Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Účinnost nástrojů na podporů prodeje

Účinnost nástrojů na podporů prodeje

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Fenclová
Šetření:18. 02. 2009 - 25. 02. 2009
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:30 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,

jsem studentka druhého ročníku Vyšší odborné školy a nyní pracuji na své absolventské práci na téma "Možnosti podpory prodeje výrobku". K tomuto účelu jsem sestavila dotazník, který bych ve své práci ráda vyhodnotila. 

Dotazník je anonymní a informace z něj budou použity pouze k vypracování absolventské práce.

Všem zúčastněním velice děkuji za spolupráci.

 

Odpovědi respondentů

1. Býváte při rozhodování o koupi výrobku ovlivňování některou formou propagačních prostředků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5985,51 %85,51 %  
ne1014,49 %14,49 %  

Graf

2. Která forma propagačních prostředků Vás nejvíce ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plakát,leták,katalog2739,13 %39,13 %  
reklama v televizi2536,23 %36,23 %  
módní přehlídka či předvádějcí akce (ochutnávka,prezentace)68,7 %8,7 %  
reklama v rozhlase34,35 %4,35 %  
Internet22,9 %2,9 %  
správná informace v správný čas, ...11,45 %1,45 %  
recenze11,45 %1,45 %  
osobní11,45 %1,45 %  
recenze na netu11,45 %1,45 %  
žádná11,45 %1,45 %  
Reklama na Internetu11,45 %1,45 %  

Graf

3. Proč právě tato forma propagace Vás ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

...

asi tím, že zaujme nejvíc smyslů (zrak, sluch) a je k videni casto.

baví mě reklamy a inspirují mě

často se koukám na tv

člověk danou věc vidí v akci a dokáže si představit o co jde....

člověk si vyzkouší výrobek a nemusí si ho hned kupovat.

hodně koukám na TV

Intenzivní vnucování.

je nejběžnější a kouknu se na ni doma

je nejčastější a podle mě i na diváka nejsilnější.. zvlášť, když danou reklamu vidí několikrát během hodiny...

je nejmasovejší.. dokáže nejvíc zaujmout..

Je nejvíce a nejčastěji vidět.

je nejvice na ocich

Je nejvíce využívaná.

je praktická

Je pro mne nejdostupnější a nejčastější.

Je to rychlé na prohlédnutí a jsou tam vždy ceny, narozdíl od reklam či přehlídek.

Je tu možnost porovnání cen.

jsem důchodkyně a často jezdím na předvádějící zájezdy, kde si můžu výrobek prohlédnout i vyzkoušet a zároveň se pobavím

jsou k dostání všude

Jsou v nich zajímavé věci..

když mě něco zaujme jdu si to koupit

lebo - nechce sa mi odpovedat na otazku, skus skor davat otazky a b c d e f nie vypisovacie - ludom, sa nechce pisat a vymyslat najma ked sa ponahlaju :-)

lépe se pak porovnává s konkurencí

Letáky si často prohlížím,dostávám je do schránky nebo si beru v krámu před nákupem.. reklamy v televizi jsou přehnané,ty mě moc teda nenalákají

lhostejno jakou formou. pokud se člověk zajímá o určitý typ produktů, informace jej přiměje jej případně vyzkoušet. pokud ho ten produkt nezajímá, může se někdo v reklamě stavět na hlavu a stejně ničeho nedosáhne. ale to je základní princip fungování marketingových komunikací, vše ostatní jsou jen technické detaily.

lze prohlédnout vícekrát

Mám čas to zhodnotit.

mohu si v klidu všechny informace přečíst, ověřit, zkontrolovat

můžu si o výrobku mnoho vyčíst

Na kupovaný výrobek si je možné sáhnout a vyzkoušet ho

nejčastěji poslouchám rádio

nejvetši možnost styku s reklamou

Nejvíc upoutává

neni to tak otravne jako v TV

není vtíravý, když nechci, tak ho prostě hodím do koše a nezajímám se

nevím

Nikdo vám nic nevnucuje,buˇse vám to líbí a ojednáte si nebo ne.

plakát,leták,katalog přečtu jen když chci

procházím letáky, které nám dojdou do schránky

Protoze si tio prectu, vidim to a nejak se mi to ulozi v hlave.

Protoze to mam denne pred ocima. Porad dokolecka, az si nekdy reknu: "ze bych to zkusila?"

