Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Urban Outfitters - vnímání značky a jejich produktů

Urban Outfitters - vnímání značky a jejich produktů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Jandová
Šetření:16. 01. 2016 - 15. 02. 2016
Počet respondentů:130
Počet otázek (max/průměr):23 / 15.48
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:58,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

je vám mezi 18 - 28 lety? Baví vás móda, hezké věci do bytu nebo originální narozeninová přání a knihy? Odpovězte prosím na dotazník, který vás bude bavit nejen vizuálně a možná si už brzy budete moct užít nakupování v Urban Outfitters v Praze. Děkuji za váš čas!

 

 

Odpovědi respondentů

1. Je vám mezi 18 - 28 lety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11286,15 %86,15 %  
Ne1813,85 %13,85 %  

Graf

2. Znáte značku Urban Outfitters?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7970,54 %60,77 %  
Ne3329,46 %25,38 %  

Graf

3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dámské oblečení79100 %60,77 %  
Módní doplňky7898,73 %60 %  
Pánské oblečení7696,2 %58,46 %  
Obuv6278,48 %47,69 %  
Interiérové dekorace5873,42 %44,62 %  
Stylová elektronika4759,49 %36,15 %  
Knihy4050,63 %30,77 %  
Kosmetika3139,24 %23,85 %  
Nábytek2126,58 %16,15 %  

Graf

4. Co si vybavíte, když se řekne Urban Outfitters?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
styl69,09 %4,62 %  
oblečení46,06 %3,08 %  
usa34,55 %2,31 %  
Hipster23,03 %1,54 %  
Stylový obchod, Berlin, Londyn, design,...11,52 %0,77 %  
street style11,52 %0,77 %  
Barvy, originalita, nevšednost11,52 %0,77 %  
Sladěný interiérový design všech jejich obchodů11,52 %0,77 %  
cool lidi, inspirativní produkty, jedinečné oblečení11,52 %0,77 %  
Barevnost11,52 %0,77 %  
ostatní odpovědi Nakupování úžasného oblečení, popíjení kávy, čtení skvělých knih zatímco se mi nabíjí telefon :)
Amerika, hippie, cool věci, styl, knížky
Originalita
fresh styl
Parodie na předraženost URBAN OUTFITTERS :D
stylové doplňky, popkultura
Stylový obchod/oblečení
Expensive dope shit
Originální Oblečeni a doplňky a to jak na sebe tak do bytu.
Hrozně cool pobočky, styloví pracovníci, hodně dobré, i když dražší zboží, místo, kde ráda trávím čas, mladí lidé
Hipster styl
Moderni designove kousky
Stylove obleceni od ruznych znacek v jednom obchode
Stylové oblečení pro mladé
Skvělý obchod
Fast fashion řetězec
cizina, stylové, basic kousky
značku
Skvělou módu a styl
High fashion dostupná širší veřejnosti, moderní interiéry, oblečení kvalitních materiálů a zajímavé designové kousky
street cool neotrely styl
Hipster značka
hezký věci, dobrý knížky
krasny interier obchodu, inspirativni instagram
móda, krása, hipter, cool
Nádherné oblečení
Tricko
Móda, oblečení, jistý životní styl
online obchod s kvalitním oblečením
stylové oblečení
Značku, která byla cool v roce 2010
Módní značka
Styl, originalita, komerce
Hip
kvalitní oblečení
Muj styl
sousedku Urbanovou
Basic topy a flanelové košile
Super interiér obchodu, originální oblečení, vysoký ceny
Značka
street style, módu, uvolněnost
móda
Nevšední sortiment.
obchod? :D
asos
4568,18 %34,62 % 

Graf

5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5164,56 %39,23 %  
Ne2835,44 %21,54 %  

Graf

6. V jakém městě / zemi jste navštívili tuto prodejnu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Londýn59,8 %3,85 %  
Berlin59,8 %3,85 %  
New York35,88 %2,31 %  
Amsterdam35,88 %2,31 %  
Usa23,92 %1,54 %  
Berlín, Londyn11,96 %0,77 %  
Londýn, Birmingham11,96 %0,77 %  
Bratislava, Londýn11,96 %0,77 %  
NYC11,96 %0,77 %  
Barcelona, Londýn11,96 %0,77 %  
ostatní odpovědi Londýn, UK
anglie, usa
Londyn, new york, barcelona
UK , DE
Manchester/UK
Kalifornie
Londýn, Berlín
Paříž
Amsterdam, New York, Londýn, Brighton
Scottsdale, Tempe
Mnichov, Německo
Boston, Frankfurt, Berlín
Barcelona
Barcelona, Stockholm, New York
NY
New York, Barcelona
nemecko, norimberk
Toronto
NYC, Berlin
UK
NYC/USA
LA
Kodaň
USA Miami
BUFFALO
New York, Norimberk
Amsterdam, Brighton
Antwerpy
2854,9 %21,54 % 

