Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Úředník pohledem občana

Úředník pohledem občana

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Hamáček
Šetření:15. 04. 2009 - 29. 04. 2009
Počet respondentů:170
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazníku je zjistit názory reálných (i potencionálních) klientů úřadů veřejné správy na činnost a postavení úředníků a obecné zhodnocení spokojenosti s jejich prací. Výsledky průzkumu budou užity pro potřeby diplomové práce zabývající se postavením úředníků z pohledu občanů. 

Odpovědi respondentů

1. Jak často komunikujete s úředníky ve veřejné správě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [spíše výjimečněotázka č. 2, méně často (cca 1 - 2 x za rok)otázka č. 2, poměrně často (více krát za rok)otázka č. 2, pravidelně ( cca 1 x za měsíc nebo i častěji)otázka č. 2, nikdyotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často (cca 1 - 2 x za rok)6638,82 %38,82 %  
poměrně často (více krát za rok)4224,71 %24,71 %  
spíše výjimečně3017,65 %17,65 %  
pravidelně ( cca 1 x za měsíc nebo i častěji)2615,29 %15,29 %  
nikdy63,53 %3,53 %  

Graf

2. Které oblasti se týkalo řešení Vaší poslední záležitosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
správní činnosti4929,88 %28,82 %  
sociální věci a zdravotnictví4125 %24,12 %  
dopravní agendy3420,73 %20 %  
jiná oblast3118,9 %18,24 %  
stavební úřad2615,85 %15,29 %  
živnostenské podnikání2414,63 %14,12 %  
školství, kultura a tělovýchova159,15 %8,82 %  
životní prostředí95,49 %5,29 %  

Graf

3. Chování úředníka bylo milé a přátelské?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6841,46 %40 %  
souhlasím6237,8 %36,47 %  
spíše nesouhlasím1810,98 %10,59 %  
nevím116,71 %6,47 %  
nesouhlasím42,44 %2,35 %  
210,61 %0,59 %  

Graf

4. Úředník měl aktivní přístup k řešení mého problému (projevovala se snaha pomoci)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6942,07 %40,59 %  
souhlasím5835,37 %34,12 %  
spíše nesouhlasím1911,59 %11,18 %  
nevím137,93 %7,65 %  
nesouhlasím42,44 %2,35 %  
210,61 %0,59 %  

Graf

5. Vyjadřování úředníka bylo pro mne srozumitelné a jasné

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7243,9 %42,35 %  
souhlasím6338,41 %37,06 %  
spíše nesouhlasím1710,37 %10 %  
nevím63,66 %3,53 %  
nesouhlasím53,05 %2,94 %  
310,61 %0,59 %  

Graf

6. Úředník na mě udělal dojem odborníka, který rozumí dané problematice

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6539,63 %38,24 %  
souhlasím4024,39 %23,53 %  
nevím2817,07 %16,47 %  
spíše nesouhlasím2012,2 %11,76 %  
nesouhlasím106,1 %5,88 %  
310,61 %0,59 %  

Graf

7. Upravenost a zevnějšek úředníka ve mě zanechal dobrý dojem

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5734,76 %33,53 %  
spíše souhlasím5131,1 %30 %  
nevím3923,78 %22,94 %  
spíše nesouhlasím116,71 %6,47 %  
nesouhlasím53,05 %2,94 %  
310,61 %0,59 %  

Graf

8. Vzájemná komunikace probíhala na dobré úrovni, ze strany úředníka převládal profesionální přístup

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7746,95 %45,29 %  
souhlasím5332,32 %31,18 %  
spíše nesouhlasím1911,59 %11,18 %  
nevím106,1 %5,88 %  
nesouhlasím42,44 %2,35 %  
310,61 %0,59 %  

Graf

9. Obdržel(a) jsem informace v rozsahu a kvalitě v jaké jsem očekával(a)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6036,59 %35,29 %  
spíše souhlasím5935,98 %34,71 %  
spíše nesouhlasím1911,59 %11,18 %  
nevím148,54 %8,24 %  
nesouhlasím116,71 %6,47 %  
310,61 %0,59 %  