Protože je jí velké množstí tak o tom pak uvažuju jestli kecaj nebo jestli je to pravda a tim pádem jsem nucen to zkusit apd.

protože je to spojení hudby a obrazu, které mě většinou zaujme nejvíce

protože je to vymejvání mozků a je to pořád a pořád a ty znělky a slogany se mi zažraly do mozku tak když to vím tak si to vybavím

Protože je vídám nejčastěji a ty reklamy, které se mi líbí, stojí za shlédnutí a když si vybírám výrobek, tak si někdy na tu dobrou reklamu vzpomenu...

protože jí nejvíce sleduji

Protože mám příležitost si výrobek prohlédnou a v klidu zhodnotit pro a proti.

protože můžu ochutnat konkrétní výrobek a poté posoudit zda stojí za koupi

Protože přehledně shrnuje, co je zrovna v akci. Můžu si vybrat již doma a v obchodě už vím, pro co si jdu.

Protože reklamě v televizi se člověk těžko vyhne při sledování vybraného pořadu (pokud nemá po ruce ovladač). Rádio neposloucham a letáky nečtu.

protože se dovím o zkušenostech od nezávislých uživatelů

protože se jí nevyhneme

protože se líbí se vším všudy

protože si ho můžu vzít domů, popřípadě mi chodí sám poštou a můžu si jej doma v klidu prohlédnout a rozhodnout se pro výběr.

protože to mi je nejdostupnejsi (casove)

protože v katalogu si to můžu v klidu prohlédnout, kouknout na cenu popř. u oblečení na složení

protže televizní médium působí na nejvíce smyslů, a reklamy jsou zde velice časté a většinou zajímavé

reklama dovede vše vybarvit, ukázat větší a lepší...

Setkávám se s ní nejčastěji

spojuje představení výrobku s obrazem a zvukem

televizi nesleduju a rozhlas neposlouchám, na přehlídce jsem ještě nebyla a katalogy si prohlížím ráda

upoutá mě barevný obrázek, popis výrobku a složení nebo vlastnostech

většinou dávám na ochutnávky,protože můžu ochutnat a poté se rozhodnout zda koupit

vidím nebo poslouchám každý den

x

zákazník by měl dostat maximum dostupných technických informací (elektronika atd.) nebo podrobnosti o složení či účincích výrobku (kosmetika, potraviny atd.)

zjistím, zda je ten výrobek opravdu tak dobrý, jak ho propaguji....

4. Chodíte na výstavy či veletrhy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4159,42 %59,42 %  
ano2840,58 %40,58 %  

Graf

5. Jakou formu reklamy máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama v televizi2434,78 %34,78 %  
letáky,katogy,plakáty2028,99 %28,99 %  
reklama v tisku811,59 %11,59 %  
billboardy68,7 %8,7 %  
reklama v rozhlase34,35 %4,35 %  
internet22,9 %2,9 %  
Nepřemýšlela jsem o tom. 11,45 %1,45 %  
to je spíš otázka pro zadavalele a tvůrce reklamy11,45 %1,45 %  
přes internet11,45 %1,45 %  
mail11,45 %1,45 %  
nemám ráda reklamu11,45 %1,45 %  
reklama na Internetu11,45 %1,45 %  

Graf

6. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nápaditost 3347,83 %47,83 %  
vtip2333,33 %33,33 %  
slogan57,25 %7,25 %  
barevnost34,35 %4,35 %  
kreativní zpracování všeobecně11,45 %1,45 %  
kvalitní výrobek za výhodnou cenu11,45 %1,45 %  
věc o kterou mám zájem11,45 %1,45 %  
trapnost11,45 %1,45 %  
vtipný slogan:)11,45 %1,45 %  

Graf

7. Jaký druh reklamy máte rád/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamy na auta 3246,38 %46,38 %  
reklamy na potraviny 1724,64 %24,64 %  
reklamy na mobilní služby1521,74 %21,74 %  
reklamy na oblečení1420,29 %20,29 %  
reklamy na různé obchody (albert,tesco,ikea,globus,hornbach atd.)1318,84 %18,84 %  
reklamy na dámské hygienické potřeby57,25 %7,25 %  
reklamy na prací prostředky34,35 %4,35 %  

Graf

8. Proč máte tento druh reklamy rád/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je nápaditá2536,23 %36,23 %  
jiný důvod1623,19 %23,19 %  
líbí se mi na ní všechno1420,29 %20,29 %  
je vtipná1318,84 %18,84 %  
oslovil mě slogan1115,94 %15,94 %  
je barevná811,59 %11,59 %  

