Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > User generated content v cestovním ruchu

User generated content v cestovním ruchu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Ticháková
Šetření:04. 03. 2016 - 17. 03. 2016
Počet respondentů:46
Počet otázek (max/průměr):18 / 16.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

pro seminární práci sháníme respondenty převážně z řad rodičů dětí.

Odpovědi respondentů

1. S kým nejčastěji cestujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S partnerem/partnerkou2554,35 %54,35 %  
S rodinou/s dětmi1123,91 %23,91 %  
Sám/sama1021,74 %21,74 %  

Graf

2. Jaké sociální sítě aktivně používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook4597,83 %97,83 %  
Linkedln1532,61 %32,61 %  
Instragram1021,74 %21,74 %  
Twitter613,04 %13,04 %  
Pinterest36,52 %6,52 %  
žádné12,17 %2,17 %  
nyx.cz12,17 %2,17 %  
Flickr12,17 %2,17 %  

Graf

3. Používáte sociální sítě pro sdílení zážitků při cestování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3269,57 %69,57 %  
ne1430,43 %30,43 %  

Graf

4. Jak často používáte sociální sítě pro sdílení zážitků při cestování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou měsíčně1031,25 %21,74 %  
Párkrát týdně618,75 %13,04 %  
Jednou týdně39,38 %6,52 %  
Jednou denně39,38 %6,52 %  
Několikrát denně26,25 %4,35 %  
Občas. 13,13 %2,17 %  
párkrát ročně13,13 %2,17 %  
podle četnosti cestování a přístupu na internet v dané destinaci13,13 %2,17 %  
asi dvakrát ročně13,13 %2,17 %  
príležitostne 13,13 %2,17 %  
Párkrát do roka13,13 %2,17 %  
Vyjimecne13,13 %2,17 %  
1xrocne 13,13 %2,17 %  

Graf

5. Byl/a byste ochoten/a sdílet Vaše zážitky (včetně fotografie, videa) veřejně v rámci soutěže (o dovolenou, významnou slevu, benefit apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2350 %50 %  
ne2350 %50 %  

Graf

6. Používáte na sociálních sítích tzv. hashtagy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2758,7 %58,7 %  
ano1123,91 %23,91 %  
nevím, o co se jedná817,39 %17,39 %  

Graf

7. Přispíváte aktivně svými názory a zkušenostmi na recenzní a rezervační portály typu TripAdvisor či HolidayCheck?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3678,26 %78,26 %  
ano715,22 %15,22 %  
nevím, o co se jedná36,52 %6,52 %  

Graf

8. Co Vás přiměje napsat a sdílet recenzi na cestovní kancelář, agenturu, leteckou společnost, hotel či jiný subjekt cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velká nespokojenost a snaha upozornit ostatní zákazníky3269,57 %69,57 %  
obecná spokojenost a snaha o jejich podporu2758,7 %58,7 %  
pobídka z jejich strany1226,09 %26,09 %  

Graf

9. Očekáváte za tyto příspěvky/recenze odměnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4393,48 %93,48 %  
ano36,52 %6,52 %  

Graf

10. Jakou odměnu za tyto příspěvky očekáváte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
finanční133,33 %2,17 %  
Benefity slevy finance133,33 %2,17 %  
co může být jiného za odměnu než prachy, možná vykouřit od cestušky133,33 %2,17 %  

Graf

11. Sledujete pasivně názory a zkušenosti ostatních na recenzních a rezervačních portálech typu TripAdvisor či HolidayCheck?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3780,43 %80,43 %  
ne510,87 %10,87 %  
nevím, o co se jedná48,7 %8,7 %  

Graf

12. Jakou váhu přikládáte příspěvkům/recenzím na těchto portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímají mě, ale můj názor příliš neovlivní2350 %50 %  
jsou pro mě rozhodujícím kritériem1941,3 %41,3 %  
nepřikládám jim žádnou váhu, zcela je ignoruji48,7 %8,7 %  

