÁM V ÚVODU: Která z těch tří reklam Vás nejvíce zaujala a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

reklama c) - je velká, nepřeplácaná, výstižná,

1. zřetelné nápisy a přehledné odkazy na jednotlivé druhy sortimentu

2. je poutavá, z každého oboru něco....

2. je přehledná jednoduchá

3, největší a zároveň nejpřehlednější,zaujme na první pohled

3. je velká a neobvyklá

3. líbí se mi slogan, který zároveň láká návštěvníky vstoupit.

3. ukázka.....je největší, má největší nadpis....

a

A

a

A - kreativita

a - nejpoutavější

A - nejvic viditelna

A je příjemná na pohled a nejvíce poutá pozornost

A kompromis mezi obrazem a informací

a, protože inzeruje "skvělé ceny"

a, svou sytě červenou barvou

a. nahoře grafické zpracování

a) díky barevnosti

a) přehlednost, dobré uspořádání,

a) nejvíce připoutá pozornost

a)

a)

a) - stručné, přehledné,

a) - je nejpřehlednější, lehce se v ní hledá požadovaný termín

a) - je z ní na první pohled poznat, kdo a co inzeruje.

A) - poskytuje nejvíce informací o dané internetové stránce

a) , přehlednost

a) asi výrazným rámováním

a) barevná, výrazná

A) barevnost

A) červený podklad je pro aukro tradiční, tady vidím jasně, kdo m izboží nabízí. Samotné zboží není tak důležité

a) designová

a) je jednoducha-vyrazny napis aukro-vystizna

a) na první pohled je vidět na co reklama je

a) přehledná

a) přehledná, jasná, stručná

a) přehledné

a) stručná, jasná, přehledná

a) zajímavá

A) Ze všech byla pro mě nejpřehlednější

a)je výrazná

Ani jedna! Aukro sou zmrdi

asi a) líbí se mi z nich asi nejvíc :))

asi b pokud tam bude něco co zrovna hledám

asi varianta b) jelikož už tam jsou vidět nějaké produkty, které by mohly přímo někoho oslovit...

aukro

aukro- vyhodne věci mimibazar-levně dětské věci lide-seznamení fajn

b

B

B - ruzné věci, zajímavé ceny

b - znam ji

B : je přehledná

B . je nejkonkrétnější

B protože podává přímo informace co a za kolik

B. Vzhled reklamy se mi líbí.

b)

b)

b) je přehledná, s obrázkama i cenama

b) je to konkrétni reklama

b) jednoduché a nepřeplácané

b) názorná, přehledná, výstižná

b) protože jsou zde produkty, které by mě mohli zajímat

b) rozmanitost

B), asi i díky přiděleným cenám

b), inspiruje nabídkou konkrétního zboží

b); jasný přehled... oproti ostatním není tolik obecná

C Dostatečně velká, zajímavý a chytlavý slogan.

c

c

c - je nejvýraznější

c - je nejvýraznější a nezvyklá

C - připadá mi vzdušká, pěkná grafika, není vnucující,

C - velikost, zajímavé obrázky

c mě hned trefila do očí. Je největší.

c, je vtíravá

C, levná elektronika

c, má dobré grafické zpracování

c, pěkné obrázky

c, pěkný design

c, přehledná, výstižná

C, zajímavá, oslovuje přímo s vtipem

C. je přehledná

C. Protože je zajímavá a poutavá.

c( je nejvýraznější a je jednoduchá

c)

c)

c) líbí se mi její design

C) - nejlépe vyřešena graficky

c) - Oslovuje mě a má zájem o to, zda mám vše, nutí mě přemýšlet, jestli něco nepotřebuji něco, co Aukro nabízí.

c) - poutavý text

c) bije do očí

c) je nejvýraznější

c) jednoduché a výstižné

c) jelikož zabírá nejvíce místa.

c) jen nejvýraznější a není přeplácaná

c) Má zajímavý slogan

c) myslim, ze oslovi siroke spektrum potencionalnich zakazniku kazdemu totiz neco chybi

c) nejvýraznější, zajímavá graficky, méně textu

c) přehledná

c) připadá mi víc propracovaná

c) stručná a jasná

c) velká písmena

c) Velké nápisy a obrázky

c) velké obrázky, které hned zaujmou

c) všimla jsem si ji nejdřív

c), největší, nejlépe přehledná, říká přímo, co nabízí

c), protože má nejlepší grafiku

druha byla nejzajimavejsi

Druhá reklama, protože má na sobě obrázky. Samotný text na webové stránce tolik nezaujme.

