Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
je vám mezi 18 - 28 lety? Baví vás móda, hezké věci do bytu nebo originální narozeninová přání a knihy? Odpovězte prosím na dotazník, který vás bude bavit nejen vizuálně a možná si už brzy budete moct užít nakupování v Urban Outfitters v Praze. Děkuji za váš čas!
Odpovědi respondentů
1. Je vám mezi 18 - 28 lety?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
112
86,15 %
86,15 %
Ne
18
13,85 %
13,85 %
2. Znáte značku Urban Outfitters?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
79
70,54 %
60,77 %
Ne
33
29,46 %
25,38 %
3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dámské oblečení
79
100 %
60,77 %
Módní doplňky
78
98,73 %
60 %
Pánské oblečení
76
96,2 %
58,46 %
Obuv
62
78,48 %
47,69 %
Interiérové dekorace
58
73,42 %
44,62 %
Stylová elektronika
47
59,49 %
36,15 %
Knihy
40
50,63 %
30,77 %
Kosmetika
31
39,24 %
23,85 %
Nábytek
21
26,58 %
16,15 %
4. Co si vybavíte, když se řekne Urban Outfitters?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ostatní odpovědi
Nakupování úžasného oblečení, popíjení kávy, čtení skvělých knih zatímco se mi nabíjí telefon :) Amerika, hippie, cool věci, styl, knížky Originalita fresh styl Parodie na předraženost URBAN OUTFITTERS :D stylové doplňky, popkultura Stylový obchod/oblečení Expensive dope shit Originální Oblečeni a doplňky a to jak na sebe tak do bytu. Hrozně cool pobočky, styloví pracovníci, hodně dobré, i když dražší zboží, místo, kde ráda trávím čas, mladí lidé Hipster styl Moderni designove kousky Stylove obleceni od ruznych znacek v jednom obchode Stylové oblečení pro mladé Skvělý obchod Fast fashion řetězec cizina, stylové, basic kousky značku Skvělou módu a styl High fashion dostupná širší veřejnosti, moderní interiéry, oblečení kvalitních materiálů a zajímavé designové kousky street cool neotrely styl Hipster značka hezký věci, dobrý knížky krasny interier obchodu, inspirativni instagram móda, krása, hipter, cool Nádherné oblečení Tricko Móda, oblečení, jistý životní styl online obchod s kvalitním oblečením stylové oblečení Značku, která byla cool v roce 2010 Módní značka Styl, originalita, komerce Hip kvalitní oblečení Muj styl sousedku Urbanovou Basic topy a flanelové košile Super interiér obchodu, originální oblečení, vysoký ceny Značka street style, módu, uvolněnost móda Nevšední sortiment. obchod? :D asos
45
68,18 %
34,62 %
5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
51
64,56 %
39,23 %
Ne
28
35,44 %
21,54 %
6. V jakém městě / zemi jste navštívili tuto prodejnu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Londýn
5
9,8 %
3,85 %
Berlin
5
9,8 %
3,85 %
New York
3
5,88 %
2,31 %
Amsterdam
3
5,88 %
2,31 %
Usa
2
3,92 %
1,54 %
Berlín, Londyn
1
1,96 %
0,77 %
Londýn, Birmingham
1
1,96 %
0,77 %
Bratislava, Londýn
1
1,96 %
0,77 %
NYC
1
1,96 %
0,77 %
Barcelona, Londýn
1
1,96 %
0,77 %
ostatní odpovědi
Londýn, UK anglie, usa Londyn, new york, barcelona UK , DE Manchester/UK Kalifornie Londýn, Berlín Paříž Amsterdam, New York, Londýn, Brighton Scottsdale, Tempe Mnichov, Německo Boston, Frankfurt, Berlín Barcelona Barcelona, Stockholm, New York NY New York, Barcelona nemecko, norimberk Toronto NYC, Berlin UK NYC/USA LA Kodaň USA Miami BUFFALO New York, Norimberk Amsterdam, Brighton Antwerpy
28
54,9 %
21,54 %
7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
35
68,63 %
26,92 %
ne
16
31,37 %
12,31 %
8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
41
51,9 %
31,54 %
Ano
38
48,1 %
29,23 %
9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Instagram
28
75,68 %
21,54 %
Facebook
22
59,46 %
16,92 %
Pinterest
2
5,41 %
1,54 %
Twitter
2
5,41 %
1,54 %
Youtube
1
2,7 %
0,77 %
10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
56
70,89 %
43,08 %
Ne
23
29,11 %
17,69 %
11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
50
89,29 %
38,46 %
ano
6
10,71 %
4,62 %
12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Kampaň 1.
