Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Úloha geocachingu v marketingových komunikacích

Úloha geocachingu v marketingových komunikacích

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Chovancová
Šetření:26. 03. 2012 - 31. 03. 2012
Počet respondentů:253
Počet otázek (max/průměr):20 / 16.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj,

 

ráda bych Tě požádala o vyplnění dotazníku, jehož výsledky využiji ve své diplomové práci.

 

Na základě tohoto předvýzkumu chci ověřit, jaká je obeznámenost lidí s tématem geocachingu a s jeho využitím v marketingových komunikacích. Pokud nevíš, co geocaching je, neházej flintu do žita a zkus přesto dotazník vyplnit. Geocaching Ti bude vysvětlen v úvodu.

 

Zajímají mě Tvé zkušenosti a názory, vyplňuj tedy prosím dotazník svědomitě. Pokud chceš vědět, jak dotazování dopadlo, vlož do rámečku svůj e-mail a výsledky Ti budou zaslány.

Odpovědi respondentů

1. Už jsi někdy slyšel/a o geocachingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3, nevím, nevzpomínám siotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16063,24 %63,24 %  
ne7630,04 %30,04 %  
nevím, nevzpomínám si176,72 %6,72 %  

Graf

2. Vyber popis odpovídající Tvé osobě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jsem aktivní geocacherotázka č. 4, jsem příležitostný geocacherotázka č. 4, vyzkoušel/a jsem geocaching jednouotázka č. 4, znám jen pojem, zatím jsem se aktivně nezapojil/aotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám jen pojem, zatím jsem se aktivně nezapojil/a7245 %28,46 %  
jsem příležitostný geocacher3421,25 %13,44 %  
jsem aktivní geocacher3018,75 %11,86 %  
vyzkoušel/a jsem geocaching jednou2415 %9,49 %  

Graf

3. Geocaching /geokešink/ je volnočasová aktivita, při níž její účastníci hledají skrytý poklad (keš) prostřednictvím GPS navigace. Geocaching vznikl v roce 2000 ve Spojených státech amerických po dobu své existence si vybudoval širokou základnu hráčů, tzv. geocacherů. Jen v České republice jsou rozmístěny tisíce aktivních keší na zajímavých a neobvyklých místech v přírodě, ale i v městské zástavbě. Geocaching spojuje pohyb na čerstvém vzduchu, turistiku, moderní technologie, a je tak ideálním způsobem trávení volného času pro všechny věkové kategorie. – pokračovat dál na využití v marketingu. Máš pocit, že toto už Ti něco říká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, už si vzpomínámotázka č. 4, ne, stále mi to nic neříkáotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, už si vzpomínám5660,22 %22,13 %  
ne, stále mi to nic neříká3739,78 %14,62 %  

Graf

4. Slyšel/a jsi už o využití geocachingu v marketingových komunikacích (tzn. reklama, podpora prodeje, PR aj.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6, nevím, nevzpomínám siotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17769,96 %69,96 %  
ano5019,76 %19,76 %  
nevím, nevzpomínám si2610,28 %10,28 %  

Graf

5. Při jaké příležitosti jsi se o využití geocachingu v marketingových komunikacích setkal/a? Můžeš uvést i konkrétní případ nebo kampaň.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

reklama na outdoorove veci (boty, obleceni)

Akce různých pojišťoven (nebo co bylo).

ano slyšela protože na okraji naší obce se našla schránka kde byli uložené udaje a další věci a pak na druhý den přijelo auto s klukama a hledali tu schránku a že tam nechají na oplátku taky nějaké udaje, protě že to vymění pro další skupinu ,pak jsme se dali do řečíi a oni nám to vysvětlili a pak řekli že přijeli od vyškova ....takže tak jsme k tomu přišli ale uplně jsme zapoměla jak se to jmenuje

Asi před 5 lety jsme chtěli založit kešku a začalo se mluvit o tom, že se budou kupovat různá příslušenství, body apod. Zásadně s tím nesouhlasím!

Během diskuse na táma Diplomové práce ;)

domnívám se, že jde o umístění kešky na místě/události spojené s nějakou konkrétní firmou

hledání pokladu

hledání určitý bonusů, hledání prodejen...

Jako takzvaný poklad může být použita poukázka např. do kina

Kampaň od agentury PR Konektor pro Staropramen

kampaně prodejců GPS, mobilů s GPS....

msgc, Pilsner Urquell, různé prezentace firem....

msgc.cz a další

Narazil sem na různé nabídky a inzeráty týkající se geocaching předmětů jako krabičky, mince, trika, trackables atp

narodni park - specialni cache 9nebo multicache)

ne

Nějaká kampaň při uvedení nějakého telefonu na trh Kampaň na zvýšení navštěvnosti turistických památek

nepamatuji se bylo to někde na internetu

nesetkal jen jsem se o tom bavil s majklem;-)

nevím už přesně kde, ale nějáká knihovna dělala naučnou trasu pro své čtenáře

pivo, národní park šumava

pouze novinky kde se na gc plive :(

Prodej outdoorových věcí (boty, oblečení)

reklamana na Magnum, dále nedávná reportáž na Tv Nova

Různé reklamy na GPS v zahraničních TV, internet......