Druhá, neb obzázky dopomáhají k upoutání pozornosti

CHYBÍ VÁM NĚCO... ASI JAK JE TO NAPSANÉ VELKÝM PÍSMEM A MÁ TO VELIKOU REKLAMU

možnost C, protože velké písmo upoutá mou pozornost nejvíce

nejde mi otevřít

nejvíc reklama A, je tam jasně napsáno, co nabízí..

Nejvíce mě zaujala reklama typu C.. Z těchto uvedených reklam je nejvíce přehledná.

Nejvíce mě zaujala ta třetí, protože je nejkonkrétnějsí a nejvíc mi toho řekne.

Nejvíce mě zaujalo třetí provedení reklamy pro svou jednoduchost - nápaditost. Klasické reklamní bannery s výpisem vybraných produktů automaticky přehlížím, kdežto prostý text doplněný spíše o ilustrační obrázky potažmo zjednoduššeně vystihující možnost levného a kvalitního nákupu považuji za více přímý a jasný.

nejvíce ně upoutala reklama "c", přehledná, výstižná

Nejvíce reklama (c - jednoduchá hesla, přehledné

nevšimla jsem si ani jedné, hledala jsem ten dotazník :-)

nezaujala mě žádná

pakliže nějaká, tak první, není ani moc nevýrazná ani moc výrazný, graficky nejzajímavější

Posledí banner je nejlépe graficky zpracován asi bych i prominul fiktivní (ukázkové) ceny.

poslední - je nejpřehlednější

poslední, je srozumitelná

prostřední

první - je podrobná

Prvni - vyrazna a je hned na prvni pohled nejlepe videt o jake stranky jde

prvni -na prvni pohled je jasne o co se jedna

První a proč?Protože je barevnější než ostatní, a tím je hezčí.

První protože mi přijde, že na první pohled je vidět, že se jedná o aukro

První reklama... Barevná, poutavá...

První z nich, protože obsahuje jednu věc a jednu cenu.

první, zaujamala mne tak, abych ji rozklikla- zrejme ze nabízí neco, co jeste nevím ale mohu chtít...

první,jelikož na mě působila nejpřesvědčivěji a mohla jsem si představit,jak to na tomto serveru chodí a jaké tam naleznu kategorie

První. Je jednoduchá, snadno poznám, že se jedná o reklamu na Aukro. Na druhé je sice ukázáno zboží, ale ikony jsou tím pádem menší a není tak přehledná. Třetí mi přijde zbytečně velká. První reklama mě zaujala nejvíce.

Reklama a) - je na první pohled zřejmé, kdo inzeruje a výběr dle seznamu preferuji před "obrázky".

reklama B je tam hodně výrobků

Reklama b) která přímo nabízí konkrétní věc.

Reklama b), protože je přehledná a u zboží je napsána cena.

reklama b),je konkrétní

reklama b),je konkrétní

reklama bod pismenem B, protože jsou tam nejen obrázky nabízených věcí, ale i ceny a názvy podle kterých se člověk orientuje.

reklama C barevná, velká

reklama c připadá mi nejzajímavější

Reklama C, jelikož je velice dobře viditelná, vístižná a lákavá svými obrázky.

reklama c,velke zobrazeni,velka prehlednost,

reklama c. krátká, stručná, výstižná, přehledná

reklama c), protože je nepřehlédutelná

Reklama na obrázku c. Velké nápisy, lesknoucí se dobře nasvícené fotky se slušivými vysačkami v podobě cen, celková jednoduchost a přehlednost.

