Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Umění jako nástroj marketingu

Umění jako nástroj marketingu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Smrčková
Šetření:06. 04. 2010 - 20. 04. 2010
Počet respondentů:124
Počet otázek (max/průměr):20 / 17.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník by měl nastínit, jak současná veřejnost vnímá propojení umění a reklamy. Výsledná zjištění budou použita v bakalářské práci, jejíž stěžejní část bude věnována plakátové tvorbě - jejímu vývoji a reakcím okolí, které s ní přichází běžně do styku. Zároveň se poslední dobou setkáváme s uměním v ulicích (výstavy pod širým nebem atp.), jejichž vliv na všední život města bude také součástí zkoumání.

Předem Vám děkuji za čas strávený vyplňováním tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Může podle Vás být reklama propojena s uměním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12096,77 %96,77 %  
Ne43,23 %3,23 %  

Graf

2. Ovlivňuje propojení umění a reklamy výsledný dojem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, umělecká kvalita pozitivně ovlivňuje vnímání nabízeného statku7663,33 %61,29 %  
Obě předchozí možnosti3327,5 %26,61 %  
Ne, nemá to na sebe vzájemně žádný vliv43,33 %3,23 %  
nic32,5 %2,42 %  
Ano, komerční využití negativně ovlivňuje uměleckou část21,67 %1,61 %  
ovlivńují, doplńují, míjejí se - mnoho variant10,83 %0,81 %  
může zlepšit image, možno propagace v PR článcích10,83 %0,81 %  

Graf

3. Vybaví se Vám nějaké konkrétní dílo, kde byla propojena reklama s uměním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6150,83 %49,19 %  
Ne5949,17 %47,58 %  

Graf

4. O jaké dílo se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ABSOLUT VODKA

alfons mucha

andy warhol

Andy Warhol - Campbellova polévka

Benetton - fotografie

Cambell soup - A. Warhol

Campbell soup - andy warhol

Campbell soup od A. Warhola

David Černý:Entropa

design chápu jako umění, takže v zásadě každá. Což neznamená, že současnou reklamní tvorbu hodnotím jako umělecky hodnotnou. Ba naopak!

Entropa- David Černý

Evropě to osladíme - zajímavé záběry Vodafone - Čtvrtníček - kreativní reklamy, v nichž je vážná hudba

fotografie pro Absolut vodka

hlavně plakáty, které svým prostřenictvím zvou nebo upouvátají pozornost na filmy, výstavy, knížky atd.

hudba

Jan Saudek a reklamy AWK

jej, teď nevim, ale mam pocit, že určitě

klíčová socha a vodafone andy warhol a campbells

klíčová socha, telefoní budky (spt telecomu..nebo už O2), Redbull "výtvory z plechovek"...

Koh-i-noor

Konkrétní dílo neuvedu, ale mám namysli propojení reklamy např. se známým hudebním dílem (podmalování), využití uměleckých fotografií v reklamě atd.

krabicka od cigaret

Mona Lisa

Myslím si, že každá kvalitní reklama, která pobaví je uměleckým dílem, umění má především bavit.

na pivo a Mucha

napr. malby, kresby na bankovych kartach TatraBanky, ale aj ine TV reklamy v tvare kratkeho filmu atd

nešlo o konkrétní dílo - série reklamních plakátů na vodku Absolut

novy design botas, viz galerie 66

plakát moulin rouge

Plakáty A. Muchy

plakáty Alfonse Muchy

plakáty v pražské ZOO

propagace KD Vltavská formou pouličního divadla

Reklama na Adidas, kde Beckham kreslí svůj příběh tužkou (fixou).

Reklama na Coca Colu - Andy Warhol

Reklama na colu - street art

reklama na festivaly (noc filmových nadějí), český lev

Reklama na jednu vodu, kde se krásně tančilo

reklama na kavu, baletka z pary

reklama na papírnu s využitím origami

reklama na výstavu

Reklama na výstavu „Republika“ v Národním muzeu (Mnichovská dohoda)

Ruské revoluční a porevoluční plakáty.

série reklam Pilsner Urquell

Spousta značek aut, reklamy na čokoládu...