Seznam - akce na leto pri hledani mist Skoda Yetti cca 2010 - hledani yettiho

Šumava

V rádiu a hledala se konkrétní osoba. Přesně už si ale nepamatuji jak to bylo.

v reklamě, myslím, že na GPS

V reklamním letáku na GPSky a letáku jednoho obchodního řetezce, který se zabývá prodej sportovních potřeb.

ve škole

Vinecatching - je to zajímavé spojení koštování vína a jako zpříjemnění hledání různých pokladů :)

vinné sklepy na Jižní Moravě

vybavuju si, ze kamarad mel najit "skryty" slevovy kupon.. mam dojem ze na nakup obleceni nebo neco takoveho

Zatím nesetkal

6. Geocaching, i přes jeho nekomerční charakter využila řada světových i českých společností za účelem své propagace, a to zejména v podobě zákaznických soutěží či událostí. Je Ti některý z uvedených projektů povědomý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, ani jedna možnost mi není povědomá13151,78 %51,78 %  
nevím, nejsem si jistý/á3815,02 %15,02 %  
Garmin hry (speciálně vytvořené hry pro majitele navigací Garmin)3212,65 %12,65 %  
Staropramen (hledání 140 soudků Staropramen CoolKeg ukrytých po Praze ke 140. výročí pivovaru)249,49 %9,49 %  
Pilsner Urquell - keška v prostorách pivovaru v Plzni (obsahující žetony na pivo zdarma)207,91 %7,91 %  
Magnum Gold (hledání keší obsahujících poukazy na zlaté USB disky)197,51 %7,51 %  
Winecaching (hledání keší s poukazy na řízenou degustaci ve vybraných vinařstvích na jihu Moravy)176,72 %6,72 %  
Project A.P.E. (hledání keší s rekvizitami z filmu Planeta opic – zahraniční projekt)124,74 %4,74 %  
Pilsner Urquell – velikonoční keška v Kraslicích (obsahující pivní artefakty a žetony na pivo zdarma)41,58 %1,58 %  

Graf

7. Zúčastnil/a ses některé z uvedených akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nezúčastnil/a jsem se žádné z těchto akcí24195,26 %95,26 %  
Garmin hry (speciálně vytvořené hry pro majitele navigací Garmin)41,58 %1,58 %  
Magnum Gold (hledání keší obsahujících poukazy na zlaté USB disky)41,58 %1,58 %  
Staropramen (hledání 140 soudků Staropramen CoolKeg ukrytých po Praze ke 140. výročí pivovaru)20,79 %0,79 %  
nevím, nejsem si jistý/á20,79 %0,79 %  
Winecaching (hledání keší s poukazy na řízenou degustaci ve vybraných vinařstvích na jihu Moravy)10,4 %0,4 %  
Pilsner Urquell – velikonoční keška v Kraslicích (obsahující pivní artefakty a žetony na pivo zdarma)10,4 %0,4 %  

Graf

8. Můžeš uvést svůj názor na to, proč si myslíš, že se dané společnosti propagují právě takovým způsobem?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Aby lidem umožnili v rámci soutěže se dovědět něco více o produktech a také, aby měli vyšší prodejnost produktů

Aby rodičové ve statu koštujících mohli zapojit své děti a připravit jim tak zábavu :)

aby se odlišily a byly pro uživatele zajímavé

aby se společnosti zviditelnily, lepší PR, vytvořit povědomí o značce

aby to bylo něco jiného...

aby zaujali

aktivní zapojení lidi.

Asi hlavním důvodem je přilákání nových zákazníků

asi moc nepropagují, když o tom moc slyšet není :)

Asi to bude fungovat dobře jako virál + náklady budou pravděpodobně nižší než u klasických nadlinkových druhů komunikace...

atraktivní aktivní zapojení potencionálních zákazníků, nenásilné zvyšování povědomí o značce

Buď za cílem zviditelnění v případě nové firmy, nebo aby si na ně zákazníci vzpomněli, navíc, když dávají dárky, tak to na lidi vždycky zabírá.

Delaji si reklamu zabavnou formou...:-)

Díky vzrůstající popularitě Geocachingu tak oslovují novou rychle rostoucí cílovou skupinu skrze jejich zálibu.

efektivita

finančně nenáročná propagace, využívání toho, že lidé jsou velmi soutěživí...

Geocaching je atraktivní pro velkou skupinu lidí a zajišťuje tak dobrou reklamu

geocaching je teď velmioblíbená činnost tak proč ne

Geocaching je určen pro moderní (většinou mladé) lidi, kteří jsou ochotní zkoušet něco nového a zažívat dobrodružství. Proto si myslím, že společnosti, které jej využily, měly toto na paměti a prezentovaly takto výrobky, určené pro výše uvedenou sortu lidí

geocaching je v současnosti populární

geocaching je zábava pro čím dál víc lidí, tak proč nespojit příjemné s užitečným. výhoda je to pro obě strany(jak pro firmy, které si udělají částečně reklamu, tak pro kačery, které můžou najít leckdy doopravdický "poklad"))

Geocaching patří v poslední době mezi oblíbené koníčky, resp. hry. Z důvodu této oblíbenosti se podle mě dá propagace přes geoc. využít k reklamě, které vlastně pro její "konzumenty" není svým způsobem nijak otravná, ale může být i naopak zajímavá.

Geocachingu se věnuje poměrně hodně lidí, ti aktivní geocacheři jdou po každé kešce, po každé novince a takováto reklama je upoutá, protože "normální" kešku ozvláštňuje

Geocatching provozuje stále více lidí a vidina toho, že můžeme získat něco cenného interesuje více a více lidí. Jedna taková reklama, že v době třeba jednoho víkendu bude například po Praze schováno několik poukázek na sudy piva dokáže vyvolat obrovský boom

GPS v mobilu nebo do auta má téměř každý, je to dobrý druh zábavy, kde se každý pobaví a pozná nový věci :)

Hledají nové cesty marketingové propagace. Otázkou je úspěšnost těchto akcí vzhledem k různorodé cílové skupině.

Hledají nové, neotřelé formy propagace.

hodně lidí s tímto zájmem, dobrý způsob propagace

Hra lidi baví, každý jsme soutěživí a chceme vyhrát. Hraním se vytváří jakési pouto se subjektem, dá se říci, že větší míra sympatie...

chtěji lidem víc přiblížit geokešing :)

chtějí nalákat lidi na něco nového

Chtějí přijít s něčím novým, neokoukaným.