Reklama první. Obsahuje největší nabídku

ta poslední, má největší font písma

ta třetí, jelikož mě navnadila

ta za c), je hodně velká

ted nevim jestli mam napsat A, B nebo C, ale nejvic me zaujaly urcite ty obrazky s produkty, nejvice asi notebook

treti reklama. Je nejvice videt a zaroven napis, zda nam neco chybi.

Treti...jednoduchost.

třetí

třetí - design ( c)

třetí - je nejvýraznější

třetí (c) reklama...je přehledná a upoutá

třetí, je nejpřehlednější

Třetí, tedy možnost c). Slogan vystihuje dokonale to, proč se obracíme na internet při hledání zboží - abychom našli to, co v obchodě nenajdeme. Chceme všechno na jednom místě.

Třetí,je největší a je nejlépe graficky zpracována.

Třetí,protože je největší

třeti.prehledna

Varianta B. Jasně mi říká co a za kolik, nic navíc

věechny

všechny

zadna

zadna

zaujala mě reklama c, protože je přehledná a rychle se v ní zorientuji

zaujaly mě všechny

žadna

žádná

žádná

Žádná mě nezaujala.

žádná, ani jedné jsem si nevšimla....

Žádná, nevkusné, velké

Žádná, protože jsem si ji nevšiml

9. Která Vás naopak zaujala nejméně či vůbec a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

:)

1. nic moc neřekne

1. působí jako banner, odpuzuje

1. ukázka....není na nic zajmavého....žádný obrázek, písmo malé

2, obyčejná reklama

2. - nejaky blize neurcity seznam zbozi, neni poznat zda je to obchod nebo co

2. neatraktivní (pouhý seznam zboží a cen)

2. nepřehledné.

3. málo čitelné ceny

a

A - nevypadá jako reklama, nic neříká

A . Je tam moc detailů, které člověk pomalu ani nepřečte.

a nevím co bych od ní měla očekávat, prostě mě nezaujala

a protože je tam příliš mnoho možností

A protože neukazuje podle mne je obraz důležitý pro to, aby zaujal

a, není tam přímo řečeno, co nabízejí, mohu si tam sice hledat, ale to nechci

A, nepotřebuju znát, že aukro je nejlepší

a, nepřehledná

a, nudná

a,nezaujala vubec...je tam toho nejak moc...nechtelo se mi to cist

A: je nepřehledná

a. Celkový zmatek a špatné zaměření na prodávaný předmět.

A. Taková o ničem nezajímavá

a)

a)

a)

a)

a) hodne textu, malo obrazku

a) je mi nesympatická

a) nezajímavá, nudná

a) nic mě neupoutalo

a) nic neříkající

a), svou tmavou a jednotvárnou barvou, nepřehledností

a), vypadá jako každá druhá

Ani jedna! Aukro sou zmrdi

B Malé písmo, nenápadná, a proto bych si ji nevšimla. Ikdyž jsou zobrazeny ceny, na první pohled mě nezajímají.

b

b

B je nevýrazná, není jasné, na co má upoutat

B nicneříkající

b - ani by mě nnapadlo, že to je reklama na internetový obchod

B - je mala a je tam hodne obrazku

b - moc obrázků nahuštěných vedle sebe bez textu

B - nemám pocit, že je to reklama, nevidím značku a podobně

b - nevýrazná, nehezkej design

b - objevuje se velmi často, už vím, o co jde

B - spousta informací

b moc drobných předmětů a nejsou tam žádné věcné informace.

