Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Uplatnění tematických barů na trhu

Uplatnění tematických barů na trhu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Vranková
Šetření:02. 04. 2013 - 20. 04. 2013
Počet respondentů:217
Počet otázek (max/průměr):17 / 13.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,
tematické bary jsou novou koncepcí na trhu cestovního ruchu. Patří k nim například oblíbené ledové, sportovní nebo irské bary.

Tímto dotazníkem bych chtěla zjistit Vaše postoje, názory a zkušenosti s návštěvou tematických barů a Váš zájem o danou koncepci.

Vámi vyplněný dotazník použiji jako podklad pro zpracování bakalářské práce k tématu „Možnosti uplatnění koncepce tematických barů na trhu pohostinských služeb v České republice.“

Martina Vranková
Studentka 3. ročníku
Katedra cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava

Odpovědi respondentů

1. Uveďte přibližný údaj, jak často navštěvujete bary:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně7434,1 %34,1 %  
jednou týdně4420,28 %20,28 %  
dvakrát týdně4219,35 %19,35 %  
jednou měsíčně2913,36 %13,36 %  
dvakrát měsíčně2511,52 %11,52 %  
nepravidelně, někdy 3 x týdně, někdy za celý týden žádný10,46 %0,46 %  
dle prilezitosti.Nekdy vickrat do tydne, nekdy v tydnu ani jednou.10,46 %0,46 %  
1x za 14 dní cca10,46 %0,46 %  

Graf

2. Uveďte, ve které dny nejčastěji chodíte do barů:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pátek18082,95 %82,95 %  
sobota13863,59 %63,59 %  
středa2913,36 %13,36 %  
úterý167,37 %7,37 %  
čtvrtek146,45 %6,45 %  
pondělí31,38 %1,38 %  
neděle20,92 %0,92 %  

Graf

3. Při jaké příležitosti nejčastěji navštěvujete bary?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
posezení s přáteli19991,71 %91,71 %  
oslava (narozeniny, svátek)115,07 %5,07 %  
podnikový večírek41,84 %1,84 %  
ze zvyku10,46 %0,46 %  
zaměstnání10,46 %0,46 %  
když mám chuť10,46 %0,46 %  

Graf

4. Jaké typy barů nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
disco bar/klub10447,93 %47,93 %  
bar s kavárnou8539,17 %39,17 %  
noční bar7635,02 %35,02 %  
denní bar3013,82 %13,82 %  
minipivovar2511,52 %11,52 %  
jiné156,91 %6,91 %  

Graf

5. Znáte nějaký tematický bar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15169,59 %69,59 %  
ano6630,41 %30,41 %  

Graf

6. Jakou koncepci má tento bar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ledový barotázka č. 7, wellnes barotázka č. 7, bar s filmovou tematikouotázka č. 7, minipivovarotázka č. 7, mléčný barotázka č. 7, jinéotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné3235,16 %14,75 %  
minipivovar2527,47 %11,52 %  
bar s filmovou tematikou1314,29 %5,99 %  
ledový bar1213,19 %5,53 %  
mléčný bar77,69 %3,23 %  
wellnes bar22,2 %0,92 %  

Graf

7. Doplňte prosím název tohoto baru

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
horor bar22,94 %0,92 %  
Retro bar22,94 %0,92 %  
Radniční pivovar22,94 %0,92 %  
U Marmelády11,47 %0,46 %  
whiskey bar 11,47 %0,46 %  
Sky ice bar11,47 %0,46 %  
Retro11,47 %0,46 %  
Kuku bar11,47 %0,46 %  
College centrum11,47 %0,46 %  
Mléčný bar (Piaristické náměstí v ČB)11,47 %0,46 %  
ostatní odpovědi Lucky's Irish Pub
blablabla bal
Retrobar
U Karla IV.
Irish bar
Irish pub
Malibu bar (Brno)
Radniční minipivovar
pulp fiction club
Tropical bar
Minipivovar a pivnice u Stočesů
Jagermeister bar
Trendy stylish icy
KV Praha
nevzpominam si
Filmová kavárna Telč
Lihovar Třebíč
Uraban - minipivovar - Třebíč
welly
Kinokavárna Brno
Retro Jihlava
sport bar
Mléčný bar
Sandonorico, pohádková restaurace Brno
ICE Bar v Brně
Aloha
Pivovarská Brno
James Dean
pegas pivovar
SKY ICE BAR Brno
koktejl bar
--------
Radniční pivovar Jihlava
Práce
Xy
Ice bar Praha 1
LuckyBar
Radniční restaurace
Revolution coctail bar
mg bar+
absolut
Modrá hvězda
svatováclavská pivnice
Melodka
nevim
sherlock holmes
Mazaný králíček
Pivní muzeum
Svatovávlavský pivovar
Ice bar v Hilton Cloud 9
Výtopna
Al Capone
Bukowski bar
název si nevzpomínám - jde o filmové bary, irské bary, minipivovary, literární kavárny...
Kahan
5580,88 %25,35 % 

Graf

8. Navštívili jste už někdy tematický bar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14265,44 %65,44 %  
ano7534,56 %34,56 %  