Stvoreni sveta na strope Sixtinske kaple od Michelangela, Mona Lisa

To jsem čekal, že se na to zaptáš, když odpovín ano. Ale nic konkrétího se mi nevybavuje.

Totakotova armáda,výstava těl,Alfons Mucha....

Upoutávka na Pražské jaro.

V poslední době se hodně mluví o práci studentů VSUP graficého designu, kteří díky svým uměleckým schopnostem vytvářejí design, propagaci a celkový vizuál pro boty firmy Botass. Tato firma vsadila na uměleckou hodnotu.

Virální reklama Heinikenu cca měsíc stará...

Vodafone - Klíčová socha

5. Víte co je pop art?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9173,39 %73,39 %  
Ne3326,61 %26,61 %  

Graf

6. S jakým jménem se Vám tento pojem spojuje?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Andy Warhol4755,95 %37,9 %  
Warhol1113,1 %8,87 %  
andy warhole33,57 %2,42 %  
A. Warhol33,57 %2,42 %  
Warhol, Lichtenstein22,38 %1,61 %  
Endy Warhol22,38 %1,61 %  
žádným22,38 %1,61 %  
s žádným, možná Warhol?11,19 %0,81 %  
warhol,lichtenstein11,19 %0,81 %  
Marilyn Monroe11,19 %0,81 %  
ostatní odpovědi Kája Saudek, Roy Liechtenstein
nevzpomínám si
David Černý :¨), Andy Warhol
Andy Warhool
richard hamilton
lichtenstein, warhol
Lawrence Alloway
A. Warhol, R. Lichtenstein
A.Warhol
tenhle styl přišel v době Hippies, takže Hiipies
Jackson Pollock
1113,1 %8,87 % 

Graf

7. Vybaví se Vám český umělec (nemusí být současný) tvořící plakáty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6552,42 %52,42 %  
Ne5947,58 %47,58 %  

Graf

8. Uveďte jeho jméno či nějaké jeho dílo

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alfons Mucha2133,87 %16,94 %  
Mucha1524,19 %12,1 %  
A. Mucha23,23 %1,61 %  
Martin Velíšek - plakáty k vinobraní11,61 %0,81 %  
Aleš Najbrt11,61 %0,81 %  
pressig11,61 %0,81 %  
Alfons Mucha, cesti kubistu, Vladimir 51811,61 %0,81 %  
Mucha, Saudek11,61 %0,81 %  
Opět Mucha, Sarah Bernhardt11,61 %0,81 %  
A.Mucha11,61 %0,81 %  
ostatní odpovědi Alfons Mucha - dílo nevím
Slovanská epopej
plakáty pro zoo
Kolářovy koláže, Bornovy plakáty
No myslím, že Alfons Mucha.:-)
Jan Saudek - Absolut Saudek (Vodka Absolut)
Srncová
najbrt
saudek
adolf born, josef čapek, alfons mucha
Mucha, reklama na pivo Pilsen Urique
Vladimir 518
Mucha, Saudek,
Najbrt, Vaněk, Sagmaister, Mucha, Vladimir 518:)
Alfons Mucha, taky tvořil plakáty, nevim pletu se
Pamela Ranfaing
Karel Saudek
1727,42 %13,71 % 

Graf

9. Jakou má podle Vás estetickou úroveň současná plakátová tvorba (ta v ulicích, ne v galeriích)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedokážu posoudit5947,58 %47,58 %  
Nižší než v minulosti3729,84 %29,84 %  
Vyšší než v minulosti2822,58 %22,58 %  

Graf

10. Obtěžuje Vás reklama na ulicích, plakáty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6350,81 %50,81 %  
Určitě ne2721,77 %21,77 %  
Spíše ano2419,35 %19,35 %  
Určitě ano64,84 %4,84 %  
Nevím43,23 %3,23 %  

Graf

11. Zaregistrovali jste akci, při které byly v ulicích metropole sochy krav s různými motivy (CowParade) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11592,74 %92,74 %  
Ne97,26 %7,26 %  

Graf

12. Líbila se Vám tato akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10187,83 %81,45 %  
Ne1412,17 %11,29 %  

Graf

13. Jaký byl dle Vás cíl této akce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

?