b moc omalých obrázků a textu

B příliš informací

B,

b, malé obrázky a pro mě neatraktivní nabízené zboží

b, malé písmo, nepřehledné

b, vypadá děsně a reklamy tohohle typu nesnáším

B. nelíbí se mi

b. uprostřed malé, nezajímavé

b) nevýrazná

b) nevýrazná, nepřehledná

b) prostě se mi nelíbí

b) - je nepřehledná

b) - moc bych nevěděla o co jde

B) - moc malé obrázky a text

b) - není z ní na první pohled poznat, kdo inzeruje a nelíbí se mi "obrázky"

b) - prostý výpis položek. kterého je na internetu spousta

b) hodně textu, malá písmena, není poznat čeho se týká

b) chaoticke - neni na prvni pohled videt ze jde o aukro

b) kdo inzeruje není jasné na první pohled a z velikosti písma mám dojem, že se jedná o něco zanedbatelného.

b) malnkatý a tim málo výrazný

b) málo výrazná, přehlédnutelná

b) moc informací najednou

b) moc malé obrázky

b) není z ní poznat o co se jedná, pokud dotyčný nezná aukro.cz

B) nepopisuje dostateně informace, co mohu koupit na aukro.cz

b) nepřehledná

b) nepřehledná

b) nepřehledná

b) nepřehledná a nepoznám hned na co reklama je

b) nepřehledná, malé obrázky i písmo

b) nepřehledná, moc informací najednou

b) nepřehledná, vůbec to nepůsobí jako reklama

b) nevýrazná

b) nevýrazná

b) nevýrazné

b) nezajímavý, malé písmena, nevýrazný

b) obyčejnost, strohé, neupoutalo to mou pozornost

b) protože je málo barevná

b) příjde mi nepřehledná

b) špatně čitelná c) zbytečně veliká

b) taková trhovecká :))

B) takovou má každý

b) teto reklamy jsem si prakticky skoro nevsimla pri svem serfovani, a kdyz ano, byla jsem prekvapena ze je na aukro. Podle me neupouta, a kdyz ano tak v negativnim smyslu

b) zobrazené zboží, nudné

b), jelikož je malá a barevně nevýrazná

b), nelíbí se mi, na první pohled nezajímavá

b), nezajímavá a nepřehledná

C

C

c

c

C - málo viditelné ceny

c - neni jednozančna

c moc velka

C nic mi neříká

c, příliš nápadná

c)

c) připomíná mi skladiště

C)

c)

c)

c)

c)

c)

c) moc stručná

c) moc velká

c) nelíbí se mi to na první pohled

c) protože je poslední

c), protože mi nic nechybí. Nebo to minimálně neseženu na Aukru.

c); nejvíce obecný

druhá

druhá - vůbec není přehledná

druhá (b) nepřehledné

druha reklama, je to takove tuctovite a nevzbudi to zajem.

druhá-nepřehledná

druhá, nevím na co vlastně je

Druhá, nevím proč nelibí se mi asi její vzhed

Druhá, protože je moc konkrétní

druhá. Ukazuje jen zboží jako většina reklam..

nejde mi otevřít

nejméně "b" , chaotické,nepřehledné

Nejméně asi třetí, přijde mi zbytečně veliká.

Nejméně mě zaujala reklama B. Je v ní mnoho "mnoho nahuštěných" věcí.

Nejméně mě zaujala ta první, protože kdybych nevěděla co je to aukro, tak vůbec nevím proč bych takovou reklamu měla otevírat.

Nejméně mě zaujalo druhé zpracování - když si chci prohlédnout jednotlivé produkty zavítám na samotnou webovou stránku, ale nepotřebuji jejich výpis na stránce která s tím například tematicky nemá nic společného.

nejméně na mě zapůsobila reklama třetí. příliš velký nápis a vcelku nic z toho.

Nejméně reklama (a

nejméně reklama B, nemám čas luštit a pročítat množství obrázků a textů k nim...

nevim

Nevšiml jsem si žádné reklamy

nevšimla jsem si ani jedné, hledala jsem ten dotazník :-)

nezaujala me reklama a, protože kde neni tolik zajmavých upoutavek, naco by se tam dalo divat

nic mě nenapada

Nic z nabídky nescháním

obecně smysl reklamy u porálu který je dlouhodobě ve ztrátě právě kvůli široké propagaci která je často zneužívána - klikání za peníze

Ostatní byly, takové obyčejné, takových je na internetu hodně.

