Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník DP - vlhčené úklidové utěrky

Dotazník DP - vlhčené úklidové utěrky

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Vávrová
Šetření:27. 02. 2012 - 05. 03. 2012
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění mého dotazníku, který slouží k podkladům mé diplomové práce.

Jedná se o produkt úklidových vlhčených utěrek, které by mohli usnadnit práci ženám při úklidu domácnosti. Ráda bych veděla, jaké je povědomí o těchto produktech a jaké vlastnosti by měli splňovat.

Odpovědi respondentů

1. Text otázky č. 1; Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30let3181,58 %81,58 %  
30-40let615,79 %15,79 %  
nad 40let12,63 %2,63 %  

Graf

2. Text otázky č. 2, Kupujete/Znáte vlhčené úklidové utěrky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2155,26 %55,26 %  
ne1744,74 %44,74 %  

Graf

3. Text otázky č. 3, Pokud ANO, které značky kupujete/znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Casaclean

Cleenex

Dedra

Denkmit - DM drogerie.

johnson's

linteo

Linteo

Linteo

linteo

linteo

Linteo

Linteo, Alex

Momentalne si nevzpomenu.

NE

ne, neznám

nekupuji

Nekupuji vlhčené utěrky

nekupuji, neznám

Nekupuji, používám pouze vlhčené ubrousky zn Babylove

nevím

nevím

neznám ani nekupuji

Neznám žádné značky.

Neznám žádné, je to hloupost, vždyť je to neekologické, nešetří to životní prostředí ani náhodou a je to krátkozraké a navíc zbytečně drahé. Každá jednorázová věc je zbytečně drahá už z konceptu. Navíc je to napuštěno chemií a očekávám, že to potom škodí malým dětem. Na vše stačí švédská utěrka, kterou stačí vyprat.

neznám žádnou

Pronto

Pronto

Pronto

Pronto, a na úklid auta(nepamatuji si značku)

protno proti prachu

spontex

svedska uterka

Výrobce nevím, ale jsou z LIdlu.

4. Pokud NE, ocenila byste tento produkt?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3093,75 %78,95 %  
ne26,25 %5,26 %  

Graf

5. Jaké vlastnosti/účel dle Vás by měly vlhčené úklidové ubrousky splňovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
univerzální2257,89 %57,89 %  
antibakteriální2052,63 %52,63 %  
na prach1744,74 %44,74 %  
odmašťující1436,84 %36,84 %  
na sklo, zrcadla1231,58 %31,58 %  
do auta (disky, palubní deska,..)821,05 %21,05 %  
na dřevo, nábytek718,42 %18,42 %  
na kůži410,53 %10,53 %  
na podlahy12,63 %2,63 %  

Graf

6. Za jakých podmínek byste si takový výrobek pravidelně kupovala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přijatelná cena/počet ks2873,68 %73,68 %  
komfort na rozdíl od hadru a kbelíku1744,74 %44,74 %  
šetření životního prostředí410,53 %10,53 %  
na základě reklamy, doporučení25,26 %5,26 %  

Graf

7. Jaké kritérium je pro Vás rozhodující při výběru vlhčených úklidových utěrek?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
kvalita2.5262.934
značka3.9211.967
cena/počet ks2.6582.278
vzhled obalu4.2631.352
účinné látky, vlastnosti3.0531.892
jiné4.5793.296

Graf

8. Kolik jste ochotni utratit za 1 balení vlhčených úklidových utěrek obsahujících 40 ks?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 Kč37,89 %7,89 %  
100kč25,26 %5,26 %  
40Kč25,26 %5,26 %  
5025,26 %5,26 %  
20 Kč25,26 %5,26 %  
2025,26 %5,26 %  
50,-12,63 %2,63 %  
60Kč12,63 %2,63 %  
50korun12,63 %2,63 %  
do 50 Kč 12,63 %2,63 %  
ostatní odpovědi 100
120 Kč
40
záleželo by, jak by byla ta utěrka kvalitní, kolik bych toho s ní uklidila, ale jsem zastánce klasického hadru a kýble...
Kupuji vlhčené ubrousky 80ks za cca 40,-, takže vzhledem k tomu, že utěrky budou asi většího rozměru, tak by ta cena měla být podobná
50,- Kč
20,--
200,-
80,-
do padesáti kč
150Kč
60
80 kč
do 60Kč
do 80 Kč
70,-
ani korunu, mám švédskou utěrku a ta funguje báječně už roky
150
30 Kc
30
50 Kč
2155,26 %55,26 % 

Graf

9. Jaké balení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rodinné (bonus zdarma)2565,79 %65,79 %  
malé (za méně peněz)718,42 %18,42 %  
maxi615,79 %15,79 %  

Graf

10. Je pro Vás motivací nějaký bonus (tzn. + 25% gratis, 3+1)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3284,21 %84,21 %  
ne615,79 %15,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vávrová, Z.Dotazník DP - vlhčené úklidové utěrky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://uklidove-ubrousky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.