Graf

9. Jaký druh reklamy nemáte rád/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamy na prací prostředky4057,97 %57,97 %  
reklamy na dámské hygienické potřeby2840,58 %40,58 %  
reklamy na různé obchody (albert,tesco,ikea,globus,hornbach atd.)1826,09 %26,09 %  
reklamy na mobilní služby1217,39 %17,39 %  
reklamy na potraviny 811,59 %11,59 %  
reklamy na oblečení22,9 %2,9 %  
reklamy na auta 22,9 %2,9 %  

Graf

10. Proč nemáte tento druh reklamy rád/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
připadá mi hloupá a vůbec se mi nelíbí4260,87 %60,87 %  
nudná1115,94 %15,94 %  
jiný důvod710,14 %10,14 %  
nenápaditá68,7 %8,7 %  
neoslovil mě slogan34,35 %4,35 %  

Graf

11. Jak moc Vás ovlivňuje reklama při koupi výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
částečně3855,07 %55,07 %  
málo2231,88 %31,88 %  
vůbec68,7 %8,7 %  
hodně34,35 %4,35 %  

Graf

12. Když vidíte v televizi novou reklamu máte chuť si daný výrobek koupit či vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3855,07 %55,07 %  
ano3144,93 %44,93 %  

Graf

13. Jaký máte názor na reklamy a ostatní propagační prostředky?Jsou pro fungování společnosti nějak důležité,baví vás či nejsou pro vás ničím důležité? Prosím o jakýkoliv Váš názor

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

ano jsou důležité a hodně ovlivňují

Ano,jsou velmi důležité,media jsou důležitá v propagaci,jak jinak bychom se dozvěděli o novinkách na trhu?

baví mě

beru to jako prostředek získávání financí pro ty společnosti filmy něco stojí a písničky v rádiu taky ale bral bych moznost to vidět jen třeba jednou nebo aby to nebylo tak hojné

bez reklamy se špatně prodá i vynikající výrobek. Pokud není komunikován, nikdo se o něm nedozví

bloncka co se sama fotí,ha ha,trapnější foto peroxidko nemáš?

bylo by dobré tento dotazník odladit tak, abyste jím mohla skutečně něco zjistit. takhle je to jen taková nezávazná anketka.

co se týče letáků, některé využiji, některé rovnou vyhazuji...člověk už si po čase najde ty, které ho oslovují:) co se týče reklam, nic špatného na nich vesměs nevidím

Důležité asi budou, otázkou je zda jsou ještě účinné, když jich je všude tolik a spotřebitelé jsou jí přehlceni, že ji už ani nevnímají.

Je jich moc, az to zavani vymyvanim mozku, cpu se uz uplne vsude

jsou důležité pro obchodní firmy

jsou důležité pro ovlivňování trhu a prodejnost výrobků.

Jsou pro mě důležité z hlediska informačního

kdyby byly všechny reklamy jako třeba na coca-colu, tak by se člověk aspoň pobavil...takhle mi většina přijde jako kraviny, které spíš člověka odradí si to koupit už jen tím, že když je reklamní blok v televizi, tak radši přepínám kamkoliv jinam.

Když je reklama v televizi vážně dobrá tak se na ní kouknu radši než na cokoliv jinýho. Pro fungování společnosti určitě důležitá neni, ale je víceméně nutností na kterou se dá zvyknout a často člověka i inspiruje.

Mají pouze informační charakter.

maji propagacni vyznam

Myslím si že prostřednistvím reklam se člověk o daných výrobcích dozví,takže důležité jsou.

myslím si, že jsou důležité, jelikož bez nich by se nevědělo o nových výrobcích, ale masivní nátlak nemám rád

myslím si, že reklama je dobrý způsob pro prodejce se zviditelnit a mít větší zisk.. a pro zákazníky je to taky dobré,člověk zjištuje že jsou nové výrobky,levné ceny atd.. dnešní svět bez reklam si ani neumím představit..

myslím že jsou důležité hlavně pro prodejce, reklamy mě většinou baví a většinou bývají nápadité a zajimavé.. ale moc často se opakují například v televizi... děkuji bylo mi ctí vyplnit tento dotazník :)

myslím že pomáhají k dosahování zisku

myslím, že jsou velmi důležité, protože z velké části ovlivňují zákazníka při koupi výrobku,aniž by si to pořádně uvědomil a připustil

myslím, že reklamy spíš klamou

Nápadité a vtipné reklamy mohou pobavit, ale nepřesvědčí vždy ke koupi.