posledni

prvni nevim

První a druhá... nevyčteme z nich, čím se přesně Aukro zabývá. Neupoutají pozornost

První reklama, možnost a). Je to typ banneru, který přehlídnete jako otravující inzerci při prohlížení stránek, nic vám neřekne, nezaujme grafikou ani konkrétní nabídkou zboží či poutavým sloganem.

první, je bez obrázků

první, je nevýrazná a nic mi neříká.

první, připadá mi nenápaditá

prvni,nepřehledna.mišmaš

První...neprehlednost.

reklama A nezajímavá

Reklama a) není zde žádna představa zboží, většinou mě zaujme určitá věc kterou sháním

Reklama B, jelikož její vizuální úprava pro mě není nijak lákavá, vypadá, jako že ji dělali amatéři.

reklama b..na první pohled není poznat, co stránka nabízí a jaký je její účel

reklama C

reklama c)

Reklama c), je nepřehledná.

reklama c),není přitažlivá

reklama první.

Reklama třetí. Protože mi nic nechybí

ta nejmenší, prostřední

ta za b), je moc malá a moc informací-nepřehlednénevím, asi nic..

ta za b), je to malinké, nahuštěné..

tak asi nejvic notebook protoze podvedome se mi muj stary rozpada a hodi se mi nova obrazovka

třetí ... najdete to na aukru ... co? Není úplně jasný o co jde. (pokud aukro neznám)

Třetí reklama... Nevýrazná

třetí, je na mě moc velká co do plochy

určitě možnost b, možná by mě ani nenapadlo, že to má být reklama - je to nevýrazné

varianta a) je nemoderní, nepůsobí rušivě což je ze strany raklamního ignoranta dobře.

Varianta c) je pro mě nic neříkající informace...

všechny

všechny

všechny 3 jsou nezajmavé, protože proto

zadna

zaujaly mě všechny

žadna

žádná

žádná, ani jedné jsme si nevšimla

Žádná, nevkusné, velké

10. Vylepšili byste něco na Vámi zvolené internetové reklamě v otázce č. 8?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

:)

...jiné písmo..vetší..

aby nebyla tak veliká

ani ne

ani ne

ani ne, je dobrá

ani ne, je dobrá

ano, připsala bych tam www.aukro.cz, jinak asi nic

Ano!!|Doslova všechno

Asi bych dala vždy jedno zaměření - př. dovolená a příklady....

asi bych ji udělal uplně jinak :)

asi ne

asi ne

asi ne

b - obnovit, použít nějaký slogan s velkými písmeny

barevné provedení - černá na mě nepůsobí dobře

barvu

barvy

bez obrázků

Celý systém, aukro reklama je vidět tam, kde nikoho neosloví (například privátní blogy, fora...). Lepší cílení na skupiny by Aukro docílilo vyměněním privátního reklamního systému za Google Adsense

dal bych tam něco co mne zajímá

design

Do reklamy by se hodilo zakomponovat sdělení, že nejde jen o aukční prodej, ale že lze nakupovat i ihned, aukčních portálů je velké kvantum a chtělo by to odlišit.

Dodala bych cenu.

Graficky rozdělit políčka ale zachovat eleganci

grafiku

grafiku a úprava do zlatého středu

Já bych nic nevylepšovala, reklama je konkrétní i barevná takže mě zaujme.

Jak jsem psala je přehledná:)

jen bych tam doplnila, že jde o aukce

jo smazal bych ji :)

k porovnání bych tam dal cenu za kterou by se dal výrobek koupit v obchodě, aby zákazník viděl kolik může ušetřit

Která si myslíte že funguje nejvíc a proč

Menší velikost

mohla by být menší, aby tolik neobtěžovala, jiný typ písma

mozna dodat nejaky obrazek

mozna vice zvyraznit ceny

možná bych banner zmenšila

možná bych ji udělala barevnější, ale jinak nevím

možná bych tam zobrazila více výrobků, než jen jeden

Možná bych to dala větší.