Chtějí přimět lidi, aby zábavným způsobem zjistili něco o jejich značce

chtějí se jinak zviditelnit

chteji se zajimavym a novym zpusobem priblizit mladym lidem

je to aktivní způsob propagace, zákazníci aktivně něco hledají a nepřijímají informace pouze pasivně

je to atraktivni a dostupne (neotrele vyuziti novych techniologii)

je to atraktivní pro mladé lidi

Je to efektivní.

Je to forma reklamy. Geocaching je dnes již velmi populární a neustále se mezi vyřejností rozšiřuje, proto mohou tyto akce zasáhnout velký počet lidí.

Je to jedna z dalších možností jak se prezentovat, tak proč ne! Navíc to může některé dovést až na některá místa, která se jinak těžce propagují.

je to jiné neotřepané

Je to lákavé, nevšední, vyhrát může kdokoliv, spojení s přírodou a zajímavým využitím volného času

je to moderní

Je to možnost, jak se přiblížit více lidem.

je to neco nového

je to něco nového a neotřelého

je to něco nového, zábavného....

je to netradicni, vyvolava to v lidech zvedavost a chut se zapojit...

Je to novinka, lidi jsou hraví tvorové, proč si nenajít něco respektive nevyhrát něco zadarmo.

Je to reklama, zároveň skupina, na kterou se tato reklama vztahuje z nalzení keše "profituje". Další plus vidím v minimálních nákladech firem.

je to rychle se rozvíjející a relativně perspektivní oblast prezentace...

je to teď moderní dělat GC, hodně lidí se tomu věnuje. Firmy toho proto využívají., Je to nový způsob komunikace, zatím ho moc firem nedělá, takže se podnik může odlišit od konkurence a upozornit na sebe.

je to teď moderní, hodně lidí to baví, tak toho společnosti vhodně využívají. Je to zatím netradiční druh propagace, takže proč ne? :-) Firmy se tak odliší od konkurence.

Je to určitě NOVÁ, zajímavá forma propagace, jež lze s pojit se zábavou.

Je to větší dobrodružství a vreje se to člověku více do hlavy.Člověka lákají nejen věci zadarmo ale i věci pro které musí něco udělat

Je to zabava, a vytahne to paty z baraku :)

Je to zábavná forma reklamy kterou si lidé dobře zapamatují.

je to zábavné

Je to zajímavé zviditelnění a především to nespadá do ´´otravné reklamy´´.

Je to zajímavý a docela motivující způsob

je to zajímavý způsob jak získat zákazníky

je to zajímavý způsob propagace nenásilnou cestou za účasti zákazníků či potenciálních zákazníků.

Je to zajímavý způsob reklamy. Nejspíš tím nalákají nejvíce mladé lidi.

Je to zřejmě aktivita, která je atraktivní pro jejich cílovou skupinu. Působí pak také kladně na jejich image...

Jedná se o zábavnou formu.

kazda nova reklama budiz dobra

Komerce

kvůli reklamě

levná reklama

Lidé formou plnění úkolu získají nějaký dárek.Někteří to berou jako bonus ke klasickému geocachingu a jiní,že mají dobrodružství s plněním ukolu

lidé se o společnosti dozvědí více informací, protože ve většině případů je nutno se připojit na internetové stránky dané firmy. Navíc se zvýší prodej daného produktu.

Lidi geocaching baví, a společnosti pouze využili jejich zábavy pro vlastní propagaci. Upozorní na sebe a možná přitáhnou další nové zákazníky.

lidi jsou soutěživí, tak proč toho nevyužít

loooool nevim

mají reklamu a tím nalákají i hodně lidí

marketingového "odborníka" to napadlo

Moderní, neokoukané, pro mladou generaci

Myslím si, že geocaching se stává čím dál přitažlivější aktivitou, kterou dělá stále více lidí, proto se společnosti propagují v tomto směru - geocacherů je stále větší počet a daná společnost se tak více zviditelní.

Myslím si, že právě když to lidé hledají v přírodě tak je to víc vybudí, aby sportovali a nebo dostaly tento poklad.

Myslím, že tato činnost zabaví zákazníky (jak potencionální, tak skutečné) dané spol. Lidi se pobaví, stráví čas něčím užitečným a navíc dostanou dárky, které si sami najdou.

Nalákat lidi na svou začnu a pro ty kdo jí nevlastí, nebo nepreferují aby tak učinili.

ne

ne, je to hnus, chudak Kenneth

Něco nového originálního

netradiční propagace zajímavá pro lidi s dětmi například

netusim

netuším

Netuším

Nevím

Nevím

nevím

nevim

Nevím

nevim

nevím

nevšední způsob, nový, zajímavý, volnočasová aktivita zahrnující široké spektrum lidí i věkovým kategorií

nové, inovativní

Nový zajímavější způsob propagace.

novy zpusob jak zaujmout lidi

Nový způsob marketingu, který má možnost oslovit mladou generaci.

nový způsob reklamy, zábavný pro zákazníka

Nový způsob reklamy.Aktivní a zábavné.

nový způsob, pro lidi to může být zábavné

O Geocachingu se dozvídá stále více lidí a stále více lidí tato "hra" zajímá . Společnosti využívají vzkvétajícího zájmu o geocaching a propagují se díky němu.

O geocachingu se dozvídá stále více lidí a stále více lidí tato "hra" zajímá. Proto si myslím, že společnosti využívají tohoto vzkvétajícího zájmu lidí a propagují se.

odlišení

originalita

originální způsob jak nevtíravě zaujmout budoucího zákazníka

podle mně je v geocachingu spousta potencionálních budoucích zákazníků

Podpora prodeje - co je někde zadarmo to láká lidi, obzvlášť v Česku

Poměrně nový způsob aktivity lidí a možná i jiná skupina populace, než u klasických kampaní

poslední dobou se ukazuje, že tradiční marketingová komunikace se stává neúčinnou. Geocaching a další nové trendy umožňují zapojit potenciálního zákazníka přímo do hry, takže se z pasivního recipienta stává aktivní účastník děje. Je to větší zábava než tupé zírání na televizní reklamu! :-)

povazuji to za cool a trendy. asi.