?

?

???

..to už vůbec nevim..některý se pak snad dražily a "peníze šly určitě na dobrou věc":)

"zvelebit" mesto necim atypickym ?

Aby se lidé pídili po tom, kdo tu akci vytvořil...

aby se turisti měli s čím fotit

Autor motivu může projevit své názory na současný svět.

barvami a prostorovými objekty přilákat pozornost lidí

Bohužel nevím.

Bohužel se nepamatuji, ale krávy byly na každém kontinentu, který jsem navštívila :-)

Boření elitářských hranic mezi uměním a společností.

Cíl akce mně tak trochu minul, myslím že to byla charita? Nevím. Ja to posuzoval z jiného hlediska, Byla to pěkna čista práce, která neobtěžovala. Naopak se to dalo se zájmem pozorovat a porovnávat ty různé nápady

čistě umělecký

dobročinnost

Dostat lidi z letargie.

dostat umeni mezi lidi

Charita

Charita

Charita

charita, dražby

Charita, turismus, dobročinné účely

charitativní

charitativní

charitativní

Charitativní účely

charitativní, oživit město, upozornit na současné umělce

Měla jsem pocit, že šíření umění mladých studentů mezi lidi.....

moc netusím, ale bylo to hezky

Myslím, že cílem bylo i zviditelnění firem - viz popisné štítky u krav, někdy i loga přímo umístěná na malbě. Na druhou stranu jsem to brala jako příjemné zpestření městského prostředí, někdy jsem se i pobavila. Dokonce jsem chodila i podle plánku a chtěla jsem vidět, jak některá známější jména se s danou prezentací vyrovnala, ale už si na jména nevzpomínám.

Náhoda :)

Nějaká dobročinná akce myslím

Nejsem si jistý - uviditelnění města a příležtost uměleckého sebevyjádření různých skupin

některé kusy byly prodány a slouží dál jako umělecké dílo, některé byly vydraženy na charitativní účely - asi upozornit na nedostatek uměleckých děl ve veřejném prostoru?

Nemám nejmenší tušení.

nepamatam sa, aky bol oficialny ciel, ale pre mna to bola propagacia napadov jednotlivych umelcov

nepochopil jsem cíl, pravděpodobně fundraisingová akce

netuším

Netuším

Netuším,ale bylo to originální.

Netuším.

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevim

Nevím

nevím

nevim :D

nevim už

nevim, fajn by byla třeba dobročinnost, nebo jen tak oživení...

Nevím.

Nevím.

Otevřít lidem oči, rozšířit zájem o umění i mezi lidi, kteří se o ně běžně nezajímají a taky tak trochu zkrášlit ulice ;)

oživit město

penize na charitu

pobavit a zpropagovat akci, nalákat veřejnost

pobavit, možná i na něco přispět, ale nevím na co

Pobavit, vydelat vatu a pritahnout sponzory do casti kultury, kam se normalne nikomu moc nechce.

podpora konzumace mléčných výrobků

popularizace umění (moderního) + zároveň propagace pro firmy (různé firmy měli svoji vlastní krávu vyvedenou například ve firemních barvách)

Prezentace umění a zvýšení turistického ruchu

prezentovat dílo nejrůznějších umělců široké veřejnosti

prilakat co nejvice lidi a oslovit co nejvice investoru do "krav"

Pro me osobne to byla motivace vyrazit do ulic Prahy na prochazku a ocenit ruzne zpracovani stejneho motivu, jakym byla socha kravy. Velice to ozivilo mesto!

Propagace Ceské republiky?

propagace umělců

propagace umění a umění propagace

Předávat umění originálním způsobem...zpřístupnit ho pro každého kolemjdoucího..

