Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Účinnost reklamy na facebooku
Účinnost reklamy na facebooku
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Satinská |
---|---|
Šetření: | 24. 04. 2010 - 27. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 92 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 9.78 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:08 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Milí přátelé, kamarádi, velevážení vyplňující,
jsme studentky 2.ročníku oboru Marketingové komunikace na FMK UTB a v rámci předmětu Marketingový výzkum zpracováváme výzkumnou sondu o účinnosti reklamy na facebooku.
Tímto bychom Vás požádaly o pomoc s vyplněním dotazníků. Výsledky nebudou nikde zveřejňovány a budou použity pouze do naší seminární práce.
Mnohokrát děkujeme
Odpovědi respondentů
1. Jste aktivním uživatelem facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 92 | 98,92 % | 100 % |
ne | 1 | 1,08 % | 1,09 % |
2. Zaregistrovali jste přítomnost reklamních bannerů v pravé části obrazovky na facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 86 | 93,48 % | 93,48 % |
ne | 6 | 6,52 % | 6,52 % |
3. Máte pocit, že je této reklamy příliš mnoho a tudíž vás obtěžuje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 62 | 72,09 % | 67,39 % |
ano | 18 | 20,93 % | 19,57 % |
nevím | 6 | 6,98 % | 6,52 % |
4. Můžete jmenovat některého z výrobců, který zde má reklamu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bonprix | 9 | 16,36 % | 9,78 % |
Ne | 6 | 10,91 % | 6,52 % |
3 | 5,45 % | 3,26 % | |
nevim | 3 | 5,45 % | 3,26 % |
aukro.cz | 2 | 3,64 % | 2,17 % |
bon prix | 2 | 3,64 % | 2,17 % |
znznacky nevim, lliceni, boty, kosmetika, | 1 | 1,82 % | 1,09 % |
nejlevněšjí boty | 1 | 1,82 % | 1,09 % |
nevím; už nějaký ten měsíc je všechny blokuju | 1 | 1,82 % | 1,09 % |
aukro.cz , retro-tasky.cz | 1 | 1,82 % | 1,09 % |
ostatní odpovědi | 26 | 47,27 % | 28,26 % |
5. Rozklikl/a jste někdy takovýto odkaz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 58 | 67,44 % | 63,04 % |
ne | 28 | 32,56 % | 30,43 % |
6. Proč jste rozklikl/a reklamní banner na facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaujalo mě prezentované zboží | 55 | 94,83 % | 59,78 % |
já nebo některý z mých přátel byl fanouškem tohoto výrobku | 6 | 10,34 % | 6,52 % |
hezký (poutavý) obrázek banneru | 3 | 5,17 % | 3,26 % |
jiný důvod | 3 | 5,17 % | 3,26 % |
7. Shoduje se reklama na facebooku s tím, o co se osobně zajímáte (koníčky, práce, oblečení apod.)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 41 | 47,67 % | 44,57 % |
ne | 28 | 32,56 % | 30,43 % |
nevím | 17 | 19,77 % | 18,48 % |
8. Koupil/a jste si někdy výrobek na stránce, kam jste se dostal/a právě prokliknutím z banneru facebooku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 78 | 90,7 % | 84,78 % |
ano | 7 | 8,14 % | 7,61 % |
nevím | 1 | 1,16 % | 1,09 % |
9. Je podle vašeho názoru reklama na facebooku účinná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 45 | 52,33 % | 48,91 % |
nevím | 26 | 30,23 % | 28,26 % |
ne | 15 | 17,44 % | 16,3 % |
10. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 62 | 72,09 % | 67,39 % |
muž | 24 | 27,91 % | 26,09 % |
11. Věková kategorie, do které spadáte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-24 let | 74 | 86,05 % | 80,43 % |
15-19 let | 8 | 9,3 % | 8,7 % |
25-30 let | 4 | 4,65 % | 4,35 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.