Pravděpodobně apelují na zákazníky se smyslem pro dobrodružství

Pro velky zajem o hru geocaching

pro velmi originální zpestření svého výrobku lidem.

Proagace se taky vyvíjí a zapojit zákazníky aktivně do vlastní reklamy - předávání informací ohledně tohoto druhu reklamy - může být určitě výhodné. Podle mě dokud nebude tento způsob reklamy masově rozšířený (ve smyslu, že ho bude používat většina firem), bude to určitě zajímavá forma reklamy, o které se mluví víc než jen jako o reklamě.

Proč ne. Je to zajímavý způsob propagace a jistě nemalé množství lidí se zúčastní. Podle mě je to pro hodně lidí úplná novinka a už jen pro zvědavost to zkusí.

propagace u nových zákazníků, dobrodružství, využití populární věci k přitáhnutí pozornosti na svou společnost

Propojení koníčku s nějakou výhrou, která hledajícího motivuje. Geocashing, který je stále oblbenější by tito lidé provozvali/provozují stále a to i bez vidiny ceny. Nějaký produkt zdarma nevnímají jako podlézavou reklamu, ale jako oživení samotného hledání, které je baví. A pokud se účastní více lidí, o to více urputněji budou hledat.

Prostě hledají něco nového čím zaujmout

Protoze je to relativne nova vec a v soucasne dobe velmi popularni.

Protože GC je u nás (nejen) poměrně silný fenomén tak proč ho nevyužít? Škoda, že ho to tak zabíjí...

Protože geocaching je čím dál rozšířenější. Kdo ho nehraje, alespoň o něm slyšel.

Protože je geocaching poměrně populární a společnosti v tomto vidí další možnost reklamy.

protože je to "moderní" způsob reklamy a lidi baví něco objevovat.

protože kdo si hraje, nezlobí :-) je to zajímavý a originální způsob propagace

protože kdo si hraje, nezlobí :-) je to určitě zajímavý a originální způsob propagace

protože kdo si hraje, nezlobí :-) rozhodně je to originální způsob propagace

Protože lidé byli jsou a budou vždy soutěživý a budou chtít víc a víc, a geocaching je nejen zábava ale také možnost na výhru a to každého zláká.

Protože mají něco společného asi s navigací. Se směrováním lidí :-)

Protože se jedná o novou moderní možnost propagace, která je vcelku populární, tak na to sází.

Protože to IMO zabíjí dosud nekomerční GC. Reklam je všude na ulicích a netu dost, proč je srát i do keší?

Protože určitě je v geocachingu jistá forma dobrodružství spojeného s hledáním neznáma. Na určité cílové skupiny lidí to může s využitím dnešních mobilů s GPS být velmi dobrá forma propagace. Aktivním zapojením lidí při hledání "kešek" se firma daleko víc vryje do paměti než obyč reklamou.

protože už neví kde by našli svoji cílovou skupinu. Nesouhlasím s tím, jelikož to měla být nezávislá věc a ne aby se v tom točily peníze. Už pět let občas na nějakou kešku jdeme a je to super zábava, ale člověk to děla pro zdraví a hlavně pro radost z pohybu, přemýšlení apod a ne abych se honila za pivem zdarma. Když budu chtít tak si to pivo koupím i tak, ale hnusí se mi vydělávat na keškách.

Protože už neví, jak jinak se víc propagovat !

přiblížit se lidem

přiláká to zákazníky

publicita

reklama

REKLAMA ;)

REKLAMA :)

rozhodně je to zajímavější než soutěže a propagace ne jednom místě jde o pohyb a nalezení a proto to má podlě větší uspěch a víc se o tom mluví což je pro společnost vždy nejlepší reklama

Rýchlý nárust zájemců. Získáni klientů "zábavnou" formou.

S takovou propagací jsem se doposud nesetkala. Geocaching hraji již přes rok.

sanží se vymyslet nové inovativní nápady, jak na své produkty nalákat zákazníky

snazi se byt moderni

spojení zábavy (příjemný pocit) s konkrétní společností --> příjemný pocit se vybaví i v obchodě, zákazník produkt koupí

spojenie s prirodou

Spousta potencionálních zákazníků, nenásilná forma reklamy... není moc firem co by se takto propagovala (narozdíl třeba od televize)

tak každá propagace je kněčemu dobrá ...

Tak to vůbec netuším :)))

těžko říct

udržení povědomí o značce nebo upozornění, upoutání pozornosti na značku. Firma se propaguje moderním způsobem, blízkým mladým aktivním lidem - je IN a aktuální, společnost (značka) jde s dobou

uz nevi coby :(

V případě Garminu jde o jasný záměr zvýšení odbytu jejich zařízení díky doplňkovým funkcím odvozeným z geocachingu a implementovaným v jejich zařízeních. Společnosti typu Plzeňský Prazdroj nebo Staropramen se pravděpodobně snaží zacílit na tu část populace, která není typickými konzumenty jejich produktů, ale je zaměřena více turisticky, a zvýšit odbyt svých produktů mezi touto generací popř. si ji trošku "vychovat" na svoje produkty.

ví, že když lidé dostanou něco za darmo tak jsou šťastní!!

vyšší zisk

z důvodů podpory prodeje

za účelem zvýšní zisků

zábavná forma trávení volného času (naplňování zájmů) aktivním způsobem s vidinou nějakého druhu odměny

zakazníci jsou aktivní součástí kampaně, nejsou pouze pasivním příjemcem

zkouší novou formu propagace, reagují na trendy

Zviditelnění dané společnosti, zkouší něco nového, chtějí lidi zapojit do dění.