Graf

10. Moje záležitost byla vyřešena v kvalitě a rychlosti jakou jsem očekával(a)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6439,02 %37,65 %  
souhlasím4527,44 %26,47 %  
spíše nesouhlasím3018,29 %17,65 %  
nesouhlasím127,32 %7,06 %  
nevím127,32 %7,06 %  
310,61 %0,59 %  

Graf

11. Nestrannost jednání a celkovou kvalitu vyřizování mé záležitosti hodnotím známkou

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5533,54 %32,35 %  
souhlasím5131,1 %30 %  
nevím3521,34 %20,59 %  
spíše nesouhlasím148,54 %8,24 %  
nesouhlasím84,88 %4,71 %  
410,61 %0,59 %  

Graf

12. Máte z návštěvy úřadu ještě nějaký jiný poznatek týkající se úředníků, se kterými jste dnes jednal? Pokud ano, můžete mi ho prosím sdělit.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1. Mám dojem, že je úředníků všeobecně nadbytek Některé agendy by se určitě daly sloučit a při lepší organizaci práce zvládnout menším počtem referentů. 2. Nebylo to dnes, ale v nedávné minulosti (ne více než před půl rokem), když jsem v jednom dnu obdržel 2 úřední listovní zásilky, vypracované jedním úředníkem, podepsané jedním vedoucím. V jednom byla tuším nová nájemní smlouva a ve druhé myslím průvodní vysvětlující dopis - obě zásilky odeslány tentýž den. Nepochopil jsem, proč dvě obálky, dvojnásobné poštovní náklady. neumím si představit systém ani organizaci práce tohotro referenta a už vůbec ne dosažené zefektivnění pracovní činnosti tohoto referenta.

ano, např. na finančním úřadě - potřebovala jsem pomoc od úředníka - dovyplnit dańové přiznání, úředník nevěděl, dlouho studoval metodiky a nakonec jsem to nervově nevydržela a vyplnila si to sama doma.

Ano, šéf hodné a milé úřednice se choval jako debil!

byl jsem velice přijemně překvapený vystupováním úředníků na policii české republiky, současná kritika policistů je podle mě zbytečně zveličená

byrokracie a laxní přístup k mé záležitosti

Dvě sociální pracovnice - velmi mlade divky - neměly vůči mé matce na invalidním vozíku profesionální přístup, stejně se chovaly i u dalších starších lidí - jednalo se o vyplnění dotazníku ohledně přiznání dávky pro bezmocnost.

I úředníci mají své dny....ale neměli by svoje problémy přenášet ve svém chování na občany

Je špatná spolupráce mezi jednotlivými úřady

Jsou dva typy úředníků 1. Horlivý až zmatkař - má strach o místo. 2. Profesionální - řekne vše co potřebujete a přidá ještě jak se to dá obejít.

Každý úředník ví a zná pouze svoji ohraničenou oblast. Ze zkušenosti již mám strach se na něco zeptat, protože jsem většinou přepojena někam jinam a pak opět někam jinam....chybí ochota..

komunikácia s úradníkmi prebiehala vcelku v poriadku, problém, ktorý som riešila bohužiaľ spočíval na úrovni, ktorá išla mimo ich kompetenciu - jednalo sa o neporiadok v systéme, ktorý práve tí úradníci, s ktorými som komunikovala riešiť nemohli. aj napriek tomu ku mne pristupovali korektne a bez nervozity.

kupodivu mě návštěva sociálky celkem překvapila. Při srovnání s českou poštou to bylo příjemné dopoledne.

Myslím si, že větší problém komunikace není mezi úředníkem a občanem, ale mezi úředníkem z jednoho odboru a úředníkem z druhého odboru, záleží na vedoucím daného odboru, jestli si hraje na své království či ne. Proto mnohdy odbory mezi sebou nemají takovou spolupráci, jakou by měli mít, už jen protože jsou pod jedním úřadem. Toto je nejhlavnější problém jakéhokoliv úřadu, každý vedoucí odboru se snaží si hrát na svoje království, ale někdy je potřeba i těch sousedních království.