Představit uměleckou tvorbu dané země a přiblížit ji obyčejnému lidu na ulici. Každá kráva měla něco "specifického" z dané země, ve které byla vystavována. Krávy nutí lidi přemýšlet.

přivést přírodu do města, zkrášlit město??

přivést umění do ulic

recese

reklama a prezentace umělců, které je vytvářeli

snobsky charitativní :)

Sranda

street art + vytazok z predaja krav na podporu neviem coho...

Svěží vánek, zkulturnit město, více současného umění pro masy

šokovat, udivovat, zaujmout

tenkrát jsem to věděla, dnes už si nevzpomínám

těžko říct, každopádně byla zábavná:o)

to nevím

To nevím, asi zvýšit dojivost.:-)

Ukázat kreativitu, proč na krávách, nevím. Asi nějaká charita?

Ukazat umeni siroke verejnosti, i lidem, kteri by na vystavu nikdy nesli..

umele ziskat podnet pro kila pseudointelektualskejch kecu

umění v ulicích, pro pobavení lidí, spestření veřejných prostor, možnost srovnávat krávy v různých městech(zemích)

určitý typ happeningu

uz si nepamatuji,ale mam pocit, ze slo o charitativni akci-kravy se drazily

Už si nepamatuji.

Vim já? :-D Možná dát jednotlivým umělcům možnost seberealizace, kterou shlédne široká veřejnost (a naopak, veřejnost to třeba zaujme a někteří se budou pídit dál). Ale to jen hádám, protože ani nevím, jak se tvůrci jednotlivých krav vybírali...

vím, že se ty krávy pak prodávaly, že putovaly po různých městech ve světě, ale popravdě řečeno cíl akce nevím

Vůbec netuším

Vyjádření umění netradičním způsobem, oslovení velké skupiny lidí.

xxx

zaujmout, i kravička může být zajímavá a to ne jenom mlékem

zaujmout, pobavit, zapojit lidi, zviditelnit jednotlivé firmy a umělce zapojit se do akce, která probíhá i v dalších evropských zemích

zavést jinou formu umění do všedního života

zpestřit městské prostředí

14. Oceňujete přibývající počet výstav pod širým nebem, kde se neplatí vstupné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano7862,9 %62,9 %  
Spíše ano3326,61 %26,61 %  
Nevím75,65 %5,65 %  
Spíše ne54,03 %4,03 %  
Určitě ne10,81 %0,81 %  

Graf

15. Zastavili jste se někdy u této výstavy, případně ji sami vyhledali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8971,77 %71,77 %  
Ne3528,23 %28,23 %  

Graf

16. O jakou výstavu se jednalo a kde se konala?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

cirkus totality na náměstí republiky, příležitostné výstavy fotografií na václavském náměstí

Cosi na Náměstí republiky a cosi na Andělu (v Praze), ale názvy si fakt nepamatuju :-)

Dej si práci, zastav náci! - konáno v Ústí nad Labem.

Dvě na Náměstí republiky, jedno byly fotky zvířat druhé si nepamatuju

DYI festival grafek Stvanice

Fotky - různě po Praze: Kampa, náměst Rep., Václavák při oslavách 20 let Revoluce

fotky na Václaváku, teď například socha Klíčová soch od Jiřího davida

Fotky sveta na Kampe

fotografie globálních problémů v Praze, Kampa

fotografie u ND

Fotografie z ptačí perspektivy na Kampě a fotografie přírody na Náměstí Republiky. Též jsem navštívila akci na Náměstí republiky vážící se k 20. výročí pádu železné opony.

