Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Účinnost reklamy společnosti Cinema City

Účinnost reklamy společnosti Cinema City

Jak jste vybírali střední školu?
Na základě jakých kritérií jste (si) vybrali střední školu? Kde jste hledali informace?

(veřejné výsledky nejpozději 29. 12. 2022, vhodné pro studenty sš a rodiče studentů sš)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Jechová
Šetření:04. 10. 2022 - 01. 11. 2022
Počet respondentů:182
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jsme studentky Univerzity Pardubice, a chtěly bychom Vás touto cestou požádat o vyplnění krátkého dotazníků, který Vám zabere cca 5 minut, na téma "Účinnost reklamy společnosti Cinema City".

Náš průzkum je anonymní a získaná data budou využita pro zhotovení seminární práce.

Dotazník je určen i pro respondenty, kteří Cinema City nenavštěvují.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Navštívil(a) jste někdy Cinema City?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16691,21 %91,21 %  
Ne168,79 %8,79 %  

Graf

2. Kde jste viděl(a) reklamu na Cinema City?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na sociálních sítích9853,85 %53,85 %  
Neviděl(a)5329,12 %29,12 %  
Billboard3720,33 %20,33 %  
Plakát2815,38 %15,38 %  
Banner2111,54 %11,54 %  
Leták63,3 %3,3 %  
V kině21,1 %1,1 %  
obchodní centrum10,55 %0,55 %  
V práci10,55 %0,55 %  
Televize10,55 %0,55 %  
Přímo v kině 10,55 %0,55 %  
V Cinema City10,55 %0,55 %  
Možná, ale reklamy cíleně ignoruji10,55 %0,55 %  

Graf

3. Proklikl(a) jste se někdy přes internetovou reklamu na stránky Cinema City?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13171,98 %71,98 %  
Ano5128,02 %28,02 %  

Graf

4. Zaujala Vás reklama na Cinema City natolik, že jste na její popud toto kino navštívil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13574,18 %74,18 %  
Ano4725,82 %25,82 %  

Graf

5. Znáte ikonické barvy Cinema City?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Černá + oranžová12669,23 %69,23 %  
Nevím4725,82 %25,82 %  
Modrá + bílá73,85 %3,85 %  
Červená + šedá21,1 %1,1 %  

Graf

6. Líbí se Vám grafika reklamy Cinema City?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12970,88 %70,88 %  
Ne5329,12 %29,12 %  

Graf

7. Víte co v Cinema City znamená "Levné pondělí"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím13373,08 %73,08 %  
Vstupenka pro dospělého se slevou 40 Kč2714,84 %14,84 %  
Všechny typy vstupenek za 100 Kč168,79 %8,79 %  
Občerstvení s 50% slevou63,3 %3,3 %  

Graf

8. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11563,19 %63,19 %  
Muž6736,81 %36,81 %  

Graf

9. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-258848,35 %48,35 %  
15-203519,23 %19,23 %  
26-302111,54 %11,54 %  
41+189,89 %9,89 %  
31-35137,14 %7,14 %  
36-4052,75 %2,75 %  
15-2510,55 %0,55 %  
36-4510,55 %0,55 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívil(a) jste někdy Cinema City?

2. Kde jste viděl(a) reklamu na Cinema City?

3. Proklikl(a) jste se někdy přes internetovou reklamu na stránky Cinema City?

4. Zaujala Vás reklama na Cinema City natolik, že jste na její popud toto kino navštívil(a)?

5. Znáte ikonické barvy Cinema City?

6. Líbí se Vám grafika reklamy Cinema City?

7. Víte co v Cinema City znamená "Levné pondělí"?

8. Pohlaví:

9. Kolik Vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívil(a) jste někdy Cinema City?

2. Kde jste viděl(a) reklamu na Cinema City?

3. Proklikl(a) jste se někdy přes internetovou reklamu na stránky Cinema City?

4. Zaujala Vás reklama na Cinema City natolik, že jste na její popud toto kino navštívil(a)?

5. Znáte ikonické barvy Cinema City?

6. Líbí se Vám grafika reklamy Cinema City?

7. Víte co v Cinema City znamená "Levné pondělí"?

8. Pohlaví:

9. Kolik Vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jechová, P.Účinnost reklamy společnosti Cinema City (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://ucinnost-reklamy-spolecnosti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.