Zviditelnit se, být in, zaujmout mladé lidi...

že by to byla levná forma reklamy?? ono je to skoro event ne?

9. Považuješ dané způsoby využití geocachingu v marketingových komunikacích za zajímavé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, určitě, tato myšlenka je zajímavá17569,17 %69,17 %  
nevím, nejsem schopen/schopna říct3313,04 %13,04 %  
ne, přijde mi to jako hanobení geocachingu249,49 %9,49 %  
ne, nepřijde mi to zajímavé187,11 %7,11 %  
tak nějak mezi. dobrá zábava,dobrá reklama ale že využili geocaching...no nevím;-)10,4 %0,4 %  
je to oportunismus ze strany kapitalisticky smýšlejících společností. Do určité míry to může pomoci rozvoji, ale také i velmi uškodit.10,4 %0,4 %  
Nápad je to určitě originální a zajímavý, ale může se setkat i s velmi negativními reakcemi. Propagace firem a společností do geocachingu podle mě spíš nepatří.10,4 %0,4 %  

Graf

10. Zúčastnil/a by ses podobných akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pravděpodobně ano, kdyby se aktivita orientovala na produkt či firmu mně blízkou nebo se konala v blízkosti mého bydliště11746,25 %46,25 %  
ano, rád/a3614,23 %14,23 %  
pravděpodobně ne, snad jen kdyby mě něco opravdu zaujalo3313,04 %13,04 %  
nevím, nejsem schopen/schopna říct249,49 %9,49 %  
ne, přijde mi to jako hanobení geocachingu187,11 %7,11 %  
ne, nepřijde mi to zajímavé166,32 %6,32 %  
ano, dokonce bych kvůli takové události i někam cestoval/a41,58 %1,58 %  
nevím, zatím nemám navigaci10,4 %0,4 %  
nemám mobil, co to podporuje10,4 %0,4 %  
možná10,4 %0,4 %  
kdybych o tom věděla, tak ano10,4 %0,4 %  
ne nejsem geocacher10,4 %0,4 %  

Graf

11. V případě, že jsi odpověděl/a „ne“, můžeš uvést důvod?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

1. Smysl geocachingu pro mě není v hledání čehokoliv kdekoliv, ale v objevování zajímavých skrytých míst v krajině. 2. Při hledání reklamní kešky bych si připadal jako cvičená opice. 3. Při hledání reklamní kešky myslím hrozí, že tam bude moc lidí najednou - to nesnáším, to je naprostý trapas.

Celý geocaching ztrácí úroveň. Za chvíli o něm bude vědět úplně každý a bude přibývat nesmyslných keší nebo ubývat těch opravdu povedených, protože se vždy najdou jedinci co je budou za každou cenu ničit. Ne že by teď nebyli, ale bude jich víc, a celé to půjde do dža...

důvod je jasný:když lidi za vším budou vidět jen profit, tak nic nebudou dělat pro radost (z pohybu, ořemýšlení atd.) ale za vším budou hledat soutěže, slevy, zdarma apod.

gc je zabava, nekomercni prosim pekne :(

Geocaching je až na několik vyjímek poslední dobou nekomerční aktivita. Reklamy mě stačí na internetu, v keškách je nepotřebuju.

Geocaching jsem neznal, a když jsem se tady dočetl oč jde, tak bych do něj reklamu rozhodně nevrtal. Nepřijde mi to správné z morálního hlediska geocachingu.

geocaching mě moc nezajímá

hnusí se mi že se všechno zneužije k reklamě..

je to hra pro lidi, pravidla jsou známa, žádný obchod!!!

je to prosté. Díky zvýšené medializaci a zapojení marketingových "pák" do geocachingu začal být geocaching masovou záležitostí, díky čemuž došlo k prudkému nárustu keší a geocacherů a ruku v ruce s tím většinou k prudkému navýšení počtu keší nevalné kvality, případně keší, které jsou zakládány na hranici pravidel, keší na nezajímavých až odpudivých místech založených "za každou cenu", dochází častěji k vykrádání keší, podvodným logům, záměrné devastaci keší a kvůli bezohlednosti lidí ženoucích se za body dochází i k nadměrné devastaci přírody, což logicky vyústilo ve zvýšenou aktivitu ochránců přírody snažících se o potlačení tohoto neblahého vlivu. Což je samozřejmě pochopitelné. Nicméně někdy to odnesou i cache, které by jinak byly mimo okruh jejich zájmu... Zkrátka stal se z toho začarovaný kruh a svým způsobem se díky tomu geocachingová scéna a geocaching jako takový řítí do propasti... HOWGH...

má to být o svobodě ... tohle už víc než smrdí komercí

Mám raději obyčejný geocaching

myslím, že by geocaching neměl sloužit k propagaci výrobků... už proto, aby se o této hře nedozvěděli lidi, kteří pak třeba budou krabičky ničit... Myslím, že čím míň mudlů o hře ví, tím líp... a navíc, jakmile to bude komerční, ztratí ta hra ty příznivce, kterým se na ní líbí, že je to "tajná" aktivita... že o ní moc lidí neví...

ne

Nechci se dostat Geocaching je pro mě zábava, nestojím o to, aby mi tuto zábavu kazila reklamní masáž stylu odlov xy cachí a získáš výhru, v naší cachi najdeš slevu a vadí mi, že se v rámci reklamy či komerčních krabic přitahovali lidi kteří chtějí získat něco zadarmo a nezajímají je pravila fair trade a vůbec neberou v potaz hlavní myšlenku geochachingu. To se raděj téhle zábavy vzdám. I bez toho je reklama naprosto všude, cítím přesycení a chci vyrazit do přírody si odpočinout ne vstřebávat další reklamu.

