Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > úklidové prostředky

úklidové prostředky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Počtová
Šetření:08. 12. 2010 - 11. 12. 2010
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníkového šetření je zjištění, zda lidé nakupují výrobky Savo a které z nich nakupují nejvíce. V případě, že nenakupují výrobky Savo, zajímá nás hlavní důvod.

Výsledky průzkumu budou primárně použity pro seminární práci na ČZU, ale také budou k dispozici volně široké veřejnosti pro jakékoli účely.

 

 

Odpovědi respondentů

1. Podílíte se na uklízení ve Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3792,5 %92,5 %  
ne37,5 %7,5 %  

Graf

2. Jaké značky úklidových prostředků nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Larrin, Krystal, Savo...12,7 %2,5 %  
clean, pur, savo12,7 %2,5 %  
chloraktiv, iron12,7 %2,5 %  
domestos, savo, bref12,7 %2,5 %  
jar, iron, 12,7 %2,5 %  
cif, savo, breff, 12,7 %2,5 %  
Pronto, Savo, Jar, Frosch12,7 %2,5 %  
jar, clean12,7 %2,5 %  
SAVO, CIF, BREF12,7 %2,5 %  
Savo, Jar, CIF,12,7 %2,5 %  
ostatní odpovědi savo, domestos
vubec netusim
Alex, Savo, Bref, Pronto, Duck
cif, jar, savo
Domestos, Savo
savo, pronto, ajax,...
cif
pronto, mr.proper
Mr. Proper, Savo
W5, Mr. Proper, Clin spray, Savo, Domestos
Nic specifického, koupím co vidím v regálu
CIF, Milit?
Savo (kuchyň, koupelna, Prim), Clin, Domestos
savo, bref, cif, clin
L.O.C. AMWAY
Mr. Proper
různé
savo, pronto, jar
různé, dle potřeby
Savo a jiné, které si nevzpomenu
jar, iron, domestos, savo, aj..
savo, ava, cif, vanish, real, jar, domestos
Savo, Larin
Savo, Bref, Jar, Cif, Citra
Savo, Fixinela, Cif
podle nálady (někdy kvalitní, někdy levné)
savo, domestos, pronto, cif, w5
2772,97 %67,5 % 

Graf

3. Už jste někdy použil/a k úklidu prostředky SAVO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3491,89 %85 %  
ne38,11 %7,5 %  

Graf

4. Jaký konkrétní výrobek Savo nakupujete nejvíce / nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SAVO WC (Power, Dezi, Ocean, Exotic)1029,41 %25 %  
SAVO Original1029,41 %25 %  
SAVO Proti plísním514,71 %12,5 %  
SAVO Koupelny411,76 %10 %  
SAVO Prim25,88 %5 %  
ja myslel, ze kupuju savo...12,94 %2,5 %  
netušim12,94 %2,5 %  
kupuji, různě12,94 %2,5 %  

Graf

5. Jak často nakupujete výrobky SAVO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji pravidelně1647,06 %40 %  
1 x čtvrt roku1029,41 %25 %  
1 x měsíčně823,53 %20 %  

Graf

6. Co se Vám vybaví jako první myšlenka, když slyšíte název SAVO?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"vůně" :)

"vůně" chloru

agresivní chemikálie, nouzové řešení ("nedá se to umejt, zkuste na to dát savo")

bazen

bělidlo

český výrobek, silný (působivy) výrobek, nebezpečné výpary

deratizace, chlorový zápach, čistota

desinfekce

desinfekce bazén

desinfekce, žíravina

dezinfekce

dezinfekce, čistota

dryák, který zabere

chlór

chlor, cistota

jeho typicky zapach

když není zrovna parfémovaný tak se mi vybaví nepříjenmý zápach

Koupelna

kvalita

kyselina

kyselina, tvoření na textil

pach desifekce

plíseň

Smrad

smrad

smrad :-)

specificky zapach

univerzální prostředek

výrazná vůně

vyžraný flek na oblečení

WC

zápach

zápach chloru

zažitý název pro čistící prostředky, dlouhá historie, charakteristická vůně, spolehlivost

7. Jsou pro Vás SAVO výrobky spolehlivé a kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3294,12 %80 %  
ne25,88 %5 %  

Graf

8. Z jakého hlavního důvodu nenakupujete produkty SAVO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zápach360 %7,5 %  
NEEKOLOGICKÉ120 %2,5 %  
nízká kvalita120 %2,5 %  

Graf

9. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2875,68 %70 %  
muž924,32 %22,5 %  

Graf

10. Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24 - 35 let3183,78 %77,5 %  
36 - 55 let513,51 %12,5 %  
66 a více let12,7 %2,5 %  

Graf

11. Vaše příjmová skupina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12 001 - 25 000 Kč1540,54 %37,5 %  
méně než 12 000 Kč1335,14 %32,5 %  
25 001 - 35 000 Kč616,22 %15 %  
35 001 Kč a více38,11 %7,5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Počtová, K.úklidové prostředky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://uklidove-prostredky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.