Například reklama v TV mě přívádí k šílenství, proto jí raději nesleduju, když se chci o nějakém výrobku něco dozvědět, raději si to vyhledám sama

Nejsou pro mě důležité, ale myslím, že většina lidí si na nich zakládá.

Nejsou pro mne důležité - jsou důležité pro podporu prodeje, tudíž pro producenty.

Některé reklamy mne inspirují při koupi praktických výrobků do domácnosti. Některé mi předvedou zboží, o kterém ani nevím, že se je volně v prodeji. Jiné mne upoutají velmi přijatelnou cenou. Nemělo by jich být takové množství a některé reklamy se příliš opakují. Propaguje se podle mne i prodej "neprodejných a ne vždy kvalitních výrobků". Vždy neodpovídá cena kvalitě.

Některé smysluplné reklamy jsou rozhodně přínosem, protože většina lidí nemá čas ani možnost vyhledávat si zboží a informace o něm na internetu, ale televizi či radio má doma každý. Avšak to zahrnuje max. tak polovina z nich. A když už se na ně někdo v té televizi nedívá, tak si alespon mohou lidé odskočit při pauze mezi filmem pro něco dobrého či na toaletu :oD

Některé výrobky bych bez reklamy nevyhledávala, protože bych neměla možost se o nich jinak dozvědět. Baví mě nápaditá a vtipná reklama a naopak nudné a ohrané reklamy mě naopak odrazují od nákupu.

nepokládám je za důležíté

nezajímám se o to, neřeším je, ale si důležitý jsou

No, určitě jsou důležité

podle mě pomáhají k prodávání výrobků

Pro fungování společnosti je reklama velmi důležitá.. hodně ovlivňuje zákazníka.. zákazníkovi se nový produkt dostane do podvědomí

pro společnost jsou určitě důležité... moc mě nebaví, ale někdy se reklama povede a i když mě neovlivní ráda se na ni kouknu, protože je vtipná. Mě reklamy moc neovlivňují, ale myslím, že je spousta lidí, které ovlivní a tím pádem je to pro firmy jedna z nejdůležitějších věcí.

pro společnosti jsou určitě důležité, jelikož propagují své nové výrobky, které chtějí přiblížit zákazníkům a tím se snaží aby se prodávali.Většinou když je reklama tak jdu pryč od televize nebo jí přepnu, ale když mám náladu rád si ji poslechnu :)

Reklama byla, je a bude hnacím motorem ekonomiky, protože dokáže lidově řečeno pohnout masou a získat zákazníky prakticky pro cokoliv. Nikde není psáno, že je to dobře nebo špatně....ale obecné povědomí o značce, firmě nebo jednotlivci se získává bez reklamy jen velmi těžko, zdlouhavě a v dnešní ekonomické krizi stagnace firmy bez získání nových klientů je sebezničujíci. držím palce ve studiu :) MN

reklama funguje spíše než na propagaci, na vyjádření prosperity firmy.

Reklama značně ovlivněje trh. Ideální rozhodování by bylo s menším množstvím reklam, ale co se dá dělat;-)

Reklamu mám obecně rád, ale musí mít nápad, myšlenku... musí mě něčím zaujmout.. rozhodně ne ale svou stupiditou... Podle mě je reklama pro fungování společností důležitá. Společnost se tak dostává do podvědomí okolí a to prospívá jejimu rozkvětu.

Reklamy jsou bezesporu důležitou součástí marketingu.Pokud mají formu informativní a né vtíravou, jsou velmi často kladně přijímány. Ovšem jsou i reklamy vnímané velmi negativně, což v lidech zanechává také jakýsi dojem a to je koneckonců i účel reklamy. Ne nadarmo se říká, že špatná reklama, taky reklama.

Reklamy jsou dulezite. Informuji zakazniky o novych vyrobcich. Divat se na reklamy mi nevadi, ale nesmeji je poustet kazdych 5 minut.