Možná jen bych en barveně pobarvila některý z těch obdélníčků, ale muselo by se to vyzkoušet. Jinak bych nic neměnila.

možná nějaké záhlaví, např. jako aukční nákup a prodej po internetu ( pro ty kdo třeba ještě neví o co jde)

možná nějakej hezkej rámeček :-D

Možná si s tím sloganem a ukázkou nabízených produktů více pohrát i třeba graficky to vylepšit.

možná více informací-doplnit

možná, možnosti nabídky...

na to snad mají své lidi

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne je přehledná, informuje a zaujme

ne líbí se tak jak je

ne, nechala bych jí, tak jak je

Ne, nic mě nenapadá.

ne, protože mě to vůbec nezajímá

ne, přijde mi vyhovující... sám na ni často reaguji

ne, takto me vyhovuje

né,je to dokonalé

ne.

NE.

nejde mi otevřít

nelíbí se mi forma této reklamy

nenapada me

nevim

nevím

nevim

Nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

Nevím, je dobrá.

nevšimla jsem si ani jedné, hledala jsem ten dotazník :-)

nic

nic je v pohode

nic mě nenapadá

pravděpodobně ne

Přidal bych tam, o kolik je to levnější než "běžná cena".

připadá mi dostačující

reklamy mě nezajímají

Rozšířit sortiment

Slajd z ukázkovým zbožím bych vymyslel lépe, např.: 15454 Prodejů denně, 12445798 úspěšných nákupu. auta, alektronika, oblečení -toto zapracovat do grafiky a je to..

slovně názvy sekcí

text v dolním oranžovém pruhu je špatně čitelný

větší ceny a grafik ... na aukčním serveru je nejdůležitejší extremní odlišnost ceny od běžného obchodu ... tedy poutat co nejnížší ceny.

větší písmena

Vhodnějsí grafické řešení, výraznější barvy, zajímavjejší obrázky a větší písmo

víc plnější

více barevné, větší přehlednost

vložit tam nejzajimavěšjí produkty

všechno

vynechala bych konkretni vyrobek

Zdá se mi plně vyhovující

Zvolila bych širší okruh zobrazených produktů.

zvýraznění, ubrání nabízejících prodůktů

11. Nechali byste se zlákat internetovou reklamou na Aukro.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9652,75 %52,75 %  
ne8647,25 %47,25 %  

Graf

12. Zaregistrovali byste se na základě internetové reklamy na Aukro.cz (nebo jste to již udělali)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9954,4 %54,4 %  
ano8345,6 %45,6 %  

Graf

13. Navštěvujete elektronický obchod Aukro.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11060,44 %60,44 %  
ne7239,56 %39,56 %  

Graf

14. Nakupujete zde?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7975,24 %43,41 %  
ne2624,76 %14,29 %  

Graf

15. V jaké kategorii převážně nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení, doplňky5360,23 %29,12 %  
elektro2123,86 %11,54 %  
zdraví a krása1213,64 %6,59 %  
knihy, časopisy1213,64 %6,59 %  
šperky a hodinky1112,5 %6,04 %  
dům a zahrada1112,5 %6,04 %  
děti1112,5 %6,04 %  
zábava910,23 %4,95 %  
počítače89,09 %4,4 %  
auto-moto89,09 %4,4 %  
telekomunikace55,68 %2,75 %  
sport a turistika55,68 %2,75 %  
sběratelství44,55 %2,2 %  
videohry, herní konzole44,55 %2,2 %  
starožitnosti a umění33,41 %1,65 %  
erotika22,27 %1,1 %  
ostatní22,27 %1,1 %  
hudba, film11,14 %0,55 %  
nic11,14 %0,55 %  
foto11,14 %0,55 %  
cestování11,14 %0,55 %  