Fotografie z různých částí světa na Kampě

Fotografie Země u Sovových mlýnů, fotografie Vesmíru u Národního divadla, loňská výstava k výročí Sametvé revoluce, fotografie ze zemí pěstujícíh kávu na náměstí Republiky

fotografie Země z leteckého pohledu - Londýn

fotografie, na Kampě

kampa

Kampa - fotografie "Kampa v minulosti"

Kampa, Náměstí Republiky - Yann Arthur Bertrand (Planeta Země, zvířata)

Kampa, velkoplošné foto

Kampa, výstava fotografií planety země centrum Prahy, výstava ke 20. letům pády totality

Letní výstavy mladých výtvarníků na Václavském náměstí,

Na kampě, ale nevím jak se to jmenovalo - něco jako jeden svět.

Na Kampě, historické fotografie - v tomto místě se konáají výstavy fotografií tradičně, Na Václavském náměstí byla výstava fotografií nedávpo také

Na Kampě, na Náměstí Republiky

na náměstí republiky něco o historii ČR

na namesti republiky, byly tam zvířátka

Na Václavském náměstí v Praze

Náměstí repiubliky, cizinci a práce

Náměstí republiky - pěstování kávy, Výstava Na Kampě

Náměstí republiky, fotografie ze světa zvířat

Naposled na Klárově

napr. Kampa-vystava fotografii, Vaclavske namesti

napr. vystava fotografii k 40. vyrociu invazie ruskych vojsk do CSR na Safarikovom namesti v BA, a rozne akcie (vacsinou islo o skulptury) na Hviezdoslavovom namesti v BA.

např. "Rumunsko" u Nové scény Národního divadla

např. výstava fotek na Kampě - Země pohledem zeshora (bohužel si nepamatuji přesný název)

NATIONAL GEOGRPAHICS, Malá Strana, náměstí Republiky

Nejvíce mě bavily Malostranské dvorky ještě za totáče.

nepamatuji se.

Nepamatuju se.

Praha Kampa..výstava fotografií.

Pravidelné výstavy ve Smetanových sadech v Plzni

Sculpture grande - Václavské náměstí Země krásná neznámá (názevm si nejsem jist) - Kampa

Sochy O. Zoubka na Ovocném trhu, Roof Art tamtéž...

Šlo o sochy v městském parku v Kapském Městě

Telefonni budky na Kampě

Už si nepamatuji.

V Botanické zahradě výstava vyřezavaných soch z Afriky - paradní věc.

Václavské náměstí - různí umělci Václavské náměstí - výročí k 17. listopadu (2008) Kampa - Bertrand (2007) Paris - Bertrand (2000)

Václavské náměstí,Žižkovská věž

Velké sochy na Václavském náměstí, Velkoformátové fotografie na Náměstí Republiky

Většinou fotografické výstavy, např. výročí skončení komunismu s Bratislavě (2009), pak si pamatuji různé fotografie přírody v Praze na Náměstí republiky.

většinou něco v ulicích Prahy, dále pak v Českých Budějovicích

Výstava českých revolučních plakátů z listopadu a prosince 1989, Zahrada Strakovy akademie, Úřad vlády ČR,

Výstava fotografií (myslím že National Geographic) jednou na Kampě, jindy na náměstí Republiky

Výstava fotografií na náměstí Republiky v Pardubicích

Vystava fotografii ZEMĚ KRÁSNÁ NEZNÁMÁ - Kampa Praha

výstava fotografií, Václavské náměstí

výstava k 20. výročí Sametové revolu na různých místech v Praze

Výstava o osudech lidi za totality, v praze, obrazove panely od hradu na kampu a dal

Výstava u Rudolfina, k výročí pádu komunismu

Výstava vybraných návrhů dostavby Staroměstské radnice na Staroměstském náměstí, fotografie na Kampě, na Náměstí republiky, na Václavském náměstí,... (u fotografií se spíš zastavuji, nevyhledávám je)

výstavy fotek (na "scéně" u ND, na Náměstí Republiky u Paladia,..), Redbull výtvory z plechovek na žofíně

Výstavy v zahradě U Lužického semináře, Entropa, další

zejména fotografie - Praha, Kodaň

Země krásná neznámá Kampa

Země krásná neznámá

Zeme krasna neznama, Praha

Zminena Cow Parade, nekolikrat Zeme krasna neznama

Zoubek - Ovocný trh

17. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9274,19 %74,19 %  
Muž3225,81 %25,81 %  