Graf

7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3568,63 %26,92 %  
ne1631,37 %12,31 %  

Graf

8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4151,9 %31,54 %  
Ano3848,1 %29,23 %  

Graf

9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram2875,68 %21,54 %  
Facebook2259,46 %16,92 %  
Pinterest25,41 %1,54 %  
Twitter25,41 %1,54 %  
Youtube12,7 %0,77 %  

Graf

10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5670,89 %43,08 %  
Ne2329,11 %17,69 %  

Graf

11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5089,29 %38,46 %  
ano610,71 %4,62 %  

Graf

12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Kampaň 1.

Kampaň 2


Kampaň 3

Kampaň 4.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kampaň 35873,42 %44,62 %  
Kampaň 4.1721,52 %13,08 %  
Kampaň 1.45,06 %3,08 %  

Graf

13. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mužotázka č. 15, Ženaotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9584,82 %73,08 %  
Muž1715,18 %13,08 %  

Graf

14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní vs. Laciné2-1-0-1-2-1.0530.955
Moderní vs. Usedlé2-1-0-1-2-1.5370.628
Drahé vs. Levné2-1-0-1-2-0.6530.858
Originální vs. Obyčejné2-1-0-1-2-0.7471.347
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi2-1-0-1-2-1.2211.077
Vybrala bych si vs. Nevybrala bych si2-1-0-1-2-1.3051.138

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Jak na vás působí produkty z řady pánských oděvů? Vybral byste si? Líbí se vám nebo ne?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní vs. Laciné2-1-0-1-2-0.7061.031
Moderní vs. Usedlé2-1-0-1-2-1.2351.121
Drahé vs. Levné2-1-0-1-2-0.7060.678
Originální vs. Obyčejné2-1-0-1-2-0.6471.64
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi2-1-0-1-2-11.765
Vybral bych si vs. Nevybral bych si2-1-0-1-2-0.8822.221

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní vs. Laciné2-1-0-1-2-1.1430.89
Designové vs. Nezajímavé2-1-0-1-2-1.4460.801
Drahé vs. Levné2-1-0-1-2-0.7590.701
Originální vs. Obyčejné2-1-0-1-2-1.1341.366
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi2-1-0-1-2-1.3930.917
Koupil/a bych některý vs. Nekoupil/a bych žádný2-1-0-1-2-1.2861.097

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Jak na vás působí tyto produkty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní vs. Laciné2-1-0-1-2-0.8571.247
Drahé vs. Levné2-1-0-1-2-0.7591.022
Originální vs. Obyčejné2-1-0-1-2-1.2591.174
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi2-1-0-1-2-1.1791.129
Koupil/a bych některý vs. Nekoupil/a bych žádný2-1-0-1-2-0.8931.524

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Zajímavé, vtipné vs. Nezajímavé, nudné2-1-0-1-2-1.0631.398
Originální vs. Obyčejné2-1-0-1-2-1.0451.275
Chci o nich vědět víc! vs. Nezajímají mě2-1-0-1-2-0.8841.62
Koupil/a bych některý vs. Nekoupil/a bych žádný2-1-0-1-2-0.8571.837

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

19. Jak na vás působí interiér prodejny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Příjemně, chci zde nakupovat. vs. Odpudivě, nelíbí se mi.2-1-0-1-2-1.1791.272

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Jak na vás působí exteriér prodejny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Lákavě, chci jít dovnitř. vs. Nudně, vůbec mě nezajímá.2-1-0-1-2-1.331.061

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

21. Patřím do věkové kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 226457,14 %49,23 %  
23 - 263632,14 %27,69 %  
26 - 281210,71 %9,23 %  

Graf

22. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student s přivýdělkem3531,25 %26,92 %  
Pracující3329,46 %25,38 %  
Student2925,89 %22,31 %  
Pracující student1513,39 %11,54 %  