Na můj omyl reagovala úřednice posměškem, obrátila se na kolegyni a na jejich jedovaté poznámky dlouho nezapomenu. Neměly by děvčata zapomenout, že žijí z našich daní a jsou tam pro lidi. Rozhodně bych uvítala snahu pomoct vyřešit problém.

nadřazenost

navzájem se hlídají, malé problémy řeší spousta ůředníků, zákulisí je hodně velká drbárna a na některé informace se vztahuje mlčenlivost, ale mezi ůředníky to moc neplatí, podstatnou část prodrbou

ne

někteří jsou mimo

nemám

nemám

nepořádek na pracovním stole

nic mimořádného.

odevzdávámj jen daˇnové příznání v jednoduchém účetnictví takže zde na problémy s úředníky nenarazím.Něco jiného by ale bylo kdybych například měl složitější účetnictví to pak vím od ostatních že úředníci sami neví jak k tomu přistupovat.A kraj od kraje je úplné odlišný pohled na stejný problém.

Při odpovědi na můj dotaz se striktně drželi svého výkladu dané problematiky, ač dle dostupných informací není úplně správný a nesnažili se o ověření svého názoru.

Úřednice na sociálce (úřad práce pro Prahu východ) jsou velice neochotné, jednou jsem špatně vyplnila formulář a úřednice začala obracet oči v sloup, nebyla ochotna mi vysvětlit vůbec nic...A to mám zkušenosti s více pracovnicema.

Úředníky je potřeba vzdělávat, aby uměli s klienty profesionálně komunikovat!

Velmi ráda pozoruji chování ostatních spoluobčanů, jejich chování a vystupování. Bohužel většinou záporné- vulgární vyjadřování, impulsivní jednání, rodiče a děti- nevychované.

Vyplnění dotazníku není úplně objektivní, neboť jsem ho vyplnila podle jednoho případu jednání s úřednicí, kde to byla katastrofa. V jiných případech bych vyplnila kladnější hodnocení. V úřadě záleží na člověku samotném a na vedoucím oddělení či odboru, zda si dokáže úředníky ohlídat, vyškolit a kontrolovat. Jednoduše řečeno záleží na tom co vedoucí po úřednících vyžaduje.

Z návštěvy úřadu mám pokaždé stejný pocit, všude vládnoucí pohoda, kafíčko , povídání s kamarádkou, no prostě žádný stress a panika. Ráda bych jednou takové místečko našla.

že nepříjemnou atmosféru na úřadech dělají často sami zákazníci (čekatelé na službu úřadu)nikoliv úředníci sami dle mé zkušenosti je jejich trpělivost opravdu dost velika

13. Váš názor na úředníky je obecně

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou dobří i špatní stejně tak jako v jiných oborech12875,29 %75,29 %  
Mají ještě hodně co zlepšovat1810,59 %10,59 %  
Poslední dobou se jejich práce zkvalitnila158,82 %8,82 %  
Jsou to většinou profesionálové ve svém oboru42,35 %2,35 %  
Nemám na to názor31,76 %1,76 %  
Jejich práce je zbytečná21,18 %1,18 %  

Graf

14. Domníváte se, že kritiky, které na úředníky často zaznívají

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mohou mít někdy pravdivý základ7745,29 %45,29 %  
Občas se něco nepovede tak jako v jiných oborech5532,35 %32,35 %  
Jsou schválně zveličovány, je to mediálně zajímavé2313,53 %13,53 %  
Nedokáži posoudit jejich oprávněnost105,88 %5,88 %  
Jsou vždy oprávněné52,94 %2,94 %  

Graf

15. Ne všechny žádosti úředníci vyřídí k naprosté spokojenosti žadatelů. Myslíte si, že za to může především

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zbytečná byrokracie9052,94 %52,94 %  
špatné zákony3017,65 %17,65 %  
nedokáži posoudit 2112,35 %12,35 %  
neochota úředníka148,24 %8,24 %  
nereálné požadavky ze strany žadatelů116,47 %6,47 %  
překážky v práci od jeho nadřízených42,35 %2,35 %  