Graf

9. Vyberte četnost návštěv

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
navštěvuji příležitostně5369,74 %24,42 %  
1x1215,79 %5,53 %  
2x67,89 %2,76 %  
1011,32 %0,46 %  
nekonecno11,32 %0,46 %  
asi 4x11,32 %0,46 %  
pravidelně11,32 %0,46 %  
stále11,32 %0,46 %  

Graf

10. Informaci o tematickém baru jste získali:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení od přátel a známých5572,37 %25,35 %  
vývěska45,26 %1,84 %  
webové stránky baru45,26 %1,84 %  
webové stránky města33,95 %1,38 %  
informační letáky22,63 %0,92 %  
videla jsem na vlastni oci11,32 %0,46 %  
nikde11,32 %0,46 %  
Přišel jsem, viděl jsem, vešel jsem.11,32 %0,46 %  
gastronomický portál11,32 %0,46 %  
média (tisk, tv)11,32 %0,46 %  
facebook11,32 %0,46 %  
chodím kolem11,32 %0,46 %  
Narazil jsem na něj na ulici11,32 %0,46 %  

Graf

11. Vyberte důvody, které by Vás motivovaly nebo Vás motivují k návštěvě tematického baru.

1-vůbec mě neovlivní, 2- ovlivní mě, když jsou splněny i jiné požadavky, 3- určitě mě motivuje k návštěvě

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Kolik byste byli nebo jste ochotni utratit za jeden večer v tematickém baru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201 až 500 CZK13562,21 %62,21 %  
501 až 1000 CZK4118,89 %18,89 %  
do 200 CZK3717,05 %17,05 %  
víc než 1000 CZK41,84 %1,84 %  

Graf

13. Bylo by pro Vás zajímavé otevření tematického baru v Jihlavě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11653,46 %53,46 %  
ano10146,54 %46,54 %  

Graf

14. Vyberte koncepci

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bar s filmovou tematikou2524,51 %11,52 %  
wellness bar2019,61 %9,22 %  
irský bar1918,63 %8,76 %  
ledový bar1716,67 %7,83 %  
mléčný bar1211,76 %5,53 %  
minipivovar76,86 %3,23 %  
míchané nápoje10,98 %0,46 %  
hudební10,98 %0,46 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena17379,72 %79,72 %  
muž4420,28 %20,28 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 -30 let16073,73 %73,73 %  
do 20 let2611,98 %11,98 %  
41 – 50 let156,91 %6,91 %  
31- 40 let125,53 %5,53 %  
více než 50 let41,84 %1,84 %  

Graf

17. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské13863,59 %63,59 %  
vysokoškolské5927,19 %27,19 %  
vyšší odborné104,61 %4,61 %  
základní104,61 %4,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Navštívili jste už někdy tematický bar?

  • odpověď ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x na otázku 9. Vyberte četnost návštěv
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení od přátel a známých na otázku 10. Informaci o tematickém baru jste získali:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi navštěvuji příležitostně na otázku 9. Vyberte četnost návštěv

11. Vyberte důvody, které by Vás motivovaly nebo Vás motivují k návštěvě tematického baru.

  • odpověď hygiena/čistota=3:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi profesionalita personálu=3 na otázku 11. Vyberte důvody, které by Vás motivovaly nebo Vás motivují k návštěvě tematického baru.

13. Bylo by pro Vás zajímavé otevření tematického baru v Jihlavě?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi bar s filmovou tematikou na otázku 14. Vyberte koncepci
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ledový bar na otázku 14. Vyberte koncepci
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mléčný bar na otázku 14. Vyberte koncepci
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi wellness bar na otázku 14. Vyberte koncepci
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi irský bar na otázku 14. Vyberte koncepci

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte přibližný údaj, jak často navštěvujete bary:

2. Uveďte, ve které dny nejčastěji chodíte do barů:

3. Při jaké příležitosti nejčastěji navštěvujete bary?

4. Jaké typy barů nejčastěji navštěvujete?

5. Znáte nějaký tematický bar?

6. Jakou koncepci má tento bar?

8. Navštívili jste už někdy tematický bar?

9. Vyberte četnost návštěv

10. Informaci o tematickém baru jste získali:

11. Vyberte důvody, které by Vás motivovaly nebo Vás motivují k návštěvě tematického baru.

12. Kolik byste byli nebo jste ochotni utratit za jeden večer v tematickém baru?

13. Bylo by pro Vás zajímavé otevření tematického baru v Jihlavě?

14. Vyberte koncepci

15. Pohlaví

16. Věk

17. Vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte přibližný údaj, jak často navštěvujete bary:

2. Uveďte, ve které dny nejčastěji chodíte do barů:

3. Při jaké příležitosti nejčastěji navštěvujete bary?

4. Jaké typy barů nejčastěji navštěvujete?

5. Znáte nějaký tematický bar?

6. Jakou koncepci má tento bar?

8. Navštívili jste už někdy tematický bar?

9. Vyberte četnost návštěv

10. Informaci o tematickém baru jste získali:

11. Vyberte důvody, které by Vás motivovaly nebo Vás motivují k návštěvě tematického baru.

12. Kolik byste byli nebo jste ochotni utratit za jeden večer v tematickém baru?

13. Bylo by pro Vás zajímavé otevření tematického baru v Jihlavě?

14. Vyberte koncepci

15. Pohlaví

16. Věk

17. Vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vranková, M.Uplatnění tematických barů na trhu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://uplatneni-tematickych-baru-n.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.