Graf

23. Obor zájmu / studia:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marketing / Média2725,23 %20,77 %  
Umělecké obory2119,63 %16,15 %  
Ekonomie / Business2018,69 %15,38 %  
Sociální vědy87,48 %6,15 %  
Filozofické obory65,61 %4,62 %  
Lékařství54,67 %3,85 %  
Technické obory54,67 %3,85 %  
Právo43,74 %3,08 %  
Gymnázium21,87 %1,54 %  
Cestovní ruch21,87 %1,54 %  
Moda10,93 %0,77 %  
Vsechno 10,93 %0,77 %  
Předškolní a mimoškolní pedagogika10,93 %0,77 %  
Stylista a asistent fotografie10,93 %0,77 %  
architektura - umělecko-technický obor10,93 %0,77 %  
Fakulta tělesné kultury10,93 %0,77 %  
Modeling10,93 %0,77 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Znáte značku Urban Outfitters?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dámské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interiérové dekorace na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní doplňky na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obuv na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pánské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 3 na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 4. na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?

3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.

  • odpověď Dámské oblečení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Znáte značku Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interiérové dekorace na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní doplňky na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obuv na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pánské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 3 na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 4. na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
  • odpověď Interiérové dekorace:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
  • odpověď Módní doplňky:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interiérové dekorace na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obuv na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 4. na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Znáte značku Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dámské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pánské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 3 na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
  • odpověď Obuv:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
  • odpověď Pánské oblečení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 4. na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interiérové dekorace na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Znáte značku Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dámské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní doplňky na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obuv na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 3 na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
  • odpověď Stylová elektronika:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.

5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.

8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?

  • odpověď Ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?

10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.

11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?

  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.

12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?

  • odpověď Kampaň 3:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?

14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?

  • odpověď Moderní [2-1-0-1-2] Usedlé: -2:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi [2-1-0-1-2] Nelíbí se mi: -2 na otázku 14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
  • odpověď Vybrala bych si [2-1-0-1-2] Nevybrala bych si: -2:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi [2-1-0-1-2] Nelíbí se mi: -2 na otázku 14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?

16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?

  • odpověď Designové [2-1-0-1-2] Nezajímavé: -2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [2-1-0-1-2] Laciné: -2 na otázku 16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?
  • odpověď Líbí se mi [2-1-0-1-2] Nelíbí se mi: -2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupil/a bych některý [2-1-0-1-2] Nekoupil/a bych žádný: -2 na otázku 16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?

17. Jak na vás působí tyto produkty?

  • odpověď Líbí se mi [2-1-0-1-2] Nelíbí se mi: -2:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupil/a bych některý [2-1-0-1-2] Nekoupil/a bych žádný: -2 na otázku 17. Jak na vás působí tyto produkty?
  • odpověď Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.

18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?

  • odpověď Koupil/a bych některý [2-1-0-1-2] Nekoupil/a bych žádný: -2:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci o nich vědět víc! [2-1-0-1-2] Nezajímají mě: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
  • odpověď Zajímavé, vtipné [2-1-0-1-2] Nezajímavé, nudné: -2:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?

21. Patřím do věkové kategorie:

  • odpověď 18 - 22:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drahé [2-1-0-1-2] Levné: -2 na otázku 14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je vám mezi 18 - 28 lety?

2. Znáte značku Urban Outfitters?

3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.

5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?

7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?

8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?

9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?

10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?

11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?

12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?

13. Jsem:

14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?

16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?

17. Jak na vás působí tyto produkty?

18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?

19. Jak na vás působí interiér prodejny?

20. Jak na vás působí exteriér prodejny?

21. Patřím do věkové kategorie:

22. Jsem:

23. Obor zájmu / studia:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je vám mezi 18 - 28 lety?

2. Znáte značku Urban Outfitters?

3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.

5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?

7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?

8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?

9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?

10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?

11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?

12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?

13. Jsem:

14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?

16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?

17. Jak na vás působí tyto produkty?

18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?

19. Jak na vás působí interiér prodejny?

20. Jak na vás působí exteriér prodejny?

21. Patřím do věkové kategorie:

22. Jsem:

23. Obor zájmu / studia:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jandová, M.Urban Outfitters - vnímání značky a jejich produktů (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://urban-outfitters-vnimani-zna.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.