Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Univerzální web pro chovatele a útulky

Univerzální web pro chovatele a útulky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Hlaváč
Šetření:12. 10. 2019 - 31. 10. 2019
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):9 / 3.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, 

chtěl bych zjistit, zda by byl zájem o projekt, který by řešil univerzální, moderní a přehledný web pro chovatelské stanice a útulky. Cílem by bylo nahradit jejich zastaralé a nepřehledné weby, usnadnit práci s webem, usnadnit publikaci nových informací a komunikaci s veřejností. Projekt by řešil specifické potřeby chovatelských stanic a útulků, což u tradičních řešení chybí.

Odpovědi respondentů

1. Do jaké skupiny spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Chovatelská staniceotázka č. 2, Útulek (provozovatel/zaměstnanec/dobrovolník)otázka č. 2, Zájemce o zvíře (i v minulosti)otázka č. 7, Nic z výše uvedeného → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic z výše uvedeného4242 %42 %  
Zájemce o zvíře (i v minulosti)4040 %40 %  
Chovatelská stanice1717 %17 %  
Útulek (provozovatel/zaměstnanec/dobrovolník)11 %1 %  

Graf

2. Jak máte vyřešenou prezentaci na internetu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

facebook, instagram

Jsme tajný

nemám

Nijak. Pouze inzeráty akomunikace ve skupinkách příznivců fretek.

vlastní stránky

Vlastní web, Facebook atd

Vlastní webové stránky, Facebook, Instagram

web

Web a fb stranka

Web, facebook, mail

Web. Stránky

Webová prezentace, Facebook

Webove a facebookove stránky

webové stránky

webové stránky + další různé weby informační

Webové stránky a skupina na facebooku

Webové stránky a stránky na FB

webové stránky, facebook

3. Jste s vaším současným řešením internetové prezentace spokojeni? A proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ano

Ano

ano

Ano jsem je to pro mně dostačující

Ano jsem. Web má kolem 8000 návštěv za měsíc. A fb 3000lajku a sledujicich

ano protože funguje

ano velká návštěvnost

Ano, dostacujici

Ano, zda se dostačující a víc se nedá stihat

Ano. Je zcela dostačující a s veškerými úpravami si poradím sama.

Ano. Stačí to.

Je to dostačující. Na www stránky po zozmachu facebooku skoro nikdo nechodil.

jsem spokojená, nemusím nic řešit

ne

Ne . malý rozsah

Ne. Měla bych si vytvořit internetove stranky

Tak na 70%, webové stránky si dělám sama a nejsem na to odborník, tak to není dokonalé :-)

Vcelku ano, vše si obstaram sama

4. Kolik vás současné řešení internetové prezentace ročně stojí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 Kč950 %9 %  
Do 1000 Kč527,78 %5 %  
Do 3000 Kč211,11 %2 %  
Do 2000 Kč15,56 %1 %  
Do 4000 Kč15,56 %1 %  

Graf

5. Byli byste ochotní platit více než nyní, pokud by bylo k dispozici lepší řešení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne844,44 %8 %  
ano527,78 %5 %  
nevím527,78 %5 %  

Graf

6. Jaká (speciální) funkce vám u vašeho současného řešení chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná529,41 %5 %  
Nevim211,76 %2 %  
Zadna15,88 %1 %  
Na webu omezený počet návštěv v případě většího zobrazení dat15,88 %1 %  
Asi nic (resp. schopný člověk, který by si s tím vyhrál :-) )15,88 %1 %  
Nic mě nenapada15,88 %1 %  
nic15,88 %1 %  
Snadnější ovládání webu, abych si stránky mohla vést sama.15,88 %1 %  
Hudba15,88 %1 %  
Nechybí mi nic. 15,88 %1 %  
ostatní odpovědi lepší grafické zpracování
Zrovna mě nic nenapadá :)
211,76 %2 % 

Graf

7. Jak byste určili stav internetových prezentací chovatelských stanic a útulků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý2050 %20 %  
chvalitebný922,5 %9 %  
dostatečný615 %6 %  
nedostatečný410 %4 %  
výborný12,5 %1 %  