Reklamy jsou potřeba, ovšem ne ve velké míře (spamy)

Reklamy jsou pro mně čistě informativní

reklamy jsou sice důležité,aby jsem věděla o nových výrobcích, ale spíše mě v televizi otravují.

reklamy mě baví, ale nesmí jich být moc. nejvíce mi vadí, když jsou minimálně 3x během filmu. na ČT 1 by zase jedna reklama během filmu nevadila... aspoň bych mohla jít třeba na záchod :-) reklama mě mnohdy inspiruje ke koupi něčeho dobrého, zajímavého

Reklamy někdy obtěžují, zejména když sledujete nějaký film v televizi :-). Ale propagační prostředky jsou dobré a občas i rozhodující pro zakázníka při koupi-např. kdyby neochutnal, výrobek si nekoupí nebo kdyby si nevyzkoušel nějakou elektroniku například, tak nevěří, že může být tak dobrá.

Reklamy nemusim ale tak je jasne ze jsou potrebne, poskytuju informace o nejakych novych vyrobcich nebo sluzbach...a niektore reklamy su fakt cool, napadite, s myslenkou, tak to se mi libi...

Rozhodně je to velmi důležitě pro společnost...... Ale zda mě baví, spíše ne.....

slouží jako prostředek pro rozhodování, dokáží ovlivnit, ale důležité pro mě nejsou, preferuji vlastní zkušenost a názor

Svoji úlohu rozhodně plní, jinak by neexistovali. Každopádně když je v televizi série reklam, tak působí spíš nudně než o to kvůli čemu jsou. Hodně lidí ji spíš využívá k odskočení a tím svůj účel úplně mizí. Každopádně nové zboží se má nějak prosadit a tím jen jednoznačně reklama..

Určitě je reklama fungujícím prostředkem marketingu, který plní svou významnou funkci, v daných situacích a působí na konkrétní oblast lidí ať už jsou to důchodci, teenageři či jiní. I když si myslím, že pro mě je reklama zbytečná a neřídím se jí, tak jsem do jisté míry reklamou povědomě ovlivněn

Určitě jsou důležité, aby se člověk o daném výrobku vůbec dozvěděl - že existuje. Ale neustálé opakování některých reklam člověku může být i nepříjemné. Nicméně ty, které jsou vtipné a zajímavé mohou natolik zaujmout, že budou v paměti i po dlouhé době, kdy se již nevysílají.

Určitě jsou důležité, myslím že ovlivní spoustu lidí. Ale jsou otravné a vždy jsou spuštěny v nejméně vhodnou dobu.

Určují trendy, blbnou lidi :oD

už si to bez nich nedovedu představit

vím, že jsou důležité, ale nemělo by se jimi přehánět, nelíbí se mi tuny letáků,co se válí na ulici nebo reklamy, které jsou stále více na stejný způsob

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Když vidíte v televizi novou reklamu máte chuť si daný výrobek koupit či vyzkoušet?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Býváte při rozhodování o koupi výrobku ovlivňování některou formou propagačních prostředků?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Býváte při rozhodování o koupi výrobku ovlivňování některou formou propagačních prostředků?

2. Která forma propagačních prostředků Vás nejvíce ovlivňuje?

4. Chodíte na výstavy či veletrhy?

5. Jakou formu reklamy máte nejraději?

6. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme?

7. Jaký druh reklamy máte rád/a?

8. Proč máte tento druh reklamy rád/a?

9. Jaký druh reklamy nemáte rád/a?

10. Proč nemáte tento druh reklamy rád/a?

11. Jak moc Vás ovlivňuje reklama při koupi výrobku?

12. Když vidíte v televizi novou reklamu máte chuť si daný výrobek koupit či vyzkoušet?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Býváte při rozhodování o koupi výrobku ovlivňování některou formou propagačních prostředků?

2. Která forma propagačních prostředků Vás nejvíce ovlivňuje?

4. Chodíte na výstavy či veletrhy?

5. Jakou formu reklamy máte nejraději?

6. Na reklamě Vás nejčastěji zaujme?

7. Jaký druh reklamy máte rád/a?

8. Proč máte tento druh reklamy rád/a?

9. Jaký druh reklamy nemáte rád/a?

10. Proč nemáte tento druh reklamy rád/a?

11. Jak moc Vás ovlivňuje reklama při koupi výrobku?

12. Když vidíte v televizi novou reklamu máte chuť si daný výrobek koupit či vyzkoušet?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fenclová, P.Účinnost nástrojů na podporů prodeje (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://ucinnost-nastroju-na-podporu-prodeje.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.