Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Upřednostňují lidé značku nebo cenu obuvi?

Upřednostňují lidé značku nebo cenu obuvi?

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Sedláčková
Šetření:30. 11. 2010 - 02. 12. 2010
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jde o průzkum pro mou seminární práci, tuto výzkumnou otázku jsem si vybrala, protože mě zajímá kolik jsou lidé ochotni investovat do obuvi, jestli si myslí, že cena a kvalita spolu nějak souvisí..

Odpovědi respondentů

1. Co pro Vás znamená slovo kvalita?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odolnost514,71 %14,71 %  
dlouhá životnost25,88 %5,88 %  
dobrá investice12,94 %2,94 %  
Čím vyšší cena, tím větší kvalita(málomístanatext)12,94 %2,94 %  
odpovidajici cena12,94 %2,94 %  
výdrž, vzhled12,94 %2,94 %  
že boty dlouho vydrží12,94 %2,94 %  
něco na co se můžu spolehnout - trvanlivost12,94 %2,94 %  
vysoká cena12,94 %2,94 %  
že dané zboží splňuje dostatečně dlouho svůj účel12,94 %2,94 %  
ostatní odpovědi dobře zpracované, funguje to dlouho
Pohodlná, dlouhovydržející a lehká obuv (na sport)
trvanlivost, spolehlivost, odolnost
něco víc než obyčejné
věc, která rozumně dlouho vydrží a plní svůj účel
Dobře odvedená práce/vyrobený výrobek /služby
výdrž, odolnost, značka, cena
kvalita materiálu, kvalita zpracování
Jistotu
preciznost , dlouhá životnost
dlouhá životnost, reklamační servis a pohodlnost
věc, která vydrží delší dobu
že je to pohodlné a z dobrého materiálu
schopnost zboží uspokojit požadavky zákazníka
Boty vydrží i několik let. Detailní design.
trvanlivost materiálu
u obuvi vlastnosti použitých materiálů, zpracování
spokojenost
topanky co vydrzia aspon 2 rocnu zarucnu dobu
1955,88 %55,88 % 

Graf

2. Jste ochotni utratit více peněz, v případě že by zboží mělo vydržet déle?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano34100 %100 %  

Graf

3. Kolik jste ochotni investovat do nové obuvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1500 - 3000Kč2058,82 %58,82 %  
500-1500 Kč1235,29 %35,29 %  
0-500 Kč12,94 %2,94 %  
více než 3000 Kč12,94 %2,94 %  

Graf

4. Koupíte si raději dražší obuv s tím že vydrží déle nebo investujete spíše méně peněz třeba i častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to různé, záleží co se mi líbí a kolik mám peněz1955,88 %55,88 %  
více peněz - obuv mi vždy vydrží déle1544,12 %44,12 %  

Graf

5. Jakou obuv si kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportovní obuv1852,94 %52,94 %  
letní obuv1750 %50 %  
zimní obuv514,71 %14,71 %  
společenská obuv38,82 %8,82 %  

Graf

6. Je pro Vás cena rozhodující při výběru obuvi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1544,12 %44,12 %  
ne1338,24 %38,24 %  
nevím617,65 %17,65 %  

Graf

7. Kterou značku obuvi upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike617,65 %17,65 %  
Baťa38,82 %8,82 %  
adidas25,88 %5,88 %  
converse25,88 %5,88 %  
Puma 25,88 %5,88 %  
neupřednostňuji12,94 %2,94 %  
Lacoste12,94 %2,94 %  
botas12,94 %2,94 %  
Humanic12,94 %2,94 %  
Meindl12,94 %2,94 %  
ostatní odpovědi kdekoli mají dámskou 43
Preker
pokud to ma Gore-Tex
sportovní značky
Joe Sanchez
Fallen
U spotrovní obuvy poze adidas u ostatních je mi to
Adio
žádnou, když se mi líbí koupím si ji
žádnou, vybírám podle kvality
Secret Shop
nemám
asics, garmont, lange, crocs, keen
je mi to jedno,len nech su nositelne,pohodlne
1441,18 %41,18 % 

Graf

8. Kolikrát do roka si kupujete novou obuv?(nezáleží na typu obuvi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dvakrát ročně1132,35 %32,35 %  
třikrát až čtyřikrát926,47 %26,47 %  
jednou ročně720,59 %20,59 %  
nekupuji si každý rok novou obuv411,76 %11,76 %  
pětkrát a vícekrát ročně38,82 %8,82 %  

Graf

9. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1955,88 %55,88 %  
muž1544,12 %44,12 %  

Graf

10. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-30let1647,06 %47,06 %  
do 20 let1235,29 %35,29 %  
30 - 50 let514,71 %14,71 %  
více než 50 let12,94 %2,94 %  

Graf

11. Jste student nebo již pracujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2367,65 %67,65 %  
pracuji1132,35 %32,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sedláčková, I.Upřednostňují lidé značku nebo cenu obuvi? (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://uprednostnuji-lide-z.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.