Nejsem zastánce reklamních akcí a podobných "lákadel" na lidi. Nikdy mě to nezaujalo.

Nelíbí se mi komercializace geocachingu. Navíc při podobné akci bych si připadala jako při sbírání např. víček z jogurtu kvůli nějaké výhře, a to už fakt není geocaching.

nemám mobil, co to podporuje (nemám internet ani GPS)

nemam zajem o cokoliv co je GEO jen to tady pro Misku vyplnuju :)

nemuzu

Není to můj styl zábavy

neodpověděl jsem ne

nepáči sa mi spôsob akym do hry zasahuje reklama. Pre mna to neni o marketingu a vysostne mi to vadi. Je mi to odporne.

neprijde mi to zajimave, existuje dostatek kvalitnich nekomercnich caches

nevím

nezajem

nezajímám se o to !

nezajímáme zrovna tenhle způsob propadace

nezaujal mě tento způsob propagace firmy

Podstata geocachingu mě vůbec neoslovila.

prijde mi to jako hanobeni geocachingu

samotná aktivita geocachingu pro mě není příliš zajimavá

V současné době nehraji geocaching. Pokud bych jej začal hrát, tak jen nárazově a zřejmě bych nevolil termín hledání cache podle nějaké marketingové akce.

12. Které z těchto zlínských kin navštěvuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Multikino Golden Apple Cinema19275,89 %75,89 %  
Velké kino Zlín10139,92 %39,92 %  
ani jedno 5622,13 %22,13 %  
Kino Květen Malenovice 218,3 %8,3 %  

Graf

13. Jak často kino/kina navštěvuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas12850,59 %50,59 %  
zřídkakdy8533,6 %33,6 %  
takřka pravidelně3413,44 %13,44 %  
nikdy62,37 %2,37 %  

Graf

14. Uvítal/a bys, kdyby kina také uspořádala událost s využitím geocachingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pravděpodobně ano, ale zúčastnil/a bych se jen kdyby mě akce zaujala svým zpracováním či možnou výhrou apod.12449,01 %49,01 %  
ano, uvítal/a a zúčastnil/a bych se4116,21 %16,21 %  
nevím, je mi to jedno3614,23 %14,23 %  
pravděpodobně ne, nejsem fanouškem/fanynkou podobných akcí218,3 %8,3 %  
ne, nepřijde mi to zajímavé197,51 %7,51 %  
asi ne, nemám navigaci10,4 %0,4 %  
nevím, zatím nemám navigaci10,4 %0,4 %  
Co mají kina a GC společného?10,4 %0,4 %  
vzhledem na mojí předchozí odpověď tzn. negativní postoj k masovému propagování geocachingu říkám ne... nápad možná principielně zajímavý, nicméně jdoucí proti mému přesvědčení...10,4 %0,4 %  
kino a geocaching nemaju mat spolu nic spolocne, taketo komertne ucely su trosku moc a rozhodne by som neprisla. nepride mi to ani zaujiamve, ani vhodne. 10,4 %0,4 %  
Ne, protože by to bylo zase šíření GC. Leda, že by to byla uzavřená akce jen pro cachery, tzn. byla jen na GC.com10,4 %0,4 %  
jestli to bude v lete, ta bohuzel, vetsina studentu tu v lete neni10,4 %0,4 %  
hloupost10,4 %0,4 %  
ne, nemám na mobilu GPS ani internet10,4 %0,4 %  
ryzí geocacher tyhle akce ignoruje, takové aktivity celý geocaching degradují10,4 %0,4 %  
NEMOHLA BY JSEM SE ZUČASTNI JELIKOŽ NEMÁM TOLIK ČASU ABY JSEM SE MOHLA VĚNOVAT...10,4 %0,4 %  
jen v případě, že by se nepropagovala všude, aby se o ní nedozvěděli mudlové... Oznámila bych to jen na stránkách geocachingu10,4 %0,4 %  

Graf

15. Jsi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15561,26 %61,26 %  
muž 9838,74 %38,74 %  

Graf

16. Tvůj věk spadá do kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 25 let13854,55 %54,55 %  
16 – 20 let4919,37 %19,37 %  
26 – 30 let4116,21 %16,21 %  
36 a více let135,14 %5,14 %  
31 – 35 let124,74 %4,74 %  

Graf

17. Momentálně jsi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v partnerském vztahu bez dětí12549,41 %49,41 %  
svobodný/á (včetně statusu "rozvedený/á" či "ovdovělý/á")10340,71 %40,71 %  
ženatý/vdaná s dítětem/dětmi 155,93 %5,93 %  
v partnerském vztahu s dítětem/dětmi 83,16 %3,16 %  
ženatý/vdaná bez dětí20,79 %0,79 %  

Graf

18. Tvé nejvyšší ukončené vzdělání je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou12750,2 %50,2 %  
vysokoškolské – Bc.5120,16 %20,16 %  
základní2911,46 %11,46 %  
středoškolské bez maturity218,3 %8,3 %  
vysokoškolské – Ing./Mgr.197,51 %7,51 %  
vyšší odborné51,98 %1,98 %  
vysokoškolské - vyšší úrovně 10,4 %0,4 %  

Graf

19. Většinu roku trávíš v kraji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlínském18573,12 %73,12 %  
Jihomoravském3313,04 %13,04 %  
Hlavní město Praha155,93 %5,93 %  
Pardubickém62,37 %2,37 %  
Olomouckém51,98 %1,98 %  
Středočeském41,58 %1,58 %  
Plzeňském20,79 %0,79 %  
Moravskoslezském10,4 %0,4 %  
Jihočeském10,4 %0,4 %  
Karlovarském 10,4 %0,4 %  