Graf

16. Dokážete si sám sebe představit v pozici úředníka

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5532,35 %32,35 %  
rozhodně ano3822,35 %22,35 %  
spíše ne3520,59 %20,59 %  
nejsem si jistý / jistá2313,53 %13,53 %  
rozhodně ne169,41 %9,41 %  
nemám na to názor31,76 %1,76 %  

Graf

17. Respondentem je muž / žena

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11366,47 %66,47 %  
muž5733,53 %33,53 %  

Graf

18. Kolik je vám let

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-35 let9153,53 %53,53 %  
36-50 let4828,24 %28,24 %  
nad 50 let2212,94 %12,94 %  
do 20 let95,29 %5,29 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nevyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské8047,06 %47,06 %  
vysokoškolské7544,12 %44,12 %  
vyučen105,88 %5,88 %  
základní52,94 %2,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

17. Respondentem je muž / žena

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 7. Upravenost a zevnějšek úředníka ve mě zanechal dobrý dojem

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často komunikujete s úředníky ve veřejné správě?

2. Které oblasti se týkalo řešení Vaší poslední záležitosti

3. Chování úředníka bylo milé a přátelské?

4. Úředník měl aktivní přístup k řešení mého problému (projevovala se snaha pomoci)

5. Vyjadřování úředníka bylo pro mne srozumitelné a jasné

6. Úředník na mě udělal dojem odborníka, který rozumí dané problematice

7. Upravenost a zevnějšek úředníka ve mě zanechal dobrý dojem

8. Vzájemná komunikace probíhala na dobré úrovni, ze strany úředníka převládal profesionální přístup

9. Obdržel(a) jsem informace v rozsahu a kvalitě v jaké jsem očekával(a)

10. Moje záležitost byla vyřešena v kvalitě a rychlosti jakou jsem očekával(a)

11. Nestrannost jednání a celkovou kvalitu vyřizování mé záležitosti hodnotím známkou

13. Váš názor na úředníky je obecně

14. Domníváte se, že kritiky, které na úředníky často zaznívají

15. Ne všechny žádosti úředníci vyřídí k naprosté spokojenosti žadatelů. Myslíte si, že za to může především

16. Dokážete si sám sebe představit v pozici úředníka

17. Respondentem je muž / žena

18. Kolik je vám let

19. Jaké je Vaše nevyšší dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často komunikujete s úředníky ve veřejné správě?

2. Které oblasti se týkalo řešení Vaší poslední záležitosti

3. Chování úředníka bylo milé a přátelské?

4. Úředník měl aktivní přístup k řešení mého problému (projevovala se snaha pomoci)

5. Vyjadřování úředníka bylo pro mne srozumitelné a jasné

6. Úředník na mě udělal dojem odborníka, který rozumí dané problematice

7. Upravenost a zevnějšek úředníka ve mě zanechal dobrý dojem

8. Vzájemná komunikace probíhala na dobré úrovni, ze strany úředníka převládal profesionální přístup

9. Obdržel(a) jsem informace v rozsahu a kvalitě v jaké jsem očekával(a)

10. Moje záležitost byla vyřešena v kvalitě a rychlosti jakou jsem očekával(a)

11. Nestrannost jednání a celkovou kvalitu vyřizování mé záležitosti hodnotím známkou

13. Váš názor na úředníky je obecně

14. Domníváte se, že kritiky, které na úředníky často zaznívají

15. Ne všechny žádosti úředníci vyřídí k naprosté spokojenosti žadatelů. Myslíte si, že za to může především

16. Dokážete si sám sebe představit v pozici úředníka

17. Respondentem je muž / žena

18. Kolik je vám let

19. Jaké je Vaše nevyšší dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hamáček, P.Úředník pohledem občana (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://urednik-pohledem-obcana.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.