Graf

13. Jakým způsobem využíváte cestovatelské blogy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezajímám se o ně2350 %50 %  
pasivně, čtu blogy ostatních2145,65 %45,65 %  
aktivně, sám takový mám24,35 %4,35 %  

Graf

14. Co nejčastěji vyhledáváte na sociálních sítích, recenzních a rezervačních portálech či cestovatelských blozích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informace3984,78 %84,78 %  
inspiraci2963,04 %63,04 %  
zábavu1328,26 %28,26 %  

Graf

15. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3167,39 %67,39 %  
muž1532,61 %32,61 %  

Graf

16. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let2656,52 %56,52 %  
26-40 let1430,43 %30,43 %  
41-60 let613,04 %13,04 %  

Graf

17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola s maturitou1839,13 %39,13 %  
vysokoškolské - bakalář1634,78 %34,78 %  
vysokoškolské - magisterský a vyšší titul1123,91 %23,91 %  
střední škola bez maturity12,17 %2,17 %  

Graf

18. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka2554,35 %54,35 %  
osoba v zaměstnaneckém poměru2452,17 %52,17 %  
osoba samostatně výdělečně činná613,04 %13,04 %  
Na mateřské dovolene 12,17 %2,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. S kým nejčastěji cestujete?

2. Jaké sociální sítě aktivně používáte?

3. Používáte sociální sítě pro sdílení zážitků při cestování?

4. Jak často používáte sociální sítě pro sdílení zážitků při cestování?

5. Byl/a byste ochoten/a sdílet Vaše zážitky (včetně fotografie, videa) veřejně v rámci soutěže (o dovolenou, významnou slevu, benefit apod.)?

6. Používáte na sociálních sítích tzv. hashtagy?

7. Přispíváte aktivně svými názory a zkušenostmi na recenzní a rezervační portály typu TripAdvisor či HolidayCheck?

8. Co Vás přiměje napsat a sdílet recenzi na cestovní kancelář, agenturu, leteckou společnost, hotel či jiný subjekt cestovního ruchu?

9. Očekáváte za tyto příspěvky/recenze odměnu?

11. Sledujete pasivně názory a zkušenosti ostatních na recenzních a rezervačních portálech typu TripAdvisor či HolidayCheck?

12. Jakou váhu přikládáte příspěvkům/recenzím na těchto portálech?

13. Jakým způsobem využíváte cestovatelské blogy?

14. Co nejčastěji vyhledáváte na sociálních sítích, recenzních a rezervačních portálech či cestovatelských blozích?

15. Vaše pohlaví:

16. Vaše věková kategorie:

17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

18. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. S kým nejčastěji cestujete?

2. Jaké sociální sítě aktivně používáte?

3. Používáte sociální sítě pro sdílení zážitků při cestování?

4. Jak často používáte sociální sítě pro sdílení zážitků při cestování?

5. Byl/a byste ochoten/a sdílet Vaše zážitky (včetně fotografie, videa) veřejně v rámci soutěže (o dovolenou, významnou slevu, benefit apod.)?

6. Používáte na sociálních sítích tzv. hashtagy?

7. Přispíváte aktivně svými názory a zkušenostmi na recenzní a rezervační portály typu TripAdvisor či HolidayCheck?

8. Co Vás přiměje napsat a sdílet recenzi na cestovní kancelář, agenturu, leteckou společnost, hotel či jiný subjekt cestovního ruchu?

9. Očekáváte za tyto příspěvky/recenze odměnu?

11. Sledujete pasivně názory a zkušenosti ostatních na recenzních a rezervačních portálech typu TripAdvisor či HolidayCheck?

12. Jakou váhu přikládáte příspěvkům/recenzím na těchto portálech?

13. Jakým způsobem využíváte cestovatelské blogy?

14. Co nejčastěji vyhledáváte na sociálních sítích, recenzních a rezervačních portálech či cestovatelských blozích?

15. Vaše pohlaví:

16. Vaše věková kategorie:

17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

18. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ticháková, E.User generated content v cestovním ruchu (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://user-generated-content-v-ces.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.