Graf

16. Jaké Vás naopak nezajímají?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
starožitnosti a umění4754,65 %25,82 %  
sběratelství4046,51 %21,98 %  
auto-moto3743,02 %20,33 %  
potraviny3338,37 %18,13 %  
podnikání a průmysl3237,21 %17,58 %  
děti3034,88 %16,48 %  
erotika2933,72 %15,93 %  
nemovitosti2933,72 %15,93 %  
videohry, herní konzole2630,23 %14,29 %  
dům a zahrada1719,77 %9,34 %  
šperky a hodinky1416,28 %7,69 %  
foto1213,95 %6,59 %  
knihy, časopisy1213,95 %6,59 %  
telekomunikace1112,79 %6,04 %  
zdraví a krása1112,79 %6,04 %  
cestování910,47 %4,95 %  
zábava910,47 %4,95 %  
hudba, film89,3 %4,4 %  
počítače89,3 %4,4 %  
oblečení, doplňky66,98 %3,3 %  
elektro66,98 %3,3 %  
ostatní44,65 %2,2 %  
sport a turistika44,65 %2,2 %  
nic11,16 %0,55 %  

Graf

17. Prodáváte zde také své zboží?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5250,49 %28,57 %  
ano5149,51 %28,02 %  

Graf

18. Pokud ano, v jaké kategorii?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení, doplňky3159,62 %17,03 %  
elektro1223,08 %6,59 %  
počítač815,38 %4,4 %  
zdraví a krása713,46 %3,85 %  
sport a turistika713,46 %3,85 %  
knihy, časopisy59,62 %2,75 %  
dům a zahrada47,69 %2,2 %  
děti47,69 %2,2 %  
sběratelství35,77 %1,65 %  
telekomunikace35,77 %1,65 %  
auto-moto35,77 %1,65 %  
foto23,85 %1,1 %  
starožitnosti a umění23,85 %1,1 %  
videohry, herní konzole23,85 %1,1 %  
zábava11,92 %0,55 %  
ostatní11,92 %0,55 %  
nic11,92 %0,55 %  

Graf

19. OTÁZKA POUZE PRO TY, KTEŘÍ AUKRO.CZ POZNALI AŽ DÍKY TOMUTO DOTAZNÍKU: Ovlivní Vás tři zveřejněné reklamy natolik, že zabrousíte na stránky Aukro.cz a budete uvažovat o registraci a užívání tohoto elektronického obchodu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4773,44 %25,82 %  
ano1726,56 %9,34 %  

Graf

20. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13674,73 %74,73 %  
muž4625,27 %25,27 %  

Graf

21. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let11864,84 %64,84 %  
26-35 let2614,29 %14,29 %  
46-55 let2312,64 %12,64 %  
36-45 let137,14 %7,14 %  
56 let a více21,1 %1,1 %  

Graf

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maturita9954,4 %54,4 %  
vysokoškolské5932,42 %32,42 %  
výuční list147,69 %7,69 %  
základní105,49 %5,49 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Sledujete reklamy na Internetu?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezajímají na otázku 4. Reklamy na Internetu Vás:

11. Nechali byste se zlákat internetovou reklamou na Aukro.cz?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy, časopisy na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví a krása na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví a krása na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?

12. Zaregistrovali byste se na základě internetové reklamy na Aukro.cz (nebo jste to již udělali)?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. OTÁZKA POUZE PRO TY, KTEŘÍ AUKRO.CZ POZNALI AŽ DÍKY TOMUTO DOTAZNÍKU: Ovlivní Vás tři zveřejněné reklamy natolik, že zabrousíte na stránky Aukro.cz a budete uvažovat o registraci a užívání tohoto elektronického obchodu?

13. Navštěvujete elektronický obchod Aukro.cz

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Nakupujete zde?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Nakupujete zde?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dům a zahrada na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi elektro na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy, časopisy na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení, doplňky na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi šperky a hodinky na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví a krása na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto-moto na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dům a zahrada na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi erotika na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi foto na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy, časopisy na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemovitosti na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi podnikání a průmysl na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sběratelství na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi starožitnosti a umění na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi šperky a hodinky na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi videohry, herní konzole na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví a krása na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Prodáváte zde také své zboží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Prodáváte zde také své zboží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi elektro na otázku 18. Pokud ano, v jaké kategorii?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení, doplňky na otázku 18. Pokud ano, v jaké kategorii?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. OTÁZKA POUZE PRO TY, KTEŘÍ AUKRO.CZ POZNALI AŽ DÍKY TOMUTO DOTAZNÍKU: Ovlivní Vás tři zveřejněné reklamy natolik, že zabrousíte na stránky Aukro.cz a budete uvažovat o registraci a užívání tohoto elektronického obchodu?