Graf

20. Díky za vyplnění dotazníku. Pokud mi chceš něco vzkázat, zde máš možnost.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:-)

:-)

Ahoj Míšo, vyplňovala jsem už 3x, protože mi to na konci hodilo vždycky nějakou chybu, ale to bylo možná prohlížečem.. Snad už konečně odpovědi dorazily a pomůžou Ti. měj se krásně a hodně štěstí u státnic. pa Katka Mařáková

Ahoj!

ať se ti daří u obhajoby, Míši ;-)

Ať ti dobře dopadne diplomka a hlavně, ať máš hodně vyplněných dotazníků :-)

Brnensky geocaching se stava nyni monopolem smetanky. Odlovy FTF jsou soucasti spolku, ktera nedava jinym sanci, ale to je jen spicka ledovce, normalni kaceri, kteri nejezdi na odlovy a SUV 4x4, hledaji kesky dal, a hlavne si voli odlovy po svem, tedy jit na mista, kam by jinak nikdy nesli, a pritom tam najdou zajimave misto nebo vyhled. ubyva tradicek, ktere neco ukazou, ale zatim jsou, alespon podle nasich nalezu, a tak jsme zatim tuto hru nezavrhli. Pro dalsi se zeptej na sudor.tex@gmail.com Karel

byl to dobrý dotazník

celkem by mě zajímalo jak tohle hlasování dopadne :-)

Co ten sex? :oDDDDDDD

čauky mňauky

čičí bambíno ___ ;)

dafuq ? :D

Díky za možnost se k tomuhle vyjádřit. Se zatahováním marketingu do geocachingu silně nesouhlasím. To je jako věšet letáky rybářům na udice. Dělám to pro zpestření pobytu v přírodě ne v touze něco vyhrát nebo se účastnit velkolepých akcí. To s tím vážně radši seknu když se téhle šílené masáži nedokážu vyhnout ani ve volném čase.

Doufám, že jsem pejchnul. ;) a 13.4. se vidíme v Metru na Warm-Upu MAGNETIC FESTIVALU, jasné? ;) MRC.

Drž se kočko ;)

držím pěsti při diplomce :-)

Dufam ze geocaching nebude vyuzivany ako lakadlo pre nejake kina. Je to ubohe a ludia by tam mali ist za filmom a nie za krabickou. Bohuzial takych ludi kt. to vyuzivaju a snazia sa tam nalakat turistov je coraz viac. :(

good luck

good luck s DP :-) ...a pak i s druhou ;-)

Good luck with thesis!

Hezké dny !

hodně štěstí =)

Hodně štěstí a pevné nervy při psaní DP! :)

Hodně štěstí s diplomkou.

hodně štěstí s dotazníkem :o)

Hodně štěstí, Miško :) Peťa Klabouchová

I kdybys nenapsala takový motivační status tak Ti to vyplním :) Ráda vyplňuji dotazníky. Tvá Janička Javor

Já jsem majkl vy nejste nic! :D :D :D

Jsem zvědavý za jak dlouho bude nějaká akce s hledáním lístků do kina nebo jiných cen :-)

Líne plíne indočíne :)

maj saa:)

mala noticka: pokud bude moznost videt vysledek pruzkumu, prosim o zaslani ;) Mutek.cz

Mas to tam :) Hodne stesti pri diplomce, Jezibabo :D :D

Měj se hezky.. :-)

Měj se jak na zámku a ať nám to letos vyjde :)

Míšo, máš to tam! :-) Geocaching jsem zatím nevyzkoušela, ale třeba jednou... :-)Maruška CZ

Moc pěkně zpracovaný dotazník

Nemám dotazy

nemáš zač :o)

Není zač Chovancová. :D

pěkný den :)))

Perfektní nápad na diplomku! :)

Rádo se stalo :-D Kanec

Rum všem hlavám! :)

snad ti mé odpovědi nějak pomohou ;)

snad ti me odpovedi pomohou ;)

Snad ti ty moje odpovědi pomůžou... Měj se krásně a hodně štěstí u státnic. pa Katka Mařáková

Snad ti ty odpovědi pomůžou. Měj se krásně a hodně štěstí u státnic... pa Katka Mařáková

splněno :) Můžeš si mě nechat mezi facebookovými kamarády. Iris ;)

Stručné, jasné otázky, téměř neobtěžují od většiny dotazníků. Můj nový poznatek = co je to geocaching;)

T.V London

Tak doufám, že teď jsem kamarádka ;-)

Tě péro sombréro

Tvá kámoška Sisi :-)

Vím že můj názor se řadí do (v současné době asi) menšinového spektra, nicméně myslím si, že masová propagace geocachingu dlouhodobě neprospívá a má negativní vliv jak na něj samotný, tak na prostředí okolo nás... Určitě to podpoří trh s drobnou elektronikou a navigačními přístroji, pravděpodobně i turismus, nicméně výsledek považuji za negativní jak ve vztahu ke geocachingu, tak přírodě okolo nás. Pokud by to provozovali jen zodpovědní lidé tak s tím nemám problém, nicméně podstatná část lidí co s geocachingem začali v jeho "nové éře" se chová (lidově řečeno) jako hovada... Dříve to nebývalo zvykem...