Kampaň 2
Kampaň 3
Kampaň 4.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kampaň 3
58
73,42 %
44,62 %
Kampaň 4.
17
21,52 %
13,08 %
Kampaň 1.
4
5,06 %
3,08 %
13. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Muž → otázka č. 15, Žena → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
95
84,82 %
73,08 %
Muž
17
15,18 %
13,08 %
14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Kvalitní vs. Laciné
2-1-0-1-2
-1.053
0.955
Moderní vs. Usedlé
2-1-0-1-2
-1.537
0.628
Drahé vs. Levné
2-1-0-1-2
-0.653
0.858
Originální vs. Obyčejné
2-1-0-1-2
-0.747
1.347
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi
2-1-0-1-2
-1.221
1.077
Vybrala bych si vs. Nevybrala bych si
2-1-0-1-2
-1.305
1.138
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Jak na vás působí produkty z řady pánských oděvů? Vybral byste si? Líbí se vám nebo ne?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Kvalitní vs. Laciné
2-1-0-1-2
-0.706
1.031
Moderní vs. Usedlé
2-1-0-1-2
-1.235
1.121
Drahé vs. Levné
2-1-0-1-2
-0.706
0.678
Originální vs. Obyčejné
2-1-0-1-2
-0.647
1.64
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi
2-1-0-1-2
-1
1.765
Vybral bych si vs. Nevybral bych si
2-1-0-1-2
-0.882
2.221
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Kvalitní vs. Laciné
2-1-0-1-2
-1.143
0.89
Designové vs. Nezajímavé
2-1-0-1-2
-1.446
0.801
Drahé vs. Levné
2-1-0-1-2
-0.759
0.701
Originální vs. Obyčejné
2-1-0-1-2
-1.134
1.366
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi
2-1-0-1-2
-1.393
0.917
Koupil/a bych některý vs. Nekoupil/a bych žádný
2-1-0-1-2
-1.286
1.097
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Jak na vás působí tyto produkty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Kvalitní vs. Laciné
2-1-0-1-2
-0.857
1.247
Drahé vs. Levné
2-1-0-1-2
-0.759
1.022
Originální vs. Obyčejné
2-1-0-1-2
-1.259
1.174
Líbí se mi vs. Nelíbí se mi
2-1-0-1-2
-1.179
1.129
Koupil/a bych některý vs. Nekoupil/a bych žádný
2-1-0-1-2
-0.893
1.524
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Zajímavé, vtipné vs. Nezajímavé, nudné
2-1-0-1-2
-1.063
1.398
Originální vs. Obyčejné
2-1-0-1-2
-1.045
1.275
Chci o nich vědět víc! vs. Nezajímají mě
2-1-0-1-2
-0.884
1.62
Koupil/a bych některý vs. Nekoupil/a bych žádný
2-1-0-1-2
-0.857
1.837
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
19. Jak na vás působí interiér prodejny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Příjemně, chci zde nakupovat. vs. Odpudivě, nelíbí se mi.
2-1-0-1-2
-1.179
1.272
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Jak na vás působí exteriér prodejny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Lákavě, chci jít dovnitř. vs. Nudně, vůbec mě nezajímá.