14. Nakupujete zde?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi šperky a hodinky na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví a krása na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení, doplňky na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi podnikání a průmysl na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi starožitnosti a umění na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi děti na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi videohry, herní konzole na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto-moto na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi potraviny na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi sběratelství na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?

16. Jaké Vás naopak nezajímají?

  • odpověď starožitnosti a umění:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sběratelství na otázku 16. Jaké Vás naopak nezajímají?

17. Prodáváte zde také své zboží?

  • odpověď ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi elektro na otázku 18. Pokud ano, v jaké kategorii?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení, doplňky na otázku 18. Pokud ano, v jaké kategorii?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dům a zahrada na otázku 15. V jaké kategorii převážně nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často užíváte Internet?

2. Kde Internet nejčastěji navštěvujete?

3. Sledujete reklamy na Internetu?

4. Reklamy na Internetu Vás:

5. Co na Internetu nejčastěji vyhledáváte?

6. Všimli jste si někdy internetové reklamy na elektronický obchod Aukro.cz?

7. Pokud ano, tak kde?

10. Vylepšili byste něco na Vámi zvolené internetové reklamě v otázce č. 8?

11. Nechali byste se zlákat internetovou reklamou na Aukro.cz?

12. Zaregistrovali byste se na základě internetové reklamy na Aukro.cz (nebo jste to již udělali)?

13. Navštěvujete elektronický obchod Aukro.cz

14. Nakupujete zde?

15. V jaké kategorii převážně nakupujete?

16. Jaké Vás naopak nezajímají?

17. Prodáváte zde také své zboží?

18. Pokud ano, v jaké kategorii?

19. OTÁZKA POUZE PRO TY, KTEŘÍ AUKRO.CZ POZNALI AŽ DÍKY TOMUTO DOTAZNÍKU: Ovlivní Vás tři zveřejněné reklamy natolik, že zabrousíte na stránky Aukro.cz a budete uvažovat o registraci a užívání tohoto elektronického obchodu?

20. Jste:

21. Kolik je Vám let?

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často užíváte Internet?

2. Kde Internet nejčastěji navštěvujete?

3. Sledujete reklamy na Internetu?

4. Reklamy na Internetu Vás:

5. Co na Internetu nejčastěji vyhledáváte?

6. Všimli jste si někdy internetové reklamy na elektronický obchod Aukro.cz?

7. Pokud ano, tak kde?

10. Vylepšili byste něco na Vámi zvolené internetové reklamě v otázce č. 8?

11. Nechali byste se zlákat internetovou reklamou na Aukro.cz?

12. Zaregistrovali byste se na základě internetové reklamy na Aukro.cz (nebo jste to již udělali)?

13. Navštěvujete elektronický obchod Aukro.cz

14. Nakupujete zde?

15. V jaké kategorii převážně nakupujete?

16. Jaké Vás naopak nezajímají?

17. Prodáváte zde také své zboží?

18. Pokud ano, v jaké kategorii?

19. OTÁZKA POUZE PRO TY, KTEŘÍ AUKRO.CZ POZNALI AŽ DÍKY TOMUTO DOTAZNÍKU: Ovlivní Vás tři zveřejněné reklamy natolik, že zabrousíte na stránky Aukro.cz a budete uvažovat o registraci a užívání tohoto elektronického obchodu?

20. Jste:

21. Kolik je Vám let?

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kuliševová, T.Účinnost internetové reklamy Aukro.cz (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ucinnost-internetove-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.