Vyplněno :) Jsme fajn facebooková kámoška :) Iris

vyplnil LUFT z Hané ;-)

Vzhledem k tomu, že je distribuováno prostřednictvím FB a máš tam hodně lidí z MK, budou výsledky zatížené větší odchylkou! :)

X

zajímavé téma :-) Držím palce, ať najdeš dostatek repsondentů. Lenka V. (důkaz, že jsem vyplnila) :-D

Zajímavé téma, Míšo. Držím palce, ať seženeš dostatek respondentů. Lenka V. (ať máš důkaz, že jsem vyplnila :-D)

Zajímavý a dobře zpracovaný dotazník:)

Zdravím Miško :)


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Už jsi někdy slyšel/a o geocachingu?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem aktivní geocacher na otázku 2. Vyber popis odpovídající Tvé osobě
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem příležitostný geocacher na otázku 2. Vyber popis odpovídající Tvé osobě
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyzkoušel/a jsem geocaching jednou na otázku 2. Vyber popis odpovídající Tvé osobě
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi znám jen pojem, zatím jsem se aktivně nezapojil/a na otázku 2. Vyber popis odpovídající Tvé osobě
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 19. Většinu roku trávíš v kraji
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Project A.P.E. (hledání keší s rekvizitami z filmu Planeta opic – zahraniční projekt) na otázku 6. Geocaching, i přes jeho nekomerční charakter využila řada světových i českých společností za účelem své propagace, a to zejména v podobě zákaznických soutěží či událostí. Je Ti některý z uvedených projektů povědomý?
  • odpověď ne:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, stále mi to nic neříká na otázku 3. Geocaching /geokešink/ je volnočasová aktivita, při níž její účastníci hledají skrytý poklad (keš) prostřednictvím GPS navigace. Geocaching vznikl v roce 2000 ve Spojených státech amerických po dobu své existence si vybudoval širokou základnu hráčů, tzv. geocacherů. Jen v České republice jsou rozmístěny tisíce aktivních keší na zajímavých a neobvyklých místech v přírodě, ale i v městské zástavbě. Geocaching spojuje pohyb na čerstvém vzduchu, turistiku, moderní technologie, a je tak ideálním způsobem trávení volného času pro všechny věkové kategorie. – pokračovat dál na využití v marketingu. Máš pocit, že toto už Ti něco říká?

9. Považuješ dané způsoby využití geocachingu v marketingových komunikacích za zajímavé?

  • odpověď ne, přijde mi to jako hanobení geocachingu:
    • 10x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, přijde mi to jako hanobení geocachingu na otázku 10. Zúčastnil/a by ses podobných akcí?

16. Tvůj věk spadá do kategorie?

  • odpověď 16 – 20 let:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 18. Tvé nejvyšší ukončené vzdělání je:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Už jsi někdy slyšel/a o geocachingu?

2. Vyber popis odpovídající Tvé osobě

3. Geocaching /geokešink/ je volnočasová aktivita, při níž její účastníci hledají skrytý poklad (keš) prostřednictvím GPS navigace. Geocaching vznikl v roce 2000 ve Spojených státech amerických po dobu své existence si vybudoval širokou základnu hráčů, tzv. geocacherů. Jen v České republice jsou rozmístěny tisíce aktivních keší na zajímavých a neobvyklých místech v přírodě, ale i v městské zástavbě. Geocaching spojuje pohyb na čerstvém vzduchu, turistiku, moderní technologie, a je tak ideálním způsobem trávení volného času pro všechny věkové kategorie. – pokračovat dál na využití v marketingu. Máš pocit, že toto už Ti něco říká?

4. Slyšel/a jsi už o využití geocachingu v marketingových komunikacích (tzn. reklama, podpora prodeje, PR aj.)?

6. Geocaching, i přes jeho nekomerční charakter využila řada světových i českých společností za účelem své propagace, a to zejména v podobě zákaznických soutěží či událostí. Je Ti některý z uvedených projektů povědomý?

7. Zúčastnil/a ses některé z uvedených akcí?

9. Považuješ dané způsoby využití geocachingu v marketingových komunikacích za zajímavé?

10. Zúčastnil/a by ses podobných akcí?

12. Které z těchto zlínských kin navštěvuješ?

13. Jak často kino/kina navštěvuješ?

14. Uvítal/a bys, kdyby kina také uspořádala událost s využitím geocachingu?

15. Jsi?

16. Tvůj věk spadá do kategorie?

17. Momentálně jsi?

18. Tvé nejvyšší ukončené vzdělání je:

19. Většinu roku trávíš v kraji

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Už jsi někdy slyšel/a o geocachingu?

2. Vyber popis odpovídající Tvé osobě

3. Geocaching /geokešink/ je volnočasová aktivita, při níž její účastníci hledají skrytý poklad (keš) prostřednictvím GPS navigace. Geocaching vznikl v roce 2000 ve Spojených státech amerických po dobu své existence si vybudoval širokou základnu hráčů, tzv. geocacherů. Jen v České republice jsou rozmístěny tisíce aktivních keší na zajímavých a neobvyklých místech v přírodě, ale i v městské zástavbě. Geocaching spojuje pohyb na čerstvém vzduchu, turistiku, moderní technologie, a je tak ideálním způsobem trávení volného času pro všechny věkové kategorie. – pokračovat dál na využití v marketingu. Máš pocit, že toto už Ti něco říká?

4. Slyšel/a jsi už o využití geocachingu v marketingových komunikacích (tzn. reklama, podpora prodeje, PR aj.)?

6. Geocaching, i přes jeho nekomerční charakter využila řada světových i českých společností za účelem své propagace, a to zejména v podobě zákaznických soutěží či událostí. Je Ti některý z uvedených projektů povědomý?

7. Zúčastnil/a ses některé z uvedených akcí?

9. Považuješ dané způsoby využití geocachingu v marketingových komunikacích za zajímavé?

10. Zúčastnil/a by ses podobných akcí?

12. Které z těchto zlínských kin navštěvuješ?

13. Jak často kino/kina navštěvuješ?

14. Uvítal/a bys, kdyby kina také uspořádala událost s využitím geocachingu?

15. Jsi?

16. Tvůj věk spadá do kategorie?

17. Momentálně jsi?

18. Tvé nejvyšší ukončené vzdělání je:

19. Většinu roku trávíš v kraji

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chovancová , M.Úloha geocachingu v marketingových komunikacích (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://uloha-geocachingu-v-marketin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.