2-1-0-1-2
-1.33
1.061
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
21. Patřím do věkové kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 - 22
64
57,14 %
49,23 %
23 - 26
36
32,14 %
27,69 %
26 - 28
12
10,71 %
9,23 %
22. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student s přivýdělkem
35
31,25 %
26,92 %
Pracující
33
29,46 %
25,38 %
Student
29
25,89 %
22,31 %
Pracující student
15
13,39 %
11,54 %
23. Obor zájmu / studia:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Marketing / Média
27
25,23 %
20,77 %
Umělecké obory
21
19,63 %
16,15 %
Ekonomie / Business
20
18,69 %
15,38 %
Sociální vědy
8
7,48 %
6,15 %
Filozofické obory
6
5,61 %
4,62 %
Lékařství
5
4,67 %
3,85 %
Technické obory
5
4,67 %
3,85 %
Právo
4
3,74 %
3,08 %
Gymnázium
2
1,87 %
1,54 %
Cestovní ruch
2
1,87 %
1,54 %
Moda
1
0,93 %
0,77 %
Vsechno
1
0,93 %
0,77 %
Předškolní a mimoškolní pedagogika
1
0,93 %
0,77 %
Stylista a asistent fotografie
1
0,93 %
0,77 %
architektura - umělecko-technický obor
1
0,93 %
0,77 %
Fakulta tělesné kultury
1
0,93 %
0,77 %
Modeling
1
0,93 %
0,77 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dámské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interiérové dekorace na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní doplňky na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obuv na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pánské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 3 na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 4. na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
odpověď Dámské oblečení:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Znáte značku Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interiérové dekorace na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní doplňky na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obuv na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pánské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 3 na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 4. na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
odpověď Interiérové dekorace:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
odpověď Módní doplňky:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interiérové dekorace na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obuv na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 4. na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Znáte značku Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dámské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pánské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 3 na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
odpověď Obuv:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
odpověď Pánské oblečení:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stylová elektronika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 4. na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interiérové dekorace na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Knihy na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Znáte značku Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dámské oblečení na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní doplňky na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obuv na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kampaň 3 na otázku 12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
odpověď Stylová elektronika:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
odpověď Ano:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
odpověď Ano:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
odpověď Ano:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
odpověď ne:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
odpověď Kampaň 3:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
odpověď Moderní [2-1-0-1-2] Usedlé: -2:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi [2-1-0-1-2] Nelíbí se mi: -2 na otázku 14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
odpověď Vybrala bych si [2-1-0-1-2] Nevybrala bych si: -2:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi [2-1-0-1-2] Nelíbí se mi: -2 na otázku 14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?
odpověď Designové [2-1-0-1-2] Nezajímavé: -2:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [2-1-0-1-2] Laciné: -2 na otázku 16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?
odpověď Líbí se mi [2-1-0-1-2] Nelíbí se mi: -2:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupil/a bych některý [2-1-0-1-2] Nekoupil/a bych žádný: -2 na otázku 16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?
17. Jak na vás působí tyto produkty?
odpověď Líbí se mi [2-1-0-1-2] Nelíbí se mi: -2:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupil/a bych některý [2-1-0-1-2] Nekoupil/a bych žádný: -2 na otázku 17. Jak na vás působí tyto produkty?
odpověď Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chci o nich vědět víc! [2-1-0-1-2] Nezajímají mě: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [2-1-0-1-2] Obyčejné: -2 na otázku 18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
21. Patřím do věkové kategorie:
odpověď 18 - 22:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drahé [2-1-0-1-2] Levné: -2 na otázku 14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Je vám mezi 18 - 28 lety?
2. Znáte značku Urban Outfitters?
3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
13. Jsem:
14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?
17. Jak na vás působí tyto produkty?
18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
19. Jak na vás působí interiér prodejny?
20. Jak na vás působí exteriér prodejny?
21. Patřím do věkové kategorie:
22. Jsem:
23. Obor zájmu / studia:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Je vám mezi 18 - 28 lety?
2. Znáte značku Urban Outfitters?
3. Zatrhněte všechny produktové řady, u kterých se domníváte, že patří do nabídky Urban Outfitters.
5. Navštívili jste už v minulosti některou z prodejen značky Urban Outfitters?
7. Nakoupili jste někdy v prodejně Urban Outfitters?
8. Jste fanoušky Urban Outfitters na některé sociální síti?
9. Na které sociální síti/sítích jste jejich fanouškem?
10. Navštívili jste někdy stránky www.urbanoutfitters.com?
11. Uskutečnili jste někdy nákup na www.urbanoutfitters.com?
12. Který obrázek vám nejlépe sedí ke značce Urban Outfitters?
13. Jsem:
14. Jak na vás působí tyto produkty? Vybrala byste si? Líbí se vám nebo ne?
16. Jak na vás působí produkty z řady doplňků do domácnosti zobrazené nad otázkou?
17. Jak na vás působí tyto produkty?
18. Jak na vás působí knižní tituly zobrazené nad otázkou z hlediska zajímavosti a originality? Máte chuť o nich zjistit více?
19. Jak na vás působí interiér prodejny?
20. Jak na vás působí exteriér prodejny?
21. Patřím do věkové kategorie:
22. Jsem:
23. Obor zájmu / studia:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.