Graf

8. Jaké zvíře hledáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Psa615 %6 %  
Pes512,5 %5 %  
Kočka37,5 %3 %  
Fretka 25 %2 %  
ptáky25 %2 %  
Pes, kočka25 %2 %  
Papouška12,5 %1 %  
Pes, potkan12,5 %1 %  
nyní žádné12,5 %1 %  
pes, fretka12,5 %1 %  
ostatní odpovědi mazlinou kočku
Většinou sklípkany
Želva a kočka
Kočky
pes, zakrslý králíček
Nerozumim otazce
Andulku
Žádné
Pejska
koza
Tučňáka
Pes.
Čivava z CHS
Kočku
králík
fretka, pes
1640 %16 % 

Graf

9. Jaké informace vám při vyhledávání často chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Adresa/miesto, aktuálne informácie

aktuality

Aktualizace ohledne kastraci; povaha zvířete; ma zvíře kamaráda, se kterým by mohl odejít do nového domova

Aktualni nabidka

aktuální stav kocky

Asi žádné

Cena

Cena

Cena místo kde se kočka zdržuje

cena, bydliště

Cena, dokumenty o registru a rodokmen zvířete

cena, velikost,zdravotní stav,

Co žere a kolik bude stat

hlavně plno inzerátů není aktuálních, dále mi chybí občas telefonní kontakt na chovatele, je tam jen mail

Hodnocení chovatelů, protože ne každý chovatel má mládě,které odpovídá popisu. Není např socializované nebo kouše, a když člověk jede třeba 100 kilometrů a zjistí,že je mládě jiné,než chovatel uvádí,tak je to zklamání.

Informace jsou většinou v pořádku, ale vzhled a přehlednost stránek je většinou otřesná

jaké zvířata jsou volná

jednotný přehled všech útulků a stanic

Konkrétní chování a návyky nabízeného jedince

Lepší info o danemplemeni

Mnohdy nemohu stanice ani najit

Myslím že značná část útulků se nijak neprezentuje nebo to dost zanedbávají. Informace jsou často neaktuální, nedostatečné. Někdy nevím zda se daného pejska můžu třeba ujmout, nebo ho jen vyvenčit, cokoliv

Někdy jsou u zvířete popisy dost strohé

Nevím

odhadovaný věk, plemeno

Podrobné informace o minulosti zvířete. Tím myslím ne shrnutí dvěma větami "žil v bytě se starším pánem", ale vyčerpávající životní osud. Bez toho nedokážu posoudit psychickou kondici zvířete a to, jestli ho zvládnu.

Přehlednost informací, vzhled stránek...

Přehlednost, aktuálnost

Puvod,cena,aktualni vrhy,v pripade utulku chybi casto podminky,poplatky...

skutečná povaha, informace o toleranci/snášenlivosti jiných zvířat, zdravotní stav (v městských útulcích velmi nedostatečné sledování zdravotního stavu)

U útulku povaha psa v případě starších psů z útulku, snášenlivost k ostatním zvířatům, dětem, hygienické návyky. U chs bych uvítala orientační cenu za štěně.

údaje o majiteli, o tom, jak se o zvířata stará

Útulky často neuvadi povahu psa, co u něj zjistili za problémy a co naopak nemihli posoudit

Více podrobností - věk, pozitivní/negativní zkušenosti zvířete, co má rádo, kolik mělo majitelů...

Všechny informace jsou dostupné.

Výsledky testů gen. chorob.

vždy jsem našel, co jsem potřeboval, ale trvalo to někdy dlouho (e-mail, telefon)

Záleží co vyhledávám

Žádné

Žádné, s chovateli se snadno domlouvám, stačí se zeptat.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Do jaké skupiny spadáte?

  • odpověď Zájemce o zvíře (i v minulosti):
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 7. Jak byste určili stav internetových prezentací chovatelských stanic a útulků?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do jaké skupiny spadáte?

7. Jak byste určili stav internetových prezentací chovatelských stanic a útulků?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do jaké skupiny spadáte?

7. Jak byste určili stav internetových prezentací chovatelských stanic a útulků?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hlaváč, M.Univerzální web pro chovatele a útulky (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://univerzalni-web-pro-chovatel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.