Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Upřednostňujete známé či méně známé produkty?

Upřednostňujete známé či méně známé produkty?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Bartoňová
Šetření:17. 08. 2014 - 24. 08. 2014
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, vážené respondentky,

 ráda bych Vás pozvala k průzkumu týkajícího se upřednostňování produktů na trhu.

Předem děkuji a těším se na výsledky

Odpovědi respondentů

1. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-30 let3157,41 %57,41 %  
31-401120,37 %20,37 %  
41-501018,52 %18,52 %  
51 a více23,7 %3,7 %  

Graf

2. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4175,93 %75,93 %  
Muž1324,07 %24,07 %  

Graf

3. Dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské2444,44 %44,44 %  
Středoškolské2037,04 %37,04 %  
Základní611,11 %11,11 %  
Vyšší odborné35,56 %5,56 %  
Vyučen/a11,85 %1,85 %  

Graf

4. Nakupujete raději produkty, které již znáte či se nebojíte zkoušet i méně známé produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Produkty, které znám a občas vyzkouším i něco jiného4074,07 %74,07 %  
Zkouším i méně známé produkty814,81 %14,81 %  
Pouze produkty, které znám a mám je vyzkoušené35,56 %5,56 %  
Méně známé produkty zkouším stále35,56 %5,56 %  

Graf

5. Ovlivňuje Vás při výběru produktu jeho vzhled?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4787,04 %87,04 %  
Ne712,96 %12,96 %  

Graf

6. Dbáte při výběru produktu na rady okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3259,26 %59,26 %  
Spíše ne1425,93 %25,93 %  
Ne59,26 %9,26 %  
Ano35,56 %5,56 %  

Graf

7. Pokud se dozvíte o nějakém novém produktu na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupi zvažuji, jsem věrný/á jinému produktu v té samé kategorii3768,52 %68,52 %  
Neřeším to1120,37 %20,37 %  
Nezajímá mě to59,26 %9,26 %  
V žádném případě nekupuji, jsem věrný/á jinému produktu v té samé kategorii11,85 %1,85 %  

Graf

8. Ovlivňuje Vás při výběru produktu cena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4990,74 %90,74 %  
Ne59,26 %9,26 %  

Graf

9. Koupíte si raději produkt známý, i přesto že je dražší, nežli produkt neznámý, levnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Známý, který je dražší2138,89 %38,89 %  
Je mi to jedno1731,48 %31,48 %  
Neznámý, který je levnější1629,63 %29,63 %  

Graf

10. Máte pocit, že produkt známé značky je kvalitnější nežli produkt méně známý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne2037,04 %37,04 %  
Spíše ano2037,04 %37,04 %  
Ne1120,37 %20,37 %  
Ano35,56 %5,56 %  

Graf

11. Myslíte si, že jste ovlivněni při výběru produktu marketingovým působením firem (reklama atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne2648,15 %48,15 %  
Spíše ano1629,63 %29,63 %  
Ne712,96 %12,96 %  
Ano59,26 %9,26 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk?

2. Pohlaví?

3. Dosažené vzdělání?

4. Nakupujete raději produkty, které již znáte či se nebojíte zkoušet i méně známé produkty?

5. Ovlivňuje Vás při výběru produktu jeho vzhled?

6. Dbáte při výběru produktu na rady okolí?

7. Pokud se dozvíte o nějakém novém produktu na trhu?

8. Ovlivňuje Vás při výběru produktu cena?

9. Koupíte si raději produkt známý, i přesto že je dražší, nežli produkt neznámý, levnější?

10. Máte pocit, že produkt známé značky je kvalitnější nežli produkt méně známý?

11. Myslíte si, že jste ovlivněni při výběru produktu marketingovým působením firem (reklama atd.)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk?

2. Pohlaví?

3. Dosažené vzdělání?

4. Nakupujete raději produkty, které již znáte či se nebojíte zkoušet i méně známé produkty?

5. Ovlivňuje Vás při výběru produktu jeho vzhled?

6. Dbáte při výběru produktu na rady okolí?

7. Pokud se dozvíte o nějakém novém produktu na trhu?

8. Ovlivňuje Vás při výběru produktu cena?

9. Koupíte si raději produkt známý, i přesto že je dražší, nežli produkt neznámý, levnější?

10. Máte pocit, že produkt známé značky je kvalitnější nežli produkt méně známý?

11. Myslíte si, že jste ovlivněni při výběru produktu marketingovým působením firem (reklama atd.)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bartoňová, M.Upřednostňujete známé či méně známé produkty? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://uprednostnujete-zname-ci-men.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.