Graf

18. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
222116,94 %16,94 %  
231915,32 %15,32 %  
25129,68 %9,68 %  
2186,45 %6,45 %  
2486,45 %6,45 %  
2064,84 %4,84 %  
2654,03 %4,03 %  
2854,03 %4,03 %  
5532,42 %2,42 %  
3532,42 %2,42 %  
ostatní odpovědi 56
37
29
30
31
27
34
17
36
42
47
16
46
39
48
43
59
45
52
49
1.5
54
18
60
19
3427,42 %27,42 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.98
Minimum:20
Maximum:55
Variační rozpětí:35
Rozptyl:63.28
Směrodatná odchylka:7.95
Medián:24
Modus:22

Graf

19. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7862,9 %62,9 %  
Vysokoškolské4233,87 %33,87 %  
Základní32,42 %2,42 %  
Středoškolské bez maturity10,81 %0,81 %  

Graf

20. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující4737,9 %37,9 %  
Student4233,87 %33,87 %  
Pracující student3125 %25 %  
Na mateřské dovolené32,42 %2,42 %  
V důchodu10,81 %0,81 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Vybaví se Vám český umělec (nemusí být současný) tvořící plakáty?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alfons Mucha na otázku 8. Uveďte jeho jméno či nějaké jeho dílo
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mucha na otázku 8. Uveďte jeho jméno či nějaké jeho dílo

20. Jste

  • odpověď Pracující:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 31 - 56 > na otázku 18. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Může podle Vás být reklama propojena s uměním?

2. Ovlivňuje propojení umění a reklamy výsledný dojem?

3. Vybaví se Vám nějaké konkrétní dílo, kde byla propojena reklama s uměním?

5. Víte co je pop art?

6. S jakým jménem se Vám tento pojem spojuje?

7. Vybaví se Vám český umělec (nemusí být současný) tvořící plakáty?

8. Uveďte jeho jméno či nějaké jeho dílo

9. Jakou má podle Vás estetickou úroveň současná plakátová tvorba (ta v ulicích, ne v galeriích)?

10. Obtěžuje Vás reklama na ulicích, plakáty?

11. Zaregistrovali jste akci, při které byly v ulicích metropole sochy krav s různými motivy (CowParade) ?

12. Líbila se Vám tato akce?

13. Jaký byl dle Vás cíl této akce?

14. Oceňujete přibývající počet výstav pod širým nebem, kde se neplatí vstupné?

15. Zastavili jste se někdy u této výstavy, případně ji sami vyhledali?

17. Pohlaví

18. Věk

19. Dosažené vzdělání

20. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Může podle Vás být reklama propojena s uměním?

2. Ovlivňuje propojení umění a reklamy výsledný dojem?

3. Vybaví se Vám nějaké konkrétní dílo, kde byla propojena reklama s uměním?

5. Víte co je pop art?

6. S jakým jménem se Vám tento pojem spojuje?

7. Vybaví se Vám český umělec (nemusí být současný) tvořící plakáty?

8. Uveďte jeho jméno či nějaké jeho dílo

9. Jakou má podle Vás estetickou úroveň současná plakátová tvorba (ta v ulicích, ne v galeriích)?

10. Obtěžuje Vás reklama na ulicích, plakáty?

11. Zaregistrovali jste akci, při které byly v ulicích metropole sochy krav s různými motivy (CowParade) ?

12. Líbila se Vám tato akce?

13. Jaký byl dle Vás cíl této akce?

14. Oceňujete přibývající počet výstav pod širým nebem, kde se neplatí vstupné?

15. Zastavili jste se někdy u této výstavy, případně ji sami vyhledali?

17. Pohlaví

18. Věk

19. Dosažené vzdělání

20. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Smrčková, J.Umění jako nástroj marketingu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://umeni-jako-nastroj-marketingu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.