Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku, který využiji ve své seminární práci.
Děkuji za pomoc :-)
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
33
66 %
66 %
Muž
17
34 %
34 %
2. Jaká je Vaše věková kategorie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
24
48 %
48 %
26-35
17
34 %
34 %
36-45
7
14 %
14 %
56-65
2
4 %
4 %
3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělaní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední s maturitou
23
46 %
46 %
Vysokoškolské
22
44 %
44 %
Základní
5
10 %
10 %
4. Vybíráte si ze sortimentu výrobků spíše ty, které znáte z reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Často nakupuji výrobky známé z reklamy
23
46 %
46 %
Nakupuji spíše výrobky, které nejsou známé z reklamy
21
42 %
42 %
Nikdy nenakupuji výrobky známé z reklamy
6
12 %
12 %
5. Jsou pro Vás často propagované produkty důvěryhodnější a lepší než méně známé produkty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
17
34 %
34 %
Určitě ne
15
30 %
30 %
Spíše ne
13
26 %
26 %
Nevím
4
8 %
8 %
Určitě ano
1
2 %
2 %
6. Ovlivňuje vaše rozhodování při nakupování cena nebo to, že je produkt známý (z reklamy či jinak)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Rozhoduji se podle ceny, ale často si vyberu produkt známy z reklamy
25
50 %
50 %
Vždy si vybírám produkty podle ceny
23
46 %
46 %
Často si vybírám produkty známé z reklamy
2
4 %
4 %
7. Je pro Vaše rozhodování o nakoupeném produktu rozhodující spíše kvalita produktu nebo to, že je produkt známý (z reklamy či jinak)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vždy si vybírám produkty podle kvality
34
68 %
68 %
Rozhoduji se podle kvality, ale často si vyberu produkt známy z reklamy
15
30 %
30 %
Často si vybírám produkty známé z reklamy
1
2 %
2 %
8. V jaké míře Vás ovlivňuje marketing firem, které propagují své výrobky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zajímají mě nové produkty na trhu, avšak rozhoduji se i podle jiných faktorů
26
52 %
52 %
Je mi to lhostejné
10
20 %
20 %
Reklamu a jiný marketing firem mi vadí, obtěžuje mě
7
14 %
14 %
Produkty propagované na trhu mě nezajímají, jsem vždy věrný svým značkám
5
10 %
10 %
Vždy mě zajímají nové značky a produkty propagované na trhu a často je také nakupuji
2
4 %
4 %
9. Když se dozvíte o novém nebo zajímavém produktu, či jej nakoupíte, doporučujete jej svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
21
42 %
42 %
Spíše ne
18
36 %
36 %
Ano, vždy
6
12 %
12 %
Ne, nikdy
5
10 %
10 %
10. Ovlivné Vás při výběru výrobků názor lidí ve Vašem okolí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nechám si poradit, avšak vybírám i podle jiných faktorů
40
80 %
80 %
Ano, vždy dám na rady a zkušenosti blízkých lidí a okolí
5
10 %
10 %
Nedám na rady a zkušenosti jiných, vždy si vybírám dle svého uvážení
3
6 %
6 %
Zkušenosti mého okolí jsou mi lhostejné
2
4 %
4 %
11. Jste ochotný(á) si za známou značku připlatit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Za dobrou značku si připlatím, ale jen u některých výrobku, které jsou pro mě důležité
30
60 %
60 %
Ne, za značku nepřiplácím, protože si nemyslím, že je mezi výrobky rozdíl
15
30 %
30 %
Ano, určitě si za známou značku rád připlatím. Známá značka je symbolem luxusu.
3
6 %
6 %
Nevím, je mi to lhostejné
2
4 %
4 %
12. Jsou podle Vašich zkušeností známé produkty lepší než méně známé produkty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Známé produkty jsou spíše lepší než méně známé produkty
32
64 %
64 %
Známé produkty jsou spíše horší než méně známé produkty
12
24 %
24 %
Známé produkty jsou určitě lepší než méně známé produkty
4
8 %
8 %
Známé produkty jsou určitě horsí než méně známé produkty
2
4 %
4 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6. Ovlivňuje vaše rozhodování při nakupování cena nebo to, že je produkt známý (z reklamy či jinak)?
odpověď Rozhoduji se podle ceny, ale často si vyberu produkt známy z reklamy:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhoduji se podle kvality, ale často si vyberu produkt známy z reklamy na otázku 7. Je pro Vaše rozhodování o nakoupeném produktu rozhodující spíše kvalita produktu nebo to, že je produkt známý (z reklamy či jinak)?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaká je Vaše věková kategorie?
3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělaní?
4. Vybíráte si ze sortimentu výrobků spíše ty, které znáte z reklamy?
5. Jsou pro Vás často propagované produkty důvěryhodnější a lepší než méně známé produkty?
6. Ovlivňuje vaše rozhodování při nakupování cena nebo to, že je produkt známý (z reklamy či jinak)?
7. Je pro Vaše rozhodování o nakoupeném produktu rozhodující spíše kvalita produktu nebo to, že je produkt známý (z reklamy či jinak)?
8. V jaké míře Vás ovlivňuje marketing firem, které propagují své výrobky?
9. Když se dozvíte o novém nebo zajímavém produktu, či jej nakoupíte, doporučujete jej svým známým?
10. Ovlivné Vás při výběru výrobků názor lidí ve Vašem okolí?
11. Jste ochotný(á) si za známou značku připlatit?
12. Jsou podle Vašich zkušeností známé produkty lepší než méně známé produkty?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaká je Vaše věková kategorie?
3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělaní?
4. Vybíráte si ze sortimentu výrobků spíše ty, které znáte z reklamy?
5. Jsou pro Vás často propagované produkty důvěryhodnější a lepší než méně známé produkty?
6. Ovlivňuje vaše rozhodování při nakupování cena nebo to, že je produkt známý (z reklamy či jinak)?
7. Je pro Vaše rozhodování o nakoupeném produktu rozhodující spíše kvalita produktu nebo to, že je produkt známý (z reklamy či jinak)?
8. V jaké míře Vás ovlivňuje marketing firem, které propagují své výrobky?
9. Když se dozvíte o novém nebo zajímavém produktu, či jej nakoupíte, doporučujete jej svým známým?
10. Ovlivné Vás při výběru výrobků názor lidí ve Vašem okolí?
11. Jste ochotný(á) si za známou značku připlatit?
12. Jsou podle Vašich zkušeností známé produkty lepší než méně známé produkty?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.